Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-05-2009, 07:32
Verwijderd
Citaat:
En ik kreeg het betaald en wilde het hebben voor ik misschien in een andere stad ging studeren en dat is gelukt en ik kreeg het betaald en het systeem werd alleen maar vervelender dus ik ben ervanaf.
Ik ga echt zo lang mogelijk wachten met m'n rijbewijs halen. ;x Dankzij pappie kan ik ook gratis met de trein, dus ik heb heel geen auto nodig. Pas als ik ga werken ofzo ga ik een rijbewijs halen, denk ik.
Citaat:
Nee, maar wel aangeschoten genoeg om elke vraag van mijn vriendje over het wiskundeweekend op te vatten als een wantrouwige jaloersheid.
Citaat:
Van een rijbewijs halen terwijl je hem meteen al nodig hebt raak je ook alleen maar gestressed, gewoon ruim op tijd doen voor het geval dat opeens blijkt dat je tachtig lessen en vier rijexamens nodig hebt *fluit fluit fluit*
Ja, dat is dan ook gewoon niet zo slim. :')
Citaat:
Nee hoor, want het is wel handig. Je kan 'm maar hebben. Verder kun je ook soms een auto lenen.
Ook alleen maar gedoe.
Advertentie
Oud 11-05-2009, 07:36
Verwijderd
Als jullie deze vol hebben hebben jullie meer dan 300.099 posts in het WSZ topic in totaal
Oud 11-05-2009, 07:37
Verwijderd
Noes, wat een mijlpaal.
Oud 11-05-2009, 08:21
Verwijderd
deadlock in ons topic
Oud 11-05-2009, 08:48
Verwijderd
ha! ik zou eigenlijk een niet zo leuke voedingsdienst moeten draaien maar ze hebben net gevraagd of ik een nachtdienst wil draaien. Dan heb ik er 3 deze week (gelukkig niet achter elkaar) en dat levert veel centjes op
Oud 11-05-2009, 08:59
Verwijderd
pff ik heb een foutje gemaakt, heb een dagdienst na een nachtdienst gepland. Mens zwaar over de pis. eh hallo kan toch gebeuren en ze heeft ook nog eens een hele week om voor vervanging te zorgen. ;x
Oud 11-05-2009, 09:13
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Wortelhuid

Ik typte wolterhuid ik typ blijkbaar te vaak wolter (naamzoek)
Oud 11-05-2009, 09:39
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik heb nog nooit een overtuigend argument of onderzoek gezien waaruit bleek dat een gebruinde huid aantrekkelijker is dan een bleke.
Als je na de vakantie niet bruin bent, denken mensen dat je de hele dag binnen met de gordijnen dicht Star Trek hebt gekeken, en dat maakt je voor veel mensen minder aantrekkelijk.
Oud 11-05-2009, 10:10
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ik ga echt zo lang mogelijk wachten met m'n rijbewijs halen. ;x Dankzij pappie kan ik ook gratis met de trein, dus ik heb heel geen auto nodig. Pas als ik ga werken ofzo ga ik een rijbewijs halen, denk ik.Ja, dat is dan ook gewoon niet zo slim. :')Ook alleen maar gedoe.
het is echt heel handig om zo even de auto te kunnen pakken om iets te doen. je hebt 'm dan niet echt nodig, maar op het moment dat je 'm wel nodig hebt, dan heb je 'm al. ik zie geen reden om hem niet zo snel mogelijk te halen, want halen moet je 'm toch, en hoe eerder je 'm hebt, hoe meer profijt je er van hebt.
Oud 11-05-2009, 10:36
Missy
Missy is offline
Het is gewoon heel handig om even snel de auto te pakken. Als ik met vriendinnen naar de film ga is het twintig minuten reizen, anders moeten we drie kwartier met de bus. Even snel grote boodschappen doen, naar de Ikea gaan, naar dorpen/steden in de buurt gaan, met vrienden op vakantie. Ik vind het dan harstikke handig als je gewoon de auto kan pakken.

Naar mijn idee ga ik ook eerder verder weg dan wanneer ik de fiets of het OV zou pakken.
Oud 11-05-2009, 10:43
Verwijderd
Juist.
Oud 11-05-2009, 10:44
Missy
Missy is offline
Schijnt de zon bij jullie? Hier niet.
Oud 11-05-2009, 10:49
Verwijderd
Flauwtjes.
Oud 11-05-2009, 10:56
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Schijnt de zon bij jullie? Hier niet.
Ja!

edit: Oh, en goedemorgen
Oud 11-05-2009, 11:06
Verwijderd
Gvd de afgelopen tijd heb ik standaard vertraging met die kut ns
Oud 11-05-2009, 11:07
Chick Rock
Chick Rock is offline
Dat ken ik.
Oud 11-05-2009, 11:24
Verwijderd
Mensen met (zeer) oude versie van Word naamzoek: waar kan ik ook alweer de marges aanpassen? Maar dus niet alleen de zijkant (dat kan met die pijltjes), maar ook de boven- en onderkant.
Oud 11-05-2009, 11:28
Philosophy
Philosophy is offline
Hoii
Oud 11-05-2009, 11:29
Chick Rock
Chick Rock is offline
Boven en onder kan toch ook met die pijltjes?
Oud 11-05-2009, 11:41
Verwijderd
Citaat:
Boven en onder kan toch ook met die pijltjes?
Nee. Maar ik weet zeker dat er gewoon een functie is waar je het heel gemakkelijk kunt instellen.
Oud 11-05-2009, 11:43
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ja die is er idd wel. Maar ik weet ook niet meer precies hoe dat moet
Oud 11-05-2009, 11:47
Verwijderd
Citaat:
Ja die is er idd wel. Maar ik weet ook niet meer precies hoe dat moet
Oeh yes, ik heb het eindelijk gevonden, op een heel onlogische plek, maar wellicht ligt dat aan mijn ''logica''.
Oud 11-05-2009, 11:49
Chick Rock
Chick Rock is offline
Waar heb je het gevonden?
Oud 11-05-2009, 12:03
Verwijderd
Bestand >> Pagina instellingen. Ik zou zoiets onder Opmaak zetten.
Oud 11-05-2009, 12:07
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ja dat zou ik ook logischer vinden
Oud 11-05-2009, 12:12
Verwijderd
Citaat:
Mensen met (zeer) oude versie van Word naamzoek: waar kan ik ook alweer de marges aanpassen? Maar dus niet alleen de zijkant (dat kan met die pijltjes), maar ook de boven- en onderkant.
Omg, ik vroeg me exact hetzelfde af om exact dezelfde tijd
Oud 11-05-2009, 12:21
Verwijderd
Citaat:
Oud 11-05-2009, 12:27
Verwijderd
Grmmbmblrm.
Oud 11-05-2009, 12:29
Chick Rock
Chick Rock is offline
Iew iew iewerdeiew een spin op m'n muur
Oud 11-05-2009, 12:33
Verwijderd
Chickie!
Oud 11-05-2009, 12:35
Verwijderd
Citaat:
Bij de paginaeigenschappen. Onder menu bestand.
Oud 11-05-2009, 12:35
Chick Rock
Chick Rock is offline
Lisaatje!
Oud 11-05-2009, 12:36
Verwijderd
Citaat:
het is echt heel handig om zo even de auto te kunnen pakken om iets te doen. je hebt 'm dan niet echt nodig, maar op het moment dat je 'm wel nodig hebt, dan heb je 'm al. ik zie geen reden om hem niet zo snel mogelijk te halen, want halen moet je 'm toch, en hoe eerder je 'm hebt, hoe meer profijt je er van hebt.
Ik heb liever nog vijf jaar tweeduizend euro op m'n bankrekening staan dan dat ik het uitgeef aan iets wat ik niet regelmatig ga gebruiken.

Maar ik kan ook gratis met de trein en bus, dus voor mij is het heel makkelijk om gebruik te maken van het OV.

Citaat:
Het is gewoon heel handig om even snel de auto te pakken. Als ik met vriendinnen naar de film ga is het twintig minuten reizen, anders moeten we drie kwartier met de bus. Even snel grote boodschappen doen, naar de Ikea gaan, naar dorpen/steden in de buurt gaan, met vrienden op vakantie. Ik vind het dan harstikke handig als je gewoon de auto kan pakken.

Naar mijn idee ga ik ook eerder verder weg dan wanneer ik de fiets of het OV zou pakken.
Met vrienden op vakantie word ik gebracht en gehaald, en bij de rest zit ik hooguit een kwartiertje in de bus. Voor mij is de stap op met de bus te gaan heel klein, dus dat vind ik wel prima zo, en dan heb ik geen auto nodig. Maar dat zou best kunnen veranderen zodra ik ga studeren.
Oud 11-05-2009, 12:37
Verwijderd
Lisaaaaaaa! Maaaaaaayke!
Oud 11-05-2009, 12:38
Verwijderd
Citaat:
deadlock in ons topic
Hallo Pippeloen
Oud 11-05-2009, 12:38
Verwijderd
Citaat:
Lisaatje!

Citaat:
Lisaaaaaaa! Maaaaaaayke!
Spoiler tsss
Oud 11-05-2009, 12:39
Verwijderd
Citaat:

Spoiler tsss
Oh jeetje, anders staat je naam op teh internetz.
Oud 11-05-2009, 12:40
Verwijderd
Iemand een suggestie voor een leuk en interessant onderwerp voor mijn spreekbeurt cq discussie?
Oud 11-05-2009, 12:43
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Lisaaaaaaa! Maaaaaaayke!

Citaat:

Spoiler tsss
Oud 11-05-2009, 12:47
Verwijderd
Citaat:
(8) Hij is hoogst interessant, dacht een vrouw van een man, want hij zwijgt zo mystiek. "Daar houd ik van." Maar na een tijdje zei ie eens wat en toen bleek dat ie niks te zeggen had. (8)
leuk liedje is dat
Oud 11-05-2009, 12:49
Verwijderd
Citaat:
Oh jeetje, anders staat je naam op teh internetz.
Ja hallo zal ik jouw naam eens op het internet zetten zomaar Of die van wolter ofzo
Oud 11-05-2009, 12:51
Verwijderd
Je bent zelf een naam.
Oud 11-05-2009, 12:52
Verwijderd
Citaat:
Ja hallo zal ik jouw naam eens op het internet zetten zomaar Of die van wolter ofzo
Bas van Veen uit Amersfoort. So? Komt er nu een allochtoon achter me aan?
Oud 11-05-2009, 12:54
Verwijderd
Ik ben ook een allochtoon en je Ajax-pm heeft nog steeds gevolgen!
Oud 11-05-2009, 12:54
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Lisaaaaaaa! Maaaaaaayke!
Maar ik ben nu wel alle mystiek kwijt
Oud 11-05-2009, 12:55
Verwijderd
Maar wat jullie niet weten is dat ik eigenlijk Jeffrey Klaassen ben, 36 jaar oud en op zoek naar leuke meissies. Maar dat even terzijde.
Oud 11-05-2009, 12:55
Verwijderd
Citaat:
Ik ben ook een allochtoon en je Ajax-pm heeft nog steeds gevolgen!
Vertel.
Oud 11-05-2009, 12:57
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Maar wat jullie niet weten is dat ik eigenlijk Jeffrey Klaassen ben, 36 jaar oud en op zoek naar leuke meissies. Maar dat even terzijde.
Ik dacht dat je 53 was
Verwijderd
Citaat:
Ik dacht dat je 53 was
Oh, dat is een ander fictief personage.
Verwijderd
Citaat:
Vertel.
Wacht maar, Bas van Veen uit Amersfoort.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten