Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik had me voorgenomen om naar school te gaan, maar vanochtend ging het al meteen mis. Ik was doodmoe toen ik opstond en aan het ontbijt zat ik te huilen, en daarna heb ik nog een fijne aanvaring met mijn moeder gehad. Dat gebeurt wel vaak de laatste tijd. Ik heb een hekel aan dat soort dingen en ben er nog uren door van streek geweest. Nu gaat het wel weer, stuk gewandeld, even geschilderd, vriendinnetje heeft gebeld, en zometeen zie ik A. Dat gaat me ongetwijfeld opvrolijken. Gelukkig maar, want het is de laatste tijd ook hard nodig.
![]() |
![]() |
|
Echt blurred, ik heb er verder niets mee te maken, maar wordt het niet toch een keer tijd dat jij eens serieus met je vriend gaat praten?
![]() Dit weekeinde was echt heel leuk. Het reizen niet, maar het boekenhotel is écht een aanrader en het was gewoon fijn. Daarnet scriptieafspraak gehad en het is gek, maar als mensen iets zeggen, komt het gewoon positiever over dan als ze het mailen, denk ik. Het komt er toch op neer dat ik alles moet herschrijven, maar ze deed net alsof dat niet heel dramatisch was, integendeel, er is nog gewoon een kans dat ik het ga halen dit jaar. Moet ik wel vandaag nog wat doen eigenlijk, maar ik heb hoofdpijn omdat ik vanochtend nog van Amersfoort naar Utrecht gefietst ben, want we hadden écht geen zin in nog eens met fietsen in de trein.
|
Oef, ik zit hier te trillen! Ik mocht vanmiddag eerder weg op mijn werk om op tijd bij mijn tweede gesprek voor een sollicitatie te zijn, daar heb ik amper 40 minuten gepraat, wel een goed gesprek. Ze zouden spoedig wat laten horen... (dat zeiden ze de vorige keer ook en toen hoorde ik na 3 uur al dat ze dit gesprek wilden). En nu belden ze dus al na anderhalf uur, dat ze me een baan aanbieden. En nu moest ik dus zeggen dat ik het in overweging zou nemen, maar dat ik nu nog niet kon beslissen, omdat ik morgen ook nog een gesprek heb en dat af wil wachten. Stel dat ik daar ook zou mogen werken, dan wordt het echt een moeilijke afweging...
- 1 is verder weg (scheelt 20 minuten (enkele) reistijd) - 1 heeft misschien een uitdagendere populatie, maar ook lastiger - 1 is 4 dagen in de week, 2 is 5 dagen in de week - 1 is een combifunctie, waarbij de helft erg uitdagend is en eigenlijk iets wat ik al heel lang wil, maar ik heb er nog geen ervaring mee *zucht* Dat wordt slecht slapen deze week... |
![]() |
|
Verwijderd
|
@ Blurred: Ja zumba-en is een werkwoord
![]() En verder, ik vind je bericht erg verwarrend, zeker voor jezelf! Lijkt me vreselijk om een vriend aan de andere kant van de wereld te hebben, maar hand in hand met de jongen op wie je verliefd bent en hij op jou te lopen. Is dit voor jezelf niet een groot drama? Hoe zie je dit voor je verder, wat wil je ![]() ![]() |
![]() |
|
@HaWaHaai: Is 1 de baan die je nu aangeboden hebt gekregen? In je lijstje lijkt die wel wat positiever over te komen, al is het misschien iets moeilijker (uitdagender
![]() ![]()
|
Ik moet woensdag naar school alleen voor een bespreking om negen uur die volgens mij echt binnen een half uur is afgelopen, en dan moet ik om zeven uur weer op school zijn. En morgen heb ik mijn tutorgesprek vroeg in de ochtend, terwijl ik pas om half vier weer les heb. Lekker gepland allemaal
![]() Allemaal ergernissen en stress. Ik heb niet echt spierpijn van gister. Alleen een beetje in mijn onderrug, waarbij het ook niet helpt dat ik de hele dag heb zitten werken en morgen weer zo'n dag komt. Ik hoop dat het gewoon spierpijn is en snel wegtrekt. Het klinkt nu net alsof mijn dag heel slecht was, maar ik ben gewoon een beetje moe en chagrijnig van de stapel artikelen waar geen eind aan komt. En van groepswerken want ik hou niet van samenwerken ![]() Straks Musical Awards kijken, dus nog 1 artikel lezen en samenvatten en dan is het wel weer genoeg voor vandaag.
|
@ HaWaHaai leuk joh. Wacht eerst morgen even af en zet dan op een rijtje wat je belangrijker vind. Dat je nog geen ervaring hebt in wat je graag wilt gaan doen is natuurlijk geen excuus he. Hoe kun je ooit ervaring krijgen als je het nooit gaat doen, blijkbaar hebben ze vertrouwen in je anders bieden ze je de baan niet aan! Succes morgen en met je keuze.
Ot. Ik haat keuzes maken ik haat veranwoordelijk zijn.
|
![]() |
Aii, dat was lastig.
Ik heb vanmorgen verteld dat ik niet mee kon naar dat etentje. Dat leuke, nog-niet-zolang-geleden-geplande etentje. Maar truth is, het kan ook echt niet. Nog even een dikke maand alles voor de studie. Later zal ik er blij mee zijn, maar nu ben ik toch wel bang dat ik hierop afgerekend wordt. Dat ze misschien dacht: "als ze deze afgezegt, rot ze maar op" Dat ik dat nu dus heb gedaan Dat ze nu dus tegen vriendinnetje X zegt: "Zie je? Dit bedoel ik nou. De volgende keer hoeft ze niet eens meer te komen. Alleen maar studie voor haar..geen wonder dat niemand haar mag. Niemand zal haar ooit mogen.. en dan vraagt ze zich nog af wat ze fout doet!" ![]() En het is ook heel gemeen van mij om dat te denken! Want ten eerste zo doet ze helemaal niet, ze is heel lief én heel anders. Maar ik heb het vaak wel druk, dat wel. Aaaaah.. gedachten achtervolgen elkaar als bij pacman. |
![]() |
|
Verwijderd
|
mushu, je gaat me niet voorbij met Zumba he?
![]() ontopic: ja in t hellemonse dus, en alles wat ik al had voorspeld is tot nu toe gebeurd. Welja, nog meer chaos kan er wel bij. Daarvoor ben ik op aarde. |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Verwijderd
|
hmm mijn huis leeft.
en ik ben blij dat ze me gehyved heeft. waarom doen sommige mensen zo naar?! nu luister ik Smile empty soul (bottom of a bottle), 'goeie' herinneringen, aan het pleeggezin, de hond uitlaten in de sneeuw, zuipen, en toch. toch hoorde ik dat ze me eruit wilden zetten. dat wist ik al, ik had twee waarschuwingen gehad voor -in mijn ogen- onzinnige dingen. dat de moeder zocht naar dat waarmee ze me de laatste waarschuwing konden geven, en het vonden maar me er niet uitzetten, dat hoorde ik pas een maand geleden van mijn pleegbroer. wat KUT om dat dan achteraf te horen, ik wilde me thuis voelen. ik wilde het fijn afsluiten. wat ben ik toch ook een kutkind ![]() |
![]() |
|
@ Nienna: veel succes!
@ Blurred: ik zou idd ook eerst naar huis gaan en dan kijken of je bij je vriend wil blijven of niet. Je kunt altijd nog tegen hem zeggen dat er een leuke jongen in China was. Je hoeft, als je verder niet vreemdgaat, toch ook niet alle details te vertellen? Wanneer ga je eigenlijk precies weer naar Nederland? OT: ik ben in mijn gelijk gesteld op het werk en daar ben ik best blij om ![]() Misschien maak ik dat wel niet meer mee, want ik werk daar nog maar t/m augustus, althans, dat is de bedoeling. Ik heb nog geen uitslag van de taaltoets. |
![]() |
|
![]() |
Ik heb per ongeluk zwart gereden vandaag
![]() Verder was de filmmarathon wel gezellig, heb ook wel fijn geslapen. En nu voel ik me een beetje leeg eigenlijk. |
![]() |
|
||
Citaat:
OT: Ik heb eindelijk een cijfer gekregen voor mijn essay uit blok drie, althans, er staat ineens een cijfer ingevoerd. Een acht nog wel, gna! En ik zie nog niet precies voor me hoe ik over drie weken een scriptie af moet hebben, maar toch is dat de bedoeling. Ik heb vanochtend wel wat gedaan en dat moet ik dan zo ook maar weer gaan doen. We gaan dóór.
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Br, ik heb dat stuk op internet gelezen en ik krijg er gewoon pijn van. *knuf* |
![]() |
|
Sterkte allemaal met de scripties! Het komt goed: elke dag een paar uurtjes eraan zitten, stug doorwerken. Dan halen jullie het allemaal!
![]() OT: ben zelf ook bezig met de scriptie. Krijg er helemaal hoofdpijn van. Ik ga zo de keuken maar eens schrobben als SOG.
|
@ vogelvrij en marrel: Dankjewel voor jullie reacties. Baan 1 is inderdaad de baan die ik aangeboden heb gekregen, bij baan 2 ga ik vanavond op gesprek. Op school 2 werk ik al sinds maart 1 dag in de week, dus ik ken de school een beetje en weet wel dat ik daar zou passen, in hun werkwijze en met de collega's. Dat is dus een voordeel van baan 2. En ik ben nogal geneigd om te kiezen voor het bekende, maar het uitdagende uit de andere baan trekt me ook wel. Nou ja, eerst het gesprek dadelijk maar eens doen, misschien willen ze me wel helemaal niet
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik ben fan! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ontopic: ik zit nog altijd in het Hellemondse en het is gezellig en dat is goed. Ik kom tot rust en de chaos wordt groter en ja dat is tegenstrijdig maar zo is het dus ook echt. Anyway, nog even de laatste collegeuurtjes er tegen aan, en dan afronden. Door naar het volgende jaar mag ik toch wel. Van t weekend naar Guus Meeuwis en dan maandag werkdingen doen. Hm. En mn dieet gaat ook alweer twee dagen goed. Maar dat komt eigelijk alleen maar omdat hij met me meedoet omdat ie ook moet afvallen en t met zn tweeen een stuk makkelijker gaat. alleen darom al zou ik hier zo nog een week kunnen zitten ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Doe rustig aan! edit: gezien. ik zat er vanmorgen over na te denken of ik het zou lezen of niet. Toch maar niet gedaan. Heb je het hele stuk gelezen? misschien moet je dat niet doen ![]() |
![]() |
||
Wowww, en dat was een sollicitatiegesprek. Moeilijke, kritische vragen, en toch eigenlijk wel een goed gevoel. hoe langer ik erover nadenk, hoe positiever eigenlijk. Natuurlijk weet ik nog niet of ze me wel willen, maar ik weet ook wel dat ik ervaring heb in het onderwerp en het voordeel van een research master.
Citaat:
||
Citaat:
@ Iedereen met belangrijke toetsen/scripties: SUCCES! Zet je ervoor in, dan komt het helemaal goed! OT: OMG ik zie hem BIJNA maar ik moet ook nog mijn practicum voorbereiden en me klaarmakennn.... Stress voor niks, heerlijk ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
@ Queasy: Ik heb het online gelezen (mijn ouders hadden 'heel per ongeluk' de krant al weggegooid toen ik thuis kwam en tijd had om te lezen ![]()
||
Citaat:
@Nona, als je gewoon op de site van de volkskrant kijkt kan je het al lezen en icm het 'psychologie'-ding van hier kan je misschien dan wel gewoon begrijpen waarom er niet graag voluit over wordt gepraat. Niet dat ik er ook mee te maken heb, maar ik kan wel begrijpen waarom mensen het kwijt moeten maar er niet écht over willen praten met mensen. Ráááááre dag, maar komt wel goed. Heb nu 7 sollicitaties open staan en ben bij alle uitzendbureaus ingeschreven en nog zit ik alweer een dikke week thuis te niksen pff. Mensen, snap nou dat ik de leukste en beste ben voor de rotbaantjes en dat ik het geld ook het hardst nodig heb ![]()
|
Verwijderd
|
@ Nona, ik snap ook wel waarom je zo reageert. Maar ik had ook niet echt de indruk dat het zo bedoeld was. Maargoed, toevallig was het nog al een in het oog springend artikel, ook op de website. Dus dan lijkt het me logisch dat daar over gepraat wordt. Maargoed, het valt allemaaaaal wel mee
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hoe kunnen meisjes van 13 zo schrijven. Ik begrijp er niets van.
Haar zus was ook zo. Het verbaast me steeds meer. Don't be scared of what you cannot see, your only fear is possibility. Never wonder what the hell went wrong, your second chance may never come along. Laatst gewijzigd op 09-06-2009 om 22:08. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 |