Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-07-2009, 15:57
Verwijderd
14de eindelijk vast werrk. Een begin. Ik wil echt snel van me medicijnen af. Wat een kutspul.
En ik heb totaal geen vertrouwen in medicijen meer. rotzooi, rotzooi en nog eens rotzooi. Prima voor diegene wie het werkt. maar ik neem niets meer als ik eindelijk van dit vergif af ben.
Advertentie
Oud 02-07-2009, 17:39
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Net thuis van werk. En omg wat zijn mijn collega's toch constant aan het zeuren. Het is niet goed of het deugt niet. Ze vragen om de haverklap vrij omdat het zo'n mooi weer is en omdat ze naar het strand willen. En ze mogen dus geen vrij omdat er al één iemand ziek is en omdat er werk genoeg is. Als er weinig werk is, zeuren ze dat ze meer uren willen, is er veel werk, willen ze vrij. Ik snap er niks meer van. Ik vind het sowieso onzin om vrij te vragen om naar het strand te gaan, je moet toch gewoon werken? Eigenlijk is het wel grappig ook, ik heb volgende week maandag wel vrij gekregen omdat ik een goede reden heb (diploma-uitreiking) en zij mogen geen vrij omdat ze naar het strand willen. Terecht ook.

Maar vanmiddag wel lekker gewerkt, hoewel m'n computer halverwege de middag crashte, nouja, hij start op een willekeurig moment opnieuw op en dan ben je dus al je programma's kwijt, alleen de telefoon deed het nog. Kon ik gelukkig wel m'n gesprek afmaken. Nu zit ik ergens anders.

Nu zo maar eens eten, vriendje eet op het werk, dus ik heb maar een maaltijdsalade gekocht, lekker makkelijk. En wat is het toch warm, echt verschrikkelijk. Als de zon van het balkon is, ga ik lekker buiten zitten.
Oud 02-07-2009, 17:46
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Dith kan me wat, ik vind het vreselijk weer Ik heb nog liever regen dan dit, van regen heb je tenminste niet de hele tijd last, terwijl mijn armen en handen nu continu pijn doen. Van mij mag het snel weer wat kouder worden!

Verder gaat het goed, ik mocht vandaag extra werken en dan schiet ik meteen in de stress, terwijl ik natuurlijk wel graag extra wil werken want ik heb geld nodig want verhuizen is duur! Morgen weer, dan zal ook blijken of de woordenlijst die ik aan het maken ben een beetje goed is, hoop van wel
Oud 02-07-2009, 22:12
Verwijderd
vandaag het onderzoek afgemaakt. Het was wel vermoeiend maar ook wel leuk al die concentratie taakjes enzo.
Ik moest ook koken vanavond en daar zag ik erg tegenop omdat het vorige week niet zo goed ging, maar dit keer viel het wel in de smaak gelukkig. Nou weer iets gaan verzinnen voor volgende week. Misschien een lekker soep met brood ofzo. Daarna had ik voorgesteld om wat te gaan drinken met was mensen uit de groep en dat was echt heel gezellig. Nog gaan wandelen langs de singels enzo en lekker gekletst. Ik voel me nu een stuk meer op mijn gemak hier en dat is zo fijn. Neemt mijn eenzaamheid een beetje weg. Ik ben blij. Ik zie alleen op tegen de nacht omdat ik al een tijd lang niet goed in slaap kan komen en ik ben heel bang om weer een hele nacht wakker te liggen want daar word ik gek van. Ik heb wel het idee dat mijn schildkliermedicijnen beginnen te werken en dat is echt heel prettig want ik kan nu gewoon de hele dag wakker zijn. Ik ben echt veel minder moe.
Oud 02-07-2009, 23:34
Pruts0r
Pruts0r is offline
Het is heet heel erg heet. Gewoon niet leuk meer. Ik ben in ieder geval blij, dat ik lekker rustig aan thuis kan zitten en niets hoef te doen met dit weer. Helaas moet ik in augustus nog twee tentamens herkansen, nog geen propodeuse dus.

Dat schijnt alleen te kunnen op de HAN. Ik dacht dat het een wettelijke regel was. Ik moet zeggen dat de laatste tijd een beetje rommelig is met alle stress tussen mij en mijn stiefmoeder en gezeik met de hele familie zo ongeveer aangezien ik me om wil laten dopen. Niet dat ze gelovig zijn oid, dus het is meer zoiets van hey, hij maakt een keuze die wij niet zouden maken, laten we hem afkraken.

Qua vrienden gaat het wel erg goed. Maandag nog bij mij beste vriendin geweest, dinsdag koken met een klasgenote en morgen evt treinen met een goede vriend. Erg fijn dus. Anyway, die hitte van nu mag wel eens weg gaan. Ik heb nu wel genoeg gezweet.
Oud 03-07-2009, 00:34
Changshan
Changshan is offline
^ Ik kan juist geen genoeg krijgen van het gezweet.

Maar goed, ik heb nog het liefst dat ik een hittegolf in Griekenland moet overleven.
Oud 03-07-2009, 08:21
Alyssia
Alyssia is offline
In Griekenland is het dan tenminste niet zo vochtig/benauwd als het warm is.

En ik voel mezelf op het moment echt heel kut (emotioneel gezien) en ik heb geen zin om het allemaal uit te leggen want ik heb 't er gisteravond in bed allemaal al uitgejankt. En ja. Ik wil hem.
Oud 03-07-2009, 10:14
boe-1986
boe-1986 is offline
nu gaat het even niet zo goed. zit weer tegen een crisis aan te hikken en weet helaas niet goed hoe ik dat kan voorkomen. de afgelopen week is er gewoon veel gebeurd met ieder een vrij grote inpact op mij.
maatschappelijk werk liet me net bijna niet naar huis gaan. ze was aan ut twijfelen of ze mijn hoofdbehandelaar moest inschakelen. (maatschappelijk werk is bij mij een andere organisatie als dat van mijn behandel traject). heb haar weten te overtuigen dat ik aan de bel trek mocht ik dieper zakken. zelf ben ik nog niet helemaal overtuigd. ben gewoon heel erg bang dat ik weer opgenomen moet worden ( al dan niet met een IBS) ik ben nog aan het knokken om niet op te geven, maar mijn gedachten en gevoelens zijn gewoon zo negatief weer.

straks vrijwilligerswerk. even een lekker dik masker op mijn gezicht plakken. zodat de oude mensjes geen last van mij onder vinden. vind het vrijwilligerswerk echt kut met dit weer. en nee, niet omdat ik eigenlijk op een terrasje wil zitten. maar omdat ik dan lange mouwen aan moet vanwege de littekens. en dat is echt killing met deze temperaturen.
Oud 03-07-2009, 12:46
indigo
indigo is offline
Aw Alyssia, sterkte! (En voor iedereen die het nodig heeft natuurlijk.) Heb je er met iemand/ vriendje over gepraat?

OT: wooh ik heb zo gewoon m'n laaaaaatste tentamen van m'n bachelor (als alles goed gaat dan maar ik heb er wel vertrouwen in). Ik zag er zo tegenop om het met deze hitte te gaan maken maar het is gewoon nu aan het regenen . Oeh ik wist niet dat ik zo naar regen kon verlangen .
Oud 03-07-2009, 13:08
Nienna*
Nienna* is offline
Aaargh frustratie all over hier. De uitslag van de decentrale selectie komt dus pas fcking laat binnen, waarschijnlijk tegelijk met de loting, die geloof ik op 16 juli is en dat vind ik zo IRRITANT want ik dacht altijd dat de decentrale selectie eerder uitslag krijgt en ik wil het nu ook gewoon weten. Er is toch wel eerder bekend hoeveel mensen met een acht gemiddeld zich hebben aangemeld? Dan kunnen ze dat toch ook wel even laten weten? Verdorie

Verder iets wat nóg irritanter is: heb ik voor mijn decentrale selectie allerlei dingen met mijn huidige vak moeten regelen, practica verplaatst, tot 's avonds laat practicum voorbereiden terwijl ik de volgende dag ook mijn gesprek van decentraal had, blabla... krijg ik nu te horen dat ik "niet voldoe", wat betekent dat zij zeggen dat je een practicum hebt gemist. Maar ik héb geen practicum gemist ik ben overal aanwezig geweest, zij het met veel moeite en gehaast, maar altijd op tijd en altijd voorbereid enzo. Maar zij zeggen dat het jouw verantwoordelijkheid is dat je afgetekend wordt, maar ik héb me ook zeker weten iedere keer laten aftekenen. Dit is alles wat nog in de weg staat voor mijn propedeuse, ik heb verdorie het tentamen gehaald terwijl mijn kat dood was en ik amper had geleerd, en dan krijg je nu dit gezeik. Ze zeggen dat ze het gaan uitzoeken maar ik ben echt super super bang dat ik zometeen aan het kortste eindje trek en dat ik dan mijn propedeuse gewoon niet krijg want ik kan niks bewijzen enzo?! Maar het is hún schuld als ik niet juist ben afgetekend.. dat komt waarschijnlijk omdat ik heb moeten schuiven en met andere groepen heb mee moeten doen enzo, maar ja WAT DAN NOG dat moeten zij toch gewoon goed opschrijven dan?! Ik heb het duidelijk aangegeven. Aargh woede hier!

Enn volgens mij is die eikel weer met zijn ex bezig en dat had hij dan gewoon moeten zeggen, in plaats van zeggen dat hij het te snel serieus vindt en dat hij nu geen relatie wil. Dit soort dingen via Hyves uitvinden is een beetje vervelend. Ik moet gewoon niet meer op zijn Hyves kijken, want ik had zelf toch besloten dat ik niet meer terug ging smsen omdat er toch niets vruchtbaars uit zou komen? Ik ga niet nutteloos energie steken in iets wat toch geen kans van slagen heeft. Zelfs niet vriendschappelijk, ik vind dat allemaal te half half als je toch al hebt lopen zoenen enzo. En nu hoor ik ook niets van hem, terwijl hij eerst zou laten weten wanneer hij met me wilde afspreken, maar toen hij daar steeds niets over zei in zijn smsjes heb ik besloten het zo maar te laten. Maar nu raak ik geďrriteerd .
Oud 03-07-2009, 16:00
metallica
metallica is offline
Ahh, lekker framboosjes <3 En een super goed alternatief voor chocolaatjes en andere ongezonde zoetigheid Vandaag gewerkt en daarna anderhalf uur gesport, als vriendje terug is van zijn werk ga ik lekker voor hem koken <3
Oud 03-07-2009, 16:01
Verwijderd
Ik zit mezelf lichamelijk in de weg. Gaat weer lekker zo. Zucht. Ik ben zo'n kneus. Zucht. Wéér moet ik zeggen: Morgen weer een dag.
Oud 03-07-2009, 17:22
Missy1234567890
Lekker gewerkt vanmiddag, al ben ik wel bang voor de scorekaart die we blijkbaar elke week gaan krijgen nu. Daarop wordt je productiviteit bijgehouden en ik ben bang dat die deze week niet zo hoog was (veel lange gesprekken). En dan hebben mijn collega's het over een gesprek in 4 minuten afhandelen...ik snap écht niet hoe zij dat kunnen.

En wat ben ik blij dat ik nu niet in het oosten van het land zit, met al dat onweer. Ik vind onweer echt eng en helemaal als er veel bliksem bij zit. Morgen wel naar het oosten van het land. Yeej.
Oud 03-07-2009, 17:29
Nijn*
Nijn* is offline
Citaat:
nu gaat het even niet zo goed. zit weer tegen een crisis aan te hikken en weet helaas niet goed hoe ik dat kan voorkomen. (...) ik ben nog aan het knokken om niet op te geven, maar mijn gedachten en gevoelens zijn gewoon zo negatief weer.

straks vrijwilligerswerk. even een lekker dik masker op mijn gezicht plakken. zodat de oude mensjes geen last van mij onder vinden. vind het vrijwilligerswerk echt kut met dit weer. en nee, niet omdat ik eigenlijk op een terrasje wil zitten. maar omdat ik dan lange mouwen aan moet vanwege de littekens. en dat is echt killing met deze temperaturen.
Ja, dat dus. Ik herken me heel erg in jou. Ik zit ook weer in een moeilijke periode en het liefste lig ik de hele dag in m'n bed en geef ik alles op. En dat van het werken herken ik ook, ik moet ook altijd lange mouwen aan + masker op als ik aan het werk ben (en dat is nu in de vakantie toch gauw 3-4 dagen in de week)..
Sterkte meid. *knuff*

OT: Pff, ben inmiddels alweer aan het werk, heb echt het gevoel dat ik amper van mijn vakantie kan genieten. Gisteravond (na werken ) naar de diploma-uitreiking van een vriendin geweest, toen nog de kroeg in enz. Was echt heel erg gezellig en leuk allemaal, maar bah, brakheid. De hele dag de stad in met een vriendin, therapie, nu weer de hele avond werken. Alles is me teveel aan het worden. Het liefste ga ik nu slapen en word ik voorlopig niet meer wakker.. Maar ja, morgen weer de hele dag werken, zondag naar World Press Photo en dan bij L. logeren. Allemaal hartstikke leuk en gezellig maar ik wil helemaal geen mensen om me heen. Ik wil alleen zijn, ik wil rust hebben en huilen. Bahbahbah, ik haat de zomer.
Oud 03-07-2009, 17:37
boe-1986
boe-1986 is offline
@nijn: jij ook sterkte.

OT: hmmm vrijwillegerswerk ging best redelijk. een mevrouw (mijn favoriet daar :-) ) was heel erg bijdehand vandaag. heb wel weer eens een keer kunnen lachen. ze lag ook constant zelf in een deuk omdat ze weer een opmerking had gemaakt die de helft niet begreep en dan zo keek van: huh?
nu weer thuis. zakt het helemaal finaal in. zou eigenlijk crisisdienst moeten bellen, maar ben bang dat ik dan weer opgenomen word. was net zo goed op weg g######omme.
Oud 03-07-2009, 19:37
marrel
marrel is offline
Pfoeh das voorbij! Wss nooit meer school! Papiertje in m'n handen. Nu nog een keer goed feestelijk afsluiten. Hopelijk lukt dat met thuis ook. Iedereen is zo gruwelijk druk, verdeurie. Naja. Ik ben klaar, dat neemt niemand me af
Oud 03-07-2009, 19:43
darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Vind jij het vervelend om met zoveel jongens te zitten? Ik zit in een groep met allee maar jongen en erg prettig vind ik het niet. Ik zou wel wat meer aansluiting willen.

OT: pfoe. Ik doe mee aan een onderzoek naar de erfelijke factoren van schizofrenie en wat het verschil maakt dat sommige mensen wel psychoses krijgen en andere mensen (uit de zelfde familie) niet. Ik heb echt een hele middag in het ziekenhuis doorgebracht. Ik kreeg een best heftig interview en dan nog een mriscan en er werden me 7 buisjes bloed afgetapt. Nou, ik was best gaar vanavond en het is nog niet eens af, morgen middag ga ik weer.
Verder gaat het wel redelijk met me. Ik ben nu even op mijn eigen kamer en het bevalt me niet slecht. Ik ben best energiek en weet me gelukkig wel redelijk te vermaken. Hopen dat dit doorzet!
jahoor deze jongens zijn wel aardig.
ik zit gemengd met jongens en meiden.
komen er bij jou nooit meiden bij?.
want ik snap je wel.

Citaat:
@ Lentekriebel: klinkt intensief zeg, zo'n onderzoek!

OT: Vandaag de hele dag gewerkt, bah dat extra uurtje door de weeks is toch altijd weer afzien. Ik ben gewend tot 17.00 uur te werken en niet tot 18.00 en op de een of andere manier is dat laatste uur echt veel te lang. Vooral omdat vandaag ons internet + telefoon eruit lag en we dus heel veel dingen moesten laten liggen. Thank god voor de airco op m'n werk trouwens, mijn god wat was het warm vandaag. Helemaal niet erg maar wel frustrerend als je dan niet in de tuin kunt liggen. Morgen weer de hele dag werken en hopelijk doet alles het dan weer, want in deze hitte etalages maken is echt niet te doen en dat is het enige wat er over blijft als bestellen e.d. wegvalt.
Vanavond lekker in de tuin gezeten en de laatste ER aflevering gekeken, bah nu moet ik weer sparen voor het volgende seizoen. En OMG, biggest news ever: ik kreeg net een mail van C. waarmee we hebben samengewerkt voor het daklozenproject. Nogmaals complimenten, ze willen graag het verslag e.d. en ten slotte;

En als je ooit nog een baan nodig hebt, neem dan contact met ons op. Mensen zoals jij kunnen we zeker gebruiken binnen onze organisatie.

OMG, WOOOOOT!!!!!! Hoe gaaf is dat, vooral omdat ik echt meteen al zoiets had bij dit project van: ik zou echt wel binnen deze organisatie willen werken! Whihihi, niet dat ik nu mijn huidige baan ga opgeven maar omg, dit is zeker iets waar ik over na ga denken voor na m'n studie ofzo! Voel me helemaal al naast mijn schoenen lopen.
Hihi.
zo nijn* goed bezig.
en wat moet je doen met etalages maken?
Citaat:
vandaag het onderzoek afgemaakt. Het was wel vermoeiend maar ook wel leuk al die concentratie taakjes enzo.
Ik moest ook koken vanavond en daar zag ik erg tegenop omdat het vorige week niet zo goed ging, maar dit keer viel het wel in de smaak gelukkig. Nou weer iets gaan verzinnen voor volgende week. Misschien een lekker soep met brood ofzo. Daarna had ik voorgesteld om wat te gaan drinken met was mensen uit de groep en dat was echt heel gezellig. Nog gaan wandelen langs de singels enzo en lekker gekletst. Ik voel me nu een stuk meer op mijn gemak hier en dat is zo fijn. Neemt mijn eenzaamheid een beetje weg. Ik ben blij. Ik zie alleen op tegen de nacht omdat ik al een tijd lang niet goed in slaap kan komen en ik ben heel bang om weer een hele nacht wakker te liggen want daar word ik gek van. Ik heb wel het idee dat mijn schildkliermedicijnen beginnen te werken en dat is echt heel prettig want ik kan nu gewoon de hele dag wakker zijn. Ik ben echt veel minder moe.
dat klinkt ook wel allemaal gezellig wat ik hier zo lees.
en wat zijn de singels eigenlijk?.
en is je onderzoek in het ziekenhuis nou klaar?.

Citaat:
nu gaat het even niet zo goed. zit weer tegen een crisis aan te hikken en weet helaas niet goed hoe ik dat kan voorkomen. de afgelopen week is er gewoon veel gebeurd met ieder een vrij grote inpact op mij.
maatschappelijk werk liet me net bijna niet naar huis gaan. ze was aan ut twijfelen of ze mijn hoofdbehandelaar moest inschakelen. (maatschappelijk werk is bij mij een andere organisatie als dat van mijn behandel traject). heb haar weten te overtuigen dat ik aan de bel trek mocht ik dieper zakken. zelf ben ik nog niet helemaal overtuigd. ben gewoon heel erg bang dat ik weer opgenomen moet worden ( al dan niet met een IBS) ik ben nog aan het knokken om niet op te geven, maar mijn gedachten en gevoelens zijn gewoon zo negatief weer.

ik herken wel wat je typte.
gaat het nou wat beter?.
en voor je littekens is blote armen beter.
maar ik snap wel dat je lange mouwen draagt.

ot.
ik kwam er gisteren bij creatieve therapie achter.
dat de been waar het zondag op was misgegaan.
nou nogal rood en warm was en een klein beetje paars. en dik.
dus ik liet dat aan de therapeute zien daar.
en ze zei dat ik het maar op de afdeling moest laten zien aan de verpleging.
en een daarvan had een afspraak gemaakt met de somatische arts voor vandaag.
maar hij kwam er pas later achter dat ik vandaag moest werken.
dus ik had het werk afgebeld en naar me ouders gebeld.
dat me vader me niet hoefde komen te halen gisteren.
en ze snapte het op het werk.
en dat had ik toen tegen die man van de verpleging gezegd.
maar hij was het daar niet zo mee eens omdat hij wou dat ik gewoon ging werken.
want hij had het van 10:15 naar 9:15 laten verplaatsen.
omdat ik al om 9:15 naar de somatische arts moest.
en toen zei ik dat ik me ouders wel zou bellen of ze me konden halen.
maar dat konden ze echt niet.
want me moeder moest werken.
en me vader had het ook druk met werken.
maar me moeder zei vraag dan of ze de huisarts hier waar ik woon bellen.
dus dat had ik aan die man weer gevraagd.
maar hij zei nee want je bent hier onder behandeling.
dus ga maar gewoon hier.
en toen vroeg hij wat de baas van de afdeling ervan vond.
en die vond ook dat ik gewoon maar hier moest gaan.
en dus dan toch maar de hele dag hier moest blijven.
ze weten dus echt niet wat ze willen.
en toen had ik me ouders maar teruggebeld
dus ik ben vandaag niet wezen werken.
en ik ben bij de somatische arts geweest.
en het was niet ontstoken maar ik moest het wel in de gaten houden.
en ik heb haar eerlijk gezegd dat ik er vanochtend niet van af kon blijven.
en zij vond het ook jammer en zondag dat het zondag gebeurt is.
omdat het een paar maanden geleden was.
en maandag moet ik naar de wondspecialist op het terrein om 13:30.
en me enkel is nou ook heel dik.
en verder was me dag wel gezellig.
en ik ben blij dat ik gisteren een vrouw heb kunnen geruststellen.
door met haar naar haar kamer te lopen toen ze ging slapen.
en ze zei vandaag bij de weekafsliuiting met de psycholoog en de hele groep.
dat ze een jongen heen aardig vind.
en ze zei ook 'en zij is ook heel aardig want ze liep gisteren met me naar boven toe'.
dat vond ik heel fijn om te horen.
en verder was de weekevaluatie druk.
en was buiten zitten met de nieuwe jongens en een jongen die er al was leuk.
we hebben veel gelachen.
en die ene nieuwe jongen is zo leuk.
een man komt er nooit bij zitten.
maarja die is toch wel aardig maar die is ook al ouder dan de andere jongens.
en verder hebben we wel een gezellige groep.
maar met de andere 4 jongens van me leeftijd kan ik het goed vinden.
en me been nog rood en wat paars.

Laatst gewijzigd op 03-07-2009 om 20:55.
Oud 03-07-2009, 20:49
Volk
Volk is offline
Ik vind het stiekem wel jammer dat als ik na 10-12 uur werken thuis kom mijn lief er niet is of snel weer moet vertrekken. Er is niemand met wie ik zo heerlijk kan praten over wat ik die dag heb gedaan en gedacht. Hij snapt de dingen gewoon zonder dat ik ze hoef uit te leggen. Ik zou wel eigenlijk wel wat mensen, of gewoon 1 mens, willen kennen die hetzelfde hebben meegemaakt als ik. Maar die zijn moeilijk te vinden, het zijn meestal pessimisten terwijl al het rotte in mijn leven me juist heel optimistisch maakt. En ik heb van nature iets tegen pessimisten..

ach ja..

dan maar niet
Oud 03-07-2009, 22:27
Verwijderd
Ik heb mijn tentamen toch gehaald. Dat betekend dat ik precies voldoende studiepunten heb om... AFGESTUDEERD te zijn! Ik kan nog vijf extra punten halen en daar zit ik nu erg over te twijfelen, maar dat diploma kan ik in september ophalen.
Oud 04-07-2009, 00:13
Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Citaat:
Lekker gewerkt vanmiddag, al ben ik wel bang voor de scorekaart die we blijkbaar elke week gaan krijgen nu. Daarop wordt je productiviteit bijgehouden en ik ben bang dat die deze week niet zo hoog was (veel lange gesprekken). En dan hebben mijn collega's het over een gesprek in 4 minuten afhandelen...ik snap écht niet hoe zij dat kunnen.

En wat ben ik blij dat ik nu niet in het oosten van het land zit, met al dat onweer. Ik vind onweer echt eng en helemaal als er veel bliksem bij zit. Morgen wel naar het oosten van het land. Yeej.
hehe dat hebben we bij ons ook. Ik heb de ene keer gesprekken van gemiddeld 2,5 minuut en andere keren ruim over de 6 minuten heen. Puur afhankelijk hoe snel de systemen draaien, wat voor mensen je aan de telefoon hebt en hoe lekker je die nacht ervoor geslapen hebt . Maar goed bij ons streven ze naar een gemiddelde van 5 minuten, inclusief afhandelen met registratie van gesprek, opsturen papieren, mailen verantwoordelijke afdeling etc. En dat is echt prima te doen (gemeten over 100000 gesprekken in jaren tijd). En als je echt te lang belt, kun je mss is iemand laten meeluisteren en om tips vragen .

Ot: het is dus uit met mijn vriend, na ruim 2 jaar. Ik heb het zelf uitgemaakt en sta echt voor de volle 100% achter mn beslissing. Mn beste vriendin kwam gisteravond nog even langs. Ze vertelde dat ze mij met hem ook niet heel erg leuk naar haar toe vond, soms erg doorgaan met pesten en stomme grapjes. Fijn dat ze er zelf mee kwam want we hebben het nu kunnen uitpraten. De lucht voor de vriendschap is dus helemaal geklaard .

Woensdag lekker voor 5 weken naar Amerika, zonder vriendje . Nee ik heb het niet uigemaakt om rond te sletten . Heb gewoon zin om mn eigen ding te doen, vrij te zijn. Zomer <3
Oud 04-07-2009, 01:17
Lyne
Lyne is offline
Hoe kun je jezelf voorbereiden op een klap waarvan je weet dat die gaat komen? Ik heb waarschijnlijk een BSA en dan moet ik na 2 jaar stoppen met mijn opleiding, en ik probeer mezelf er alvast op voor te bereiden zodat het niet zo hard aankomt.. maar ik vraag me af of dat wel kan.

Ik wil namelijk niet straks instorten, het gaat eindelijk een beetje goed.
Oud 04-07-2009, 01:38
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Ik heb mijn tentamen toch gehaald. Dat betekend dat ik precies voldoende studiepunten heb om... AFGESTUDEERD te zijn! Ik kan nog vijf extra punten halen en daar zit ik nu erg over te twijfelen, maar dat diploma kan ik in september ophalen.
gefeliciteerd!

Oud 04-07-2009, 14:13
Alyssia
Alyssia is offline
Citaat:
Aw Alyssia, sterkte! (En voor iedereen die het nodig heeft natuurlijk.) Heb je er met iemand/ vriendje over gepraat?
Dankje Ik heb er een beetje met m'n vriendje over gepraat, maar dat hielp niet echt want het is gewoon een gevoel/mening wat voor mij gewoon IS en hij vindt van niet dus dan zitten we de hele tijd van 'Wel' 'Niet' enzo. Niet dat we daardoor weer ruzie zouden krijgen ofzo, mja. Het eruit janken werkt toch het beste

(En ik had gewoon een beetje aandacht nodig van andere mensen, vrienden, en die heb ik nu gehad dus dat helpt wel )

En vandaag was werk stom, want ik had twee aangetekenden en dan moet je dus aanbellen bij die mensen en naar id vragen enzo, maar ik had dat nog helemaal nooit gedaan en ze hadden me het ook helemaal niet laten zien, ik kreeg alleen een snelle uitleg van nog geen minuut ofzo.
Dus het ging helemaal mis allemaal (bij een was er wel iemand thuis, maar niet de persoon waar het om ging, moest ik blijkbaar tóch dat briefje nog in de bus gooien maar dat wist ik dus niet en bij de ander was ik vergeten om zijn handtekening te vragen en ik schreef z'n sofinummer op ipv z'n IDkaartnummer) en als ze me maandag de schuld gaan geven dan kunnen ze lekker de pot op, want dan hadden ze het me maar voor moeten doen. Je kan niet verwachten van iemand die net voor de vierde keer een wijk loopt, weet hoe alles werkt. Ik mag dan snel dingen oppikken, maar ik ben niet perfect ofzo.
Bleh.
Oud 04-07-2009, 15:22
blurred
blurred is offline
Citaat:
En ja. Ik wil hem.
Wil hij jou ook?
Oud 04-07-2009, 15:50
Alyssia
Alyssia is offline
Citaat:
Wil hij jou ook?
Hij heeft mij gewild en ik hem ook en toentertijd wisten we dat van elkaar. Of hij mij nu nog steeds wil, weet ik niet en ik vind het goed zo. Ik heb een vriend en we, de andere jongen en ik, vonden beide onze gevoelens niet kunnen. Hij blijft nu gewoon een goede vriend bij wie ik altijd terecht kan, maar eens in de zoveel tijd moet ik gewoon eventjes toegeven aan wat ik soms nog voor 'm voel.
De gevoelens voor mijn vriend zijn hoe dan ook sterker en ik ga voor hem, klaar.
Oud 04-07-2009, 16:19
duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik heb twee nieuwe jurkjes, nu word ik helemaal jurkjesfan! Ik ben nog steeds echt moe en ik rust bij m'n ouders ook niet echt uit. M'n moeder doet altijd zo gestresst, ze kan nooit rustig zitten. Na de lunch moet alles meteen opgeruimd en geboend worden, terwijl ze beter lekker een uurtje in de zon zou moeten zitten. Niets mag rondslingeren, want dan wordt er weer gezeurd. Niets kan op rustige toon worden gezegd. En zo moet je niet tegen mij doen, want dan wind ik mij ook op. Gezellig joh.
Oud 04-07-2009, 20:49
Roosje
Roosje is offline
WTF ik snap het niet. Of ik nou leer voor tentamens of niet, ik blijf achten en negens haal. Wat hebben mensen met mij? Of wat heb ik met tentamens?

Verder ben ik hoofddocent op m'n werk en het is zo cool dat ze me dat vertrouwen geven. Het gaat supergoed ook, daar niet van, al is het wel heel zwaar (fysiek vooral). Dus ik ben super duizend moe en daarom ga ik zo slapen, maar eerst lezen over vroegah. En m'n vriendje is er niet en dat is stom!
Oud 04-07-2009, 21:09
Verwijderd
Gisteren een leuke dag gehad. Bij een vriendinnetje blijven logeren en we zijn uit eten geweest en gaan shoppen en naar ice age 3 geweest. Erg tof! Vandaag naar mijn kamertje gegaan en eigenlijk de hele middag liggen slapen. Ik was ineens weer zo moe. Ik hoopte dat het over was met die moeheid, maar dat is het dus niet. Vanavond nog even op geweest en monsters en co gekeken. Nu ga ik alweer bijna naar bed. Wat ben ik een saaie muts zeg. Ik wou dat ik wat meer vrienden had en even wat kon afspreken ofzo, maarja, daar wordt aan gewerkt.
Oud 05-07-2009, 13:11
Missy1234567890
@ Marrel en Sonho: gefeliciteerd dat jullie afgestudeerd of praktisch afgestudeerd zijn! Lekker gevoel hč?
@ Atelier Madame: ik bel outbound en moet een hele lap aan informatie geven. Wij hebben geen streeftijd, maar het is vervelend dat m'n collega's er een wedstrijd van lijken te maken wie het snelst een gesprek afhandelt. En alles in 4 minuten vertellen is gewoon niet mogelijk. 7.5 minuut is volgens mij écht minimaal, dan vraagt de klant niks en zegt hij alleen ja en amen. Dat komt bijna nooit voor, dus zit je algauw langer aan de lijn. Bij inbound hebben ze bij ons ook dat ze een gesprek in 3 minuten moeten afhandelen.

OT: ik heb net toch maar een sollicitatiebrief geschreven voor die functie waarvan ik denk dat die te zwaar gaat zijn. Volgens vriendje en ouders moet ik het, mits ik de functie inhoudelijk zie zitten, gewoon proberen. Op zich is het beroepsveld wel echt wat ik wil, dus ga er maar gewoon voor. Net m'n cv nog een beetje aangepast en ik ga het zo versturen.

Morgen diploma-uitreiking van m'n zusje, dus lekker niet werken. En ik wilde nog met een oud-studiegenootje afspreken, maar ze smst en mailt niet terug. Ben ik eindelijk weer eens in de buurt...nouja, misschien vanavond maar even bellen. Zou leuk zijn als ik haar morgen weer eens zou spreken.

Laatst gewijzigd op 05-07-2009 om 16:49.
Oud 05-07-2009, 13:48
darkfairy
darkfairy is offline
gisteren even naar het dorp geweest.
met me moeder me tante en me nichtje.
maar ik was zo thuis want ik was er niet voor in de stemming.
en vandaag was ik rond 13:00 beneden.
me moeder had me al vaker wakker geroepen.
want me wekker staat in boekel.
na 3x gaf ze het op.
en verder gaan we mischien naar de kermis dadelijk.
maar ik heb er geen zin in.
Oud 05-07-2009, 17:25
Verwijderd
ik verbaas me soms zo over dingen
mensen kunnen ook niks meer hebben tegenwoordig
soms ligt het aan mij, jezelf opvoeden geeft ook een vertekend wereldbeeld, met andere prioriteiten en tempo's.
simpele dingen, emoties en tact, verzorging, aandacht. eten.

ik ben een kat. tegen de muur aan staren, jagen op niks, koppig doen, en op de vreemdste plaatsen opduiken.
mijn vriendinnetje is zo verlegen! do'h. maar ze komt al los, een stijgende lijn wat dat betreft, fijn om te zien, ik vertel het haar ook. ze wil ook een beetje gepushed worden zei ze, k, gaaf. en ze geeft me alle waardering weer terug, in minder woorden en meer onbewuste opleving. <3 natuurlijk komt dat niet alleen door mij, maar ze zegt; grotendeels wel. beste compliment dat ze me kan geven. weet ze ook wel.
Oud 05-07-2009, 19:34
metallica
metallica is offline
Citaat:
Gisteren een leuke dag gehad. Bij een vriendinnetje blijven logeren en we zijn uit eten geweest en gaan shoppen en naar ice age 3 geweest. Erg tof! Vandaag naar mijn kamertje gegaan en eigenlijk de hele middag liggen slapen. Ik was ineens weer zo moe. Ik hoopte dat het over was met die moeheid, maar dat is het dus niet. Vanavond nog even op geweest en monsters en co gekeken. Nu ga ik alweer bijna naar bed. Wat ben ik een saaie muts zeg. Ik wou dat ik wat meer vrienden had en even wat kon afspreken ofzo, maarja, daar wordt aan gewerkt.
Tutje je weet toch dat je altijd kan bellen, ik was er ook gewoon, maar dacht dat je in Limburg was gebleven... Maar fijn om te horen dat het vrijdag gezellig was
Oud 05-07-2009, 22:45
Verwijderd
Citaat:
Tutje je weet toch dat je altijd kan bellen, ik was er ook gewoon, maar dacht dat je in Limburg was gebleven... Maar fijn om te horen dat het vrijdag gezellig was
En ik dacht dat jij in Limburg was! haha, nouja, volgende keer beter.

Vandaag weer een goede dag gehad. Ik had een vrijgezellenfeest van de de vriendin van mijn broer en het was heel gezellig en leuk enzo. We zijn gaan bootje varen op de grachten met een heerlijke lunch, we hebben een workshop sierradenmaken gedaan (met geslaagd resultaat) en we zijn heerlijk uit eten geweest. Jammer dat ik niet nog wat langer kon blijven, ik moest weer terug naar de kliniek. En nu ben ik ineens niet meer moe, terwijl ik dat vanmiddag nog wel heel erg was. Nouja, ik ben nu tenminste al heel wat meer dagen gewoon fit en dat is echt wel prettig. Dan moet ik de slechte dagen dat ik de halve dag op bed lig maar gewoon vergeten toch. Ik ga echt meer van de goede dingen genieten. Ik wil niet meer denken aan de dingen die nog niet goed gaan en die nog niet leuk zijn. Ik kom er wel, toch?
Oud 06-07-2009, 08:34
Verwijderd
ok, m'n ouders weten het sinds gisteren. En verder wacht ik tot na de vakantie. De helft van de druk is er in ieder geval vanaf nu. Ik voel me nog steeds ziek en rot, maar ik ga morgen toch maar weer aan het werk. Woensdag naar het AMC en deze week die eraangegeten kilo's dr af knallen. Het moet. Want ik voel me naar.

Tu sonrisa la imagino sin miedo
Oud 06-07-2009, 14:25
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Tjonge. Het ziet er naar uit dat we écht écht écht gaan verhuizen. En dan moeten we tienduizend dingen regelen en ik heb een gigantische hekel aan dingen regelen, maar daarna! Dan wonen we samen. Leuk vooruitzicht.
Zo naar de tandarts en verder deze week veel werken. Ja. Gaat wel oké allemaal.
Oud 06-07-2009, 14:27
Atelier Madame
Citaat:
WTF ik snap het niet. Of ik nou leer voor tentamens of niet, ik blijf achten en negens haal. Wat hebben mensen met mij? Of wat heb ik met tentamens?

Verder ben ik hoofddocent op m'n werk en het is zo cool dat ze me dat vertrouwen geven. Het gaat supergoed ook, daar niet van, al is het wel heel zwaar (fysiek vooral). Dus ik ben super duizend moe en daarom ga ik zo slapen, maar eerst lezen over vroegah. En m'n vriendje is er niet en dat is stom!
Ik ben jou echt al 2 keer tegengekomen in de lift de afgelopen dagen .

ot: bijna new york <3 Heb er zo ongelovelijk veel zin in. Als die kutprojecten nou eens afwaren was ik helemaal blij. Mja ik loop te soggen en te doen. Dus ik ga nu maar weer snel aan de slag
Oud 06-07-2009, 18:44
Verwijderd
Ik ga geinterviewd worden voor een tijdschrift. Waarben ik nou weer aan begonnen?
Oud 06-07-2009, 18:49
justhanna
justhanna is offline
Bijna alle regeldingen zijn nu geregeld Werd ondertussen ook wel tijd, maar ik heb het toch allemaal maar mooi even gedaan

Verder vandaag begonnen aan mijn nieuwe behandeling, en ik weet nog niet wat ik er allemaal van moet vinden, op zich viel het me mee, maar anderzijds was het ook wel weer erg heftig meteen, en teveel herkenning, en het heeft toch wat meer energie gekost dan ik dacht..
Oud 06-07-2009, 19:42
Heksjuh
Heksjuh is offline
Bedankt voor de felicitaties
Marrel en Sonho: gefeliciteerd met jullie afstuderen!

Het voelt alsof er al veel meer dan een week voorbij is. Ik ben echt amper thuis geweest, zeker in vergelijking met normaal. Ik heb opeens een sociaal leven.
Afgelopen donderdag de spullen uit mijn oude kamer gehaald. Toch jammer dat ik daar weg moet, al ben ik echt heel blij met mijn nieuwe kamer. Mijn instelling is echt veranderd, ik verheug me erop om in mijn nieuwe kamer te wonen. Het voelt veel meer als echt mijn kamer dan mijn oude kamer.

Woensdag ging ik trainen, maar ik heb nog geen half uur meegedaan want toen wilde mijn rug niet meer. Het voelde als een soort krak. Zaterdag gebeurde het nog een keer met werken, want ik dacht dat ik wel gewoon kon tillen maar dat is niet zo verstandig. Gisteren ook niet meegedaan met de laatste training. Ik hoop dat ik na de vakantie gewoon kan trainen, ik vind het nu echt niet leuk meer Hopelijk wil mijn trainer er deze week even naar kijken, want met lopen voel ik ook een soort knakken en als er alleen een spiertje vastzit krijgt hij het wel los.

Verder is er echt veel gebeurd deze week en ik wil het aan iemand vertellen en iemand om advies vragen maar ik durf het hier niet neer te zetten. Iemand die ik mag pmen?
Oud 06-07-2009, 20:13
Dith
Dith is offline
Mijn god wat is Zoetermeer een ongelooflijke pauperstad! Ik dacht altijd dat Almere het toppunt was maar Zoetermeer kan er ook wat van zeg.
Oud 06-07-2009, 20:31
Atelier Madame
Citaat:
Mijn god wat is Zoetermeer een ongelooflijke pauperstad! Ik dacht altijd dat Almere het toppunt was maar Zoetermeer kan er ook wat van zeg.
Persoonlijk vind ik Lelystad nog erger dan Almere, maar ik wil graag geloven dat Zoetaameeeer ook heel erg is...
Oud 06-07-2009, 22:40
Atelier Madame
Ooh damn ik ben zo blij, ik heb eindelijk mn fucking onderzoeksstage afgerond, nja alleen na de vakantie nog een artikel schrijven, maar dan is het echt klaar . Alleen mn portfolio en aanmeldingbrief voor het honours programma van volgend collegejaar nog en dan heb ik daadwerkelijk vakantie <3. En dat mag ook wel want ik vlieg over morgen al naar Amerika...
Oud 07-07-2009, 11:44
Nienna*
Nienna* is offline
Yesyesyes, ik heb mijn PROPEDEUSE! Ze hebben opgehelderd dat er een fout zat in het digitaal verwerken, waardoor ik per abuis als "niet voldaan" op de lijst ben komen te staan ofzo. Maar in ieder geval heb ik alles nu gehaald!
Dat was echt een súperfijn gevoel gisteren.

Verder voel ik me een beetje eenzaam. Het lijkt een beetje alsof ik weinig sociale contacten heb ofzo en ook omdat mijn huisgenoten op vakantie zijn en ik nu bij mijn ouders zit... omdat iedereen thuis toch moet werken enzo. Veel mensen moeten nog herkansen of hebben om andere redenen geen tijd. Het voelt een beetje alsof ik niet zo'n dikke vrienden/vriendinnen heb als sommige andere mensen en dat voelt stom!
Oud 07-07-2009, 12:48
metallica
metallica is offline
Hehe, er fietste net vier jongens langs van een jaar of 14, eentje riep gothic naar me en toen glimlachte een ander lief naar me en zei tegen z'n vriend dat ie niet zo stom moest doen, want ik was geen gothic want ik was niet helemaal in het zwart gekleed, echt zoooo schattig Die had het door...
Maarja, goede dag tot nu toe, ik kan met een studiegenoot beginnen aan een D&D project voor autistische jongeren Onze werkgever vond het een super leuk idee, dus als er animo is kunnen we beginnen met de uitvoeringsfase. En dan zometeen maar eens werken, heb tot nu toe echt bij aardige mensen gewerkt dus het komt wel goed
Oud 07-07-2009, 13:10
Verwijderd
Ik ben soms een fucking klootzak als ik zwaar depressief ben. Puur gemeen lijkt ik dan.

Maar goed, ik ga proberen om nu wat van me leven te maken. Ik wil weer normaal in de wereld staan en normaal deelnemen aan de maatschappij. Ik hoop dat ik zoveel werk dat ik moe ben. Kom, kom, kom ik heb het nodig.
Verveling is killling.
Oud 07-07-2009, 14:59
Verwijderd
Citaat:
Yesyesyes, ik heb mijn PROPEDEUSE! Ze hebben opgehelderd dat er een fout zat in het digitaal verwerken, waardoor ik per abuis als "niet voldaan" op de lijst ben komen te staan ofzo. Maar in ieder geval heb ik alles nu gehaald!
Dat was echt een súperfijn gevoel gisteren.

Verder voel ik me een beetje eenzaam. Het lijkt een beetje alsof ik weinig sociale contacten heb ofzo en ook omdat mijn huisgenoten op vakantie zijn en ik nu bij mijn ouders zit... omdat iedereen thuis toch moet werken enzo. Veel mensen moeten nog herkansen of hebben om andere redenen geen tijd. Het voelt een beetje alsof ik niet zo'n dikke vrienden/vriendinnen heb als sommige andere mensen en dat voelt stom!
Gefeliciteerd! Niet te druk meer maken he, als er soms ergens iets staat wat écht niet kan kloppen? En verder: herkenbaar! Iedereen is hier weg/aan het werk etc.
Maar ik ben wel redelijk productief vandaag! Eindelijk een dagje niet werken, dus kamer opgeruimd, mailbox, kaartje verstuurd, M. teruggemaild.. zo nog even wat meer, vanavond lekker series kijken, en morgen winkelen! Ik heb een paar felgekleurde sneakers gezien, die ik echt graag wil hebben, maar zit een beetje te twijfelen omdat ik niet echt kleding heb die er bij staat! Ik heb een ultieme favoriete kleur (knalrood <3) en dat staat me ook leuk (hoop ik toch ) maar al het rode kan dus echt niet bij die schoenen want dat vloekt...Jahaa, voor echte problemen moet je bij mij zijn.

En oh ik ga deze week een vakantie boeken in de week van de herkansingen. Ik moet die toets echt gehaald hebben!
Oud 07-07-2009, 15:04
Alyssia
Alyssia is offline
Yay, hehe, ze hebben werk voor me Morgen moet ik twee kleine wijken lopen. Best leuk!
Donderdagavond heb ik spelletjesavond met wat vrienden, dat is echt helemaal ons ding Rare spelletjes als Hints en Ganzenbord en Verrader-type spelletjes. Ik heb er zin in!
Oud 07-07-2009, 15:05
Eend
Eend is offline
Ik ben bang
Oud 07-07-2009, 15:19
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
Ik ben bang

Knuffel voor jou!

Met de honden uitgeweest, liepen er buiten drie politiemannen. Not nice, heb ik weer. Nouja, morgen toch weer proberen.
Oud 07-07-2009, 15:41
darkfairy
darkfairy is offline
hij is echt leuk.
maar ik zeg het hem niet.
en zondag is het net als vorige week weer misgegaan door am te doen.
en ik heb dat gisteren eerlijk gezegd tegen de wondspecialist.
en ze had er een sok om gedaan en ik heb een andere sok voor s'nachts.
en ik moest vandaag bij haar en de dokter terug komen.
en ik moest de wond specialist. bellen als me been en me enkel bleven iriteren.
dat zei ze gisteren ook maar gisteren begon het s'avonds pas.
en me moeder heeft me gisteren gebeld en dat was wel gezellig.
en nou al overdag dus ik heb haar teruggebeld.
en ik mocht nou al me sok voor s'nachts aan doen.
en ze zei dat ik haar morgen moet terug bellen hoe het nou voelde met deze sok.
en dat ik de dokter ook even op de hoogte moest brengen door te bellen.
omdat ze zelf al van het terrein af was.
en ze hebben de tent opgebouw tegen over onze afdeling.
aan de andere kant van de weg.
om daar vanacht in te slapen.
en de helft gaat daar nou al eten.
maar ik blijf lekker hier binnen eten.
en ik ga ook niet in de tent slapen.
en verder hoop ik dat het vanavond wat rustig blijft hier.
en ik ga straks even me moeder bellen.

Regels voor berichten