Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-06-2009, 23:04
Verwijderd
Citaat:
Lang niet gezien, para.
Drukke tijden! Ik ben net thuis van zo'n beetje een week tussen andermans huizen zwerven. En morgen ga ik weer weg, want er moeten films gekeken worden en dat kan hier niet. Of nouja. Het kan uitstekend, maar het gebeurt desalniettemin ergens anders. Namelijk hier.
Advertentie
Oud 21-06-2009, 23:08
Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
huh? is dat een huiskamer? van iemand met veel vrienden ofzo?
Oud 21-06-2009, 23:12
Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
en in een kraakpand want zulke hoge ramen heeft niemand

dus is het geen huiskamer waarschijnlijk, wat is het?
Oud 21-06-2009, 23:21
Verwijderd
Het is een studentenbioscoop/cultureel centrum/whatever in een monumentaal Amsterdams pand, vandaar de hoge plafonds. Morgen organiseert een vriendin van me daar voor de tweede keer Biosfeer, films kijken in de huiskamerst33lo maar dan wel op een dik groot filmdoek.
Oud 21-06-2009, 23:23
Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
hihi, heeft het ook nog een hippie tintje omdat biosfeer ook bio sfeer is?

maar het ziet er tof uit zeg. Voor dat soort dingen moet je echt in amsterdam wonen
Oud 21-06-2009, 23:24
Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
op mijn school hebben ze het 'reply to all' uitgevonden. Ik krijg elke dag twintig mailtjes van studenten die denken dat ze leuk zijn.
Oud 21-06-2009, 23:25
Verwijderd
Howdy.
Oud 21-06-2009, 23:25
Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
en nu ga ik wijn zuipen en slapen,

adieu!
Oud 21-06-2009, 23:28
Verwijderd
Ha die Jaeger. Kom je ook naar Biosfeer morgen? Ik geloof dat het gratis is en het thema is drugs. Ze hebben bovendien beloofd geen clichedrugsfilms a la Fear & Loathing te laten zien.
Oud 21-06-2009, 23:33
Verwijderd
Ik heb toch vakantie en ik ben in de buurt. Hoe laat mag het zijn?
Oud 21-06-2009, 23:39
Verwijderd
slaaptijd.
Oud 21-06-2009, 23:42
Verwijderd
Ik ga maar even wat kip met rijst en boontjes maken.
Oud 21-06-2009, 23:43
Verwijderd
Hm, daar vraag je me wat Ik eet daar ook, dus ik ben er rond een uur of zes al. Ik denk dat de eerste film rond een uurtje of zeven ingezet zal worden.

Uice is er overigens ook. Maar je hoeft niet bang te zijn voor buitenforumig contact want we weten je voornaam niet en 'ha die Jaeger' doet het niet zo goed in het echt.
Oud 21-06-2009, 23:48
Verwijderd
Oh, daar ben ik niet echt bang voor. Zolang ik maar niet begroet word door jullie + posse, want dan raak ik in paniek.
Oud 21-06-2009, 23:50
Verwijderd
Dat is wel een beetje vroeg, overigens. Ik hoop dat ik iemand kan regelen om rond die tijd mee te gaan, want alleen is ook maar zo alleen.
Oud 22-06-2009, 00:16
Verwijderd
Citaat:
Oh, daar ben ik niet echt bang voor. Zolang ik maar niet begroet word door jullie + posse, want dan raak ik in paniek.
Er is nauwelijks een posse En je zult bij wijze van begroeting hooguit mij of Uice een glas op zien heffen in een gebaar van wederzijdse forumverstandshouding.
Oud 22-06-2009, 00:17
Verwijderd
Citaat:
Dat is wel een beetje vroeg, overigens. Ik hoop dat ik iemand kan regelen om rond die tijd mee te gaan, want alleen is ook maar zo alleen.
Ja, misschien begint het ook wel om 8 uur, maar dat weet ik niet zeker omdat ik dus sowieso veel eerder aanwezig ben. Waarschijnlijk kun je ook gewoon halverwege komen binnenlopen trouwens, het is niet voor niets in huiskamerstijl.
Oud 22-06-2009, 00:19
Verwijderd
Nou, dan zal ik zorgen dat ik rond een uurtje of half zeven acht daar aanwezig ben. Ik weet vast wel iemand te strikken die interesse heeft in drugsfilms.
Oud 22-06-2009, 00:23
TopDrop
TopDrop is offline
Het ziet eruit als gaafheid
Oud 22-06-2009, 00:23
Verwijderd
Jullie mogen best heel kort even hallo zeggen, hoor. Dan hebben jullie de dubieuze eer mij als eerste te MEETEN.
Oud 22-06-2009, 00:28
TopDrop
TopDrop is offline
Alleen even hallo zeggen tegen para en uice lukt vast niet. Het resulteert in een gezellige avond met drankjes, grappen, grollen en amusante gesprekken over velerlei onderwerpen.
Oud 22-06-2009, 00:30
Verwijderd
Ik ben zeer geskilled in iets kuts zeggen waardoor de hele avond verpest is, dus kein problem.
Oud 22-06-2009, 00:31
TopDrop
TopDrop is offline
Oud 22-06-2009, 00:33
Verwijderd
Citaat:
Jullie mogen best heel kort even hallo zeggen, hoor. Dan hebben jullie de dubieuze eer mij als eerste te MEETEN.
Een dubieuze eer die we met genoegen nemen

Citaat:
Alleen even hallo zeggen tegen para en uice lukt vast niet. Het resulteert in een gezellige avond met drankjes, grappen, grollen en amusante gesprekken over velerlei onderwerpen.
Nee, want Para en Uice nemen films kijken heel serieus en perken hun grappen en grollen ernstig in tijdens filmvertoningen
Oud 22-06-2009, 00:34
TopDrop
TopDrop is offline
Maar een film duurt ook maar een uurtje of twee, en de avond is lang eh!
Oud 22-06-2009, 00:36
Verwijderd
Er worden twee films vertoond. Maar dat laatste is wel waar.
Oud 22-06-2009, 00:37
Verwijderd
Ik heb overigens zelfgebakken schuimpjes, om nog maar iets leuks met jullie te delen.
Oud 22-06-2009, 00:38
Verwijderd
Ik had net kip met ketjap, boontjes in hete sajoer met extra pepers en wat rijst, maar die hebben het niet lang volgehouden op mijn bord.
Oud 22-06-2009, 00:39
TopDrop
TopDrop is offline
Mijn opgebouwde voorraad houdbaar eten slinkt, bij gebrek aan zin om boodschappen te doen, aanzienlijk.
Oud 22-06-2009, 00:39
Verwijderd
En dit is mijn laatste sigaret. Zo maar in bed gaan liggen.

Treurig, als je je ritme aanpast aan de hoeveelheid sigaretten die je nog hebt.
Oud 22-06-2009, 00:40
Verwijderd
Citaat:
Mijn opgebouwde voorraad houdbaar eten slinkt, bij gebrek aan zin om boodschappen te doen, aanzienlijk.
Ik heb na de vorige stufi groot ingeslagen en daar teer ik nog steeds op, .
Oud 22-06-2009, 00:43
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ik heb na de vorige stufi groot ingeslagen en daar teer ik nog steeds op, .
Ik heb een tijdje geleden ook blikvoer en andersoortig niet bederfelijk eten gehaald. Maar ik heb nu voornamelijk nog wat pakken pasta en rijst, een blik mais, een blik ananas, en een pot zoetzure saus. Ik had ook een hoop vlees in de vriezer gedaan, maar dat is allemaal al verorberd.
Oud 22-06-2009, 00:44
Verwijderd
Ach, zolang je kruiden hebt is pasta altijd goed te doen. En met rijst en zoetzure saus kun je ook een eind vooruit
Oud 22-06-2009, 00:44
Verwijderd
Vriezer, TopDrop, vriezer. Ik mieter echt alles in de vriezer. Vlees, brood, paprika's, pepers, sperziebonen, doperwten, tomaten, dwergen. Alles.
Oud 22-06-2009, 00:45
Verwijderd
Het nadeel van vakantie is trouwens wel dat ik niet meer standaard langs een supermarkt kom op weg naar huis. Als je er speciaal voor moet opstaan is de drempel om boodschappen te gaan doen een stuk hoger.
Oud 22-06-2009, 00:45
Verwijderd
Dwergen in de vriezer
Oud 22-06-2009, 00:47
Uice
Uice is offline
Och, op pasta met garlan/tomatenpuree met willekeurige kruiden en af en toe een bruine boterham met niets is het goed leven tegen het einde van de maand.
Oud 22-06-2009, 00:48
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Vriezer, TopDrop, vriezer. Ik mieter echt alles in de vriezer. Vlees, brood, paprika's, pepers, sperziebonen, doperwten, tomaten, dwergen. Alles.
Oud 22-06-2009, 00:50
Verwijderd
Citaat:
Het nadeel van vakantie is trouwens wel dat ik niet meer standaard langs een supermarkt kom op weg naar huis. Als je er speciaal voor moet opstaan is de drempel om boodschappen te gaan doen een stuk hoger.
Ik merk dat ik met vakantie juist vaker buiten de deur ben, zelfs om de meest onzinnige dingen te doen. Vandaag heb ik vier uur lang verschillende forten rondom Weesp bekeken. Ik liep daar rond en was peukjes aan het roken, meer niet.
Oud 22-06-2009, 00:56
Verwijderd
Ik ga in bed liggen. Nog even fijn wat over de Armeense genocide/kwestie lezen en dan lekker slapen.
Oud 22-06-2009, 00:59
Verwijderd
Is 'Erop uit' eigenlijk wel juist? Moet dan niet gewoon er op uit zijn?
Oud 22-06-2009, 01:05
Verwijderd
Nee, 'er' hoort over het algemeen gewoon aan het voorzetsel. Ervan uitgaan, eruit, erop, eraan.

Hier.
Oud 22-06-2009, 01:06
Verwijderd
Citaat:
Ik merk dat ik met vakantie juist vaker buiten de deur ben, zelfs om de meest onzinnige dingen te doen. Vandaag heb ik vier uur lang verschillende forten rondom Weesp bekeken. Ik liep daar rond en was peukjes aan het roken, meer niet.
Juist, maar een tocht naar de supermarkt is minder leuk dan een tocht naar een stel forten. Dus dan moet je die twee combineren, maar doordat je niet iedere dag naar forten gaat heb je ook niet automatisch de COMBO 'fort + supermarkt' in je hoofd zitten. Dus voor je 't weet ben je dan weer thuis. Hongerig.
Oud 22-06-2009, 01:10
TopDrop
TopDrop is offline
Of dat je onderweg naar huis bent en denkt JAHALLOIKHEBALDRIETASSENDUSIKGANUDUSECHTMOOIGEENBOODSCHAPPENDOENOFZOHO OR.
Oud 22-06-2009, 07:05
Verwijderd
Hoi!
Oud 22-06-2009, 07:06
Verwijderd
Dat hoort die domme van msn te zijn. Niet deze.
Oud 22-06-2009, 07:27
Verwijderd
Citaat:
Nee, 'er' hoort over het algemeen gewoon aan het voorzetsel. Ervan uitgaan, eruit, erop, eraan.

Hier.
ik denk dat het er op uit gaan moet zijn.
Want erop suggereerd dat de R op de uit gaat zitten.

(net als zo'n donald duck droedel/droodle)
Oud 22-06-2009, 07:27
Verwijderd
en hallo vroeg opstaande mensen!
Oud 22-06-2009, 07:40
Le Soleil.
Le Soleil. is offline
Hallo charlotte!
Oud 22-06-2009, 07:42
Verwijderd
Hallo zonnetje, wat doe jij hier zo vroeg?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten