![]() |
|
Verwijderd
|
Ik wist niet dat frustraties er uit seksen zo ontzettend lekker kon zijn.
De opmerking van zijn moeder toen we beneden kwamen 'Goh, wat heb jij rode wangen, heb je t warm, zo warm is t boven toch niet?' Een verhaaltje opgehangen over dat ik met kleren aan onder de dekens had ligegn slapen, en dat ik het daarom zo warm had. De blik van zijn vader daarop was onbetaalbaar, hahaha! ![]() |
![]() |
|
Ik had wel weer zin, was al zolang geleden maar nu zit ik aan de antibiotica, is m'n pil niet veilig en met alleen condooms durf ik niet
![]()
|
Een fatsoenlijke condoom is hartstikke betrouwbaar. Misschien wel één van de meest betrouwbare dingen die er is.
Ot: weinig tot niks op het moment.
|
Sta nu 3 weken ofzo droog.. En vind het prima zo^^
Ow trouwens, zie net vorige comments.. Die nieuwe condooms van Durex zijn Echt beter ![]()
Laatst gewijzigd op 18-10-2010 om 03:07. Reden: Stukje vergeten |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Artikel over seksualiteit en jongeren TADoorduin | 29 | 26-01-2007 11:49 | |
Seksualiteit |
hoe voel jij je op sexueel gebied deel 4 Verwijderd | 500 | 01-10-2006 12:46 | |
Seksualiteit |
Hoe voel jij je op seksueel gebied topic - deel 3 Zebra | 500 | 04-07-2006 23:53 | |
Seksualiteit |
Willen jullie deze Seksenquete invulle? Suga~Suga | 258 | 17-10-2005 20:22 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Moskee-lectuur: vrouwen moeten besneden Plusmarktboy | 204 | 29-04-2004 14:59 | |
Seksualiteit |
Wat is uw seksuele IQ? slisje | 46 | 22-06-2002 02:15 |