Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() En ik lees nu 'de eenzaamheid van de priemgetallen'. Ik vind het wel mooi en heel fijn geschreven maar ik moet het eerst uitgelezen hebben om te kunnen bepalen of ik het een aardig boek of een goed boek vind. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Maar dat gezegd zijnde, het leest wel snel weg. Nu lees ik Het beest Van De Canigou van Patrick Lagrou nog eens opnieuw. Leuk verhaal, maar spijtig dat hij altijd zo 'afstandelijk' en voorspelbaar zijn verhaal opbouwt. En straks mijn cursus inleiding tot het BTW recht doornemen, echte horror! ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
||
Citaat:
Ik stop met oreren, ik geloof gewoon echt dat als iedereen dat boek zou lezen en begrijpen er wereldvrede zou zijn ![]() |
![]() |
|
Ik ben net klaar met An ice cold grave van Charlaine Harris, de auteur die ook de verhalen voor True Blood aanlevert. Het was wel vermakelijk maar a) ik hoef niet te weten of de penis van één van de hoofdpersonen wel of niet besneden is en hoe hij er verder uit ziet en b) soms schijnt iets te veel het 'kijk-mij-eens-makkelijk-en-relaxed-schrijven' door.
Nu ligt Pictures of you voor mij klaar met als sub 'There's no thing as too much fun'
||
Citaat:
Ik ben net begonnen in: Circusnachten van Angela Carter. In het Nederlands, want ze hadden het in mijn bibliotheek niet in het origineel, Engels.
||
Citaat:
![]() Ik lees Schijn, hoop en liefde van Rianne Witte.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Pil - Mike Boddé (ik heb hem vorige week ontmoet en wilde toen meteen zijn boek lezen!), De achtste dag van de week - Marek Hlasko & Starting Over - Tony Parsons (nog steeds, ik vind het steeds leuk voor 5 pagina's en dan leg ik het weg
![]()
|
Sarah Zettel had mij met haar vorige boek verrast, dus nu lees ik het tweede boek uit haar trilogie: The Usurper´s crown
|
Dichtbundels zijn toch ook boeken?
Op dit moment lees ik 3 dichtbundels: Het lichte gedicht - van o.a.:
Spoiler
De oude kustlijn - M. Vasalis Het Fluitketeltje en andere versjes - Annie M.G. Schmidt
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Dit weekeinde heb ik Ziek van Gideon Samson en De geschiedenis van Nederland van Ulrich en Van der Walle gelezen en nu ben ik begonnen in De boodschap van Beverly Lewis. Dat is een streekroman, maar het gaat over Amish, wat erg intrigerend klinkt, dus ik ben benieuwd.
|
|