Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb vandaag voor het eerst iemand in de tram aangesproken omdat haar muziek héél hard stond. En dat was helemaal niet eng. En niemand anders zei er wat van en het stoorde me want ik hoorde het over mijn eigen muziek (met van die in-ear koptelefoontjes) heen.
||
Citaat:
![]() Soms kan ik heel lang bezig zijn met de voorbereiding van iets. Zoals alles netjes opzoeken wat ik voor mijn tentamen moet maken, ordenen, samenvatten en het écht leren ervan ben ik vaak een stuk minder lang mee bezig.
||
Citaat:
![]() Ik verdwaal ontzettttttend snel, ik kan me echt totaal niet oriënteren. Ik irriteer me aan mensen die degene met wie ze praten negeren en zelf de hele tijd aan het woord zijn. Ik heb veel te snel medelijden, maar dat heb ik volgens mij al eerder ergens gezegd. Als ik boos ben val ik mensen persoonlijk aan, niet fysiek maar meer met woorden. Dan zeg ik iets over iemands uiterlijk/innerlijk/gedrag waarvoor diegene zich eigenlijk schaamt. En daarna schaam ik me dat ik gemeen ben geweest. Mijn record van boos op iemand blijven ligt op dit moment op één uur.
||
Citaat:
D'r manier van doen, d'r denkwijze, alles aan haar irriteerde mij. En nu stalkt ze mij enigzins, en dat vind ik sneu. 't ligt dus aan mij.
||
Citaat:
OT: ik vind dat algemeen kiesrecht afgeschaft moet worden.
||
Citaat:
daar was ik na 2 weken zo gek van!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
I Summon Panopticon! Verwijderd | 46 | 09-10-2018 20:32 | |
Liefde & Relatie |
Hoe raak je nou als jongen, het beste in contact met een meisje Pioneer3006 | 39 | 22-11-2002 17:34 | |
Liefde & Relatie |
Help, wat moet k doen :S Freaked Reality | 49 | 11-04-2002 18:07 | |
Liefde & Relatie |
Ik ben er ziek van! PFP | 47 | 11-04-2002 17:38 | |
Liefde & Relatie |
contact leggen met een leuke meid Dotcom | 13 | 05-03-2002 16:14 | |
Liefde & Relatie |
What should I do mysteryyy | 22 | 15-02-2002 16:10 |