Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Wat absurde betekenissen betreft heeft NAC trouwens één van de mooiste ![]() Maar zolang er voor fore geen zekere oorsprong is houd ik graag die mythe in stand ![]()
|
Gisteravond werden er foto's gemaakt het café, kregen we van het fotomeisje een kaartje waar "de foto's vindt je op cafeblabla.nl, etc" op stond.
Ik signaleerde die spelfout natuurlijk meteen (ja, ik ben verpest door dit forum) en zei op de automatische piloot gelijk "hey! een dt-fout!". Ik weet niet of de muziek toen toevallig even zachter stond of dat het meisje gewoon eng goed kon horen, maar ze draaide zich gelijk naar me om en schreeuwde "JA, ER STAAT ÉÉN SPELFOUT OP JA!".
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik weet niet of deze 't best hier of in het slechte-promotie-topic past, maar bij het seksmuseum te Amsterdam schrijven ze consequent in alle Nederlandstalige stukken het woord 'seks' verkeerd. Namelijk met een x. De naam van het museum is ook verkeerd gespeld, want het heet Sexmuseum. In het Engels zouden die twee woorden los van elkaar geschreven moeten worden, en in het Nederland is 'seks' met ks.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
http://www.rvvdesign.com/
Deze freelance 3D-animator schrijft consistent: - website's - animatie's - productie's - bedrijfspresentatie's Ja hoor, succes met je klanten binnenhalen :') |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hyves HQ zit aan de kerstkado's en jij hopelijk ook. Word het je allemaal te gezellig? Log dan gerust even in, je bent niet de enige.
Word het je allemaal te gezellig? Log dan gerust even in, je bent niet de enige. Word het je allemaal te gezellig? Log dan gerust even in, Word het je allemaal te gezellig? Word het je allemaal Word Word Word Word WORD |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
hoe dichtte je vroeger? =zwart wit= | 37 | 07-07-2005 21:59 | |
Muziek |
Where is the love..? freakieflower | 53 | 13-11-2003 20:56 | |
Liefde & Relatie |
LONGPOSTS: Mijn ideeën over liefde. Rerisen Phoenix | 58 | 13-06-2003 07:23 |