Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hoewel het een beetje een raar probleem is, want als ik een schoonmaakster zou kunnen betalen dan zou ik vast een groter huis hebben, waar dus ook een afwasmachine in past. (In theorie. In de praktijk zou ik hooguit dichter naar 't centrum verhuizen. Grote huizen zijn teveel werk.) |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zie mezelf in een leuk kamertje in de stad, mijn werkplaats op een andere locatie, de werkplek zou duizend groter zijn dan m'n huis ![]() ![]() |
![]() |
|
Me: “So it’s between the 32 and the 36 inch TV, right?”
Husband: “Yes, but I don’t understand the difference between them.” Me: “Well, they have the same specs all the way down the line. One is just bigger.” Husband: “Who in the h*** would pay almost $350 more for four more inches?” Wife: “I would!”
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En dan liefst wel met een eigen ingang, dikke überdeur ervoor voor als de zombie apocalyps komt, maar wel uitlopend op een soort klein tuintje/terrasje/whatever. En dan allemaal bekenden in dat huis, zodat we 's zomers in de tuin kunnen zitten. Ennnn dan een werkplaats/opnamestudio/atelier op maximaal twee/drie minuten loopafstand, ja ![]() Dit allemaal los van de ruimtes waar daadwerkelijk werk verricht moet worden. ..er is over nagedacht, ja ![]() |
![]() |
|
|