Ja, moet je doen. Uiteindelijk is het gewoon lachwekkend.
Wij zaten ook echt met de huisgenoten in de huiskamer aan één stuk door te -en en te -en en te -en. En te -en natuurlijk. En te -en.
Holy shit, heeft iemand DWDD gezien?
Die taalkundige?!
Ze haalde echt het bloed onder mijn nagels vandaan, maar uiteindelijk kon ik haar echt alleen maar uitlachen. Wat een kinderachtig kutwijf was dat zeg!
Ik heb het ook gezien en snapte niet zo goed wat ze nu precies wilde. Maar heb me er niet echt druk om gemaakt, vond het vooral leuk om te zien hoe ze heel hoorbaar door Plasterk zat te kreunen terwijl ze haar hoofd schudde.
Ik heb het ook gezien en snapte niet zo goed wat ze nu precies wilde. Maar heb me er niet echt druk om gemaakt, vond het vooral leuk om te zien hoe ze heel hoorbaar door Plasterk zat te kreunen terwijl ze haar hoofd schudde.
ahja een nieuwe FM! Heb ik ook nog wat te kijken zo
09-02-2010, 20:38
Verwijderd
Ze doen nu de 'finale-opdracht' <3
Verwijderd
Vanavond niet te laat naar bed. Afgelopen nachten een beetje weinig slaap gehad.
Verwijderd
Family Matters kijk ik morgen wel via uitzendinggemist.
09-02-2010, 20:40
Verwijderd
Bing maakt soms zo'n beetje dubbelzinnige opmerkingen naar zijn moeder, waar zij dan helemaal van opleeft. Net alsof de zoon zijn eigen moeder versiert