Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En feit is dat we al zo vaak ruzie hebben gehad, maar nog nooit zo lang als nu. Aan de ene kant ben ik er dus heel erg bang voor dat het niet meer goedkomt, en aan een andere kant denk ik dat ik zelf maar gewoon moet kiezen om hem los te laten, en aan de derde kant wil ik hard voor strijden om het weer goed te laten komen. Ach ja, we'll see. En die voorstelling.. tja. 1. ik heb niet zo'n goede spelers 2. ik heb een slecht stuk gekozen 3. ik heb er praktisch nooit met plezier geregisseerd, dus nogal ongeïnspireerd, zeg maar 4. ik heb geen persoonlijke band met m'n spelers, en normaalgesproken heb ik dat wel altijd heel snel en dat maakt ook dat ze hard voor me gaan werken en dat ze daar met passie staan te spelen. deze doen dat niet... Maar wie weet leven ze helemaal op als er een publiek bij zit en er een theaterspotje op staat. Ik hoop het maar.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Is gewoon een oud gaar huis, dus er gaat een hoop stuk, maar 't is gewoon kut dat dat allemaal binnen 2 jaar gebeurd. |
![]() |
||||
Citaat:
![]() En hebben ze gewacht met scheiden tot hun dochters oud genoeg waren om een beetje voor zichzelf te zorgen ofzo dan? ![]() Citaat:
Als je het loslaat heb je ook een kans dat de woede helemaal wegebt en jullie ook weer bij elkaar komen. Maar ik weet er natuurlijk het fijne niet van. Veel sterkte in elk geval ![]() Citaat:
En waarom heb je een stuk gekozen dat je niet ligt? |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
En nee, dat hebben ze niet gedaan. En dat had ik ook echt niet ok gevonden, want dan zouden ze ons gewoon jaren bewust voor de gek hebben gehouden. Nu hebben ze vooral zichzelf voor de gek gehouden dus. Citaat:
Citaat:
![]() En ik moest dus binnen een week ineens een stuk zien te vinden dat niet te moeilijk voor ze zou zijn, waar een beetje een aardige en eerlijke rolverdeling in zat en waar zowel ik als de spelers iets mee zouden hebben. dat is praktisch een onmogelijke taak. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Jep, en ook niet echt te begrijpen vind ik zelf. Huh? Where have you been? ![]() Ik ben in juli afgestudeerd als docent theater en ik geef al ruim een half jaar les in Tiel en Eindhoven ![]() |
![]() |
|
|