Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-03-2010, 20:21
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Mwah.
- Ouders... tja, dat gaat toch niet meer goedkomen natuurlijk. En hoewel ik er bij vlagen aan begin te wennen, is het bij andere vlagen gewoon nog steeds heel confronterend als ik mijn vader hoor zeggen dat ze vier jaar toneel hebben gespeeld. "Komt dat talent van m'n dochters toch ergens vandaan", zei hij. Natuurlijk maakte hij een grapje, maar toch.
- Ruzie met m'n beste vriend waar ik iedere dag anders over denk (de ene dag wil ik er hard om huilen, de andere dag vind ik dat hij er in kan stikken en dat hij misschien gewoon niet zo'n goede vriend blijkt, en de andere keer denk ik dat ik niet zo trots moet zijn en er volwassen met hem over moet kunnen praten (maar dat heb ik me vaker voorgenomen en vaak loopt dat anders dan gepland).
- En alles gaat gewoon door. En mijn concentratie is nog steeds niet optimaal. Heb één groot ding afgezegd en dat was heel fijn. Maar ik voel me wel schuldig over dat ik straks een slechte voorstelling ga laten zien die ik heb geregisseerd en dat ik zo achterloop met het uitwerken van de leerplanontwikkeling.

Sorry voor m'n lange verhaal
Dat is niet erg, ik vraag er toch naar?

Echt naar dat je ouders dat soort dingen dan ook zeggen, dat ze steeds toneel hebben gespeeld. Mijn ouders komen ook weleens met dingen als dat ze toch allebei al jaren vreemdgingen enzo. Dat wil je niet weten, ook niet als ze al tien jaar gescheiden zijn. Maar de jouwe liggen nog middenin scheiding. Heel veel sterkte ermee! Fijn wel dat je je zusjes hebt en jullie je er een beetje samen doorheen kunnen slaan
Sterkte met die goede vriend, als hij zo'n goede vriend is dan komt een ruzie ook wel weer goed
Waarom is jouw geregisseerde voorstelling zo slecht?
Advertentie
Oud 08-03-2010, 20:22
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Kusje voor Fizzle en Absinthe. ;o
dankjewel
Oud 08-03-2010, 20:30
Miekje*
Miekje* is offline
Kusje en knuffels voor iedereen!

Ik heb serieus een keer zin om midden in de zomer op de Dam te gaan staan met een bordje: FREE HUGS!
Oud 08-03-2010, 20:32
Verwijderd
Ik heb sinds vanmiddag al hoofdpijn, en dat heb ik nooit. Ik heb zelfs geen zin in de Sims!
Heb geen inspiratie voor iets.
Oud 08-03-2010, 20:32
Verwijderd
Citaat:

Ik heb serieus een keer zin om midden in de zomer op de Dam te gaan staan met een bordje: FREE HUGS!
En dan komen er allemaal vieze oude mannen op je af
Oud 08-03-2010, 20:33
Verwijderd
Barabas
Oud 08-03-2010, 20:34
Verwijderd
Citaat:
Barabas
Stefanie
Verwijderd
Citaat:
Stefanie
Ik heb over je gedroomd, heb je het gelezen?
Sherlock
Sherlock is offline
Avond.
Oud 08-03-2010, 20:35
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
En dan komen er allemaal vieze oude mannen op je af
Ik denk vooral toeristen .
Oud 08-03-2010, 20:35
Verwijderd
Citaat:
Dat is niet erg, ik vraag er toch naar?

Echt naar dat je ouders dat soort dingen dan ook zeggen, dat ze steeds toneel hebben gespeeld. Mijn ouders komen ook weleens met dingen als dat ze toch allebei al jaren vreemdgingen enzo. Dat wil je niet weten, ook niet als ze al tien jaar gescheiden zijn. Maar de jouwe liggen nog middenin scheiding. Heel veel sterkte ermee! Fijn wel dat je je zusjes hebt en jullie je er een beetje samen doorheen kunnen slaan
Sterkte met die goede vriend, als hij zo'n goede vriend is dan komt een ruzie ook wel weer goed
Waarom is jouw geregisseerde voorstelling zo slecht?
Oh jakkes, dat zijn inderdaad dingen die je écht niet wil horen van je ouders. Heel erg is dat ik er ook wel heel erg mee bezig ben of één van mijn ouders vreemdgaat/ging oid. Eén van de twee 'verdacht' ik daar al van vér voordat er voor mij sprake leek van een relatiecrisis. En dat houdt me nu dus bezig, maar eignelijk wil ik de waarheid helemaal niet weten. En over dat toneelspelen. Hij zei daarna wel dat dat niet waar was, dat ze vooral goed bezig geweest zijn met 'een eenheid organiseren', omdat het gezin gewoon wél nog goed functioneerde en dat ze daarbij zichzelf over hun relatie dus voor de gek hebben gehouden. Bah.

En feit is dat we al zo vaak ruzie hebben gehad, maar nog nooit zo lang als nu. Aan de ene kant ben ik er dus heel erg bang voor dat het niet meer goedkomt, en aan een andere kant denk ik dat ik zelf maar gewoon moet kiezen om hem los te laten, en aan de derde kant wil ik hard voor strijden om het weer goed te laten komen.
Ach ja, we'll see.

En die voorstelling.. tja.
1. ik heb niet zo'n goede spelers
2. ik heb een slecht stuk gekozen
3. ik heb er praktisch nooit met plezier geregisseerd, dus nogal ongeïnspireerd, zeg maar
4. ik heb geen persoonlijke band met m'n spelers, en normaalgesproken heb ik dat wel altijd heel snel en dat maakt ook dat ze hard voor me gaan werken en dat ze daar met passie staan te spelen. deze doen dat niet...
Maar wie weet leven ze helemaal op als er een publiek bij zit en er een theaterspotje op staat. Ik hoop het maar..
Oud 08-03-2010, 20:36
Verwijderd
Ik heb één keer mensen met zo'n bord zien lopen.
Verwijderd
Citaat:
Ik heb over je gedroomd, heb je het gelezen?
oei, even lezen hoor!
Verwijderd
Citaat:
Ik denk vooral toeristen .
Nee.
Oud 08-03-2010, 20:37
Verwijderd
Citaat:
oei, even lezen hoor!
Er staat verder niks bijzonders hoor. Ik weet ook niet meer echt waar het over ging. Maar het was wel een beetje sekserig volgens mij, omgggg
Verwijderd
We hebben echt gigantische lekkage als je op het laminaat in de keuken drukt komt er water onder weg. Dat kan niet goed zijn, wel?
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Nee.
Nou dan niet.
Verwijderd
@sann: Nee.
Verwijderd
o nou je hebt nog niet verteld wat je hebt gedroomd!
Oud 08-03-2010, 20:38
Verwijderd
Citaat:
Er staat verder niks bijzonders hoor. Ik weet ook niet meer echt waar het over ging. Maar het was wel een beetje sekserig volgens mij, omgggg
Verwijderd
Citaat:
We hebben echt gigantische lekkage als je op het laminaat in de keuken drukt komt er water onder weg. Dat kan niet goed zijn, wel?
Oei
Sherlock
Sherlock is offline
Ik vind het redelijk levenloos om met zo'n bord te lopen
Verwijderd
Citaat:
@sann: Nee.

morgenochtend maar gelijk de huis loodgieter bellen huisbaas zal weer blij met ons zijn.
Oud 08-03-2010, 20:39
Verwijderd
Citaat:
Nou dan niet.
seriously, denk na. Er staat een of andere maffe alto met zo'n bord. Misschien krijg je wat mede-alto's, maar voor de rest gaan er echt niemand daar op in. De meesten weten niet eens wat het betekent.
Oud 08-03-2010, 20:39
Verwijderd
Ik zou wel even zorgen dat het niet verder lekt. Dus als het kan de hoofdkraan afsluiten.
Oud 08-03-2010, 20:40
Verwijderd
Citaat:

morgenochtend maar gelijk de huis loodgieter bellen huisbaas zal weer blij met ons zijn.
Is het jullie schuld dan?
Verwijderd
Citaat:
Ik zou wel even zorgen dat het niet verder lekt. Dus als het kan de hoofdkraan afsluiten.
ik heb geen flauw idee waar die zit en hoe ik zoiets dichtzet
Verwijderd
Citaat:
seriously, denk na. Er staat een of andere maffe alto met zo'n bord. Misschien krijg je wat mede-alto's, maar voor de rest gaan er echt niemand daar op in. De meesten weten niet eens wat het betekent.
Wat zijn dat "FREE HUGS"? (laatste twee woorden op z'n Nederlands uitspreken)
Oud 08-03-2010, 20:41
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Of ze denken: "goede zakkenrol manier"
Oud 08-03-2010, 20:42
Verwijderd
Citaat:
Is het jullie schuld dan?
denk het niet, het ziet er naar uit dat het onder de vaatwasser of de koelkast vandaan komt. Maar we hebben gewoon veel pech. Verwarming die stuk gaat, moet nieuwe cv in, riolering van de onderbuurman verstopt, en we delen die riolering (bovenwoning), dus helft betalen, lekkage onder dakterras enz.

Is gewoon een oud gaar huis, dus er gaat een hoop stuk, maar 't is gewoon kut dat dat allemaal binnen 2 jaar gebeurd.
Oud 08-03-2010, 20:42
Verwijderd
Citaat:
Wat zijn dat "FREE HUGS"? (laatste twee woorden op z'n Nederlands uitspreken)
Ja of ze weten wel wat het in het nederlands is, maar denken dat het iets is als een herkenning ofzo.
Oud 08-03-2010, 20:43
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Oh jakkes, dat zijn inderdaad dingen die je écht niet wil horen van je ouders. Heel erg is dat ik er ook wel heel erg mee bezig ben of één van mijn ouders vreemdgaat/ging oid. Eén van de twee 'verdacht' ik daar al van vér voordat er voor mij sprake leek van een relatiecrisis. En dat houdt me nu dus bezig, maar eignelijk wil ik de waarheid helemaal niet weten. En over dat toneelspelen. Hij zei daarna wel dat dat niet waar was, dat ze vooral goed bezig geweest zijn met 'een eenheid organiseren', omdat het gezin gewoon wél nog goed functioneerde en dat ze daarbij zichzelf over hun relatie dus voor de gek hebben gehouden. Bah.
oh, naar dat je er een van verdenkt. Ik zou er verder niet over nadenken of naar vragen, het is al erg genoeg als ze er zelf mee komen.
En hebben ze gewacht met scheiden tot hun dochters oud genoeg waren om een beetje voor zichzelf te zorgen ofzo dan?

Citaat:
En feit is dat we al zo vaak ruzie hebben gehad, maar nog nooit zo lang als nu. Aan de ene kant ben ik er dus heel erg bang voor dat het niet meer goedkomt, en aan een andere kant denk ik dat ik zelf maar gewoon moet kiezen om hem los te laten, en aan de derde kant wil ik hard voor strijden om het weer goed te laten komen.
Ach ja, we'll see.
Oei, dat is wel eng ja.
Als je het loslaat heb je ook een kans dat de woede helemaal wegebt en jullie ook weer bij elkaar komen. Maar ik weet er natuurlijk het fijne niet van. Veel sterkte in elk geval

Citaat:
En die voorstelling.. tja.
1. ik heb niet zo'n goede spelers
2. ik heb een slecht stuk gekozen
3. ik heb er praktisch nooit met plezier geregisseerd, dus nogal ongeïnspireerd, zeg maar
4. ik heb geen persoonlijke band met m'n spelers, en normaalgesproken heb ik dat wel altijd heel snel en dat maakt ook dat ze hard voor me gaan werken en dat ze daar met passie staan te spelen. deze doen dat niet...
Maar wie weet leven ze helemaal op als er een publiek bij zit en er een theaterspotje op staat. Ik hoop het maar..
mja, dat is vervelend. Heb je de spelers toebedeeld gekregen?
En waarom heb je een stuk gekozen dat je niet ligt?
Oud 08-03-2010, 20:43
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:

ik zou dan wel zin krijgen om ernaast te gaan zitten met een bordje: PAID HUGS!

maar ik heb nooit een bordje bij me.
Oud 08-03-2010, 20:44
Verwijderd
Ik heb precies hetzelfde hier in huis hoor.
Oud 08-03-2010, 20:44
Verwijderd
Citaat:
ik zou dan wel zin krijgen om ernaast te gaan zitten met een bordje: PAID HUGS!

maar ik heb nooit een bordje bij me.

Ik zie het al voor mij, jij met zo'n big smile naast miekje zo
Oud 08-03-2010, 20:45
Sherlock
Sherlock is offline
Daar is zo'n onderzoek naar gedaan volgens mij dat mensen dan ook echt dachten dat die knuffels van hogere kwaliteit waren
Oud 08-03-2010, 20:46
Sherlock
Sherlock is offline

Naja dit is een zo'n filmpje
Oud 08-03-2010, 20:47
Verwijderd
Citaat:
maar raad je dat aan vanwege schadebeperking of omdat we straks anders dikke kortsluiting hebben?

nu ben ik ongerust.
Oud 08-03-2010, 20:50
Miekje*
Miekje* is offline
Godver die verkochte knuffels .
Oud 08-03-2010, 20:50
Verwijderd
Citaat:
[filmpje]

Naja dit is een zo'n filmpje
dat einde
Oud 08-03-2010, 20:52
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik ben een beetje misselijk, he bah.
Oud 08-03-2010, 20:52
Verwijderd
Citaat:
oh, naar dat je er een van verdenkt. Ik zou er verder niet over nadenken of naar vragen, het is al erg genoeg als ze er zelf mee komen.
En hebben ze gewacht met scheiden tot hun dochters oud genoeg waren om een beetje voor zichzelf te zorgen ofzo dan?
Ja, ga ik ook maar niet doen.
En nee, dat hebben ze niet gedaan. En dat had ik ook echt niet ok gevonden, want dan zouden ze ons gewoon jaren bewust voor de gek hebben gehouden. Nu hebben ze vooral zichzelf voor de gek gehouden dus.

Citaat:
Oei, dat is wel eng ja.
Als je het loslaat heb je ook een kans dat de woede helemaal wegebt en jullie ook weer bij elkaar komen. Maar ik weet er natuurlijk het fijne niet van. Veel sterkte in elk geval
Ik snap zelf ook vaak genoeg het fijne er niet van. Het zit soms zo ingewikkeld tussen ons. Ik kan echt met niemand zó ruzieën als met hem. En hij heeft hetzelfde met mij. En ik heb zo vaak gedacht waarom ik toch telkens weer bij hem terugkom, en hij sprak het laatst zelfs een keer uit, dat hij er soms zo klaar mee is. Maar uiteindleijk concludeerden we wel weer dat we het allemaal waard vinden. Dan maar die rottige ruzies, maar uiteindelijk weten we wel wat we aan elkaar hebben.

Citaat:
mja, dat is vervelend. Heb je de spelers toebedeeld gekregen?
En waarom heb je een stuk gekozen dat je niet ligt?
Jep, ik heb ze toebedeeld gekregen. En het is gewoon een bizarre samenstelling; 2 jongens van 17 die al vier jaar spelen bij die theatervereniging, 1 jongen van 16 die nieuw is en heel puberaal maar op zich wel talent heeft, 1 meisje van 14 die abnormaal onzeker is en gewoon geen énkel dramatisch inzicht heeft. Alles klinkt bij haar hetzelfde. Emoties kent ze niet. En nog twee hyperactieve jongetjes van 13 die door iedereen irritant worden gevonden. Dus. Leuk.
En ik moest dus binnen een week ineens een stuk zien te vinden dat niet te moeilijk voor ze zou zijn, waar een beetje een aardige en eerlijke rolverdeling in zat en waar zowel ik als de spelers iets mee zouden hebben. dat is praktisch een onmogelijke taak. (en dit stuk leek gewoon de beste optie).
Oud 08-03-2010, 20:54
Verwijderd
Citaat:
maar raad je dat aan vanwege schadebeperking of omdat we straks anders dikke kortsluiting hebben?

nu ben ik ongerust.
Nou, het is niet erg verstandig om het water maar gewoon het huis in te laten stromen he en ja, dat zou tot kortsluiting kunnen leiden en het leidt gegarandeerd tot (meer) schade.
Oud 08-03-2010, 20:58
Verwijderd
Citaat:
Nou, het is niet erg verstandig om het water maar gewoon het huis in te laten stromen he en ja, dat zou tot kortsluiting kunnen leiden en het leidt gegarandeerd tot (meer) schade.
Ja oke. Hoofdkraan zit bij watermeter gok ik zo? Dan ga ik eens even de kruipruimte onveilig maken
Oud 08-03-2010, 20:59
Verwijderd
Dat lijkt me een goed plan.
Oud 08-03-2010, 21:01
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ja, ga ik ook maar niet doen.
En nee, dat hebben ze niet gedaan. En dat had ik ook echt niet ok gevonden, want dan zouden ze ons gewoon jaren bewust voor de gek hebben gehouden. Nu hebben ze vooral zichzelf voor de gek gehouden dus.
Dat is dus vooral vervelend voor hun. Nouja, en voor jullie natuurlijk.

Citaat:
Ik snap zelf ook vaak genoeg het fijne er niet van. Het zit soms zo ingewikkeld tussen ons. Ik kan echt met niemand zó ruzieën als met hem. En hij heeft hetzelfde met mij. En ik heb zo vaak gedacht waarom ik toch telkens weer bij hem terugkom, en hij sprak het laatst zelfs een keer uit, dat hij er soms zo klaar mee is. Maar uiteindleijk concludeerden we wel weer dat we het allemaal waard vinden. Dan maar die rottige ruzies, maar uiteindelijk weten we wel wat we aan elkaar hebben.
Lastig is dat, als je zoveel ruzie hebt met een goede vriend(in)!

Citaat:
Jep, ik heb ze toebedeeld gekregen. En het is gewoon een bizarre samenstelling; 2 jongens van 17 die al vier jaar spelen bij die theatervereniging, 1 jongen van 16 die nieuw is en heel puberaal maar op zich wel talent heeft, 1 meisje van 14 die abnormaal onzeker is en gewoon geen énkel dramatisch inzicht heeft. Alles klinkt bij haar hetzelfde. Emoties kent ze niet. En nog twee hyperactieve jongetjes van 13 die door iedereen irritant worden gevonden. Dus. Leuk.
En ik moest dus binnen een week ineens een stuk zien te vinden dat niet te moeilijk voor ze zou zijn, waar een beetje een aardige en eerlijke rolverdeling in zat en waar zowel ik als de spelers iets mee zouden hebben. dat is praktisch een onmogelijke taak. (en dit stuk leek gewoon de beste optie).
ooh, het is niet met mensen van je opleiding! Ben je aan het leren om toneellerares te worden?
Oud 08-03-2010, 21:03
Verwijderd
Citaat:
Dat is dus vooral vervelend voor hun. Nouja, en voor jullie natuurlijk.

Lastig is dat, als je zoveel ruzie hebt met een goede vriend(in)!

ooh, het is niet met mensen van je opleiding! Ben je aan het leren om toneellerares te worden?
Ja, vooral vervelend voor mijn ouders ja.

Jep, en ook niet echt te begrijpen vind ik zelf.

Huh? Where have you been?
Ik ben in juli afgestudeerd als docent theater en ik geef al ruim een half jaar les in Tiel en Eindhoven
Oud 08-03-2010, 21:09
Verwijderd
Goedenavond.

Absinthe: feel hugged.

Fizzle: wth relatiecrisis? Hoe dat ineens? Kusje dr op.
Oud 08-03-2010, 21:10
Verwijderd
Goed water is afgesloten. Nu bedenk ik me alleen dat ik nog moest douchen
Oud 08-03-2010, 21:12
Verwijderd
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten