Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-03-2010, 19:25
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Al zou ik zelf alsnog het conflict vermijden en lekker zo snel mogelijk het huis uit gaan, eigenlijk.
Ik ook. Maar ik ben dan ook een ster in conflict vermijden.. iets té goed
Oud 25-03-2010, 19:27
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Stille wateren, diepe kolken! Wat een atypische gebeurtenis. Je stiefmoeder klinkt - niet (alleen) hier maar over 't algemeen - als een behoorlijk naargeestig wijf, maar dit is wel een heel heftige reactie van jouw kant. Ik weet dat je niet van discussies houdt en liever de lieve vrede bewaart, maar misschien is het voor jullie beide fijner als je voortaan je ergernissen naar haar uitspreekt in plaats van ze op te kroppen. En dan liefst op een rustige, volwassen manier. (Al is dat moeilijk, denk ik, want dit gebeuren begon van jouw kant ook heel volwassen, maar daar ging ze nogal flauw mee om.) Daarmee voorkom je dergelijke ontploffingen. Misschien kunnen jullie ook duidelijke afspraken maken over dingen zoals opruimen, zodat daar in ieder geval geen ergernissen over ontstaan.

Niet dat ik je geen gelijk geef, hoor, maar je kan moeilijk op regelmatige basis met dat mens gaan vechten. Temeer omdat je daar ook niet zoveel mee bereikt, behalve dat de sfeer in huis heel raar wordt.
hihi
Ja er is veel nodig om me boos te krijgen maar dan ben ik ook echt kwaad. Ik heb mijn exvriendje twee keer een blauw oog gemept.

Je hebt gelijk, regelmatig vechten lost ook niets op, maar ik ga kijken of ik het hele weekend weg kan zodat we weer even alles kunnen laten bezinken en dan praten we na het weekend wel.
En er zijn wel afspraken over opruimen maar er wordt vaak gevonden dat ik het niet goed genoeg doe en ik maak gewoon schoon naar eigen inzicht en ik vind het dan prima schoon maar de rest hier blijkbaar niet. En ik heb dus heel lang heel volwassen gedaan enzo, niet alleen aan het begin van dit gesprek, maar steeds, maar zij had steeds uitbarstingen waarin ze dan onredelijk werd en me aanvloog. Nou, nu had ik dat eens want ik was dat zat.
Oud 25-03-2010, 19:29
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Al zou ik zelf alsnog het conflict vermijden en lekker zo snel mogelijk het huis uit gaan, eigenlijk.
Ja dat wil ik graag maar ik heb een vast inkomen van 70 euro in de maand.
Al weet ik zéker dat als ik mijn opa's en oma's opbel, ze een gezinswoning voor me huren in hartje utrecht omdat ze me anders zielig vinden. Dus die willen me misschien wel af en toe wat huur of eten toestoppen als ik het hier niet meer uithou.

Zal ik me dan toch maar inschrijven voor een kamernet ofzo?

Citaat:
Mja nou ja.. ik heb haar in het echt meegemaakt. Het is nou eenmaal geen leuke, aardige, gezellige vrouw

Ik denk dat ik nu nog een minuut of 20 ga opruimen. Dan hoef ik daar in ieder geval niet over te stressen. En daarna nog een kwartiertje woordjes leren. En dan lekker naar bed. tv aan of series op laptop of zo.
nee he?
Oud 25-03-2010, 19:29
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik ga een kommetje hee, een kommetje hee, een kommetje hete soep! zoeken om te nommen
Oud 25-03-2010, 19:30
Lorelei
Lorelei is offline
Doe dat. Dan ga ik m'n plannen uitvoeren. Welterusten! En tot morgen.. hopelijk
Oud 25-03-2010, 19:30
Verwijderd
Citaat:
hihi
Ja er is veel nodig om me boos te krijgen maar dan ben ik ook echt kwaad. Ik heb mijn exvriendje twee keer een blauw oog gemept.

Je hebt gelijk, regelmatig vechten lost ook niets op, maar ik ga kijken of ik het hele weekend weg kan zodat we weer even alles kunnen laten bezinken en dan praten we na het weekend wel.
En er zijn wel afspraken over opruimen maar er wordt vaak gevonden dat ik het niet goed genoeg doe en ik maak gewoon schoon naar eigen inzicht en ik vind het dan prima schoon maar de rest hier blijkbaar niet. En ik heb dus heel lang heel volwassen gedaan enzo, niet alleen aan het begin van dit gesprek, maar steeds, maar zij had steeds uitbarstingen waarin ze dan onredelijk werd en me aanvloog. Nou, nu had ik dat eens want ik was dat zat.
O wow, heeft ze je weleens geslagen, ja? Dat maakt het al helemaal terecht.

Praten na het weekend lijkt me een goed plan.
Oud 25-03-2010, 19:32
Verwijderd
Die naargeestige wijven zoals Fizzle stiefmoeder bestaan echt. Mijn oom was getrouwd met een heks van een mens die me heel erg aan Fizzles stiefmoeder doet denken
Oud 25-03-2010, 19:37
Verwijderd
Hmm, hoe zal ik mijn dag eens goed gaan maken?
Oud 25-03-2010, 19:37
Verwijderd
Citaat:
Ja dat wil ik graag maar ik heb een vast inkomen van 70 euro in de maand.
Al weet ik zéker dat als ik mijn opa's en oma's opbel, ze een gezinswoning voor me huren in hartje utrecht omdat ze me anders zielig vinden. Dus die willen me misschien wel af en toe wat huur of eten toestoppen als ik het hier niet meer uithou.

Zal ik me dan toch maar inschrijven voor een kamernet ofzo?

nee he?
Inschrijven bij woningnet en kamerdinges is altijd een goed plan Sowieso omdat het in de randstad duizend jaar duurt voor je ergens bent met zo'n wachtlijst, dus ook als je de komende jaren niet uit huis gaat is een inschrijving bij woningnet slim. Ik heb er eigenlijk spijt van dat ik me niet gelijk op m'n achttiende had ingeschreven, dan had ik nu zes jaar wachttijd in plaats van drie. (In Amsterdam moet je ook echt 10 jaar op de wachtlijst staan als je 't soort huis wil dat ik zou willen bewonen )

En als je 't huis uit gaat dan krijg je uitwonende studiefinanciering, dus dan is je inkomen al wat meer. Sowieso mag je ook altijd bijlenen. Een studieschuld lijkt me minder vervelend dan een huis waar je je niet echt thuis voelt door zo'n schoonmoeder.
Oud 25-03-2010, 19:38
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Citaat:
Hmm, hoe zal ik mijn dag eens goed gaan maken?
Heel veel chocola eten en Bridget Jones kijken!

Of ben je geen stereotype vrouw?
Oud 25-03-2010, 19:39
Verwijderd
En als je ouders niet genoeg verdienen krijg je zelfs een aanvullende beurs (=/= lening) van zo'n 200 ŕ 300 (dacht ik?)
Oud 25-03-2010, 19:40
Verwijderd
Citaat:
Heel veel chocola eten en Bridget Jones kijken!

Of ben je geen stereotype vrouw?
Nou, een literbak ijs kan ik wel waarderen.

Maar dan wel een andere film. Machete ofzo. Is die al uit? ;o
Oud 25-03-2010, 19:42
Musiquefreak
Musiquefreak is offline
Citaat:
Nou, een literbak ijs kan ik wel waarderen.

Maar dan wel een andere film. Machete ofzo. Is die al uit? ;o
Ik heb Ben & Jerry's Fairly Nuts. Nomnomnommm
Oud 25-03-2010, 19:46
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik heb nog Cookie dough staan maar ik had er vanmiddag geen zin in. Geen idee wat me bezielde.
Oud 25-03-2010, 19:47
Verwijderd
Ja, wrijf het maar in!
Oud 25-03-2010, 19:49
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
het is macaroni geworden en hij is superlekker! <3
Oud 25-03-2010, 19:50
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
O wow, heeft ze je weleens geslagen, ja? Dat maakt het al helemaal terecht.

Praten na het weekend lijkt me een goed plan.
jah, omdat ik kruimels op de grond veegde.

Citaat:
Die naargeestige wijven zoals Fizzle stiefmoeder bestaan echt. Mijn oom was getrouwd met een heks van een mens die me heel erg aan Fizzles stiefmoeder doet denken
Ja ik weet dat ze bestaan
Maar dat bedenk je toch niet!

oh en kom eens met een sappig verhaal, dat kan ik wel gebruiken
Citaat:
Inschrijven bij woningnet en kamerdinges is altijd een goed plan Sowieso omdat het in de randstad duizend jaar duurt voor je ergens bent met zo'n wachtlijst, dus ook als je de komende jaren niet uit huis gaat is een inschrijving bij woningnet slim. Ik heb er eigenlijk spijt van dat ik me niet gelijk op m'n achttiende had ingeschreven, dan had ik nu zes jaar wachttijd in plaats van drie. (In Amsterdam moet je ook echt 10 jaar op de wachtlijst staan als je 't soort huis wil dat ik zou willen bewonen )

En als je 't huis uit gaat dan krijg je uitwonende studiefinanciering, dus dan is je inkomen al wat meer. Sowieso mag je ook altijd bijlenen. Een studieschuld lijkt me minder vervelend dan een huis waar je je niet echt thuis voelt door zo'n schoonmoeder.
ohja goed idee

Maar ik krijg geen studiefinanciering he, dat is een beetje mijn twijfel
Oud 25-03-2010, 19:51
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik heb Ben & Jerry's Fairly Nuts. Nomnomnommm
Citaat:
Ik heb nog Cookie dough staan maar ik had er vanmiddag geen zin in. Geen idee wat me bezielde.
Ik heb vanmiddag ijsje gegeten bij de Australian <3
Oud 25-03-2010, 19:52
Verwijderd
Citaat:
jah, omdat ik kruimels op de grond veegde.
Wtf.

Citaat:
Maar ik krijg geen studiefinanciering he, dat is een beetje mijn twijfel
Oh! Waarom krijg je geen studiefinanciering?
Oud 25-03-2010, 19:54
Musiquefreak
Musiquefreak is offline
Citaat:
Cookie Dough is juist de lekkerste! (L)

Citaat:
Ik heb vanmiddag ijsje gegeten bij de Australian <3
Ohhh die zijn ook lekker!
Welke smaak?
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Omdat ik vooropleiding doe en dat is een deeltijdstudie!
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Cookie Dough is juist de lekkerste! (L)

Ohhh die zijn ook lekker!
Welke smaak?
Crunchy Macadamia en Chocolate chip.
Ik vind ijs met stukjes het lekkerst
Oud 25-03-2010, 19:59
Verwijderd
Citaat:
Omdat ik vooropleiding doe en dat is een deeltijdstudie!
Oh, oei. Ga je volgend jaar wel voltijd studeren? Want dan zou je nu alvast kunnen zoeken naar een kamer, tegen de tijd dat je er een vindt die je wil hebben is het waarschijnlijk toch al juli ofzo. Twee/drie maanden huur ophoesten moet met een beetje hulp van je familie wel lukken, toch? Al helemaal omdat je in de zomer gewoon kunt werken.
Oud 25-03-2010, 20:01
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Oh, oei. Ga je volgend jaar wel voltijd studeren? Want dan zou je nu alvast kunnen zoeken naar een kamer, tegen de tijd dat je er een vindt die je wil hebben is het waarschijnlijk toch al juli ofzo. Twee/drie maanden huur ophoesten moet met een beetje hulp van je familie wel lukken, toch? Al helemaal omdat je in de zomer gewoon kunt werken.
Dat hangt er natuurlijk vanaf of ik word toegelaten in het eerste jaar! Anders moet ik nog een jaar vooropleiding doen. Maar als het echt niet gaat dan ga ik wel een extremer baantje zoeken ofzo.
Oud 25-03-2010, 20:03
Verwijderd
Citaat:
Dat hangt er natuurlijk vanaf of ik word toegelaten in het eerste jaar! Anders moet ik nog een jaar vooropleiding doen. Maar als het echt niet gaat dan ga ik wel een extremer baantje zoeken ofzo.
Oja, ik weet het nu weer, er was gedoe met toelatingen. Wanneer zijn de toelatingsrondes? Of eigenlijk, wanneer hoor je of je toegelaten bent of niet?
Oud 25-03-2010, 20:04
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
9 juni doe ik toelating en ik hoor dezelfde dag of ik toegelaten ben.
Oud 25-03-2010, 20:05
Verwijderd
Citaat:
oh en kom eens met een sappig verhaal, dat kan ik wel gebruiken
Zwamverhaal (met een zwam van een mens erin):

Spoiler
Oud 25-03-2010, 20:06
Verwijderd
*wiebelt*
Oud 25-03-2010, 20:11
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Dat deed me eraan denken dat ik me nog even moest herinschrijven dus dat heb ik meteen gedaan!
Oud 25-03-2010, 20:12
Musiquefreak
Musiquefreak is offline
Waarom krijgt die vreselijke Frans Duijts zijn eigen reality show
Oud 25-03-2010, 20:12
Verwijderd
Citaat:
*wiebelt*
Dat doen de dwergpapegaaien van m'n zusje momenteel ook regelmatig, maar dan terwijl ze bovenop elkaar zitten.
Oud 25-03-2010, 20:13
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Zwamverhaal (met een zwam van een mens erin):

Spoiler
Pf, dat is naar, ook dat ze jouw moeder helemaal verrotschold, wat is dat nou!
Ze klinkt trouwens meer als míjn tante, de vrouw van mijn moeders broer, dan als mijn stiefmoeder! Mijn stiefmoeder doet het namelijk vooral allemaal erg subtiel; ze praat heel geinteresseerd met mijn moeder op feestjes en zegt niks tegen haar als ze alleen zijn, niet eens 'hoi' of 'goedemorgen'.

Maar wat een tut, die N.
Oud 25-03-2010, 20:13
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Grappig dat ze N. heet trouwens, want dat spreek je dus net zo uit als Anne
Oud 25-03-2010, 20:16
Verwijderd
Fizzle, het was niet nodig, ik maakte me weer een druk om niets. /klassieker. Het was een te drukke dag en mórgen heeft ie tijd om te bellen en we zijn nog steeds cool en hmm. Nou kan ik met een gerust hart uit.
Dat wilde ik even melden.
Oud 25-03-2010, 20:20
Verwijderd
Citaat:
Grappig dat ze N. heet trouwens, want dat spreek je dus net zo uit als Anne
Verrek
Oud 25-03-2010, 20:20
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Fizzle, het was niet nodig, ik maakte me weer een druk om niets. /klassieker. Het was een te drukke dag en mórgen heeft ie tijd om te bellen en we zijn nog steeds cool en hmm. Nou kan ik met een gerust hart uit.
Dat wilde ik even melden.
Zie je wel ^^
Jongens zijn niet helemaal zo slecht als we wel denken!
Succes morgen
Oud 25-03-2010, 20:21
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Verrek

"What's in a name?"
Oud 25-03-2010, 20:35
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
mijn stiefmoeder is thuis, ik ga maar gauw naar bed voor ik haar moet spreken!
Oud 25-03-2010, 20:36
Verwijderd
Tot morgen, Fizzle!
Oud 25-03-2010, 20:39
Verwijderd
Lekker dat je haar geslagen en geschopt hebt Fizzle, maar wel kut dat je vader jouw vervolgens sloeg...

maarja.

Als je wil mag je mij wel bellen en dan kom ik haar slaan. Want ik heb heel veel agressie, en ik ken dat wijf verder toch niet.
Oud 25-03-2010, 20:39
Verwijderd
TSSSSS, LL noemt me mokkel.
Oud 25-03-2010, 20:41
Verwijderd
Citaat:
mijn stiefmoeder is thuis, ik ga maar gauw naar bed voor ik haar moet spreken!
De N van Naar, Nukkig, Nors, Nasty, Nep en Nooitaardig.
Oud 25-03-2010, 21:18
Ieke
Ieke is offline
Het was nog buiten, je liep richting de personeesingang. Ik stond daar met een paar andere co's te kletsen omdat we al vrij waren.

Citaat:
Ah bij Simonsz? Daar heb ik ook nog een project gedaan. O dan moet je er nog wel wat, waar ga je na oogheelkunde heen?
Nee, bij Van Rij en Vingerling. Athans, dat zijn de 'bazen' en verder gewoon op de poli, Sophia en OK. Simonsz heb ik nog niet gezien.
Hierna 2 weken vakantie, dan huisarts (4 weken), maatschappelijke (2 weken) en revalidatie (1 week). Daarna kom ik aan mijn keuzecoschappen (1 van 7, evt nog in 2 te delen en een van 12 weken) waarvan ik nog niks geregelt heb, maar wel snel moet gaan doen nu. Ik neem opzich wat lang vakantie en daarom kom ik in december uit.

Citaat:
Nou ik heb vandaag weer een meting gedaan en helaas ging die ook niet goed. Maar ik heb daar nu wel een hele mooie verklaring voor bedacht en tevens ook een oplossing. Ik wil alleen zelf niet de oplossing uitvoeren, want dat kost te veel tijd, dus daar moet ik m'n begeleider even van overtuigen. Maar dan kan ik daarna beginnen met schrijven en ben ik in eind april/begin mei klaar.
Dan moet je dat idd niet doen en is het een mooi onderwerp voor een volgende. Heb je al plan op wat je gaat doen als je klaar bent?
Oud 25-03-2010, 22:12
Verwijderd
Waar is iedereen?

LL en ik zijn lekker tapas gaan eten, we ruiken 21 februari 2017 denk ik nog naar knoflook.
Oud 25-03-2010, 22:15
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Hier.

Heel bizar: Mijn huisgenote zou uitgaan in Leiden en ging de deur uit toen mijn bff langskwam. Niet lang later hoorden we ineens een deur en de koelkast enzo, maar het licht in haar kamer was uit.
Later zag ik ook een tasje in de koelkast liggen.
Nog steeds was het licht uit, dus ik dacht dat ze even iets gedumpt had en weer weg was gegaan, dus ik liep lekker zingend door de keuken en te schreeuwen tegen m'n TV (), maar nu hoor ik dus weer iemand door de keuken lopen. Aan het gestamp te horen is het haar vriend...

waar ik net met m'n bff flink over heb zitten roddelen. Hopelijk heeft 'ie niets gehoord.
Oud 25-03-2010, 22:24
Verwijderd
Citaat:

Ik denk dat ik nu nog een minuut of 20 ga opruimen. Dan hoef ik daar in ieder geval niet over te stressen.
Dat is ook echt iets om over te stressen
Oud 25-03-2010, 22:30
Rationeel
Rationeel is offline
zo
Rationeel
Rationeel is offline
het is saai hier
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Het topic doet zijn naam eer aan.
Rationeel
Rationeel is offline
je moeder is een probeer het nogmaals over 2 seconde!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten