Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Al weet ik zéker dat als ik mijn opa's en oma's opbel, ze een gezinswoning voor me huren in hartje utrecht omdat ze me anders zielig vinden. Dus die willen me misschien wel af en toe wat huur of eten toestoppen als ik het hier niet meer uithou. Zal ik me dan toch maar inschrijven voor een kamernet ofzo? Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Praten na het weekend lijkt me een goed plan. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() En als je 't huis uit gaat dan krijg je uitwonende studiefinanciering, dus dan is je inkomen al wat meer. Sowieso mag je ook altijd bijlenen. Een studieschuld lijkt me minder vervelend dan een huis waar je je niet echt thuis voelt door zo'n schoonmoeder. |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
![]() Maar dat bedenk je toch niet! oh en kom eens met een sappig verhaal, dat kan ik wel gebruiken ![]() Citaat:
![]() Maar ik krijg geen studiefinanciering he, dat is een beetje mijn twijfel ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ze klinkt trouwens meer als míjn tante, de vrouw van mijn moeders broer, dan als mijn stiefmoeder! Mijn stiefmoeder doet het namelijk vooral allemaal erg subtiel; ze praat heel geinteresseerd met mijn moeder op feestjes en zegt niks tegen haar als ze alleen zijn, niet eens 'hoi' of 'goedemorgen'. Maar wat een tut, die N. |
![]() |
||
Citaat:
Jongens zijn niet helemaal zo slecht als we wel denken! Succes morgen ![]() |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Hierna 2 weken vakantie, dan huisarts (4 weken), maatschappelijke (2 weken) en revalidatie (1 week). Daarna kom ik aan mijn keuzecoschappen (1 van 7, evt nog in 2 te delen en een van 12 weken) waarvan ik nog niks geregelt heb, maar wel snel moet gaan doen nu. Ik neem opzich wat lang vakantie en daarom kom ik in december uit. Citaat:
|
Hier.
Heel bizar: Mijn huisgenote zou uitgaan in Leiden en ging de deur uit toen mijn bff langskwam. Niet lang later hoorden we ineens een deur en de koelkast enzo, maar het licht in haar kamer was uit. Later zag ik ook een tasje in de koelkast liggen. Nog steeds was het licht uit, dus ik dacht dat ze even iets gedumpt had en weer weg was gegaan, dus ik liep lekker zingend door de keuken en te schreeuwen tegen m'n TV ( ![]() waar ik net met m'n bff flink over heb zitten roddelen. Hopelijk heeft 'ie niets gehoord.
|
|