Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-06-2010, 18:28
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Wat dan niet? Ik ben een kleeeein beetje chaotisch dus het zal vast niet de meest duidelijk post ooit zijn geweest maar volgens mij was ie redelijk duidelijk.
Het een hele grote post met veel woorden die niet over kwamen.
Oud 07-06-2010, 18:30
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Het een hele grote post met veel woorden die niet over kwamen.
Hm. Korte samenvatting dan; ik denk dat Bretlow geliefde is en het wel prima vond om wolf genoemd te worden omdat hij dan veilig was voor ons. Ik heb eerder al gepost dat geen van het DaT lijstje haast wolf / geliefde kon zijn, maar heb daarbij niet bedacht dat Bretlow misschien géén wolf is. In dat geval is die hangronde veel logischer gegaan en gaan we nu vreselijk de fout in als we Queasy hangen.
Oud 07-06-2010, 18:36
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Want zij is de wolf?

En hoe weet je dit zo zeker? maar dan bedoel ik duizend procent?
Oud 07-06-2010, 18:39
Verwijderd
Ik doe zo raar omdat mensen oogkleppen op hebben(althans volgens mij)
Ik ga nu weg, en bekijk vanavond laat de uitslag
Oud 07-06-2010, 18:39
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ga nou niet weg crisistijd hallo.
Oud 07-06-2010, 18:44
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Want zij is de wolf?

En hoe weet je dit zo zeker? maar dan bedoel ik duizend procent?
Nee, ik denk niet dat zij wolf is, al zou het kunnen.

Ik weet het niet 1000% zeker. Niet eens 100%. Ik weet van helemaal niemand meer zeker of diegene nog wel eerlijk is, eigenlijk. Ik zie overal samenzweringen en mensen die samenwerken en ik ben enorm bang dat ik nu een fout maak waardoor we verliezen. Het is een gevoel van me die ik volg, waarbij ik zie dat Bretlow rare dingen zegt, dat hij ineens zegt dat jij niet opgehangen mag worden zonder reden, het feit dat hij er geen enkel bezwaar tegen heeft dat hij wolf genoemd wordt. Ik weet het niet. Daarom vroeg ik ook jullie mening, ik wil weten of ik nu gewoon teveel aan het doordenken ben. Maar ik post het liever nu dat ik er voor word opgehangen, dan dat ik achteraf mezelf vervloek dat ik gelijk had en we daardoor verloren.
Oud 07-06-2010, 18:45
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ik doe zo raar omdat mensen oogkleppen op hebben(althans volgens mij)
Ik ga nu weg, en bekijk vanavond laat de uitslag
Citaat:
Ga nou niet weg crisistijd hallo.
Dit
Oud 07-06-2010, 18:46
Bretlow
Bretlow is offline
@DP:

Je theorie klopt echt van geen kant, al vermoed ik wel ontzettend sterk dat er een tovenaars-geliefde in het spel zit, samen met de ziener en minder waarschijnlijk de wolfsbane. Of een tovenaar die achterlijk veel geluk heeft en 3 keer per ongeluk de goede dorpeling beschermd heeft, maar dat lijkt me veel minder waarschijnlijk.

Wanneer jouw theorie zou kloppen en ik één van de geliefden zou zijn, waarom zou ik jou uit het spel willen werken als jij geen wolf bent? Dat slaat werkelijk nergens op. Je was toch geen weerwolf, of wel opeens? Dan was ik wel mensen gaan overtuigen om op de wolf te stemmen.

Je post echt steeds meer onzin. Je post steeds meer, steeds meer onzin, en neemt daar mensen als queasy (sorry, maar iedereen zegt het) door dat geklets misschien wel in mee en samen met je geliefde heb je daarna erg veel invloed. Je maakt rare sprongen en bent overactief. De invloed van de geliefden wordt veel te groot volgende stemronde, mochten ze dan nog in leven zijn. Het móet deze ronde gebeuren. En dan wil ik het liefst op Toddish/Hanneke stemmen, omdat ik aanneem dat dat jouw geliefde wel moet zijn, maar dat ligt dus ook wel aan de rest. Maar hij/zij is in mijn ogen de meest geschikte kandidaat. Die is ook alweer verdacht stil, de zoveelste keer. Makkelijk om dan minder lijntjes te leggen tussen jullie, right?
Oud 07-06-2010, 18:49
Bretlow
Bretlow is offline
Citaat:
Nee, ik denk niet dat zij wolf is, al zou het kunnen.

Ik weet het niet 1000% zeker. Niet eens 100%. Ik weet van helemaal niemand meer zeker of diegene nog wel eerlijk is, eigenlijk. Ik zie overal samenzweringen en mensen die samenwerken en ik ben enorm bang dat ik nu een fout maak waardoor we verliezen. Het is een gevoel van me die ik volg, waarbij ik zie dat Bretlow rare dingen zegt, dat hij ineens zegt dat jij niet opgehangen mag worden zonder reden, het feit dat hij er geen enkel bezwaar tegen heeft dat hij wolf genoemd wordt. Ik weet het niet. Daarom vroeg ik ook jullie mening, ik wil weten of ik nu gewoon teveel aan het doordenken ben. Maar ik post het liever nu dat ik er voor word opgehangen, dan dat ik achteraf mezelf vervloek dat ik gelijk had en we daardoor verloren.
Dit is gewoon niet waar. Je zit te liegen dat je barst.

Er zijn ontzettend veel aanwijzingen dat zij de wolf is, en ik heb daarnaast ook nog andere opties opengehouden. Daarnaast heb ik mezelf al zo vaak als wolf verdedigd, dat een duizendste keer echt niet meer zoveel toevoegt.
Oud 07-06-2010, 18:50
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Dit
Wat?
Citaat:
@DP:

Je theorie klopt echt van geen kant, al vermoed ik wel ontzettend sterk dat er een tovenaars-geliefde in het spel zit, samen met de ziener en minder waarschijnlijk de wolfsbane. Of een tovenaar die achterlijk veel geluk heeft en 3 keer per ongeluk de goede dorpeling beschermd heeft, maar dat lijkt me veel minder waarschijnlijk.

Wanneer jouw theorie zou kloppen en ik één van de geliefden zou zijn, waarom zou ik jou uit het spel willen werken als jij geen wolf bent? Dat slaat werkelijk nergens op. Je was toch geen weerwolf, of wel opeens? Dan was ik wel mensen gaan overtuigen om op de wolf te stemmen.

Je post echt steeds meer onzin. Je post steeds meer, steeds meer onzin, en neemt daar mensen als queasy (sorry, maar iedereen zegt het) door dat geklets misschien wel in mee en samen met je geliefde heb je daarna erg veel invloed. Je maakt rare sprongen en bent overactief. De invloed van de geliefden wordt veel te groot volgende stemronde, mochten ze dan nog in leven zijn. Het móet deze ronde gebeuren. En dan wil ik het liefst op Toddish/Hanneke stemmen, omdat ik aanneem dat dat jouw geliefde wel moet zijn, maar dat ligt dus ook wel aan de rest. Maar hij/zij is in mijn ogen de meest geschikte kandidaat. Die is ook alweer verdacht stil, de zoveelste keer. Makkelijk om dan minder lijntjes te leggen tussen jullie, right?
Ik denk dat Dp rare sprongen maakt nu zijn geliefde bijna hangt. Ik stel voor hem op te hangen.
Oud 07-06-2010, 18:52
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Wanneer jouw theorie zou kloppen en ik één van de geliefden zou zijn, waarom zou ik jou uit het spel willen werken als jij geen wolf bent?
Citaat:
En dan wil ik het liefst op Toddish/Hanneke stemmen

Jij hebt nooit op mij gestemd en ook niet actief geprobeerd mij eruit te krijgen. Je neigde meer naar een stille speler. Voor jij meedeed waren de enige keren dat Bretlow op mij stemde allemaal 'veilige' stemmen.
Oud 07-06-2010, 18:54
Bretlow
Bretlow is offline
Citaat:

Jij hebt nooit op mij gestemd en ook niet actief geprobeerd mij eruit te krijgen. Je neigde meer naar een stille speler. Voor jij meedeed waren de enige keren dat Bretlow op mij stemde allemaal 'veilige' stemmen.
Ook dit is niet waar.
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Dit is gewoon niet waar. Je zit te liegen dat je barst.
Citaat:
LP moet niet opgehangen worden aangezien óf geliefde óf wolf is
Hoi.
Bretlow
Bretlow is offline
Ik wilde het liefst de andere geliefde ophangen, maar ik wil net zo goed meegaan op jou.

@LP: Ja prima dus En ik denk het ook. Alleen als jij wolf bent ben je de enige die niet daadwerkelijk stemt
Oud 07-06-2010, 18:56
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Wat?
Dat je gelijk hebt. 'dit inderdaad'

Je denkt dat ik Queasy bescherm? Dan kun je haar namelijk net zo goed wél ophangen. Siorin stemt al op haar, dus die stem heb je mee. Stukken minder kans op gelijkspel ook. Ik denk alleen dat dit heel erg dom is.

Let nou op Bretlows posts.
Oud 07-06-2010, 18:57
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
ik ben geen wolf, je moet me nu voor 1x vertrouwen. hierna mag je me weer verdenken van wat je maar wil maar ik probeer al heel veel ronden DP eruit te krijgen, en ik wil dat het nu lukt. Ik hoop dat ik gelijk heb.
Oud 07-06-2010, 18:58
Bretlow
Bretlow is offline
Citaat:
ik ben geen wolf, je moet me nu voor 1x vertrouwen. hierna mag je me weer verdenken van wat je maar wil maar ik probeer al heel veel ronden DP eruit te krijgen, en ik wil dat het nu lukt. Ik hoop dat ik gelijk heb.
Sure. Ik heb verder ook wel genoeg gehoord. We zien na vanavond verder, zonder de geliefden
Oud 07-06-2010, 18:59
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Bretlow, ik doe de moeite om jouw leugenachtige posts te quoten, wil je dan op z'n minst even toegeven dat je het hebt gezegd?
Oud 07-06-2010, 18:59
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik vidn het lastig om nu te kiezen, helemaal omdat Dp heel erg overtuigd van zichzelf lijkt. Maar dan kijk ik naar het vorige spel en toen heb ik me ook laten inpakken
Oud 07-06-2010, 19:01
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ik vidn het lastig om nu te kiezen, helemaal omdat Dp heel erg overtuigd van zichzelf lijkt. Maar dan kijk ik naar het vorige spel en toen heb ik me ook laten inpakken
Toen was ik wolf en had ik 4 spelers om me te backuppen. Dit keer heb ik dat niet, en Bretlow probeert nu met jou samen te zweren om er zelf niet uit te vliegen. Als jij hierin trapt heeft hij 3 stemmen en dus sowieso gewonnen.

Ik ga je verder niet meer proberen te overtuigen, maar zie hoe hij me een leugenaar noemt terwijl hij het letterlijk zegt. Trap er alsjeblieft niet in.
Oud 07-06-2010, 19:04
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik weet, net als vorige ronde, niet wie er wel of niet liegt. Jullie noemen elkaar leugenaars, daar kan ik niks mee hoor.

heeft er iemand een stemlijstje, toevallig?
Oud 07-06-2010, 19:05
Bretlow
Bretlow is offline
Dat ik dat op dat punt niet volledig heb uitgelegd, dat klopt inderdaad. Hoor je al wat je wil horen?

Maar je draait het weer precies zoals jij het wil want ik heb verspreid over de rest van het spel juist wel overal uitleg erover gegeven. Je probeert alles naar jouw hand te draaien aan de hand van vertekende quotes.

Ik denk dat het wel duidelijk is hoor, deze discussie is wel klaar volgens mij.

De grotere vraag is: Waar is hanneke? Twee geliefden tegen twee andere stemmen betekent gelijkspel natuurlijk..
Oud 07-06-2010, 19:05
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ik weet, net als vorige ronde, niet wie er wel of niet liegt. Jullie noemen elkaar leugenaars, daar kan ik niks mee hoor.
Ik heb zijn post gequote. Ik heb bewijs dat hij liegt. Zie hier.

Queasy
Siorin

Siorin
Queasy

Bretlow
Dark Phoenix

Dark Phoenix
Bretlow
Oud 07-06-2010, 19:07
Bretlow
Bretlow is offline
Nou, dit is dus feest voor de geliefden. Die hangen de wolf samen op op deze manier

edit:
En als ik geliefde was, zou ik dus zeker dit niet nu in het topic gooien. LP, ik stel voor dat we desnoods samen bij iemand gaan staan die al een stem heeft, puur om DP tegen te gaan.
Oud 07-06-2010, 19:10
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Wat een kutlijst.
Oud 07-06-2010, 19:12
Bretlow
Bretlow is offline
Citaat:
Ik heb zijn post gequote. Ik heb bewijs dat hij liegt. Zie hier.
Houd hier nou eens mee op. Je hebt geen bewijs. Dit is toch niet meer leuk?
Citaat:
Dat ik dat op dat punt niet volledig heb uitgelegd, dat klopt inderdaad. Hoor je al wat je wil horen?

Maar je draait het weer precies zoals jij het wil want ik heb verspreid over de rest van het spel juist wel overal uitleg erover gegeven. Je probeert alles naar jouw hand te draaien aan de hand van vertekende quotes.

Ik denk dat het wel duidelijk is hoor, deze discussie is wel klaar volgens mij.

De grotere vraag is: Waar is hanneke? Twee geliefden tegen twee andere stemmen betekent gelijkspel natuurlijk..
Oud 07-06-2010, 19:13
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Nou, dit is dus feest voor de geliefden. Die hangen de wolf samen op op deze manier

edit:
En als ik geliefde was, zou ik dus zeker dit niet nu in het topic gooien. LP, ik stel voor dat we desnoods samen bij iemand gaan staan die al een stem heeft, puur om DP tegen te gaan.
Interessant voorstel.

Ik ben geliefde, zeg je. Je wilt bij iemand gaan staan die al een stem heeft, dus diegene is volgens jou dus ook geen wolf. Als je geliefde bent zou je dus bewust op degene kunnen gaan staan waar je geliefde ook op staat, zodat jullie alsnog winnen.

Dus LP mag kiezen om dat te voorkomen. LP is in dat geval volgens jou geen wolf. Ik ook niet. Queasy en Siorin ook niet, want daar wil je op gaan staan. Jij bent zelf dus ook gewoon een dorpeling, dan blijft alleen Hanneke over als mogelijke wolf. En die wilde jij eruit stemmen.

Slim.
Oud 07-06-2010, 19:14
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Houd hier nou eens mee op. Je hebt geen bewijs. Dit is toch niet meer leuk?
Jij zei letterlijk dat LP niet dood mocht omdat ze wolf of geliefde was. Vervolgens zeg ik dat je zei dat LP absoluut niet dood mocht, en dan lieg ik dat ik barst.

Wat is het nou?
Oud 07-06-2010, 19:16
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik maak na het eten wel bekend waar ik op stem, ik wil de geliefden niet de kans geven gunstig te stemmen. Ja?
Oud 07-06-2010, 19:17
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ik maak na het eten wel bekend waar ik op stem, ik wil de geliefden niet de kans geven gunstig te stemmen. Ja?
Verstandig.

Ik hoop dat je het juiste kiest Phoeb, wie je ook kiest.
Oud 07-06-2010, 19:18
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik hoop het ook. En bij deze, als we door mijn stem verliezen, spijt het me heel heel erg
Oud 07-06-2010, 19:19
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ik hoop het ook. En bij deze, als we door mijn stem verliezen, spijt het me heel heel erg
Mja, je hebt je best gedaan, meer kan je niet doen.
Oud 07-06-2010, 19:24
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Stem is doorgegeven, na nog meer twijfelen en heroverwegen en ik hoop dat het de juiste keuze was. Moet nu eten, dus ik zie de uitslag als ik klaar ben en dan zal ik gelijk vertellen wie mijn stem kreeg.
Oud 07-06-2010, 19:29
Bretlow
Bretlow is offline
Citaat:
Stem is doorgegeven, na nog meer twijfelen en heroverwegen en ik hoop dat het de juiste keuze was. Moet nu eten, dus ik zie de uitslag als ik klaar ben en dan zal ik gelijk vertellen wie mijn stem kreeg.
Handig

Zo geef je de geliefden alleen maar meer kans om de laatste wolf aan te wijzen en de andere spelers in het ongewis te laten over jouw stem. Tenzij je zelf geliefde bent natuurlijk.

Naja, over een paar minuten weten we meer. Tenzij Hanneke opeens nog online komt en gaat stemmen
Oud 07-06-2010, 19:32
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Goed, de stembussen zijn gesloten, dus ik kan dit nu posten zonder dat het overkomt alsof ik mijn leven nog wil redden. Mocht ik doodgaan, hang dan Bretlow op.

Ik hoop dat je de juiste keuze hebt gemaakt LP. Ik hoop het echt.
Oud 07-06-2010, 19:39
Hanneke
Hanneke is offline
Godverdomme, bedenk net dat ik moet stemmen. Ik ben nog niet zo lang thuis en was nog even tv kijken. Moe enzo. Ik ben bang dat de wolf nu opgehangen gaat worden en wij dus verliezen. Ik ga toch nog een poging doen om te stemmen.
Oud 07-06-2010, 19:40
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Godverdomme, bedenk net dat ik moet stemmen. Ik ben nog niet zo lang thuis en was nog even tv kijken. Moe enzo. Ik ben bang dat de wolf nu opgehangen gaat worden en wij dus verliezen. Ik ga toch nog een poging doen om te stemmen.
Mehh. Zo wordt het wel heel makkelijk voor de geliefden.

Op wie stem je?
Oud 07-06-2010, 19:42
Hanneke
Hanneke is offline
Queasy. Ik snap ook niet waarom jij opeens Wolter stemt.
Oud 07-06-2010, 19:43
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Mja, dat heb ik geprobeerd uit te leggen, en gezien Bretlows gedrag net heb ik denk ik gelijk. Nouja, ik ben benieuwd.
Oud 07-06-2010, 19:45
Hanneke
Hanneke is offline
Ja, hoi, m'n hoofd doet pijn en ik heb alleen even snel door de lappen tekst heen gescrolld Hij liegt, oké. Maar waarom maakt dat hem ineens geliefde in plaats van wolf?
Oud 07-06-2010, 19:48
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ja, hoi, m'n hoofd doet pijn en ik heb alleen even snel door de lappen tekst heen gescrolld Hij liegt, oké. Maar waarom maakt dat hem ineens geliefde in plaats van wolf?
Ja want stemlijstje en een beetje gevoel. Het klopt niet als hij wolf is en bla, hij probeert nu wanhopig met LP samen te zweren en hij wilde net samen met haar op iemand gaan staan waarvan hij bewust wist dat diegene wolf of dorpeling moest zijn.
Oud 07-06-2010, 19:50
Hanneke
Hanneke is offline
Ja, als hij bij een lijstje staat met 3 mensen weet 'ie (vrijwel) zeker dat die een meerderheid van de stemmen krijgt en dus neit opvalt. Maargoed, helaasch, afwachten maar.
Oud 07-06-2010, 20:01
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Willen jullie nu weten op wie ik gestemd heb of na de uitslag?
Oud 07-06-2010, 20:04
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Nu, weinig punt om te wachten op de uitslag, dan zou je ook nog kunnen liegen namelijk.
Oud 07-06-2010, 20:06
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Op Siorin. Puur en alleen omdat ik niet dacht dat de geliefden op haar zouden stemmen en omdat ze in mijn ogen nog steeds geliefde zou kunnen zijn.
Oud 07-06-2010, 20:10
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Queasy
Siorin
Hanneke (telt 'ie mee?)

Siorin
Queasy
Little Phoebe

Bretlow
Dark Phoenix

Dark Phoenix
Bretlow
Oud 07-06-2010, 20:11
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Best grote kans op gelijkspel dus. Meh.

Edit; gelijkspel of iemand die wij niet willen dat eruit vliegt, dus.
Oud 07-06-2010, 20:14
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb gedaan wat mij het beste leek (stemmen op iemand waar de geliefden niet op zouden stemmen).
Oud 07-06-2010, 20:16
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ik heb gedaan wat mij het beste leek (stemmen op iemand waar de geliefden niet op zouden stemmen).
Ja, alleen was het volgens mij beter geweest om op iemand te stemmen die ook daadwerkelijk tegen ons is. Dat was het hele punt, we mogen eigenlijk geen dorpelingen meer verliezen. (ervan uitgaand dat Siorin / Queasy dorpeling zijn) En met 2 stemmen op ieder, en Bretlow op mij kunnen de geliefden dus redelijk ravagen, zeker als Hannekes stem niet meetelt.
Oud 07-06-2010, 20:19
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Hey, ga lekker huilen. Moet je niet een uur voor de stemming sluit met een of ander verhaal aan komen zetten, leugenaar hier leugenaar daar roepen en geroepen worden, mijn ind e war brengen en vervolgens zeggen dat het mijn keuze is.

En de stem van hanneke telt niet, het was na half 9.

Regels voor berichten