Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-06-2010, 14:10
Verwijderd
Ze hebben gescoord
Advertentie
Oud 14-06-2010, 14:11
Verwijderd
Citaat:
ha, die elia bevalt mij wel!
Mij ook
Verwijderd
Ik hoorde net vuurwerk.
Verwijderd
Citaat:
ik zit in een wijk met uhm, bijna geen nederlanders dus ik hoor niet zo heel erg veel
Slecht ingeburgerd, die wijk van jou!
Oud 14-06-2010, 14:13
Verwijderd
Waaaat nét geen 3-0
Oud 14-06-2010, 14:13
Verwijderd
whó, bijna
Oud 14-06-2010, 14:14
Verwijderd
Het had weinig gescheeld of een deen had die derde er zelf ingeschopt ipv weggeschopt :
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Aan de ene kant baal ik dat NL wint, en aan de andere kant is de kans wel groter dat ze tegen Duitsland moeten
Verwijderd
ik denk dat mijn drukkerij ook allemaal voetbal zit te streamen want ik krijg het bestand niet verzonden, kan het niet opnieuw verzenden, kan de verzending niet onderbreken en alleen maar verwijderen maar IK HEB AL BETAALD KRENGEN :"(
Oud 14-06-2010, 14:15
Verwijderd
Citaat:
Aan de ene kant baal ik dat NL wint, en aan de andere kant is de kans wel groter dat ze tegen Duitsland moeten
waarom ben je eigenlijk zo'n duitsland fan?
Oud 14-06-2010, 14:15
Verwijderd
Citaat:
Ik hoop het
Oud 14-06-2010, 14:16
Verwijderd
Citaat:
ik denk dat mijn drukkerij ook allemaal voetbal zit te streamen want ik krijg het bestand niet verzonden, kan het niet opnieuw verzenden, kan de verzending niet onderbreken en alleen maar verwijderen maar IK HEB AL BETAALD KRENGEN :"(
na de wedstrijd opnieuw verzenden, als dat betekent dat je nog eens moet betalen bel je ze even op om te vertellen wat er mis is gegaan en dat ze de opdracht maar 1 x moeten uitvoeren en de extra betaling dus terugsturen. Als het geen kleine crimineeltjes zijn komt dat goed
Oud 14-06-2010, 14:16
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
waarom ben je eigenlijk zo'n duitsland fan?
Omdat die 1. wel kunnen voetballen 2. vriendelijker zijn dan NL's 3. mooie steden hebben 4. een mooie taal hebben en 5. omdat ik ervan hou
(6 is een additional reason, namelijk TH is ook duits )

@N00dles: Ik ook
Oud 14-06-2010, 14:17
Verwijderd
Citaat:
na de wedstrijd opnieuw verzenden, als dat betekent dat je nog eens moet betalen bel je ze even op om te vertellen wat er mis is gegaan en dat ze de opdracht maar 1 x moeten uitvoeren en de extra betaling dus terugsturen. Als het geen kleine crimineeltjes zijn komt dat goed
ja alleen ik vind het maar vervelend want ik heb er een kortingsbon voor gebruikt die ik maar één keer kan verbruiken dus beter storten ze het tweede bedrag terug en geregel, bah! Schobbejakken!
Verwijderd
Ik ga naar mn werk, het was gezellig, dames
Verwijderd
Citaat:
Omdat die 1. wel kunnen voetballen 2. vriendelijker zijn dan NL's 3. mooie steden hebben 4. een mooie taal hebben en 5. omdat ik ervan hou

en 7. om te provoceren?
Oud 14-06-2010, 14:18
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik ga naar mn werk, het was gezellig, dames
werkze!

Citaat:
en 7. om te provoceren?
Neuh, niet per se hoor. Maar hallo, 2e op het Ek, gister zonder moeite 4-0 geworden..
Oud 14-06-2010, 14:18
Verwijderd
Citaat:

Ik vind 'duitsers' zeker niet vriendelijker. En alle duitsers in de klas zeggen ook: MEHHH MEEH wij duitsers wij zijn allemaal zo nors, jullie zijn tenminste nog een beetje toegankelijk. Dan hebben ze het wel over klasgenoten natuurlijk, niet over negentig procent van de debielen die in nederland (en duitsland) zitten. Eigenlijk zijn we allemaal idioten.
Oud 14-06-2010, 14:19
Verwijderd
Duits is inderdaad een geweldigmooie taal, met de rest ben ik het niet zo eens.
Oud 14-06-2010, 14:19
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik vind 'duitsers' zeker niet vriendelijker. En alle duitsers in de klas zeggen ook: MEHHH MEEH wij duitsers wij zijn allemaal zo nors, jullie zijn tenminste nog een beetje toegankelijk. Dan hebben ze het wel over klasgenoten natuurlijk, niet over negentig procent van de debielen die in nederland (en duitsland) zitten. Eigenlijk zijn we allemaal idioten.
Oh, ik wel zal wel aan mij liggen dan?

Sowieso zijn we allemaal idioten ja

@Etmakas: Meeste mensen vinden Duits afschuwelijk maar als het snel en kundig gesproken wordt, kan ik echt vol fascinatie luisteren.
Frans, on the other hand
Oud 14-06-2010, 14:21
Verwijderd
Frans is ook mooi, maar anders mooi. 'Bepaalde familieleden' gaan Frans schreeuwen als ze boos zijn, dus de associatie is bij mij een beetje verkeerd. Maar het is ook gewoon een hele vertrouwde taal.
Oud 14-06-2010, 14:22
Verwijderd
duits
jiddisch

Oud 14-06-2010, 14:22
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Frans is voor mij gebazel ik snap er geen hout van en Fransen kijken veel te vaak nors als ze praten.
Oud 14-06-2010, 14:24
Verwijderd
ik moet deze hele week om de dag werken, best chill. Nu werken, we gaan lekker roti bestellen straks
Oud 14-06-2010, 14:25
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Werkze zus!
Oud 14-06-2010, 14:28
Verwijderd
Citaat:
duits
jiddisch

Jiddisch klinkt mooi ja

"VERSTAYEN SIE HE HE HE HE"
Oud 14-06-2010, 14:28
Rationeel
Rationeel is offline
zo, toch weer 3 punten in de pocket
Oud 14-06-2010, 14:32
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:

duits een mooie taal?

minder rukken, jongedame!
Oud 14-06-2010, 14:32
Verwijderd
nu maar eens die drukkerij bellen
Oud 14-06-2010, 14:33
Verwijderd
Citaat:
duits een mooie taal?

minder rukken, jongedame!
Laat je oren uitspuiten, Duits ist wunderbar.
Oud 14-06-2010, 14:34
Verwijderd
Oh, dat klonk een beetje bitcherig
Oud 14-06-2010, 14:35
Rationeel
Rationeel is offline
ja, nu heb je me aan het huilen gemaakt
Oud 14-06-2010, 14:36
Verwijderd
och nee toch.

Koekje?
Oud 14-06-2010, 14:38
Verwijderd
oh, mijn ordernummer bestond niet maar ze hebben het product wel ontvangen nou, ik wacht met weinig geduld af!
Oud 14-06-2010, 14:39
Verwijderd
wonderen bestaan
Oud 14-06-2010, 14:39
Verwijderd
n00dles, waar laat jij altijd je drukwerk verzorgen? (huhu) Ik kan geen enkele copy shop vinden waar niet drie seniele half afgestorven inktvissen werken.
Oud 14-06-2010, 14:42
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Wow
Oud 14-06-2010, 14:56
Carn
Carn is offline
Elia man of the match
Oud 14-06-2010, 14:58
Verwijderd
Altijd grappig, die causale verbanden die mensen verzinnen: ''Als je eraan denkt dat zo'n banale keuze als tram of auto ervoor gezorgd heeft dat ik op het goede moment op de goede plek stond, voelt het ongelofelijk aan. In alle andere gevallen was dat meisje morsdood geweest. Ze viel wel twintig meter naar beneden.''
Oud 14-06-2010, 14:59
Verwijderd
Citaat:
Altijd grappig, die causale verbanden die mensen verzinnen: ''Als je eraan denkt dat zo'n banale keuze als tram of auto ervoor gezorgd heeft dat ik op het goede moment op de goede plek stond, voelt het ongelofelijk aan. In alle andere gevallen was dat meisje morsdood geweest. Ze viel wel twintig meter naar beneden.''
Ik moest ook meteen lachen
Oud 14-06-2010, 15:00
Verwijderd
Hoi ik ben er weer en ik vond de wedstrijd best wel saai en ik was roken toen Kuijt scoorde
Verwijderd
Sann, het is empirisch aangetoond dat ik meestal luister als jij me iets zegt: draag me eens op NU te gaan bellen svp. (A)
Verwijderd
Oh maar ik digde het kijken naar Deense voetballers dan wel weer goed, ik heb wel een zwak voor Scandinaviers
Oud 14-06-2010, 15:01
Verwijderd
Citaat:
Sann, het is empirisch aangetoond dat ik meestal luister als jij me iets zegt: draag me eens op NU te gaan bellen svp. (A)
Je moet nu gaan bellen, van uitstel komt afstel & dan duurt het allemaal alleen maar langer en dan zit je uiteindelijk met de gebakken peren. Hup hup, bellen jij!
Oud 14-06-2010, 15:02
Verwijderd
medeia hoe was de verjaardag eigenlijk? ik heb er van mijn zus niets meer van gehoord maar volgens mij was ze behoorlijk pissig dat ik niet meekon stomme stage schmage
Oud 14-06-2010, 15:07
Carn
Carn is offline
Citaat:
Oh maar ik digde het kijken naar Deense voetballers dan wel weer goed, ik heb wel een zwak voor Scandinaviers
vrouwen en voetbal
Oud 14-06-2010, 15:07
Verwijderd
Citaat:
Je moet nu gaan bellen, van uitstel komt afstel & dan duurt het allemaal alleen maar langer en dan zit je uiteindelijk met de gebakken peren. Hup hup, bellen jij!
Je hebt zo'n gelijk dat ik er bang van word, ik ga zo!

Citaat:
medeia hoe was de verjaardag eigenlijk? ik heb er van mijn zus niets meer van gehoord maar volgens mij was ze behoorlijk pissig dat ik niet meekon stomme stage schmage
Nou ik was blij dat je zus er was want verder kende ik niemand en ehm, re rest van de mensen waren ook niet echt mijn types of zo (en ik duidelijk niet het hunne)! Maar eh, ja het was wel OK I geuss? Niet heel spannend maar wel gezellig en vol foute films en grappen die ik niet kon volgen.
Ik had je ook wel verwacht btw, ik vind het raar dat ik je nog steeds niet irl ken.
Oud 14-06-2010, 15:10
Verwijderd
nee ik weet het al mijn bestanden moesten / moeten naar de drukker en dat moet allemaal flink op tijd want anders heb ik níets om op de beoordeling te laten zien (wat uhm, niet zo goed is voor je beoordeling) En ik had me er bijzonder op verheugd dus in plaats een avond goed hard te werken heb ik een avond zitten te mokken. Bijna iedere stage avond geloof ik :"D Het is maar goed dat het een freelance stage is en niet bij een bedrijf ofzo, ik ben zo'n chagrijnig monstertje
Oud 14-06-2010, 15:10
Verwijderd
Ken jij de zus van ecnelis dan weer via studie ofzo, Medeia?
Oud 14-06-2010, 15:12
Verwijderd
Citaat:
nee ik weet het al mijn bestanden moesten / moeten naar de drukker en dat moet allemaal flink op tijd want anders heb ik níets om op de beoordeling te laten zien (wat uhm, niet zo goed is voor je beoordeling) En ik had me er bijzonder op verheugd dus in plaats een avond goed hard te werken heb ik een avond zitten te mokken. Bijna iedere stage avond geloof ik :"D Het is maar goed dat het een freelance stage is en niet bij een bedrijf ofzo, ik ben zo'n chagrijnig monstertje
Aaahw. Volgende keer bén je er gewoon. Punt. Als je vrolijk bent werk je de uren dát je werkt veel beter, dat moet je toch weten...

Citaat:
Ken jij de zus van ecnelis dan weer via studie ofzo, Medeia?
Nee via een gemeenschappelijke vriend.

En bah de meneer die ik hebben moet nam wéér niet op!!!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten