Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() (6 is een additional reason, namelijk TH is ook duits ![]() @N00dles: Ik ook ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind 'duitsers' zeker niet vriendelijker. En alle duitsers in de klas zeggen ook: MEHHH MEEH wij duitsers wij zijn allemaal zo nors, jullie zijn tenminste nog een beetje toegankelijk. Dan hebben ze het wel over klasgenoten natuurlijk, niet over negentig procent van de debielen die in nederland (en duitsland) zitten. Eigenlijk zijn we allemaal idioten. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Sowieso zijn we allemaal idioten ja ![]() @Etmakas: Meeste mensen vinden Duits afschuwelijk ![]() Frans, on the other hand ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Ik had je ook wel verwacht btw, ik vind het raar dat ik je nog steeds niet irl ken. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
nee ik weet het al mijn bestanden moesten / moeten naar de drukker en dat moet allemaal flink op tijd want anders heb ik níets om op de beoordeling te laten zien (wat uhm, niet zo goed is voor je beoordeling) En ik had me er bijzonder op verheugd dus in plaats een avond goed hard te werken heb ik een avond zitten te mokken. Bijna iedere stage avond geloof ik :"D Het is maar goed dat het een freelance stage is en niet bij een bedrijf ofzo, ik ben zo'n chagrijnig monstertje
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() En bah de meneer die ik hebben moet nam wéér niet op!!! ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|