Advertentie | |
|
![]() |
|
Femic, interessante keuze... Had nog niet echt 'aandacht' aan haar besteed, maar wellicht heeft ze iets gezegd wat de wolven gevaarlijk vonden?
@ Femic: ben het met je eens trouwens, vind absoluut niet dat je een rode kaart verdient (al heb ik natuurlijk geen idee wat je gezegd had in je post ![]()
|
Laten we alsjeblieft de stemmen iets meer verdelen (maar nog wel met een mooie duidelijke meerderheid) deze keer zodat er later in het spel nog wat gedaan kan worden met de stemlijstjes!
Die duidelijke meerderheid omdat we niet moeten vergeten dat er nog achterlijk veel slechteriken rondlopen die maar wat graag zieken in de lijstjes en/of een paar burgers mee willen slepen in hun eigen keuzes ![]()
|||
Ik ga eens die drie pagina's tekst doorlezen.
Citaat:
![]() Ik stoor me in ieder geval enorm aan Wheezle, maar ik weet niet of ik het haar "gun" om ook op haar te stemmen. Aan de ene kant vind ik haar niet zo verdacht dus ik wil mijn stem liever voor een echte slechterik bewaren. Verder vind ik het constante aanvallen op Wammus en Fizzle van o.a. LL een beetje overdreven, het is toch vooral giswerk. Ik vraag me af waarom hij daar zo op door blijft hameren. Weet LL meer of probeert hij gewoon iemand zwart te maken? Verdacht gedrag maakt nog niet persé wolf. Citaat:
![]() Mijn huidige lijstje: Severus, LL, Biertank, wheezle, Geel
|
Ik stem, voor de redenen eerder gegeven, op wheezle. Dat is dan mijn voorlopige defenitieve stem. Het kan zijn dat ik het morgen, als het nodig is, verander.
Edit: Ik vraag me toch af waarom ik op het lijstje van Martiño sta. Is het om de eerder genoemde redenen dat ik mensen zou beschermen, of zijn er ook andere redenen?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik moet zeggen dat ik zowel fizzle als wheezle niet verdenk van wolf zijn. Wel vind ik het jammer als mensen inactief zijn, maar op zich hebben we vandaag nog. Als ze vandaag willen laten zien dat ze het spel wel serieus nemen ben ik niet van plan op een van hen te gaan stemmen.
Ik weet alleen nog niet op wie wel!
|
Zo, ik ben weer eens thuis. Even m'n verslag af typen en daarna eens alles heel goed doorlezen. Het spijt me dat ik maar half actief ben geweest de eerste rondes, ik ben nauwelijks thuis geweest maar als het goed is gaat dat nu veranderen..
|
@ wheezle: ik bedoelde dat veel mensen op je willen stemmen omdat je niets toevoegde, maar dat je wat mij betreft niet direct eruit hoeft als dat verandert, omdat ik je dus niet echt verdenk.
Wel heeft Sarah gelijk wat Femic betreft, hoewel ik het wel erg dom zou vinden van de wolven. Aan de andere kant hebben we dan nog lekkere reverse psychology en reverse reverse waardoor er nooit iets zeker is natuurlijk. Wat mij betreft is Geel verdachter dan wheezle en fizzle, maar daar zitten niet echt diepgaande theorieen achter (behalve dat zijn naam niet op zle eindigt ![]() Op dit moment staan op mijn 'lijstje' (wat dus niet heel erg onderbouwd is) met mensen die ik in de gaten houd: LL, WolterB, Geel, Wammus, Martino en Biertank. Dit zijn niet alleen wolven-verdachten, maar ook andere badguys/geliefden.
|||
Citaat:
Citaat:
|
Ik heb op het moment totaal niet duidelijk wie er schreeuwen om het schreeuwen, om de aandacht van zichzelf af te leiden of om juist aan te geven dat ze een goede functie hebben en daarmee gespaard moeten worden in de hangrondes.
Severus probeert de verdenkingen op mij te richten (vanwege smiliey-gebruik), leidt daarmee de aandacht van zichzelf af en heeft het lijstjes maken wel heel erg obsessief op zich genomen, wat kan duiden op een slechte functie hebben maar onmisbaar gevonden willen worden door haar medespelers. het gedrag van LL is erg niet afwijkend van hoe hij anders post, maar toch blijft hij proberen de aandacht op iedereen behalve hemzelf te vestigen. De meest opvallende poster in negatieve zin is wheezle, die allemaal trucjes uit de kast lijkt te trekken om naar niet aardig gevonden te worden door de rest. Is dat een wolventactiek, of blijf je juist zo in leven en kan ze ons helpen? Bij fizzle valt haar afwezigheid prima te verklaren, net als bij Biertank, die het allebei grotendeels netjes aangegeven hebben. Natuurlijk kan er wat tussenkomen waardoor je een dag niet kan posten. Het forum hoeft je leven niet te zijn en in zo'n mate te beïnvloeden dat je per sé moet posten. Maar natuurlijk kan ook dat weer een mooie afleidingsmanoeuvre zijn, want wie weet had fizzle wel helemaal niet hoeven stemmen in de eerste ronde. De verdachtmakingen richting Wammus die zijn geuit door LL blijken nergens op te slaan, dus hij valt voor mij voorlopig af als verdachte voor mij. Martiño is dan weer erg happig richting Biertank. Weet hij meer, of probeert ook hij de aandacht van hem weg te leiden? Verder zijn er nog wat kleine dingen opgevallen, maar nog niet genoeg om tot concrete verdachtmakingen te leiden ![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
||
Citaat:
![]() Dat stukje dat ik gisteren postte over Biertank was vooral uit irritatie, ik vind het erg vervelend als mensen overmatig hinten naar hun functie of suggereren dat ze goed danwel slecht zijn (net als KMK eerder deed). Biertank heeft dit vaker gedaan, dus vandaar. En dat vind ik verdacht, omdat ik weinig andere reden kan bedenken om verwarring te veroorzaken, dan dat je aan de kant van de slechterikken staat (hoewel het misschien ook wel een beetje aan Biertank zelf ligt). Nog geen reden om hem er nu direct uit te stemmen voor mij, maar wel om hem in de gaten te houden.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik hou Geel in de gaten. (...) Citaat:
Geliefde misschien? Laatst gewijzigd op 29-06-2010 om 09:15. |
![]() |
|
@ Martino: haha, je weet het zelfs zo te vragen dat ik me schuldig voel
![]() ![]() @ wheezle: ja, geliefde zou natuurlijk kunnen. Volgens mij waren de geliefden alleen nog niet gekozen toen ik deze post maakte? (ik kan er niet op klikken omdat je geen multiquote hebt gebruikt dus ik kan niet zien wanneer ik m gemaakt heb)
||
Citaat:
![]() edit: sowieso is het wel handig als je qoute gebruikt, dan kunnen mensen op de posts klikken en kunnen we zien wie welke post gemaakt heeft. In jouw post van net staat er bijv. niet bij dat ik die post gemaakt heb (herkende m zelf, maar verwacht niet dat iedereen mijn posts uit z'n hoofd weet ![]()
|
Verwijderd
|
Ik ga niet voor een stille speler. Fizzle is wel vaker stil, en om nou te zeggen een stille speler= eruit. Vind ik een té groot risico. Voor mij is wammus verdacht, en snoopy vind ik ook anders spelen dan in het vorige spel. Geel ook. Hij verdedigd fizzle, en fizzle vindt het raar dat geel haar verdedigd, maar dat kan ze natuurlijk ook zeggen uit resevere psychologie.
Kunnen de stemlijstjes niet op een blospot.com staan? |
![]() |
||
Net even het topic doorgelezen vanaf de start van de 3e hangronde, waardoor de nog superkorte stemlijst er voorlopig zo uit ziet:
● Wheezle Biertank 52 Geel * ● Fizzle-fluffy Lucky Luciano Little Phoebe (?) ● Definitieve stemlijst voor hangronde #1: klik hier! ● Uitslag eerste eetronde: Archont ● Definitieve stemlijst voor hangronde #2: klik hier! ● Uitslag tweede eetronde: Femic Citaat:
Verder ga ik het ganse topic nog eens secuur doorlezen en zal ik later vandaag mijn bevindingen posten, op dit moment heb ik daar geen tijd voor.
|
Ten eerste is het natuurlijk mooi balen dat we weer een dorpeling kwijt zijn. Ze heeft inderdaad Weezle en Geel genoemd als verdachte. Geel vind ik zelf nog niet heel verdacht maar Weezle wel. Ik kan me niet herinneren dat hij ooit eerder meegedaan heeft aan het spel maar zelfs voor iemand die voor het eerst mee doet doet ie wel heel erg vreemd. Dat nu de persoon die hem genoemd heeft opgegeten wordt spreekt natuurlijk ook niet echt in zijn voordeel.
Verder heb ik nog niet echt een idee van wie ik verdacht moet vinden. Er zijn een aantal mensen wat stil maar om alleen daarom te denken dat ze een wolf zijn vind ik wel wat ver gaan. Ik denk dat ik bij gebrek aan beter voor nu mijn stem op Weezle maar door geef. Ik weet namelijk echt niet zeker of ik nog voor de deadline genoeg tijd heb om te veranderen en mocht dan blijken van niet dan stem ik helemaal niet en dat is natuurlijk ook niet de bedoeling. Ik ga nu gelijk alles nog een keer goed doorlezen en mocht ik nog veranderen dan laat ik dat op tijd weten. Voor nu gaat mijn stem dus naar Weezle.
|
Ik denk eigenlijk dat wheezle evilziener is. Dacht eerst ziener, maar ik vind Severus helemaal niet verdacht. Dus ik denk dat wheezle weet dat Severus geen badguy is, maar juist een goede functie heeft.
Dus tenzij ze ( ![]()
||
Citaat:
Het kan natuurlijk ook nog zo zijn dat je evilziener bent geworden en je Severus hebt opgevraagd. In dat geval stel ik voor eerst jou op te hangen en mocht blijken dat dit inderdaad zo is dan stel ik voor dat we de volgende ronde Severus ophangen om te zien of dit inderdaad klopt.
|
Oh, ik wist niet dat Wheezle Mean was! Dan heeft ze wel al eerder meegedaan. Volgensmij lag ze er toen vrij vroeg uit dus is dit wel haar eigenlijke eerste spel te noemen. Ze roept wel veel dingen zonder onderbouwing, misschien wil een bepaald team, dat haar helpt en stuurt, dat zij mensen verdacht maakt zodat een ander team daarin meegaat? Ik vind het heel plausibel dat ze aangestuurd wordt. Ik heb ook mijn twijfels over Geel, maar omdat ik de persoon ben die hij verdedigt heb ik hem er niet supergraag uit. Mijn stem gaat naar Wheezle.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Wat er in Geel zijn voordeel spreekt is dat hij in de eerste hangronde al iemand verdedigde. Dat verdedigen betekent dus waarschijnlijk niet direct dat hij ziener of evilziener is (want hij had toen nog geen functies opgevraagd kunnen hebben), of geliefde (want die waren nog niet bekend), of wolf is (want testout was onschuldig).
Aan de andere kant zie je regelmatig dat een wolf juist onschuldige mensen verdedigt, zodat hij, als die mensen sterven, kan zeggen: kijk, ik nam het op voor een dorpeling, dus ik ben echt geen wolf! Nou ja, het kan dus alle kanten op. En over die reverse reverse reverse reverse reverse psychology: je weet nooit tot hoever je dat door moet trekken, dus het zegt meestal weinig wie een opgegeten dorpeling verdacht vond. Verder ben ik het met Wolter eens dat we het de wolven niet te makkelijk moeten maken door met z'n twintigen op 1 iemand te stemmen, en daarbij heb ik ook nog niet een numero uno verdacht, dus ik wacht nog even af. Iig stem ik liever een afwezige/nutteloze speler eruit dan een goede/actieve die ik niet echt verdacht vind. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #70, topic 3 WolterB | 139 | 24-07-2010 19:39 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #70, topic 2 Martiño | 500 | 10-07-2010 08:49 |