Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-06-2010, 20:50
Geel
Geel is offline
Queasy, is het nodig om het hele verhaal te quoten?
Oud 28-06-2010, 20:52
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Dat dacht ik dus ook Queasy, knip even in die quote of haal hem weg
Oud 28-06-2010, 20:53
Femic
Femic is offline
Citaat:
Femic, het is erg jammer dat je er uit bent en dat we nu wéér een dorpeling kwijt zijn, maar je hoort dat hele stukje per direct weg te halen - dat had je in je edit al meteen moeten doen. Zo geef je namelijk na je dood informatie aan je mede-dorpelingen, en dat is zeer tegen de spelregels. Ik vind het vreemd dat je net doet alsof je je daar niet zo bewust van bent, want je bent iemand die goed met het weerwolfspel bekend is; ik had zelfs al in een paar spellen met je gezeten toen ik nog geen nickchange had gehad. Dus je weet heel goed dat dit niet mag, en eigenlijk vind ik dit wel een rode kaart voor jou - Spelleiders?
Zo, doe moeilijk. Het is 100 jaar geleden dat ik voor het laatst gespeeld had en ik had er niet zo bij stil gestaan op het moment dat ik editte, omdat ik eerst het verhaal ging lezen (en het heeft dus niks te maken met 'net doen alsof ik me daar niet bewust van was'). Ik snap ook echt niet waarom jij zo graag wil dat ik een 'rode kaart' zou krijgen (noch wat jij daarover te zeggen hebt). Het is niet alsof ik ziener was ofzo, zodat ik oneerlijk informatie zou doorspelen. Anyway, uiteraard heb ik inmiddels m'n post ge-edit en zal ik me de rest van het spel stilhouden, maar ik wilde hier toch even op reageren, omdat ik je reactie nogal jammer vond.
Oud 28-06-2010, 20:56
snoopy
snoopy is offline
Femic, interessante keuze... Had nog niet echt 'aandacht' aan haar besteed, maar wellicht heeft ze iets gezegd wat de wolven gevaarlijk vonden?

@ Femic: ben het met je eens trouwens, vind absoluut niet dat je een rode kaart verdient (al heb ik natuurlijk geen idee wat je gezegd had in je post )
Oud 28-06-2010, 21:01
Verwijderd
Nou omwat ik eerder al zei: ik ga voor een stille speler. Fizzle heeft veel minder gepost dan ze normaal doet. Ik stem dus op fizzle.
Oud 28-06-2010, 21:03
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Tja, ik heb op dit moment ook geen betere reden om op iemand anders te stemmen, dus ik ook.
Oud 28-06-2010, 21:12
WolterB
WolterB is offline
Laten we alsjeblieft de stemmen iets meer verdelen (maar nog wel met een mooie duidelijke meerderheid) deze keer zodat er later in het spel nog wat gedaan kan worden met de stemlijstjes!

Die duidelijke meerderheid omdat we niet moeten vergeten dat er nog achterlijk veel slechteriken rondlopen die maar wat graag zieken in de lijstjes en/of een paar burgers mee willen slepen in hun eigen keuzes
Oud 28-06-2010, 21:20
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Dat vind ik wel een goed idee ja.
Oud 28-06-2010, 22:09
Martiño
Martiño is offline
Ik ga eens die drie pagina's tekst doorlezen.

Citaat:
Het is natuurlijk een geloofskwestie, maar met mij ophangen zijn jullie niet gebaat.
Ja, die hebben we al vaker gehoord. Hier hebben we niks aan, dus ik negeer je post inhoudelijk, maar het maakt je wel weer een stuk verdachter.

Ik stoor me in ieder geval enorm aan Wheezle, maar ik weet niet of ik het haar "gun" om ook op haar te stemmen. Aan de ene kant vind ik haar niet zo verdacht dus ik wil mijn stem liever voor een echte slechterik bewaren.

Verder vind ik het constante aanvallen op Wammus en Fizzle van o.a. LL een beetje overdreven, het is toch vooral giswerk. Ik vraag me af waarom hij daar zo op door blijft hameren. Weet LL meer of probeert hij gewoon iemand zwart te maken? Verdacht gedrag maakt nog niet persé wolf.

Citaat:
Laten we alsjeblieft de stemmen iets meer verdelen (maar nog wel met een mooie duidelijke meerderheid) deze keer zodat er later in het spel nog wat gedaan kan worden met de stemlijstjes!

Die duidelijke meerderheid omdat we niet moeten vergeten dat er nog achterlijk veel slechteriken rondlopen die maar wat graag zieken in de lijstjes en/of een paar burgers mee willen slepen in hun eigen keuzes
m.i. verhoog je zo de kans op gelijkspel, maargoed. Doe wat je niet laten kunt.

Mijn huidige lijstje: Severus, LL, Biertank, wheezle, Geel
Oud 28-06-2010, 22:25
Geel
Geel is offline
Ik stem, voor de redenen eerder gegeven, op wheezle. Dat is dan mijn voorlopige defenitieve stem. Het kan zijn dat ik het morgen, als het nodig is, verander.

Edit: Ik vraag me toch af waarom ik op het lijstje van Martiño sta. Is het om de eerder genoemde redenen dat ik mensen zou beschermen, of zijn er ook andere redenen?
Oud 28-06-2010, 22:29
Verwijderd
Citaat:

Verder vind ik het constante aanvallen op Wammus en Fizzle van o.a. LL een beetje overdreven, het is toch vooral giswerk. Ik vraag me af waarom hij daar zo op door blijft hameren. Weet LL meer of probeert hij gewoon iemand zwart te maken? Verdacht gedrag maakt nog niet persé wolf.
Dat is het inderdaad, maar ik heb helaas nog geen goede alternatieve theorieën (gezien).
Oud 29-06-2010, 08:13
snoopy
snoopy is offline
Ik moet zeggen dat ik zowel fizzle als wheezle niet verdenk van wolf zijn. Wel vind ik het jammer als mensen inactief zijn, maar op zich hebben we vandaag nog. Als ze vandaag willen laten zien dat ze het spel wel serieus nemen ben ik niet van plan op een van hen te gaan stemmen.

Ik weet alleen nog niet op wie wel!
Oud 29-06-2010, 08:15
Verwijderd
Ik vind mijzelf niet inactief. Wel eerder nutteloos aan het posten gisteren.
Oud 29-06-2010, 08:17
Lorelei
Lorelei is offline
Zo, ik ben weer eens thuis. Even m'n verslag af typen en daarna eens alles heel goed doorlezen. Het spijt me dat ik maar half actief ben geweest de eerste rondes, ik ben nauwelijks thuis geweest maar als het goed is gaat dat nu veranderen..
Oud 29-06-2010, 08:23
Verwijderd
Hmm. Femic heeft verdenkingen over Geel en Wheezle uitgesproken. Is ze opgegeten omdat ze haar te gevaarlijk vonden? Dat zou natuurlijk wel naïef van de wolven zijn, maar misschien rekenen ze erop dat wij denken dat ze niet zo naïef zouden kunnen zijn.
Oud 29-06-2010, 08:28
snoopy
snoopy is offline
@ wheezle: ik bedoelde dat veel mensen op je willen stemmen omdat je niets toevoegde, maar dat je wat mij betreft niet direct eruit hoeft als dat verandert, omdat ik je dus niet echt verdenk.

Wel heeft Sarah gelijk wat Femic betreft, hoewel ik het wel erg dom zou vinden van de wolven. Aan de andere kant hebben we dan nog lekkere reverse psychology en reverse reverse waardoor er nooit iets zeker is natuurlijk.

Wat mij betreft is Geel verdachter dan wheezle en fizzle, maar daar zitten niet echt diepgaande theorieen achter (behalve dat zijn naam niet op zle eindigt ).

Op dit moment staan op mijn 'lijstje' (wat dus niet heel erg onderbouwd is) met mensen die ik in de gaten houd:
LL, WolterB, Geel, Wammus, Martino en Biertank.

Dit zijn niet alleen wolven-verdachten, maar ook andere badguys/geliefden.
Oud 29-06-2010, 08:38
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Tenzij je opgegeten wordt, natuurlijk, maar daar heb ik verder geen controle over.
Citaat:
Gelukkig geen functie, maar we sterven snel uit op deze manier.
En deze twee posts vielen me van Little Phoebe op. Niet direct heel verdacht, maar het zou een wolvenactie kunnen zijn dat ze het er zo dik bovenop legt.
Oud 29-06-2010, 08:50
WolterB
WolterB is offline
Ik heb op het moment totaal niet duidelijk wie er schreeuwen om het schreeuwen, om de aandacht van zichzelf af te leiden of om juist aan te geven dat ze een goede functie hebben en daarmee gespaard moeten worden in de hangrondes.

Severus probeert de verdenkingen op mij te richten (vanwege smiliey-gebruik), leidt daarmee de aandacht van zichzelf af en heeft het lijstjes maken wel heel erg obsessief op zich genomen, wat kan duiden op een slechte functie hebben maar onmisbaar gevonden willen worden door haar medespelers.
het gedrag van LL is erg niet afwijkend van hoe hij anders post, maar toch blijft hij proberen de aandacht op iedereen behalve hemzelf te vestigen.
De meest opvallende poster in negatieve zin is wheezle, die allemaal trucjes uit de kast lijkt te trekken om naar niet aardig gevonden te worden door de rest. Is dat een wolventactiek, of blijf je juist zo in leven en kan ze ons helpen?
Bij fizzle valt haar afwezigheid prima te verklaren, net als bij Biertank, die het allebei grotendeels netjes aangegeven hebben. Natuurlijk kan er wat tussenkomen waardoor je een dag niet kan posten. Het forum hoeft je leven niet te zijn en in zo'n mate te beïnvloeden dat je per sé moet posten. Maar natuurlijk kan ook dat weer een mooie afleidingsmanoeuvre zijn, want wie weet had fizzle wel helemaal niet hoeven stemmen in de eerste ronde.
De verdachtmakingen richting Wammus die zijn geuit door LL blijken nergens op te slaan, dus hij valt voor mij voorlopig af als verdachte voor mij.
Martiño is dan weer erg happig richting Biertank. Weet hij meer, of probeert ook hij de aandacht van hem weg te leiden?

Verder zijn er nog wat kleine dingen opgevallen, maar nog niet genoeg om tot concrete verdachtmakingen te leiden
Oud 29-06-2010, 08:58
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Hmm. Femic heeft verdenkingen over Geel en Wheezle uitgesproken. Is ze opgegeten omdat ze haar te gevaarlijk vonden? Dat zou natuurlijk wel naïef van de wolven zijn, maar misschien rekenen ze erop dat wij denken dat ze niet zo naïef zouden kunnen zijn.
Wellicht, maar wat snoopy hieronder zegt is ook wel waar. Aan de andere kant, het zou ook dom zijn van de wolven om iemand op te eten die zij geen gevaar achten, want daarmee verspillen ze een beurt. Misschien gokken ze er op om kleine verdachtmakingen niet al te veel aan te wakkeren? Maarja, je raakt langzamerhand verzeild in een soort vicieuze cirkel van reverse-reverse-psychology.

Citaat:
@ wheezle: ik bedoelde dat veel mensen op je willen stemmen omdat je niets toevoegde, maar dat je wat mij betreft niet direct eruit hoeft als dat verandert, omdat ik je dus niet echt verdenk.

Wel heeft Sarah gelijk wat Femic betreft, hoewel ik het wel erg dom zou vinden van de wolven. Aan de andere kant hebben we dan nog lekkere reverse psychology en reverse reverse waardoor er nooit iets zeker is natuurlijk.

Wat mij betreft is Geel verdachter dan wheezle en fizzle, maar daar zitten niet echt diepgaande theorieen achter (behalve dat zijn naam niet op zle eindigt ).

Op dit moment staan op mijn 'lijstje' (wat dus niet heel erg onderbouwd is) met mensen die ik in de gaten houd:
LL, WolterB, Geel, Wammus, Martino en Biertank.

Dit zijn niet alleen wolven-verdachten, maar ook andere badguys/geliefden.
Oei! Waarom?
Oud 29-06-2010, 09:03
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik heb op het moment totaal niet duidelijk wie er schreeuwen om het schreeuwen, om de aandacht van zichzelf af te leiden of om juist aan te geven dat ze een goede functie hebben en daarmee gespaard moeten worden in de hangrondes.

Severus probeert de verdenkingen op mij te richten (vanwege smiliey-gebruik), leidt daarmee de aandacht van zichzelf af en heeft het lijstjes maken wel heel erg obsessief op zich genomen, wat kan duiden op een slechte functie hebben maar onmisbaar gevonden willen worden door haar medespelers.
het gedrag van LL is erg niet afwijkend van hoe hij anders post, maar toch blijft hij proberen de aandacht op iedereen behalve hemzelf te vestigen.
De meest opvallende poster in negatieve zin is wheezle, die allemaal trucjes uit de kast lijkt te trekken om naar niet aardig gevonden te worden door de rest. Is dat een wolventactiek, of blijf je juist zo in leven en kan ze ons helpen?
Bij fizzle valt haar afwezigheid prima te verklaren, net als bij Biertank, die het allebei grotendeels netjes aangegeven hebben. Natuurlijk kan er wat tussenkomen waardoor je een dag niet kan posten. Het forum hoeft je leven niet te zijn en in zo'n mate te beïnvloeden dat je per sé moet posten. Maar natuurlijk kan ook dat weer een mooie afleidingsmanoeuvre zijn, want wie weet had fizzle wel helemaal niet hoeven stemmen in de eerste ronde.
De verdachtmakingen richting Wammus die zijn geuit door LL blijken nergens op te slaan, dus hij valt voor mij voorlopig af als verdachte voor mij.
Martiño is dan weer erg happig richting Biertank. Weet hij meer, of probeert ook hij de aandacht van hem weg te leiden?

Verder zijn er nog wat kleine dingen opgevallen, maar nog niet genoeg om tot concrete verdachtmakingen te leiden
Ik ben het wel met je eens denk ik, maar alleen niet zo met mijn verdachtmaking natuurlijk.

Dat stukje dat ik gisteren postte over Biertank was vooral uit irritatie, ik vind het erg vervelend als mensen overmatig hinten naar hun functie of suggereren dat ze goed danwel slecht zijn (net als KMK eerder deed). Biertank heeft dit vaker gedaan, dus vandaar. En dat vind ik verdacht, omdat ik weinig andere reden kan bedenken om verwarring te veroorzaken, dan dat je aan de kant van de slechterikken staat (hoewel het misschien ook wel een beetje aan Biertank zelf ligt). Nog geen reden om hem er nu direct uit te stemmen voor mij, maar wel om hem in de gaten te houden.
Oud 29-06-2010, 09:04
Verwijderd
Citaat:
Geel schreef:
Naja, het blijft wel een beetje oneerlijk voor diegene die om zulke redenen eruit wordt gestemd.

Jammer van testout.com. Als ik niet bang was geweest om verdacht te worden had ik veel feller gepleit om haar niet op te hangen!
Eerst wou hij mensen meetrekken, en nu is doet hij fel.
Ik hou Geel in de gaten.

(...)

Citaat:
snoopy schreef:
Ik vind het wel een beetje frappant dat Severus ineens WolterB verdenkt zodra hij haar verdenkt. Ik heb bij Severus alleen eigenlijk geen wolf-idee, maar ik denk wel dat ze een functie heeft. Ben er alleen nog niet uit of die goed of slecht is.
Geen wolf, maar wel een functie.
Geliefde misschien?

Laatst gewijzigd op 29-06-2010 om 09:15.
Oud 29-06-2010, 09:10
snoopy
snoopy is offline
@ Martino: haha, je weet het zelfs zo te vragen dat ik me schuldig voel Zoals gezegd: heb alleen nog maar een 'gevoel', hoe lame dat ook mag klinken... Maar je staat niet bovenaan mijn lijstje hoor

@ wheezle: ja, geliefde zou natuurlijk kunnen. Volgens mij waren de geliefden alleen nog niet gekozen toen ik deze post maakte? (ik kan er niet op klikken omdat je geen multiquote hebt gebruikt dus ik kan niet zien wanneer ik m gemaakt heb)
Oud 29-06-2010, 09:12
Verwijderd
pagina 4.
Oud 29-06-2010, 09:14
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
pagina 4.
kan m niet vinden... ? pagina 4/10?

edit: sowieso is het wel handig als je qoute gebruikt, dan kunnen mensen op de posts klikken en kunnen we zien wie welke post gemaakt heeft. In jouw post van net staat er bijv. niet bij dat ik die post gemaakt heb (herkende m zelf, maar verwacht niet dat iedereen mijn posts uit z'n hoofd weet )
Oud 29-06-2010, 09:15
Verwijderd
Heb hem voor je ge-edit
Oud 29-06-2010, 09:34
Verwijderd
Ik ga niet voor een stille speler. Fizzle is wel vaker stil, en om nou te zeggen een stille speler= eruit. Vind ik een té groot risico. Voor mij is wammus verdacht, en snoopy vind ik ook anders spelen dan in het vorige spel. Geel ook. Hij verdedigd fizzle, en fizzle vindt het raar dat geel haar verdedigd, maar dat kan ze natuurlijk ook zeggen uit resevere psychologie.

Kunnen de stemlijstjes niet op een blospot.com staan?
Oud 29-06-2010, 09:36
Verwijderd
Ja ik ging net op de weerwolf blogspot kijken en het oude spel staat nog online.
Oud 29-06-2010, 09:38
Verwijderd
Siorin hield dat bij, maar die speelt niet mee, dus ik kan me voorstellen dat ze het dit keer niet doet. Jullie moeten het dus met de stemlijstjes van Severus doen, of 1 van jullie moet een blogspot bij gaan houden, als spelleiders doen we het iig niet
Oud 29-06-2010, 09:41
Verwijderd
Ik wil het wel doen als iedereen hier mee akkoord is?
Oud 29-06-2010, 10:31
Verwijderd
Tuurlijk ik iig wel. Rest ook wel
Hebben jullie al een idee waar jullie op gaan stemmen?
Oud 29-06-2010, 11:05
Dott
Dott is offline
Nee, nog geen flauw idee, ik ga om 6 uur naar de film, dus tot die tijd kan er nog veel gebeuren..
Vooralsnog denk ik aan Geel, maar dat kan nog bijdraaien uiteraard
Oud 29-06-2010, 11:30
Severus
Severus is offline
Net even het topic doorgelezen vanaf de start van de 3e hangronde, waardoor de nog superkorte stemlijst er voorlopig zo uit ziet:

Wheezle
Biertank 52
Geel *

Fizzle-fluffy
Lucky Luciano
Little Phoebe (?)

Definitieve stemlijst voor hangronde #1: klik hier!
Uitslag eerste eetronde: Archont
Definitieve stemlijst voor hangronde #2: klik hier!
Uitslag tweede eetronde: Femic

Citaat:
Tja, ik heb op dit moment ook geen betere reden om op iemand anders te stemmen, dus ik ook.
Even vragen zodat ik 100% duidelijkheid heb: jouw stem gaat naar Fizzle-fluffy?

Verder ga ik het ganse topic nog eens secuur doorlezen en zal ik later vandaag mijn bevindingen posten, op dit moment heb ik daar geen tijd voor.
Oud 29-06-2010, 11:47
Verwijderd
Mijn stem gaat naar Geel, nog niet defenitief.
Oud 29-06-2010, 11:52
Wammus
Wammus is offline
Ten eerste is het natuurlijk mooi balen dat we weer een dorpeling kwijt zijn. Ze heeft inderdaad Weezle en Geel genoemd als verdachte. Geel vind ik zelf nog niet heel verdacht maar Weezle wel. Ik kan me niet herinneren dat hij ooit eerder meegedaan heeft aan het spel maar zelfs voor iemand die voor het eerst mee doet doet ie wel heel erg vreemd. Dat nu de persoon die hem genoemd heeft opgegeten wordt spreekt natuurlijk ook niet echt in zijn voordeel.

Verder heb ik nog niet echt een idee van wie ik verdacht moet vinden. Er zijn een aantal mensen wat stil maar om alleen daarom te denken dat ze een wolf zijn vind ik wel wat ver gaan. Ik denk dat ik bij gebrek aan beter voor nu mijn stem op Weezle maar door geef. Ik weet namelijk echt niet zeker of ik nog voor de deadline genoeg tijd heb om te veranderen en mocht dan blijken van niet dan stem ik helemaal niet en dat is natuurlijk ook niet de bedoeling. Ik ga nu gelijk alles nog een keer goed doorlezen en mocht ik nog veranderen dan laat ik dat op tijd weten.

Voor nu gaat mijn stem dus naar Weezle.
Oud 29-06-2010, 11:54
Verwijderd
Wammus ik ben een vrouw. Mijn oude nick was mean.
Oud 29-06-2010, 11:55
snoopy
snoopy is offline
Ik neig naar Geel, maar dat is meer bij gebrek aan echte verdachten. Dus als iemand even met een goede reden komt
Oud 29-06-2010, 11:56
Wammus
Wammus is offline
Daar heb ik niet op gelet. Sorry, ik zal er rekening mee houden.
Oud 29-06-2010, 11:59
Verwijderd
Ik denk dat Severus een functie heeft, ism. met Geel die een wol is. De geliefden?
Oud 29-06-2010, 12:03
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik denk dat Severus een functie heeft, ism. met Geel die een wol is. De geliefden?
Echt, volgensmij roep je maar wat. Ik ontken niet dat Severus en Geel beide een beetje verdacht zijn, maar deze bewering raakt kant noch wal.
Oud 29-06-2010, 12:04
Verwijderd
Vooralsnog durf ik hardop te roepen dat ik denk dat Severus geliefde kan zijn. Geel twijfel ik over.
Oud 29-06-2010, 12:13
snoopy
snoopy is offline
Maar wederom: waarom denk je dat dan?
Oud 29-06-2010, 12:14
snoopy
snoopy is offline
tuurlijk KAN het, maar dat geldt voor ons allemaal. Ik vind het trouwens wel opvallend dat je ERG gebrand bent op Severus. Eerst riep je al dat ze wolf was en nu geliefde.
Oud 29-06-2010, 12:19
snoopy
snoopy is offline
Ik denk eigenlijk dat wheezle evilziener is. Dacht eerst ziener, maar ik vind Severus helemaal niet verdacht. Dus ik denk dat wheezle weet dat Severus geen badguy is, maar juist een goede functie heeft.

Dus tenzij ze ( ) met een goede argumentatie komt gaat mijn stem alsnog naar wheezle.
Oud 29-06-2010, 12:20
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Vooralsnog durf ik hardop te roepen dat ik denk dat Severus geliefde kan zijn. Geel twijfel ik over.
Ook ik vind het heel vreemd dat je dit maar blijft roepen zonder het te onderbouwen. Iedereen kan geliefde zijn en ik zou heel graag willen weten waarom zij het nou juist zijn. Ik ben zo langzaamaan geneigd te denken dat je het zelf bent en je er daarom op blijft hameren dat het een ander is om op die manier de aandacht niet op jezelf te vestigen.

Het kan natuurlijk ook nog zo zijn dat je evilziener bent geworden en je Severus hebt opgevraagd. In dat geval stel ik voor eerst jou op te hangen en mocht blijken dat dit inderdaad zo is dan stel ik voor dat we de volgende ronde Severus ophangen om te zien of dit inderdaad klopt.
Oud 29-06-2010, 12:24
Verwijderd
Kan natuurlijk ook zijn dat een van jullie evil ziener is en mij opgevraagd heeft.
Ik ga zo afsluiten maar post vanmiddag nog wel even uitgebreider.
Oud 29-06-2010, 12:27
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Oh, ik wist niet dat Wheezle Mean was! Dan heeft ze wel al eerder meegedaan. Volgensmij lag ze er toen vrij vroeg uit dus is dit wel haar eigenlijke eerste spel te noemen. Ze roept wel veel dingen zonder onderbouwing, misschien wil een bepaald team, dat haar helpt en stuurt, dat zij mensen verdacht maakt zodat een ander team daarin meegaat? Ik vind het heel plausibel dat ze aangestuurd wordt. Ik heb ook mijn twijfels over Geel, maar omdat ik de persoon ben die hij verdedigt heb ik hem er niet supergraag uit. Mijn stem gaat naar Wheezle.
Oud 29-06-2010, 12:33
Verwijderd
Ik vind wheezle met elke post verdachter worden eigenlijk, maar ik stem nog niet. Ik ga vanavond even al mijn ideeën op een rijtje zetten om te beslissen.
Oud 29-06-2010, 12:37
Verwijderd
Wat er in Geel zijn voordeel spreekt is dat hij in de eerste hangronde al iemand verdedigde. Dat verdedigen betekent dus waarschijnlijk niet direct dat hij ziener of evilziener is (want hij had toen nog geen functies opgevraagd kunnen hebben), of geliefde (want die waren nog niet bekend), of wolf is (want testout was onschuldig).
Aan de andere kant zie je regelmatig dat een wolf juist onschuldige mensen verdedigt, zodat hij, als die mensen sterven, kan zeggen: kijk, ik nam het op voor een dorpeling, dus ik ben echt geen wolf!
Nou ja, het kan dus alle kanten op.

En over die reverse reverse reverse reverse reverse psychology: je weet nooit tot hoever je dat door moet trekken, dus het zegt meestal weinig wie een opgegeten dorpeling verdacht vond.

Verder ben ik het met Wolter eens dat we het de wolven niet te makkelijk moeten maken door met z'n twintigen op 1 iemand te stemmen, en daarbij heb ik ook nog niet een numero uno verdacht, dus ik wacht nog even af. Iig stem ik liever een afwezige/nutteloze speler eruit dan een goede/actieve die ik niet echt verdacht vind.
Oud 29-06-2010, 12:45
Verwijderd
Omdat jij er anders ook uit gaat.
Lijkt op vorig spel met DP.
Oud 29-06-2010, 13:10
snoopy
snoopy is offline
Mijn stem gaat naar wheezle, door haar sterke roep om Severus zonder enige verklaring.

Regels voor berichten