Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-06-2010, 21:18
Verwijderd
Citaat:
Mja, maar hierom vind ik het dus ook niet echt een leuk spel.
Als je het niet leuk vind moet je ook niet meespelen maar dat is dan niet omdat je er te dom voor bent.
Advertentie
Oud 29-06-2010, 21:19
Verwijderd
Citaat:
huhu, zo ken ik Guus Meeuwis..een goede studievriend van vrouw #zoveel van een oom.



zou dat nu nog zin hebben?
Het gaat wss sneller dan binnen, door wind enzo . Maar ik denk niet dat je het nog droog krijgt vannacht.
Oud 29-06-2010, 21:19
Verwijderd
Ik ben nu op pagina 3 met meelezen en ik moet zeggen dat ik het allemaal behoorlijk ingewikkeld vind tot nu toe.
Oud 29-06-2010, 21:19
Verwijderd
haha, fluitconcertje voor een bijna huilende Ronaldo <3
Oud 29-06-2010, 21:20
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
haha, fluitconcertje voor een bijna huilende Ronaldo <3
ik hoop zooooooo dat het weer gebeurd
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 29-06-2010, 21:20
Verwijderd
Citaat:
Als je het niet leuk vind moet je ook niet meespelen maar dat is dan niet omdat je er te dom voor bent.
Nou... als ik bijvoorbeeld die lappen tekst van Severus zie dan vind ik dat toch wel knap hoor!

Maar goed, het zal inderdaad wel een stuk duidelijker worden als je vaker mee hebt gedaan.
Oud 29-06-2010, 21:20
Verwijderd
Citaat:
Het gaat wss sneller dan binnen, door wind enzo . Maar ik denk niet dat je het nog droog krijgt vannacht.
Hoe is Jan Mulder in het echt?
Oud 29-06-2010, 21:20
Verwijderd
Citaat:
Ik ben nu op pagina 3 met meelezen en ik moet zeggen dat ik het allemaal behoorlijk ingewikkeld vind tot nu toe.
ze zijn een beetje fanatiek met theorien enzo
Oud 29-06-2010, 21:21
Verwijderd
Ik vind Hugo Borst aan de ene kant heel irritant, maar eigenlijk ook wel weer aantrekkelijk.
Oud 29-06-2010, 21:21
Verwijderd
Citaat:
Hoe is Jan Mulder in het echt?
Iets minder mopperig als op tv, maar wel tamelijk hetzelfde
Oud 29-06-2010, 21:22
freezer
Avatar van freezer
freezer is offline
Citaat:
Ik vind Hugo Borst aan de ene kant heel irritant, maar eigenlijk ook wel weer aantrekkelijk.
Hugo met zn homo handje
__________________
It's a minor!
Oud 29-06-2010, 21:22
Verwijderd
Dag Portugal! Goede reis.
Oud 29-06-2010, 21:23
freezer
Avatar van freezer
freezer is offline
Ops cristiano gaat denk huileeeeeeee
__________________
It's a minor!
Oud 29-06-2010, 21:23
Verwijderd
Citaat:
Ik vind Hugo Borst aan de ene kant heel irritant, maar eigenlijk ook wel weer aantrekkelijk.
Hugo Borst is heerlijk nuchter en relaxed.

Ronaldo die spuugt naar de camera
Oud 29-06-2010, 21:23
Verwijderd
Godver ik heb het gemist!!!!

Voor hem is deze smilie uitgevonden: :')
Oud 29-06-2010, 21:23
freezer
Avatar van freezer
freezer is offline
Hij spuugt wat een ekelo
__________________
It's a minor!
Oud 29-06-2010, 21:23
Verwijderd
Citaat:
Iets minder mopperig als op tv, maar wel tamelijk hetzelfde
Ik vind juist die mopperigheid zó gaaf. Dat ongegeneerd foeteren dat iets écht niet kan, dat zouden meer mensen moeten doen. <3
Oud 29-06-2010, 21:24
Verwijderd
Citaat:
Ik vind juist die mopperigheid zó gaaf. Dat ongegeneerd kan foeteren dat iets écht niet kan, dat zouden meer mensen moeten doen. <3
Ik zal de volgende keer lekker tegen je schreeuwen
Oud 29-06-2010, 21:26
freezer
Avatar van freezer
freezer is offline
Citaat:
Ik vind juist die mopperigheid zó gaaf. Dat ongegeneerd kan foeteren dat iets écht niet kan, dat zouden meer mensen moeten doen. <3
Hij is echt kritisch zijn zoon heeft dat nietzo
__________________
It's a minor!
Oud 29-06-2010, 21:26
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
dat zouden meer mensen moeten doen. <3
Oh, dan moet je mij eens horen als ik weer met mn tanden op elkaar vriendelijk een klant heb geholpen en daarna de fucking hell unleash
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 29-06-2010, 21:26
Verwijderd
Citaat:
Godver ik heb het gemist!!!! :eek:

Voor hem is deze smilie uitgevonden: :')
>:o"

That's more like it ;) (Voor als je het niet ziet, een tuffende smiley).
Oud 29-06-2010, 21:26
Verwijderd
Ik vind Jan Mulder ook een leuke man, ja Door dat mopperige, inderdaad. En hij heeft een lekker doorleefd gezicht, dat vind ik ook goed.
Oud 29-06-2010, 21:27
freezer
Avatar van freezer
freezer is offline
Citaat:
Godver ik heb het gemist!!!!

Voor hem is deze smilie uitgevonden: :')
Dat van ronaldo?
Daar zullen wel genoeg filmpjes van komen
__________________
It's a minor!
Oud 29-06-2010, 21:27
Verwijderd
o my god: check dit:

Citaat:
Hoi Mumford & Sons-fans

Ik mag jullie verblijden met het heuglijke feit dat onze lievelingsband op 26 september 2010 naar Nederland komt (HMH)! Joepie!!

De voorverkoop van kaarten begint op 3 september om 10.00 's ochtends. Ze treden op in de Heineken Music Hall vanaf 19.30 (deuren gaan een uurtje eerder open). Tickets kosten vooralsnog 32 euro excl. servicekosten (dat is meestal iets van 5 euro). Het voorprogramma is nog niet bekend. Meer informatie? Check de HMH site dan even:
http://www.heineken-music-hall.nl/ag...Mumford_&_Sons

DUS: Komt allen! Brengt uwen makkers en kameraden!
Groeten,
De Mumford & Sons-hyve beheerder,
Laura.
ps en als je zin hebt, nodig al je kameraden dan ook even uit voor de hyve
Oud 29-06-2010, 21:27
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
voor hem is deze smilie uitgevonden

Code:
8======D +  (_|_) = (_o_)
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 29-06-2010, 21:27
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
o my god: check dit:
oh dat was vrijdag op 3fm ;p
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 29-06-2010, 21:28
Verwijderd
Citaat:
o my god: check dit:
ik wist het al maar ze staan ook op lowlands en in het kader van geldbesparing haal ik dus maar geen kaarten
Oud 29-06-2010, 21:28
Verwijderd


Jammie.
Oud 29-06-2010, 21:29
freezer
Avatar van freezer
freezer is offline
Dit is een betere
__________________
It's a minor!
Oud 29-06-2010, 21:29
Verwijderd
Citaat:
Ik zal de volgende keer lekker tegen je schreeuwen
Nee, juist niet zomaar schreeuwen hè, juist heel gepassioneerd, met een uitstekende argumentatie en een uithoudingsvermogen waar je u tegen zegt, zonder al te veel stemverheffingen uit blíjven uitleggen waarom iets je irriteert. Significant verschil.

Citaat:
Oh, dan moet je mij eens horen als ik weer met mn tanden op elkaar vriendelijk een klant heb geholpen en daarna de fucking hell unleash
Kan ik me niet zo veel bij voorstellen, maar ik heb dan ook vast een niet-representatieve indruk van je.

Citaat:
Ik vind Jan Mulder ook een leuke man, ja Door dat mopperige, inderdaad. En hij heeft een lekker doorleefd gezicht, dat vind ik ook goed.
Ik zoek een man die er zó uitziet als 'ie oud is, echt. <3
Oud 29-06-2010, 21:29
Verwijderd
Citaat:
Code:
8======D +  (_|_) = (_o_)
Oud 29-06-2010, 21:30
freezer
Avatar van freezer
freezer is offline
maar ik ben niet gay hoor ik vindt het een leuk karakter
__________________
It's a minor!
Oud 29-06-2010, 21:31
Verwijderd
Citaat:
Nee, juist niet zomaar schreeuwen hè, juist heel gepassioneerd, met een uitstekende argumentatie en een uithoudingsvermogen waar je u tegen zegt, zonder al te veel stemverheffingen uit blíjven uitleggen waarom iets je irriteert. Significant verschil.

Kan ik me niet zo veel bij voorstellen, maar ik heb dan ook vast een niet-representatieve indruk van je.

Ik zoek een man die er zó uitziet als 'ie oud is, echt. <3
Jeetje, je bent wel veeleisend
Oud 29-06-2010, 21:32
Verwijderd
3fm heeft The National ook ontdekt. Ik weet nooit of ik dat nou gaaf vind of niet. Ik bedoel ik gun het ze wel enzo, maar ik vind het juist leuk om bandjes te kennen die niet iederéén kent
Oud 29-06-2010, 21:33
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Kan ik me niet zo veel bij voorstellen, maar ik heb dan ook vast een niet-representatieve indruk van je.
hehe Mjah volgens mij is dat ook het enige wat me over de schreef kan krijgen; mensen die gewoon niet kunnen communiceren en/of onbekwaam zijn maar wel betaald worden voor hun 'werk'.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 29-06-2010, 21:33
Verwijderd
Veel eisen stellen is een heel goede eigenschap
Oud 29-06-2010, 21:34
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
3fm heeft The National ook ontdekt. Ik weet nooit of ik dat nou gaaf vind of niet. Ik bedoel ik gun het ze wel enzo, maar ik vind het juist leuk om bandjes te kennen die niet iederéén kent
3fm ontdekt helemaal niets
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 29-06-2010, 21:34
Verwijderd
Citaat:
Jeetje, je bent wel veeleisend
Maar het bestaat, want Mulder is het levende bewijs.
Oud 29-06-2010, 21:34
Verwijderd
Citaat:
3fm ontdekt helemaal niets
nou ja ze draaien het nu.
Oud 29-06-2010, 21:34
Verwijderd
Nou, dat was wel weer een aardige pot voetbal. De tweede helft dan.
Oud 29-06-2010, 21:35
Verwijderd
Ik heb ontdekt dat 3FM vooral het muzikale equivalent van diarree met harde stukjes draait.
Oud 29-06-2010, 21:38
Verwijderd
Citaat:
Ik heb ontdekt dat 3FM vooral het muzikale equivalent van diarree met harde stukjes draait.
Daarom: StuBru. Nu nog zorgen dat mijn computer wél weer dingen wil instaleren, zodat ik het kan streamen.
Oud 29-06-2010, 21:38
Verwijderd
Citaat:
Daarom: StuBru. Nu nog zorgen dat mijn computer wél weer dingen wil instaleren, zodat ik het kan streamen.
Daarom: een externe harde schijf met je eigen muziek.
Oud 29-06-2010, 21:38
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
nou ja ze draaien het nu.
+

Citaat:
Ik heb ontdekt dat 3FM vooral het muzikale equivalent van diarree met harde stukjes draait.
=

Platenlabels en pluggers die net zo lang met hun muziek blijven zeulen en de DJs/programmamakers het hof maken totdat de track in kwestie tot in den treure toe wordt gedraaid, met als resultaat dat er altijd wel een percentage imbeciele Nederlanders er geld voor over heeft. De DJ's van zenders als 3FM worden heus niet uitgezocht wegens hun verfijnde muzieksmaak.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 29-06-2010, 21:39
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Nou, dat was wel weer een aardige pot voetbal. De tweede helft dan.
Begin werd er ook flink gejaagd!
__________________
Yoloswag 420
Oud 29-06-2010, 21:39
Verwijderd
Citaat:
Ronaldo die spuugt naar de camera
De cameraman had 'm in zijn gezicht moeten spugen. En dat dan filmen, .
Oud 29-06-2010, 21:46
Verwijderd
Citaat:
Ik heb ontdekt dat 3FM vooral het muzikale equivalent van diarree met harde stukjes draait.
Oud 29-06-2010, 21:47
Verwijderd
Citaat:
+



=

Platenlabels en pluggers die net zo lang met hun muziek blijven zeulen en de DJs/programmamakers het hof maken totdat de track in kwestie tot in den treure toe wordt gedraaid, met als resultaat dat er altijd wel een percentage imbeciele Nederlanders er geld voor over heeft. De DJ's van zenders als 3FM worden heus niet uitgezocht wegens hun verfijnde muzieksmaak.
Ja maar bla, daarom twijfel ik dus ook of ik het leuk vind dat ze gedraaid worden op 3fm dat de gemiddelde 3fm luisteraar ze straks ook supertof vind enzo
Oud 29-06-2010, 21:48
Verwijderd
Citaat:
+



=

Platenlabels en pluggers die net zo lang met hun muziek blijven zeulen en de DJs/programmamakers het hof maken totdat de track in kwestie tot in den treure toe wordt gedraaid, met als resultaat dat er altijd wel een percentage imbeciele Nederlanders er geld voor over heeft. De DJ's van zenders als 3FM worden heus niet uitgezocht wegens hun verfijnde muzieksmaak.
de dj's van 3fm bepalen de playlist niet. daar hebben ze ook weer mensen voor. (pluggers)
Oud 29-06-2010, 21:48
Verwijderd
Dit gesprek is eerder gevoerd.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:58.