Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-07-2010, 10:33
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Echt??

SORRY! Ik weet duidelijk gewoon echt niet wat ik mis, ik voel me er steeds ellendiger door.
Ja, jeetje, ja. En ik voelde me zo schuldig dat ik het WK hockey, tennis, schaatsen, zwemmen, honkbal, turnen, enzovoorts allemaal niet live heb gezien, en toen zaten al die mensen die nu roepen dat het een schande is dat ik niet naar het WK voetbal natuurlijk ook enthousiast te supporten!
Oud 07-07-2010, 10:33
Verwijderd
Citaat:
Aan het voetbal zelf mis je niet zoveel hoor (tenminste, niet als het je niet interesseert).. het gaat om de sfeer erom heen.. zeker als we winnen.
I know I know, maar daar kan ik dus ook niks mee, op de een of andere manier. Misschien moet ik me gewoon bij voorbaat bezatten zodat ik me ''over kan geven.''
Oud 07-07-2010, 10:34
Verwijderd
Citaat:
ik erger me de kanker aan mensen die een WK afschrijven als "oh voetbal /care". Dat Nederland in de finale staat maak je statistisch gezien BIJNA NOOIT mee als je tussen de 01 en 30 bent.
Het is gewoon een spelletje hoor.
Oud 07-07-2010, 10:34
Verwijderd
Lorelei het gaat om beiden en het balletje trappen en de sfeer. Ik begin echt te geloven dat ik de enige vrouw ben die het 'voetbal' leuk vind.
Het voetbal zelf heeft natuurlijk ook nog invloed op de sfeer haha.
Oud 07-07-2010, 10:35
Rivka
Rivka is offline
@Commendatore: Volgens mij was dat niet zo'n goede opmerking.
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Ik begin echt te geloven dat ik de enige vrouw ben die het 'voetbal' leuk vind.
Stefenootje vindt het ook leuk. En Sann. En eh... >insert<
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Lorelei het gaat om beiden en het balletje trappen en de sfeer. Ik begin echt te geloven dat ik de enige vrouw ben die het 'voetbal' leuk vind.
Het voetbal zelf heeft natuurlijk ook nog invloed op de sfeer haha.
Mwah, ik kan het voetbal best waarderen als het goed gespeeld wordt maar ik snap wel dat er veel mensen zijn die daar geen zak aan vinden..
Oud 07-07-2010, 10:36
Verwijderd
Citaat:
@Commendatore: Volgens mij was dat niet zo'n goede opmerking.
Hoezo niet?
Verwijderd
@ Macrador: ambetant is (ook) gewoon een Nederlands woord hoor!
Sherlock
Sherlock is offline
Bijna pauze

Nog maar 2 en een halve dag tot mijn vakantie
Oud 07-07-2010, 10:37
Sherlock
Sherlock is offline
Waarom begint iedereen opeens met die '@' ipv gewoon quoten?
Verwijderd
Omdat dat op een later moment makkelijker is toe te voegen.
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
@ Macrador: ambetant is (ook) gewoon een Nederlands woord hoor!
gelukkig gisteren waren mensen aan het raar doen omdat ik woorden gebruikte
Oud 07-07-2010, 10:38
Verwijderd
Citaat:
Stefenootje vindt het ook leuk. En Sann. En eh... >insert<
Maar ook echt het spel of gaat het dingetje meer om de sfeer en ehm de drank?
Oud 07-07-2010, 10:38
Rivka
Rivka is offline
Stefenootje beide, Sann het laatste . Maar ach, ik denk dat minstens 40% van de supporters 'sfeerkijkers' zijn.
Oud 07-07-2010, 10:41
Verwijderd
Citaat:
gelukkig gisteren waren mensen aan het raar doen omdat ik woorden gebruikte
Sommige mensen hebben nou eenmaal een mooie/aparte woorden-tic, en in het Vlaams worden meer archaïsche woorden actief gebruikt dan in het Nederlands, vandaar dat ze zo opvallen.
Een van mijn favorieten is nog altijd ''lubriek'' () al weet ik niet meer of dat nou Vlaams is of niet.
Oud 07-07-2010, 10:41
Sherlock
Sherlock is offline

Oud 07-07-2010, 10:42
Verwijderd
Ik ben ook in een sport(ief) gezin opgegroeid mijn broer heeft jaren lang gebasketbalt en qua sfeer ligt het best wel bij elkaar vandaan, maar daardoor ben ik sport wel gaan waarderen.
Verwijderd
Citaat:
Waarom begint iedereen opeens met die '@' ipv gewoon quoten?
Omdat het kan? Lekker boeiend.

Anyway, ik vroeg me ineens af: hebben de Mediamarkt cum suis niet een enorm probleem als ze straks allerlei flatscreens gratis moeten leveren en zo? Of valt het wel mee met die acties?
Verwijderd
Pracht gifje.
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Stefenootje beide, Sann het laatste . Maar ach, ik denk dat minstens 40% van de supporters 'sfeerkijkers' zijn.
Niet met Nederland.
Oud 07-07-2010, 10:43
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Sommige mensen hebben nou eenmaal een mooie/aparte woorden-tic, en in het Vlaams worden meer archaïsche woorden actief gebruikt dan in het Nederlands, vandaar dat ze zo opvallen.
Een van mijn favorieten is nog altijd ''lubriek'' () al weet ik niet meer of dat nou Vlaams is of niet.
ik vindt het vooral grappig om van die faal openingszinnen te verzinnen met moeilijke woorden. Ongeveer als dit : Goedendag, kom jij hier vaak kinetische energie opwekken door contractie van de spieren onder invloed van het Calcium 2+ ion zodat jij door deze samenstelling van Water en chloor kan voortbewegen?
Verwijderd
Omdat mensen geen zin hebben in plakken kopieren als een citaat tien paginas terug is?
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Ik ben ook in een sport(ief) gezin opgegroeid mijn broer heeft jaren lang gebasketbalt en qua sfeer ligt het best wel bij elkaar vandaan, maar daardoor ben ik sport wel gaan waarderen.
Ik dacht dat jij enig kind was!
Macrador
Macrador is offline
awesome
Oud 07-07-2010, 10:45
Lorelei
Lorelei is offline
Dat was echt het beste doelpunt in die wedstrijd
Oud 07-07-2010, 10:46
Verwijderd
Citaat:
Ik dacht dat jij enig kind was!
Hoe komen mensen daar toch bij?
Omdat ik mij als een verwende bratt gedraag?

Hij is 22 dus dat verschilt een kleine 7 jaar.
Iemand interesee? ;D
Oud 07-07-2010, 10:47
Macrador
Macrador is offline
Citaat:

Iemand interesee? ;D
Medeia misschien
Oud 07-07-2010, 10:52
Verwijderd
Citaat:
ik vindt het vooral grappig om van die faal openingszinnen te verzinnen met moeilijke woorden. Ongeveer als dit : Goedendag, kom jij hier vaak kinetische energie opwekken door contractie van de spieren onder invloed van het Calcium 2+ ion zodat jij door deze samenstelling van Water en chloor kan voortbewegen?
En heb je daar succes mee?
Weledelgestelde, hoogachtenswaardige Heer Macrador,

Van de mogelijkheid op uw vraag te reageren maak ik bij deze gaarne gebruik. Nochtans ben ik niet in fysieke gesteldheid aanwezig geweest op dit moderne medium, edoch bevind ik mij vaak achter mijn draagbare computer, waardoor ik u wellicht in enige mate bekend danwel zeer bekend voorkom. Dit kan tot een bepaalde indruk leiden, in die zin, dat u de indruk kunt hebben mij ''eerder heeft gezien.'' Mocht u hieromtrent nog verdere nevelen verkeren of heeft u opmerkingen van vragende aard, dan zie ik uw antwoord met blijde verwachting tegemoet. Hoogachtend.

Niet om het een of ander maar zat je zo dik onder de make-up dat je sproeten ineens weg waren of hebben de mensen die je voor troll aanzien toch een punt?
Oud 07-07-2010, 10:52
Lorelei
Lorelei is offline
MSN reclame: Arjen Robben heeft een IQ van 102. Ben jij slimmer, doe de test! Klik hier.

Huhu
Oud 07-07-2010, 10:54
Verwijderd
Jezus megan jij hebt echt tering mooi haar. Alles staat je goed maar verf het, of laat het niet te vaak verfen dan gaat je haar echt naar de vaantjes (is da vlaams Mac?). En daar heb ik zelf ervaring mee, gelukkig heb ik het kunnen redden en wordt het weer mooi en alles.
Verwijderd
Citaat:
Medeia misschien
22?
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Dat was echt het beste doelpunt in die wedstrijd het toernooi
Fixed
Oud 07-07-2010, 10:56
Verwijderd
Citaat:
22?
Bijna 23.
Oud 07-07-2010, 10:57
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
En heb je daar succes mee?
Weledelgestelde, hoogachtenswaardige Heer Macrador,

Van de mogelijkheid op uw vraag te reageren maak ik bij deze gaarne gebruik. Nochtans ben ik niet in fysieke gesteldheid aanwezig geweest op dit moderne medium, edoch bevind ik mij vaak achter mijn draagbare computer, waardoor ik u wellicht in enige mate bekend danwel zeer bekend voorkom. Dit kan tot een bepaalde indruk leiden, in die zin, dat u de indruk kunt hebben mij ''eerder heeft gezien.'' Mocht u hieromtrent nog verdere nevelen verkeren of heeft u opmerkingen van vragende aard, dan zie ik uw antwoord met blijde verwachting tegemoet. Hoogachtend.

Niet om het een of ander maar zat je zo dik onder de make-up dat je sproeten ineens weg waren of hebben de mensen die je voor troll aanzien toch een punt?
1) leuk gedaan. maar alleen als ik een foto zie kan ik het gevoel hebben je al eerder te hebben gezien
2) mijn vriend zei dat ik die moest gebruiken gisteren, toch maar niet gedaan Hoe zouden meisjes er op reageren ik denk meer verward en wtf dan iets anders.
3) ik denk nu ook dat ze een troll is tja
Biertank 52
Biertank 52 is offline
Citaat:

Iemand interesee? ;D
Ik heb wel interesse, maar niet in je broer.
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Die bovenste is geshooped.
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
22?
ik dacht even dat je 20 was tja ik heb het altijd moeilijk om leeftijden op dingen zonder gezicht te plakken.
Oud 07-07-2010, 10:58
Sherlock
Sherlock is offline
Lol Wheezle 20
Oud 07-07-2010, 11:00
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Lol Wheezle 20
ik weet dat wheezle het niet is maar ik dacht medeia
Oud 07-07-2010, 11:04
Verwijderd
Citaat:
1) leuk gedaan. maar alleen als ik een foto zie kan ik het gevoel hebben je al eerder te hebben gezien
2) mijn vriend zei dat ik die moest gebruiken gisteren, toch maar niet gedaan Hoe zouden meisjes er op reageren ik denk meer verward en wtf dan iets anders.
3) ik denk nu ook dat ze een troll is tja
Ik denk inderdaad niet dat meiden het kunnen waarderen, zeker je leeftijdsgenoten niet. Origineel zijn is een plus though.
En joh, ik heb al zat foto's gepost!

Citaat:
ik dacht even dat je 20 was tja ik heb het altijd moeilijk om leeftijden op dingen zonder gezicht te plakken.
Oud 07-07-2010, 11:06
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Ik denk inderdaad niet dat meiden het kunnen waarderen, zeker je leeftijdsgenoten niet. Origineel zijn is een plus though.

ok dan ga ik maar zoeken
en origineel zijn is geen probleem ik en mijn vrienden maken wandelend naar het station hele verhaaltjes
Oud 07-07-2010, 11:07
Verwijderd
Is dat 'model' ding een troll?
Valt me wel op dat ze nooit full photos post.
Oud 07-07-2010, 11:08
Verwijderd
Citaat:
ok dan ga ik maar zoeken
en origineel zijn is geen probleem ik en mijn vrienden maken wandelend naar het station hele verhaaltjes
Bedenk net dat ik ze weer weg heb gehaald. Zal zo een nieuwe posten (voor even, want ik ben steeds banger herkend te worden ).

Citaat:
Is dat 'model' ding een troll?
Valt me wel op dat ze nooit full photos post.
Dat denken een aantal mensen ja. Ik inmiddels ook.
Oud 07-07-2010, 11:10
Verwijderd
Waarom Madeaia?
Dat mensen je kunnen aanspreken?
Oud 07-07-2010, 11:11
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Bedenk net dat ik ze weer weg heb gehaald. Zal zo een nieuwe posten (voor even, want ik ben steeds banger herkend te worden ).
is dat niet leuk dan
Oud 07-07-2010, 11:12
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:

Dat denken een aantal mensen ja. Ik inmiddels ook.
Ben je bang op straat herkend te worden door forumers of ben je bang dat je vrienden je op dit forum herkennen?
Oud 07-07-2010, 11:16
Verwijderd
Citaat:
Ben je bang op straat herkend te worden door forumers of ben je bang dat je vrienden je op dit forum herkennen?
Beiden!
Oud 07-07-2010, 11:17
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Beiden!
dat laatste kan ik begrijpen
Oud 07-07-2010, 11:20
Verwijderd
Citaat:
dat laatste kan ik begrijpen
Zie fototopic! Ik weet nog wel een beetje hoe jij eruit ziet, maar nog een foto kan nooit kwaad. Alle, Vlaming, post eens een leuk plaatje van u in uw natuurlijk habitat.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten