Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Een van mijn favorieten is nog altijd ''lubriek'' ( ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Anyway, ik vroeg me ineens af: hebben de Mediamarkt cum suis niet een enorm probleem als ze straks allerlei flatscreens gratis moeten leveren en zo? Of valt het wel mee met die acties? |
![]() |
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Weledelgestelde, hoogachtenswaardige Heer Macrador, Van de mogelijkheid op uw vraag te reageren maak ik bij deze gaarne gebruik. Nochtans ben ik niet in fysieke gesteldheid aanwezig geweest op dit moderne medium, edoch bevind ik mij vaak achter mijn draagbare computer, waardoor ik u wellicht in enige mate bekend danwel zeer bekend voorkom. Dit kan tot een bepaalde indruk leiden, in die zin, dat u de indruk kunt hebben mij ''eerder heeft gezien.'' Mocht u hieromtrent nog verdere nevelen verkeren of heeft u opmerkingen van vragende aard, dan zie ik uw antwoord met blijde verwachting tegemoet. Hoogachtend. Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Jezus megan jij hebt echt tering mooi haar. Alles staat je goed maar verf het, of laat het niet te vaak verfen dan gaat je haar echt naar de vaantjes (is da vlaams Mac?). En daar heb ik zelf ervaring mee, gelukkig heb ik het kunnen redden en wordt het weer mooi en alles.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() 2) mijn vriend zei dat ik die moest gebruiken gisteren, toch maar niet gedaan ![]() 3) ik denk nu ook dat ze een troll is tja
||
Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
En joh, ik heb al zat foto's gepost! Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() en origineel zijn is geen probleem ik en mijn vrienden maken wandelend naar het station hele verhaaltjes ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|