Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ik hou ook van passen en meten en tekstjes erbij schrijven maar dan kan ook als je een album digitaal maakt!
En dan krijg je een mooi plat boekje in plaats van zo'n dik album ![]() Alleen wel wat duurder denk ik. Maar het scheelt ook wel weer tijd. Tenzij je zo'n ringbandboekje neemt, die zijn niet duurder, maar dat ziet er weer wat minder net uit ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Vind je die hema dingen niet leuker dan? Dat is gewoon hetzelfde alleen iets netter ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() alleen voor speciale gelegenheden vind ik het leuk, maar ik wil er dan maar 1 gebeurtenis in hebben en meestal heb ik daar niet genoeg foto's voor ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Maar als je er heel veel foto's in doet zijn ze niet dun! Wel dunner dan een album natuurlijk. Tenzij je er 500 pagina's in doet.
Een beetje jammer van de hema fotoalbums is dat 1 album van 100 pagina's net zo duur is als 2 albums van 50. Ik vind dat ik korting zou moeten krijgen voor het toevoegen van pagina's. Dat scheelt hun in het produceren van kaften. En stijf en saai hangt af van wat je er zelf van maakt! Je kunt foto's ook gewoon diagonaal erin zetten en over elkaar heen enzo. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() De zijmuren ivoorwit met in het midden een notenbalk waar ik de solopartij van Danse Macabre (dat liedje van het spookhuis van de efteling ja!) op ga schilderen, de achtermuur zwart met een zilveren patroon. Behang dus, die achtermuur. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik vind foto's plakken gewoon leuk ![]() |
![]() |