Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En de 'oronje chippies' die - zo dacht ik - ook geluk brachten en ongeluk als ze er niet waren, heb ik ook afgezworen, want ze waren er ook niet tijden NL-Slowakije en tijdens NL-Uruguay dus dat komt wel goed. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Je tekst? Ja, die is altijd letterlijk hetzelfde en dat is heel fijn ook nog, maar dat moet je niet laten merken natuurlijk, want je moet het altijd spelen alsof het de eerste keer is ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Alsof jij langs gaat komen in België tijdens Nederland - Spanje ![]() Hihi, ik zit nu wel allerlei teksten te bedenken hoe ik ze kan veranderen ![]() Mijn lieve Mary, wil je even opendoen en meneer en mevrouw Martin binnen laten asjeblief? Dan gaan wij gauw voetbal kijken! Goedenavond lieve vrienden! Neemt u ons niet kwalijk dat wij u zo lang hebben laten wachten. Wij moesten even zien hoe Nederland Spanje inmaakte! Ja, maar pas na 4 doelpunten van Nederland scoorde Spanje. En als Spanje scoort, telt 't niet. Ik weet het, dit is alleen leuk als je het stuk kent. ![]() Martino Lorelei sann Medeia Babs White Trash Rationeel Fizzle vergeet ik nu nog iemand naamzoek! |
![]() |
|
|