Advertentie | |
|
![]() |
|
Dus als jij een studiegenoot nu flink ziet roken zou je hem over 20 jaar geen long gunnen? Alleen maar omdat hij een slechte keuze heeft gemaakt? Jezus, dat is echt te gevoelloos. En heel egoïstisch.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind dat als je kan helpen, je dat ook moet doen. Zeker als je er zelf helemaal niets meer aan hebt. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar ik ga er denk ik dan maar even niets mee doen. Als ze het ooit toch nog terugvragen, vette pech dan ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
tuurlijk, die zou ik helpen.
maar ik vind de wereld zo, ik weet niet. de mens is altijd zo, wij kunnen alles krijgen wat we willen. we vinden ons als mens bijna superieur. terwijl in arme landen dagelijks baby's doodgaan aan een doodgewone griep, dagelijks mensen doodgaan van verhongering. ik vind dat zo hypocriet. waarom hebben wij zoveel rechten terwijl dieren, het land en de arme mensen bijna geen rechten meer hebben. waarom heeft iemand die rookt recht op leven en iemand die in een arm land leeft niet? waarom zijn er nog steeds dingen als bio-industrie, milieuvervuiling, en ontbossing? wanneer gaan we nou eens iets doen wat goed is voor de wereld. waarom heb ik recht op leven? waarom heb jij recht op leven? er gaan zat mensen dood door een simpele, curable ziekte, waarom zou ik recht hebben op leven als er mensen doodgaan aan zulk soort dingen? de wereld zit verkeerd in elkaar. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
lieve schat, de wereld zit verkeerd in elkaar. Maar dan is het toch juist het idee dat je een klein dingetje doet dat goed is? Waardoor je het voor een ander een klein beetje beter maakt? Of wil je er ook niet een beetje aan bijdragen dat de wereld iets verbeterd? |
Advertentie |
|
![]() |
|
|