Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-08-2010, 00:37
Verwijderd
nee stom trimm
Advertentie
Oud 13-08-2010, 00:37
Verwijderd
Citaat:
Ik heb zin om te vechten.
raar kind.

Oud 13-08-2010, 00:39
Verwijderd
Niet echt joah. Ik ga heus niet zomaar de straat op en iemand een pak rammel geven.
Maar gewoon om ergens tegen aan te trappen.
Wat zijn mijn ouders gewoon stom, ze gaan na de vakantie echt uit elkaar. Ik heb het heel voorzichtig gevraagd en ze gaan het waarschijnlijk officieel doen wat wil zeggen dat ik een brief naar de rechter moet sturen.
Oud 13-08-2010, 00:39
Verwijderd
Mean heb je weleens gevochten eerder?
Oud 13-08-2010, 00:40
Verwijderd
Oh oei dat is niet zo leuk
Oud 13-08-2010, 00:41
Verwijderd
Citaat:
Mean heb je weleens gevochten eerder?
Ja en dat was heel lang geleden ik ben een softie.
Oud 13-08-2010, 00:42
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik heb zin om te vechten.
Kom maar.
Verwijderd
Citaat:
Niet echt joah. Ik ga heus niet zomaar de straat op en iemand een pak rammel geven.
Wat zijn mijn ouders gewoon stom, ze gaan na de vakantie echt uit elkaar. Ik heb het heel voorzichtig gevraagd en ze gaan het waarschijnlijk officieel doen wat wil zeggen dat ik een brief naar de rechter moet sturen.
Wat?! Jee Maar hoezo moet jij erom vragen en die brief sturen dan?
Verwijderd
Citaat:
Oh oei dat is niet zo leuk
Nah nee, merde.
Maar ik kan er niet veel aan doen, gelukkig zijn ze meer 'vrienden' geworden beweren ze. Al is het moeillijk om nog samen te wonen.

Oh en ik ga al jullie muziek even luisteren.
Oud 13-08-2010, 00:43
Verwijderd
Citaat:
Wat?! Jee Maar hoezo moet jij erom vragen en die brief sturen dan?
Omdat ik er verder nooit wat over hoor, maar de plannen er wel zijn.
Omdat als je uit elkaar gaat er een ouderplan moet komen en het 'kind' ook betrokken word.
Oud 13-08-2010, 00:43
Verwijderd
Citaat:
Kom maar.
Jij bent veel te groot en te sterk voor mij.
Oud 13-08-2010, 00:45
Verwijderd
Maar, nou ja, ik zit er zelf inmiddels niet meer zo middenin, maar heb het dus wel ook onlangs nog meegemaakt en loop nog steeds overal tegenop... Maar het is toch gewoon rot dat er zo'n stabiel iets ineens uit je leven verdwijnt, toch? Het is natuurlij fijn dat ze niet met ruzie uit elkaar gaan enzo, maar het is gewoon een heel rottig iets waar jij niet voor kiest en waar je ook helemaal niet op zit te wachten. of misschien ook wel
Oud 13-08-2010, 00:46
Verwijderd
Citaat:
Omdat ik er verder nooit wat over hoor, maar de plannen er wel zijn.
Omdat als je uit elkaar gaat er een ouderplan moet komen en het 'kind' ook betrokken word.
Ja, dat vind ik erg, dat jij het eigenlijk wel al weet maar niets hoort. Kunnen zij niet aanvoelen natuurlijk (dat snapten ze bij mij ook niet), maar het is wel erg dat jij zo ver moet gaan dat je het aan ze moet vragen.
Ja, ok, maar moet jij die brief schrijven? En wat gaat er gebeuren/wat wil jij? Weet je dat al? (beetje snel misschien)
Oud 13-08-2010, 00:50
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Arme wheezle.

Als je tegen me aan wilt slaan mag dat hoor. Dan zal ik niet terugslaan.
Oud 13-08-2010, 00:52
Verwijderd
Citaat:
Maar, nou ja, ik zit er zelf inmiddels niet meer zo middenin, maar heb het dus wel ook onlangs nog meegemaakt en loop nog steeds overal tegenop... Maar het is toch gewoon rot dat er zo'n stabiel iets ineens uit je leven verdwijnt, toch? Het is natuurlij fijn dat ze niet met ruzie uit elkaar gaan enzo, maar het is gewoon een heel rottig iets waar jij niet voor kiest en waar je ook helemaal niet op zit te wachten. of misschien ook wel
Ik heb eigenlijk liever dat ze gewoon bij elkaar in huis wonen en dat dan mijn vader maar op zolder slaapt. En ze hebben het wel vaker gezegd en het zovaak opnieuw geprobeerd. Maar nu is het zo definitief en dat voelt wel een beetje naar omdat ik niet ga kiezen.
Dat heb ik ook wel een beetje ik ben gewend dat als ik thuiskom dat mijn vader af en toe thuis is met een kopje thee en dat heb ik dan helemaal niet meer.
Kwam het voor jou onverwacht?

Citaat:
Ja, dat vind ik erg, dat jij het eigenlijk wel al weet maar niets hoort. Kunnen zij niet aanvoelen natuurlijk (dat snapten ze bij mij ook niet), maar het is wel erg dat jij zo ver moet gaan dat je het aan ze moet vragen.
Ja, ok, maar moet jij die brief schrijven? En wat gaat er gebeuren/wat wil jij? Weet je dat al? (beetje snel misschien)
Ik vind het ook wel een beetje jammer, heb eigenlijk maar een echt gesprekje gehad van bij wie zou jij willen wonen. Maar meer ook niet.
Ja ik moet de brief schrijven maar je kan er wel hulp bij krijgen. Ik wil hem gewoon het liefst zo vaak mogelijk zien (Mijn vader gaat verhuizen dat is het enige wat zeker is.
En ja ik weet het niet als die in de buurt woont zou ik opzich wel om en om willen. Of gewoon zo vaak mogelijk samen eten.

Vinegar and salt is mooi en droevig.
Oud 13-08-2010, 00:54
Verwijderd
Citaat:
Arme wheezle.

Als je tegen me aan wilt slaan mag dat hoor. Dan zal ik niet terugslaan.
Ik doe niet aan geweld, alleen uit zelfverdedeging.
Oud 13-08-2010, 01:02
Verwijderd

(8)
Oud 13-08-2010, 01:03
Verwijderd
Citaat:
Ik heb eigenlijk liever dat ze gewoon bij elkaar in huis wonen en dat dan mijn vader maar op zolder slaapt. En ze hebben het wel vaker gezegd en het zovaak opnieuw geprobeerd. Maar nu is het zo definitief en dat voelt wel een beetje naar omdat ik niet ga kiezen.
Dat heb ik ook wel een beetje ik ben gewend dat als ik thuiskom dat mijn vader af en toe thuis is met een kopje thee en dat heb ik dan helemaal niet meer.
Kwam het voor jou onverwacht?

Ik vind het ook wel een beetje jammer, heb eigenlijk maar een echt gesprekje gehad van bij wie zou jij willen wonen. Maar meer ook niet.
Ja ik moet de brief schrijven maar je kan er wel hulp bij krijgen. Ik wil hem gewoon het liefst zo vaak mogelijk zien (Mijn vader gaat verhuizen dat is het enige wat zeker is.
En ja ik weet het niet als die in de buurt woont zou ik opzich wel om en om willen. Of gewoon zo vaak mogelijk samen eten.

Vinegar and salt is mooi en droevig.
Stom inderdaad, dat je van die fijne kleine dingetjes die ooit zo vanzelfsprekend waren nu ineens wegvallen.
En wat ook stom is, is dat je uiteindelijk ook gaat begrijpen (of misschien is dat ook wel niet stom) dat het nu eenmaal geen zin heeft om bij elkaar te blijven als het eigenlijk toch niet echt meer iets voorstelt, of als het gewoon niet meer werkt.

Voor mij kwam het... niet helemaal onverwachts. Het was heel raar bij mij. Het ging niet zo goed met m'n moeder en daardoor botste het regelmatig met m'n vader. Daar maakte ik me soms wel zorgen over maar ik dacht 'als ze straks bij een psycholoog loopt en ze gaat wat minder werken komt het vanzelf wel weer goed'. En toen belde mijn vader een keer op. Of ik drie dagen later zou komen eten. Dat vraagt ie nooit zo vroeg van tevoren, tenzij het een speciale reden heeft. Dus ik vroeg gewoon 'Is er iets bijzonders?' En toen reageerde hij met 'Ja, er is wel iets, maar dat hoor je zondag dan wel!' en het eerste wat in m'n hoofd sprong was stom genoeg 'Ze gaan uit elkaar!' Vervolgens drie dagen bezig geweest om dat uit m'n hoofd te duwen, omdat ik nogal kan doemdenken soms... Maar toen bleek het dus wel zo te zijn.
En een paar maanden later, mijn vader was nog niet verhuisd, kwam ik een kroeg in en daar zat m'n vader alleen aan een tafeltje, hij was in z'n eentje gaan eten. Doet ie anders nooit ook. En ik dacht meteen 'M'n moeder heeft een ander!' en dit bleek ook zo te zijn... Ik wist zelfs wie het was Stomme intuïtie.
Nou ja, dat zie je bij jou dus ook wel, dat jij die dingen echt wel door hebt, en zij niet door hebben dat jij het door hebt, zegmaar Kinderen zijn niet stom, zal ik maar zeggen.

Mhm, ja, die brief. Mijn jongste zusje heeft dus ook soort van moeten kiezen en die schippert nu een beetje tussen twee huizen. Of eigenlijk drie, want meestal zit ze bij d;r vriendje. Maar ik heb er wel respect voor, moet ik zeggen Ze lijkt er nog niet erg onder te lijden.

En Vinegar & Salt is inderdaad prachtig. De albumversie is wel echt veel minder droevig en veel bombastischer, met veel instrumenten en een koor enzo. Maar deze versie is nog mooier. <3

Sorry voor dit lange verhaal
Oud 13-08-2010, 01:03
Verwijderd
Sucked Mean, maar beter dat ze dit doen dan bij elkaar blijven "voor de kinderen", dat is dan ook weer zoiets.
Oud 13-08-2010, 01:07
Verwijderd
Klote joh wheezle, sterkte ermee he
Oud 13-08-2010, 01:11
Verwijderd
Ah Archont is toch menselijk.

Trusten mensen!
Oud 13-08-2010, 01:12
Verwijderd
Citaat:
Ah Archont is toch menselijk.

Trusten mensen!
Met zulke belangrijke zaken wel
Oud 13-08-2010, 01:14
Verwijderd
Citaat:
Sucked Mean, maar beter dat ze dit doen dan bij elkaar blijven "voor de kinderen", dat is dan ook weer zoiets.
Dit is natuurlijk waar, maar @wheezle; voel je asjeblief ook niet schuldig als je af en toe gewoon even boos op ze bent omdat ze egoïstisch voor zichzelf gekozen hebben. Hoe begrijpelijk en logisch het ook allemaal is.
Oud 13-08-2010, 01:23
Verwijderd
Citaat:
Stom inderdaad, dat je van die fijne kleine dingetjes die ooit zo vanzelfsprekend waren nu ineens wegvallen.
En wat ook stom is, is dat je uiteindelijk ook gaat begrijpen (of misschien is dat ook wel niet stom) dat het nu eenmaal geen zin heeft om bij elkaar te blijven als het eigenlijk toch niet echt meer iets voorstelt, of als het gewoon niet meer werkt.

Voor mij kwam het... niet helemaal onverwachts. Het was heel raar bij mij. Het ging niet zo goed met m'n moeder en daardoor botste het regelmatig met m'n vader. Daar maakte ik me soms wel zorgen over maar ik dacht 'als ze straks bij een psycholoog loopt en ze gaat wat minder werken komt het vanzelf wel weer goed'. En toen belde mijn vader een keer op. Of ik drie dagen later zou komen eten. Dat vraagt ie nooit zo vroeg van tevoren, tenzij het een speciale reden heeft. Dus ik vroeg gewoon 'Is er iets bijzonders?' En toen reageerde hij met 'Ja, er is wel iets, maar dat hoor je zondag dan wel!' en het eerste wat in m'n hoofd sprong was stom genoeg 'Ze gaan uit elkaar!' Vervolgens drie dagen bezig geweest om dat uit m'n hoofd te duwen, omdat ik nogal kan doemdenken soms... Maar toen bleek het dus wel zo te zijn.
En een paar maanden later, mijn vader was nog niet verhuisd, kwam ik een kroeg in en daar zat m'n vader alleen aan een tafeltje, hij was in z'n eentje gaan eten. Doet ie anders nooit ook. En ik dacht meteen 'M'n moeder heeft een ander!' en dit bleek ook zo te zijn... Ik wist zelfs wie het was Stomme intuïtie.
Nou ja, dat zie je bij jou dus ook wel, dat jij die dingen echt wel door hebt, en zij niet door hebben dat jij het door hebt, zegmaar Kinderen zijn niet stom, zal ik maar zeggen.

Mhm, ja, die brief. Mijn jongste zusje heeft dus ook soort van moeten kiezen en die schippert nu een beetje tussen twee huizen. Of eigenlijk drie, want meestal zit ze bij d;r vriendje. Maar ik heb er wel respect voor, moet ik zeggen Ze lijkt er nog niet erg onder te lijden.

En Vinegar & Salt is inderdaad prachtig. De albumversie is wel echt veel minder droevig en veel bombastischer, met veel instrumenten en een koor enzo. Maar deze versie is nog mooier. <3

Sorry voor dit lange verhaal
Kan het zijn dat je dat van je vader eerder hebt gepost dat hij alleen in restaurant/kroeg alleen aan een tafeltje zat. Ik vond dat toen zo zielig klinken ik zag het helemaal voor me hoe jij hem daar zag.
Het lijkt me echt naar om een van je ouders alleen aan te treffen. Is het ergens niet fijn dat je al een vermoeden had, ja het klinkt stom maar dat het niet out of the blue kwam en dat het eigenlijk gewoon een bevestiging was die kut is maar dat je het al wist?

Gaan je ouders nog wel vriendschappelijk met elkaar om of blijven ze echt bij elkaar vandaan? Dat lijkt me pas echt naar dat ze niet meer met elkaar willen praten en niet samen op je verjaardag kunnen komen.
Dan zou ik echt gaan huilen als ze niet samen op mijn diploma uitreiking kunnen komen of niet samen in dezelfde ruimte willen zetten.

En ik snap wel wat je bedoelt panda. Ik weet zeker dat als ze bij elkaar zouden blijven om het blijven dat de spanningen dan alleen maar erger worden. En tuurlijk vind ik spanningen ook niet leuk en ging ik er ook naar over praten maar ik mis gewoon strak een 'vaderfiguur' in huis die met een kopje thee wacht.

En volgens mij zie je normaal altijd voordelen maar ik kan tot nu toe alleen maar egoistische voordelen zien en dat vind ik stom. En ach ja ik denk wel dat ik het nu minder erg vind dan 6 jaar geleden, toen had ik het echt niet getrokken.
En ik ben denk ik eerder teleurgestel dan boos. Boos kan ik het eigenlijk niet noemen eerder teleurgesteld.
Oud 13-08-2010, 01:34
Verwijderd
Citaat:
Kan het zijn dat je dat van je vader eerder hebt gepost dat hij alleen in restaurant/kroeg alleen aan een tafeltje zat. Ik vond dat toen zo zielig klinken ik zag het helemaal voor me hoe jij hem daar zag.
Het lijkt me echt naar om een van je ouders alleen aan te treffen. Is het ergens niet fijn dat je al een vermoeden had, ja het klinkt stom maar dat het niet out of the blue kwam en dat het eigenlijk gewoon een bevestiging was die kut is maar dat je het al wist?

Gaan je ouders nog wel vriendschappelijk met elkaar om of blijven ze echt bij elkaar vandaan? Dat lijkt me pas echt naar dat ze niet meer met elkaar willen praten en niet samen op je verjaardag kunnen komen.
Dan zou ik echt gaan huilen als ze niet samen op mijn diploma uitreiking kunnen komen of niet samen in dezelfde ruimte willen zetten.

En ik snap wel wat je bedoelt panda. Ik weet zeker dat als ze bij elkaar zouden blijven om het blijven dat de spanningen dan alleen maar erger worden. En tuurlijk vind ik spanningen ook niet leuk en ging ik er ook naar over praten maar ik mis gewoon strak een 'vaderfiguur' in huis die met een kopje thee wacht.

En volgens mij zie je normaal altijd voordelen maar ik kan tot nu toe alleen maar egoistische voordelen zien en dat vind ik stom. En ach ja ik denk wel dat ik het nu minder erg vind dan 6 jaar geleden, toen had ik het echt niet getrokken.
En ik ben denk ik eerder teleurgestel dan boos. Boos kan ik het eigenlijk niet noemen eerder teleurgesteld.
Teleurgesteld mag je natuurlijk ook zijn!

En ja, ik weet niet. Ik vond het eigenlijk juist verschrikkelijk dat ik het al wist. Dat ik erge dingen denk, die wegstopt met het idee van 'Nou, Minke, dat denk je toch niet over je moeder? (of ouders)' en dat je dan dus drie dagen een beetje in je eentje jezelf gek loopt te maken, en op het moment dat het dan waar blijkt te zijn... vond ik dat misschien nog wel erger dan wanneer het echt out of the blue was gekomen. Of nou ja, dat kan ik niet weten natuurlijk. Ik begon in elk geval al te janken voordat m'n ouders überhaupt iets gezegd hadden. M'n zusjes helemaal in de war, die snapten er helemaal niets van...

En nu doen ze hun best om normaal tegen elkaar te doen. Het begon heel goed eigenlijk, maar toen kwam mijn vader er dus (via een e-mail ) achter dat m'n moeder al een paar maanden een ander had en toen is het bij hem echt helemaal over gegaan en zij wil dat niet begrijpen. 'Want het was toch al uit dus ik mag nu toch doen wat ik wil?' Nou ja, je merkt vast wel voor wie ik meer sympathie heb in dit verhaal. Hij is toen voor een paar weken nog bij een vriend gaan logeren, omdat het toen echt niet meer kon thuis. En nu communiceren ze in elk geval wel weer ok, en mijn moeder had een bos bloemen naar z'n huisje gestuurd op de dag dat ie verhuisd was. Dat vonden we allemaal heel lief. Ze doen hun best, maar ja, ik zie ook op tegen verjaardagen en kerst en al die dingen...

Ik gooi er trouwens nog even een fijn tripnummer van Hooverphonic in. Deze vind ik echt fijn:

en volgens mij is hij in die tunnel in Antwerpen gemaakt. Heb ik laatst ook eens doorgelopen. Werd er helemaal naar van. Dat je aan het begin geen einde ziet en dat je weet dat je onder een rivier doorloopt
Oud 13-08-2010, 01:36
Verwijderd
Ik werd trouwens wel helemaal gek van alle dooddoeners als 'Nou, gelukkig heb je wel een normale jeugd gehad!' of 'Gelukkig woon je niet meer thuis, voor je zusjes is het natuurlijk veel erger!'
Stik erin
Hoewel ze ergens natuurlijk gelijk hebben enzo, maar goed, er is ook genoeg naars aan als je al ouder bent en je ouders besluiten ineens uit elkaar te gaan.
Oud 13-08-2010, 01:40
Verwijderd
Ik ga slapen! Trusten mensen
Oud 13-08-2010, 01:44
Verwijderd
Trusten Michael
Ik bedoel WAT ZULLEN WE NOU KRIJGEN?! Beetje sarcastisch lopen doen?

Slaap fijn!
Oud 13-08-2010, 01:54
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Weltrusten!

Mensen, ik ontdekte net dit:
http://www.neave.com/strobe/

check het uit, het is écht heel trippy. Soort van gratis LSD ofzo.
Oud 13-08-2010, 03:17
Verwijderd
omg

Laatst gewijzigd op 13-08-2010 om 08:30.
Oud 13-08-2010, 03:20
Verwijderd
omg

Laatst gewijzigd op 13-08-2010 om 08:31.
Oud 13-08-2010, 03:21
Verwijderd
doei

Oud 13-08-2010, 03:23
Verwijderd
omg

Oud 13-08-2010, 03:25
Verwijderd
omg

Oud 13-08-2010, 04:34
Verwijderd
kusjes

Oud 13-08-2010, 04:47
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Omg, Babs! Kleine slettenbak. :'D
Is 'ie wel heet? Soms zijn 40+ mannen nog behoorlijk do'able.
Oud 13-08-2010, 06:17
Missy
Missy is offline
Citaat:
Dan betaal je het toch zelf?
Doe ik ook.
Oud 13-08-2010, 08:09
Rationeel
Rationeel is offline
@babs
Oud 13-08-2010, 08:14
Rationeel
Rationeel is offline
goeeeeedemorgen lekkere geitenbilletjes van me!

@mean: ik zie dat trimm zich al aangeboden heeft, anders had je je agressie mogen botvieren op mij

@archont: dimple is een heerlijke blend, ik heb zijn broertje haig hier staan
Oud 13-08-2010, 08:17
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
omg omg omg hij bleek ineens 40+ te zijn en we hebben bij hem thuis thee gedronken en javaanse jongens gerookt en ik heb een engelenbeeldje van hem gekregen WAT EEN AVOND kusjes
hahaha... Dat heb je mooi voor elkaar Babs!
Oud 13-08-2010, 08:20
Verwijderd
Nare situatie Mean
Blijven ze wel allebei in Groningen wonen? Want dan kun je misschien ook de ene week bij de een en de andere week bij de ander wonen.
Oud 13-08-2010, 08:24
Tink*
Tink* is offline
Haha de buurman, dat doe je goed. Straks staat ie onder je raam je een serenade te brengen.
Oud 13-08-2010, 08:25
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Nare situatie Mean
Blijven ze wel allebei in Groningen wonen? Want dan kun je misschien ook de ene week bij de een en de andere week bij de ander wonen.
Ja ik ken ook mensen die dit hebben gedaan. Dat lijkt me beter dan de één maar een weekend in de maand zien als je geen hekel aan die ene hebt.
Oud 13-08-2010, 08:29
Tink*
Tink* is offline
Moet je jam eigenlijk bewaren in de koelkast?
Oud 13-08-2010, 08:29
Verwijderd
Theodoors ouders woonden drie straten bij elkaar vandaag en hij sliep op dinsdag, donderdag en zondag bij zijn vader en de andere dagen bij zijn moeder. Maar dat is denk ik alleen handig als ze echt dicht bij elkaar wonen.
Oud 13-08-2010, 08:30
Verwijderd
Citaat:
Moet je jam eigenlijk bewaren in de koelkast?
Voor het openen niet, na het openen ligt het eraan hoeveel jam je eet. In de kast blijft het ongeveer een maand goed, in de koelkast twee à drie maanden.
Oud 13-08-2010, 08:32
Verwijderd
de kater komt later ;x
Oud 13-08-2010, 08:34
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Voor het openen niet, na het openen ligt het eraan hoeveel jam je eet. In de kast blijft het ongeveer een maand goed, in de koelkast twee à drie maanden.
Ah oke, dan laat ik het wel even op een koel plekje staan denk ik. Want ik heb Cranberry jam gekocht op Terschelling voor mijn moeder, maar het duurt nog eventjes voor ik die zie.
Oud 13-08-2010, 08:38
Verwijderd
Citaat:
Oh, dat was bij mijn ouders ook, geloof ik. Mijn ouders vroegen bij wie ik wilde wonen en toen moest ik ook iets tekenen, dacht ik (ik was tien, dus het is al even geleden). Ik heb toen mijn basisschool afgemaakt (toen mijn ouders scheidden zat ik in groep 7) en daarna ben ik bij mijn moeder gaan wonen omdat ze daar TVWO hadden (toen was dat nog best nieuw).
Oud 13-08-2010, 08:44
Tink*
Tink* is offline
Ik kan me ook best voorstellen dat je bij degene blijft wonen waardoor je niet naar een andere school/stad moet etc. als er daar bij een ouder sprake van is. Of je moet al graag opnieuw willen beginnen of het is de basisschool-middelbare schoolovergang.

Regels voor berichten