Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-09-2010, 09:19
Verwijderd
Citaat:
Gefeliciteerd Comm.!
Dankjewel!
Advertentie
Oud 23-09-2010, 09:19
Verwijderd
Citaat:
hoewel er aardig huisgehouden is in mijn bakkes wat betreft verstandskiezen trekken, heb ik nooit gebruik hoeven maken van die ibuprofen of iets dergelijks. jullie stellen je gewoon aan
Mwah, misschien. Maar bij mij groeide er 1 onder mijn gewone kiezen door, dus die is er uitgesneden. Dus ik vind mezelf zieliger
Oud 23-09-2010, 09:23
Carn
Carn is offline
Citaat:
ah harry potter is overgegaan op bommen en granaten, vechten en snelle avontuurtjes

Part 1?
jeh, boel is gesplitst in 2 delen.
Oud 23-09-2010, 09:23
Rationeel
Rationeel is offline
bij mij zijn ze allebei uitgesneden. de eerste keer vond die kerel het echter een goed idee een gat door de kies te boren om daar vervolgens een haak doorheen te slaan en zo de kies te trekken. op een gegeven moment zat hij zich af te zetten met zijn knie in mijn zij toen heb ik ook echt een week met een kikkerbek rondgelopen. de tweede keer is besloten het ding gewoon tot gruis te boren en de losse stukjes eruit te peuteren ofzo. stukken beter. en áls je de keuze krijgt, zou ik dat opperen
Oud 23-09-2010, 09:24
Verwijderd
Citaat:
jeh, boel is gesplitst in 2 delen.
En terecht, als ze dat hele boek in 1 film hadden willen proppen was het drama geworden, denk ik.

Zin
Oud 23-09-2010, 09:25
Verwijderd
Citaat:
bij mij zijn ze allebei uitgesneden. de eerste keer vond die kerel het echter een goed idee een gat door de kies te boren om daar vervolgens een haak doorheen te slaan en zo de kies te trekken. op een gegeven moment zat hij zich af te zetten met zijn knie in mijn zij toen heb ik ook echt een week met een kikkerbek rondgelopen. de tweede keer is besloten het ding gewoon tot gruis te boren en de losse stukjes eruit te peuteren ofzo. stukken beter. en áls je de keuze krijgt, zou ik dat opperen
Dan is er vast een andere reden dat je geen ibuprofen nodig had, want een bikkel ben je niet
Oud 23-09-2010, 09:25
Verwijderd
Haha, het gaat hier nu nog over verstandskiezen, heerlijk.
Nou, in plaats van één per keer, heeft hij ze er toch maar gelijk allebei uitgetrokken. Ik vond het reuze meevallen, zelfs de spuit Maar goed, het ergste moet waarschijnlijk nog komen...
Oud 23-09-2010, 09:26
Tink*
Tink* is offline
Ik verbaas me erover dat het nu weer warm genoeg is om in een shirtje met korte mouwen te zitten terwijl ik een paar dagen geleden serieus overwoog de verwarming weer aan te gaan doen.
Oud 23-09-2010, 09:26
Verwijderd
Citaat:
Haha, het gaat hier nu nog over verstandskiezen, heerlijk.
Nou, in plaats van één per keer, heeft hij ze er toch maar gelijk allebei uitgetrokken. Ik vond het reuze meevallen, zelfs de spuit Maar goed, het ergste moet waarschijnlijk nog komen...
Zie je wel

Heb je pijnstillers meegekregen?
Oud 23-09-2010, 09:28
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Dan is er vast een andere reden dat je geen ibuprofen nodig had, want een bikkel ben je niet
ik ken geen pijn! /bikkel
Oud 23-09-2010, 09:30
Verwijderd
Ik ben naar de uni! Bis later allemaal.
Oud 23-09-2010, 09:30
Verwijderd
Citaat:
Zie je wel

Heb je pijnstillers meegekregen?
Juh

Nope. Hij vroeg of ik paracetamol thuis had. Ik zei dat ik dat wel had, maar dat ik me afvroeg of dat genoeg was. Nu heb ik een receptje meegekregen. En ik zit nu in het huis van m'n moeder, die heeft vast wel iets van ibuprofen in huis als ik NU iets nodig heb.
En ik heb heel veel zin om me ziek te melden op m'n werk Omdat het gewoon niet echt prettig voelt zegmaar en ik bang ben dat ik daar heel veel pijn ga hebben
Oud 23-09-2010, 09:31
Verwijderd
Oh, en bis later!
Oud 23-09-2010, 09:34
Carn
Carn is offline
RAdio 10 90s hits ftw.

Oud 23-09-2010, 09:44
Rationeel
Rationeel is offline
90's
Oud 23-09-2010, 09:46
Verwijderd
De VARA-gids ligt hier. Staat ook vol met de 90's Heel leuk
Oud 23-09-2010, 09:56
Lorelei
Lorelei is offline
Ik haat ziek zijn
Oud 23-09-2010, 09:59
Lorelei
Lorelei is offline
En ik ben heel zielig en wil heel veel liefde
Oud 23-09-2010, 10:02
Verwijderd
Heel veel liefde voor jou, Lorelei! <3

Oei, ik voel me nu toch wel een beetje licht in mijn hoofd te voelen...
Oud 23-09-2010, 10:08
Rationeel
Rationeel is offline
een glas tegen je mond zetten is al heel leuk, met die verdoving
Oud 23-09-2010, 10:08
Tink*
Tink* is offline
Ik ben ook al verkouden. Ik ga maar een lekker kopje thee voor mezelf zetten.

Ik moet reformscholen in volgorde zetten naar mijn voorkeur. Maar ik vind dat zo lastig, vooral omdat het ook zo op elkaar lijkt.
Oud 23-09-2010, 10:10
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Arme zieke forumsters allemaal .
Sterkte! En goedemorgen allemaal!

En, Opeth en Porcupine tree werken samen een een soort van album

oooooooh Opeth en Porcupine tree samen /orgasm.
Oud 23-09-2010, 10:12
Verwijderd
Citaat:
een glas tegen je mond zetten is al heel leuk, met die verdoving
Huh? Hoe dan?
Oud 23-09-2010, 10:13
Tink*
Tink* is offline
Ik vind drinken met verdoving altijd zo'n no go, meestal lekt de helft dan over je gezicht. Rietjes.
Oud 23-09-2010, 10:14
Verwijderd
Citaat:
Arme zieke forumsters allemaal .
Sterkte! En goedemorgen allemaal!

En, Opeth en Porcupine tree werken samen een een soort van album

oooooooh Opeth en Porcupine tree samen /orgasm.
Wut? Waar heb je dat vandaan?
Oud 23-09-2010, 10:17
Verwijderd
Citaat:
Ik vind drinken met verdoving altijd zo'n no go, meestal lekt de helft dan over je gezicht. Rietjes.
Ik had nergens last van net. Kon gewoon water drinken hoor.
Oud 23-09-2010, 10:17
Carn
Carn is offline
Citaat:
Wut? Waar heb je dat vandaan?
http://www.metalinjection.net/finall...nally-launched
Oud 23-09-2010, 10:21
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Misschien is dat alleen met verdovingen verder naar voren.
Carn
Carn is offline
Alhoewel Wilson natuurlijk al wat albums van Opeth heeft geproduceerd
Tink*
Tink* is offline
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1815221 Lol
Oud 23-09-2010, 10:28
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
hmmm, bij mij was de helft van mijn mond verdoofd, inclusief lippen. dan is het net of je een half glas tegen je mond hebt en dat is een rare gewaarwording
Oud 23-09-2010, 10:30
Allure
Allure is offline
hee maar pip veel kleding is toch van glad katoen?
Oud 23-09-2010, 10:35
Verwijderd
Citaat:
hee maar pip veel kleding is toch van glad katoen?
Ja helaas wel. Bij broeken kan ik het nog wel hebben, maar dan moet ik eerst crème op hebben gesmeerd. Direct na het douchen kan ik dat soort broeken dus niet aan
Blousejes (blijkbaar schrijf je dat zo) heb ik uberhaupt niet, want die gladde stof in mijn nek maakt me helemaal panisch.

Ik heb sinds kort een naaimachine, ben van plan er een badstof dekbedovertrek en kussenslopen op te gaan maken. Wat hemels zal dat zijn als ik er eenmaal onder lig.

Ik vind badstofkleding iets voor kampers trouwens om buiten te dragen
Oud 23-09-2010, 10:37
Allure
Allure is offline
Lastig voor je zeg! Heb je dat altijd al gehad?
Oud 23-09-2010, 10:39
Verwijderd
Citaat:
hmmm, bij mij was de helft van mijn mond verdoofd, inclusief lippen. dan is het net of je een half glas tegen je mond hebt en dat is een rare gewaarwording
kan iemand erop slaan zonder dat je er last van hebt, helemaal geweldig.
Oud 23-09-2010, 10:42
Verwijderd
Ik heb m'n werk gebeld en gezegd dat ik iets later wilde komen, maar ze hebben me gewoon meteen ziekgemeld. Prrrrima Wel de vraag of ik volgende keer iets eerder wil bellen. Maar ja, misschien viel het allemaal wel reuze mee (valt het eigenlijk ook wel, maar met dit gevoel lijkt werken me gewoon vrij kut) en kon ik gewoon makkelijk werken. De verdoving begint pas net een beetje uit te werken.
Oud 23-09-2010, 10:46
Carn
Carn is offline
Zeg Absinthe, waar liggen jouw roots?
Oud 23-09-2010, 10:47
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
Alhoewel Wilson natuurlijk al wat albums van Opeth heeft geproduceerd
En met succes .

Jammer dat Portney toch niet meedoet.
Oud 23-09-2010, 10:48
Carn
Carn is offline
Jammer? Ik vind het een van de saaiste drummers in het genre.
Oud 23-09-2010, 10:50
Verwijderd
Citaat:
kan iemand erop slaan zonder dat je er last van hebt, helemaal geweldig.
Ja huhu, mijn tandarts vertelde me dat zo'n jongen de hele tijd heel hard tegen z'n lip aan duwde na de verdoving. En toen belde die moeder hem de volgende dag heel boos met 'amg wat hebt u met mijn zoon gedaan, z'n hele lip is dik en kapot'.

Hij vertelde ook over een vrouw die ondanks de waarschuwing besloot om toch een broodje te gaan eten terwijl de verdoving nog niet was uitgewerkt. Die belde ook de volgende dag boos terug dat ze zo'n pijn had en dat de tandarts wel zou zijn uitgeschoten met de boor. Bij de controle bleek dat ze een stukje van haar tong had afgebeten. En 't dus niet had gevoeld, door de verdoving.

Oh, en hij zei ook dat het 'bijna nooit' uitschiet bij het boren, en dat daar alleen schaafwonden van komen, geen hele stukken eraf.

Deze verhalen vertelde hij overigens terwijl we aan het wachten waren tot mijn verdoving begon te werken, dus dat was wel een beetje fail.
Oud 23-09-2010, 10:54
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
Jammer? Ik vind het een van de saaiste drummers in het genre.
Echt?
Ik heb nog nooit een boeiender drummer gehoord. Black clouds en Silver linings, of iets dergelijks, dat laatste album van DT iig, en alles voor het liquid tension project, dat is toch heerlijk?
Verwijderd
Citaat:
Ja huhu, mijn tandarts vertelde me dat zo'n jongen de hele tijd heel hard tegen z'n lip aan duwde na de verdoving. En toen belde die moeder hem de volgende dag heel boos met 'amg wat hebt u met mijn zoon gedaan, z'n hele lip is dik en kapot'.

Hij vertelde ook over een vrouw die ondanks de waarschuwing besloot om toch een broodje te gaan eten terwijl de verdoving nog niet was uitgewerkt. Die belde ook de volgende dag boos terug dat ze zo'n pijn had en dat de tandarts wel zou zijn uitgeschoten met de boor. Bij de controle bleek dat ze een stukje van haar tong had afgebeten. En 't dus niet had gevoeld, door de verdoving.

Oh, en hij zei ook dat het 'bijna nooit' uitschiet bij het boren, en dat daar alleen schaafwonden van komen, geen hele stukken eraf.

Deze verhalen vertelde hij overigens terwijl we aan het wachten waren tot mijn verdoving begon te werken, dus dat was wel een beetje fail.
Verwijderd
Citaat:

natuurlijk is het niet slim om er op te gaan meppen, maar het is wel een grappig idee.
en erg verontrustend dat hij bijna nooit zegt.

Ik heb een trauma gekregen aan tandartsen, toen eentje in een ontstoken kies begon te boren toen ik nog klein was. Ik vertrouw die lui dus al helemaal niet.
Oud 23-09-2010, 10:55
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline

Luister, en val in slaap

Echt heerlijk.
Oud 23-09-2010, 10:56
Verwijderd
Citaat:
[filmpje]

Luister, en val in slaap

Echt heerlijk.
sorry ik heb dennie christiaan opstaan, dus ik luister even niet.
Oud 23-09-2010, 11:00
Verwijderd
Citaat:
Zeg Absinthe, waar liggen jouw roots?
Mijn roots? Waar ik vandaan kom, bedoel je?
Ik kom uit Tilburg, mijn vader uit Veldhoven, mijn moeder uit Maastricht. Wieso?
Oud 23-09-2010, 11:02
Tink*
Tink* is offline
Weten jullie een leuk kunstwerk dat kinderen van een jonge leeftijd kunnen beschouwen? Ik heb echt 0 verstand van kunst.
Oud 23-09-2010, 11:03
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
Weten jullie een leuk kunstwerk dat kinderen van een jonge leeftijd kunnen beschouwen? Ik heb echt 0 verstand van kunst.
Mijn kunstwerken op Deviantart
Oud 23-09-2010, 11:04
Verwijderd
Gewoon Mondriaan doen, kunnen ze lekker verontwaardigd reageren dat zij zo ook wel een beroemde kunstenaar hadden kunnen worden!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten