Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
bij mij zijn ze allebei uitgesneden. de eerste keer vond die kerel het echter een goed idee een gat door de kies te boren om daar vervolgens een haak doorheen te slaan en zo de kies te trekken. op een gegeven moment zat hij zich af te zetten met zijn knie in mijn zij
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Heb je pijnstillers meegekregen? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nope. Hij vroeg of ik paracetamol thuis had. Ik zei dat ik dat wel had, maar dat ik me afvroeg of dat genoeg was. Nu heb ik een receptje meegekregen. En ik zit nu in het huis van m'n moeder, die heeft vast wel iets van ibuprofen in huis als ik NU iets nodig heb. En ik heb heel veel zin om me ziek te melden op m'n werk ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik ben ook al verkouden. Ik ga maar een lekker kopje thee voor mezelf zetten.
Ik moet reformscholen in volgorde zetten naar mijn voorkeur. Maar ik vind dat zo lastig, vooral omdat het ook zo op elkaar lijkt.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Blousejes (blijkbaar schrijf je dat zo) heb ik uberhaupt niet, want die gladde stof in mijn nek maakt me helemaal panisch. Ik heb sinds kort een naaimachine, ben van plan er een badstof dekbedovertrek en kussenslopen op te gaan maken. Wat hemels zal dat zijn als ik er eenmaal onder lig. Ik vind badstofkleding iets voor kampers trouwens om buiten te dragen ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb m'n werk gebeld en gezegd dat ik iets later wilde komen, maar ze hebben me gewoon meteen ziekgemeld. Prrrrima
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hij vertelde ook over een vrouw die ondanks de waarschuwing besloot om toch een broodje te gaan eten terwijl de verdoving nog niet was uitgewerkt. Die belde ook de volgende dag boos terug dat ze zo'n pijn had en dat de tandarts wel zou zijn uitgeschoten met de boor. Bij de controle bleek dat ze een stukje van haar tong had afgebeten. En 't dus niet had gevoeld, door de verdoving. Oh, en hij zei ook dat het 'bijna nooit' uitschiet bij het boren, en dat daar alleen schaafwonden van komen, geen hele stukken eraf. Deze verhalen vertelde hij overigens terwijl we aan het wachten waren tot mijn verdoving begon te werken, dus dat was wel een beetje fail. |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb nog nooit een boeiender drummer gehoord. Black clouds en Silver linings, of iets dergelijks, dat laatste album van DT iig, en alles voor het liquid tension project, dat is toch heerlijk?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en erg verontrustend dat hij bijna nooit zegt. Ik heb een trauma gekregen aan tandartsen, toen eentje in een ontstoken kies begon te boren toen ik nog klein was. Ik vertrouw die lui dus al helemaal niet. |
![]() |
|
|