Advertentie | |
|
![]() |
|
Well, ik heb mijn zus zaterdag de deur uit gezet. Ze loog over van alles en nog wat, behandelde haar man als stront, terwijl hij niks liever wilde dan met haar verder gaan, ging stieken lekker verder met haar nieuwe lover en gaf ook nog eens geld uit dat ze helemaal niet heeft, terwijl ze haar man richting failissement helpt. En toen brak de hel los in mijn familie. Kutwijf.
|
Waarom ik een smsje heb gestuurd naar haar? Omdat ik mijzelf en haar niet wil voorliegen wat ik echt voor haar voel.
Nee, heb niet gesmeekt of wanhopig gedaan, maar laten merken dat ik open voor haar sta, en dat ik echt geduld heb. Ja, ik zou afstand houden, dus die belofte ben ik niet helemaal na gekomen. Of dat handig is, volgens alle relatie-theorieën niet bepaald. ((Maar ja, zij belde me eergisteren ook nog negen keer (gemiste oproepen) en smste me ook twee duidelijke smsjes, en eigenlijk vond ik dat ook niet zo erg, maar eerder fijn.)) Nu ben ik naar mezelf duidelijk geweest en naar haar. Ik heb het uitgesproken op een volwassen manier Voor nu en de komende tijd voelt het goed, want voor mijn gevoel speel ik de bal nu verder, waardoor ik ook niet meer de neiging heb om contact op te zoeken en de neiging om te kijken waar ze allemaal bezig is. Ik had nog wel afgesproken dat ik haar na het weekend zou bellen, en dat doe ik maar even wel. Maar ga wel bespreken om contact uberhaupt te vermijden , want ik moet verder en concentreren op mijzelf. Ik moet nu hard voor mijzelf zijn de komende tijd. Met vaag contact met haar, gaat dat niet werken voor mij. Dan ben ik weer te veel met haar bezig onbewust. Voor de rest voel ik mij erg relax, niet super onzeker, wanhopig, of wat dan ook. Huilen lukt ook niet eens meer. Er is meer berusting, alleen meer het balen van. Er is iets tussen ons wat heel speciaal is, maar dat is niet uit de verf gekomen, helaas. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Tering Miekmuis, wat dapper van je dat je dat durft. Het is dan misschien wel allemaal niet zo handig wat ze allemaal uitvreet, maar ze is wel je zus, ik weet niet of ik dat lef had gehad. Wat knap van je, sterkte ermee!
ot: Ik ga zometeen naar hem toe en het is meer dan nodig. Ik mis hem like hell en de thuissituatie maakt het er allemaal niet makkelijker op, zeg maar. |
![]() |
||
Citaat:
OT: Die jongen waar ik de avond dat ik het half uitmaakte met mijn vriend mee had gezoend ben ik mee blijven zoenen. Maar ik ga daar mee ophouden, het is echt een heel slecht idee. Hij kent mij niet echt, hij heeft geen idee hoe out-of-character het voor mij is om dat soort dingen te doen, hij krijgt een totaal verkeerd beeld van me en straks verwacht ie dingen van me die ik echt niet waar ga willen maken. Ik wil niet zomaar met iemand het bed in duiken als ik niet om iemand geef. En ik wil niet regelmatig met mensen zoenen als ik niet met ze naar bed wil. Het moet natuurlijk wel een beetje bijzonder zijn. Even gek doen omdat de studententijd begint is leuk maar ik besef me wel dat ik ook niet te ver van mijzelf af moet raken, ik heb anders echt geen idee meer waar ik heenga of waar ik mee bezig ben. Ik heb geen idee hoe leuk hij me vindt of wat hij nou precies met me wil maar ik weet in elk geval dat ik geen 'relatie' met hem wil. Ik heb mijn aandacht momenteel veel harder nodig dan dat anderen mijn aandacht nodig hebben, en voor hem geldt dat helemaal. Ik zit een beetje in de knoop met mezelf en dan is het laatste dat ik moet doen wel afleiding zoeken in 'rondsletten'. Ik ben nog bezig met zelf mijn eigen draai vinden in het studentenleven en voor ik mijn tijd weer zo veel aan andere mensen wil gaan besteden moet ik eerst zeker weten dat ik in staat ben op mijn eigen benen te staan. En oefening baart natuurlijk kunst. Ik denk dat ik maar gewoon weer verstandig ga worden, ik geloof dat dat altijd mijn 'ding' is geweest.
|
Snap goed dat je dr het huis uit hebt gezet Miekmuis, had ik ook gedaan
![]() Pff, elke nacht samen kunnen slapen is niet goed voor ons. We gaan later naar bed omdat het zo gezellig is om samen film te kijken en zijn smorgens bijna ons bed niet uit te krijgen. Vanavond moeten we echt vroeg naar bed, anders dan moet ik volgende week denk ik wel wat nachten alleen slapen.. En het feit dat ik toen ik hem had weggebracht mijn bedje weer in dook maar toch een stuk minder lekker in slaap viel, is toch behoorlijk bewijs dat ik dat eigenlijk niet wil ![]()
|
Hm ik mis hem best wel erg, krijg ik net een smsje dat hij mij heel erg mist ahh <3 Echt onzin eigenlijk, dat je elkaar zo kan missen terwijl je elkaar gister nog gezien hebt. Kan me niet herinneren dat ik iemand zó snel al zó erg miste..
|
![]() |
Pff kennen jullie het gevoel van zoo gek bent van je vriend(in) dat je niet zo goed weet wat je ermee aanmoet?
Ik heb daar dus heel erg last van. Ruim een half jaar geleden ben ik na 3,5jr gedumpt en een paar weken later kreeg ik al wat met mn nieuwe vriend. Hij was meteen heel overweldgend lief voor me en dat was fijn. Nu zijn we een paar maanden verder en ik ben ZO gek op hem en daardoor eigenlijk zo bang om hem kwijt te raken, dat ik niet zo goed weet wat ik met dat gevoel aanmoet (moet hem namelijk natuurlijk ook niet verstikken ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Het is niet zwaar om het alleen zijn, maar het voelt net of iets uit je leven is gerukt. ((Dat heb ik eerder op een nog ergere manier meegemaakt.)) Dat geeft veel verwarring. Je zit zo in het ritme van elkaar bellen, sms-en en spreken. En nu is dat even helemaal weg! De gedachtes dat ze met een ander ligt te neuken, of te zoenen of dat ze straks een ander heeft ( of rebound), en al die crap met negatieve gedachtes vallen gewoon mee. Ik vind het belangrijker om aan mijzelf te denken, dan aan haar. Maar als het gebeurt en het wordt heftig, dan ga ik maar iets stoms doen, zoals mailtjes sturen of al die ongein. De afgelopen dagen wel veel nagedacht. Ook m.b.t. mijzelf en hoe ik mij gedroeg in de relatie. Ik weet één ding zeker: de afgelopen maanden was ik niet meer mijzelf. Veel chagrijniger, niet gezellig, niet krachtig. Me energie was op. Ze is voor de rest erg afstandelijk en laat goed merken dat ze gewoon verder gaat. Dat doe ik ook. We moeten dit allebei goed verwerken, voordat we ooit weer eens normaal tegen elkaar kunnen doen zonder al dat negatieve erom heen. Ik wist trouwens niet dat het typen van deze teksten, toch wel opluchtend werkt. Ik post hier al meer dan een jaar, en het was best een aardige soap! ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Ze doet heel erg afstandelijk...(leuk die plaatjes in me hoofd!)
Belt ze me op dat met haar huisdier heel slecht gaat!! Wat een pech/kutjaar voor haar vooral. Ik heb haar gewoon gesteund. Als je van iemand houdt, dan doe je dat, no matter what! En weet je...ik vond het toch superfijn om haar stem te horen. ![]() |
![]() |
|
Ik heb het idee dat ik mijn eigen verhaal teruglees maar dan met twee weken vertraging, Trance Maniak. Het gevoel gaat wel over, ik heb ook heel erg de gewoonte gehad om hem steeds maar te smsen. Hopelijk kunnen jullie wel gewoon vrienden blijven enzo, mijn ex en ik spreken elkaar de komende tijd gewoon niet omdat hij heel boos op me is. Dat voelt ook naar, maar uiteindelijk heb ik die afstand wel nodig, het is op die manier veel makkelijker om te kijken naar jezelf en wat je met jezelf aanmoet, wat je wil doen... Hoe lang hebben jullie gehad? Na mijn relatie van ruim een jaar moet ik echt diep in mezelf graven om te kijken hoe ik ook alweer was zonder hem.. Het gaat nu steeds beter en zo gaat het voor jou ook, voor je het weet.
![]()
|||
Citaat:
![]() ![]() MAar ja dan wist ik ook dat ik hem een week niet ging zien ![]() Citaat:
Ook hij steunde me toen. Later heb ik mijn (nu) vriend gebeld, en ook hij was heel erg lief enzo.. maar ja hij zat aan gebonden tijden dat je mocht bellen. En je ex weet ik veel gevallen precies wat ie moet zeggen.. super dat je dat toch voor haar hebt gedaan ![]()
Laatst gewijzigd op 12-11-2010 om 10:49. |
![]() |
|
@dott:
Dankje wel. Maar ik zat wel eventjes van ![]() Naja, het hoeft ook niks te betekenen (zo te lezen). Ik was een klein beetje verrast, that's all. Vrouwen zijn rare wezens!! ![]() Alles gaat ok, had ik gehoord Ik heb er net terug gesmst dat ik blij ben dat er niks was. En voor de rest een fijn weekend. Voor de rest hou ik gewoon afstand. @cherry springs: Ik hoef geen vrienden te worden (op dit moment moet ik er niet aan denken). Het is alles of niets. Dat weet ze ook. (Ja, ze wou het bijna nog aanlaten door die stelling ;-)). Ik heb genoeg vrienden, en vind het allemaal te cliché. Bijna twee jaar. Het gaat ook wel, ben emotioneel wat stabieler. De dips zijn niet heftig ofzo. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Gaat echt heel erg goed..
En er zijn vast veel mensen die denken dat het wel weer fout gaat en het heel dom van me is, maar als ik er aan ga twijfelen wordt ik daar ook niet gelukkiger van. Bovendien weet ik precies wat ik wil. En behalve dat sommige mensen er niet zo blij mee zijn, gaat het tussen ons nu wel echt super.. Hopelijk blijft dat zo ![]() |
![]() |
|
Ik word wel een beetje moe van. Wil je afstand houden, of elkaar niet spreken...smst ze dat ze haar zwempak kwijt is.
![]() Was gisterenavond iets leuks aan het doen, dus heb pas net gereageerd en gekeken. Helaas, ik heb hem niet. Voor de rest maak ik er geen probleem van. Voor mijn gevoel wordt wel steeds duidelijker dat uit elkaar gaan de beste optie is. De laatste maanden was wel te zien dat het niet meer ging. ps. heb even een andere nick gemaakt, afkorting van deze. Dus daar ga ik verder mee posten. Ben deze naam even zat. |
![]() |
|
Freyja, gefeliciteerd nog met je verjaardag! En Daantje met het geslaagd-zijn
![]() En sterkte voor Trance Maniak en miekmuis! OT: Wow. Gisteren teruggekomen van vakantie met hem, het was heerlijk zonnig en lekker wandelen en prachtige uitzichten en mooie stadjes en lekker ons 'eigen' appartementje, alsof het ons huis was ![]()
|
Ik kan me niet eens meer concentreren terwijl ik eigenlijk nog zo veel moet doen dit weekend. Ik denk de hele tijd aan haar. En nu heb ik ook nog het idee dat een 'vriend' van me zo raar tegen me doet om haar. Dat weet ik niet helemaal zeker maar het is toch niet normaal dat je iemand al twee weken negeert om een klein misverstand?
|
@ indigo: Dankjewel
![]() ![]() Ik smeer elke avond brood voor mezelf om mee te nemen naar m'n werk en als hij hier is maak ik dan voor hem ook brood klaar. Gewoon omdat ik dan toch bezig ben en het weinig moeite is en omdat ik dan ook weet dat hij in elk geval iets bij zich heeft en niet allemaal ongezonde dingen gaat halen bij de mac of niets eet omdat ie geen tijd heeft om iets te halen. Zei hij gisteren 'm'n studiegenootjes vroegen of je voor hen ook broodjes wil maken'. Haha, vind het wel schattig dat hij dan nog wel verteld dat ik z'n brood klaar maak. Had van de week zelf eiersalade gemaakt en dat op brood dus dat vonden ze wel wat. Nu nog alleen thuis maar over een uurtje ofzo is hij ook hier en dan begint ons weekend echt ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Hoe vaker ik hem zie hoe meer ik er van overtuigd raak dat wij misschien toch wel samen horen <3 Heb ook vaak zin om 'ik hou van je' te zeggen, maar dat is natuurlijk veeeel te vroeg. Dit weekend zie ik 'm niet, maar gelukkig smst ie heel lief ![]() edit: ow god, zie dat ik al drie te zwijmelige posts op deze pagina heb, miss moet ik dat maar even minderen ![]()
Laatst gewijzigd op 14-11-2010 om 10:33. |
![]() |
|
![]() |
Suf?
ot: De soap continues. Ze had gisteren mij gebeld en ze gaat ergens anders intrekken. Thuis kreeg ze zo veel stress. Ik was een beetje verrast door haar telefoontje en smste daarna even wat ze eigenlijk wilde. (groot grijs gebied) Ze zei dat ze hopelijk een toekomst met ons samen ziet, maar ze dacht dat ik er niet zo over dacht. Het smsje kwam niet aan, zoals het zou horen. Dus, maar niet koppig gedaan en gelijk gebeld en uitgelegd wat ik er bij voelde, en hoe ik dacht over ons en wat we vooral voor moeten waken. Dat was leerpunt 1! ![]() Ik ben blij dat ik gebeld heb, want ik wil ook gewoon duidelijkheid en zekerheid. En ja, praten is toch de beste oplossing soms. Voor de rest gaat het prima vandaag! ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|
Nee nee neeee
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
@Miekmuis: Wat erg... Sterkte ermee, weet je wanneer je meer hoort?
ot: Fijne dagen samen geahd ![]() Vrijdag de hele dag in bed gelegen en 's avond verhuisd van bed naar bank. We hebben echt heel goed gepraat over samenwonen en dat ik het écht heel graag wil en dat ik niets liever wil, maar dat ik het ook heel eng vind omdat ik nog vrij jong ben. Als je me drie jaar geleden had gevraagd wat ik op mn 22/23e aan het doen zou zijn, zou ik waarschijnlijk geantwoord hebben dat ik met een studie bezig zou zijn en flink de vrijgezel aan het uithangen zou zijn. Zo heeft mijn beeld er altijd uitgezien. En als ik nu aan een studie begin en ik ga niet samenwonen, kan ik dat ook niet, de vrijgezel uithangen. Als we gaan samenwonen, is het in een keer... ik weet niet, zo echt ofzo.... Datis het nu ook al, maar toch. Het lijkt bijna alsof ik afscheid moet nemen van iets wat ik nooit heb gehad en daar heb ik moeite mee... pssst, mochten er mensen zijn die dit herkennen, zou een pm welkom zijn, ik ben benieuwd naar ervaringen! Het is en blijft echt heel erg wonderbaarlijk dat ik dat heel open en eerlijk met hen kan bespreken en dat het hallemaal goed is, zolang ik maar eerlijk ben en gelukkig word. Hij zei zelfs 'zal ik op je wachten, dat jij kunt rondsletten en dat we over vier jaar weer samenkomen en dan beginnen aan samenwonentrouwenkindjes?' Als ik dat van hem zou vragen, zou hij dat nog serieus doen ook. Doe ik niet, maar hij is zo lief <3 |
Advertentie |
|
![]() |
|
|