Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-10-2010, 00:01
Verwijderd
Sann vindt mijn ava volgens mij de normaalste zaak van de wereld.
Advertentie
Oud 15-10-2010, 00:02
Verwijderd
Citaat:
zijn jullie het hier ook heel erg mee eens?
Juh
Verwijderd
Citaat:
Sann vindt mijn ava volgens mij de normaalste zaak van de wereld.
Oh ja, ik kijk nergens van op
Verwijderd
Citaat:
Oh ja, ik kijk nergens van op
Oud 15-10-2010, 00:03
Verwijderd
Citaat:
Wanneer heb je nou tentamen? Oh volgens mij moeten we nog even roddelen overigens, ik sms wel als ik klaar ben met brunchen of je ergens in de buurt bent.
Pas om 17.00 op de Uithof, plan is wel om die middag in en rond de LB dan wel Coffee Company dan wel binnenstad te vertoeven dus sms maar, afleiding is na 2 uur in stilte leren altijd welkom!
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik kan niet slapen.
Verwijderd
Citaat:
Pas om 17.00 op de Uithof, plan is wel om die middag in en rond de LB dan wel Coffee Company dan wel binnenstad te vertoeven dus sms maar, afleiding is na 2 uur in stilte leren altijd welkom!
Die is op de Vismarkt toch?

Ik mis Utrecht zo erg
Oud 15-10-2010, 00:04
Verwijderd
Citaat:
Is goed, dan doen we een klein kopje koffie en dan kun je er weer helemaal tegenaan Tenzij je te druk bent, dan moet je het zeggen en doen we het een andere keer
Verwijderd
Je woont niet meer in Utrecht?
Verwijderd
Citaat:

Ik mis Utrecht zo erg
Waarom ben je weggegaan?
Oud 15-10-2010, 00:05
Verwijderd
Citaat:
Waarom 'zo min mogelijk'? Dat je weinig beweegt, oké, maar waarom je best doen om zo min mogelijk te bewegen.
Ik doe gewoon zo min mogelijk als ik thuis ben, ik ben zo verrekte lui.
Oud 15-10-2010, 00:06
Verwijderd
Citaat:
Waarom ben je weggegaan?
Ik woonde in een kuthuis, dus ik wilde daar al weggaan. Toen ging de huisgenoot van LL voor een half jaar naar Amerika, en hij zocht iemand voor die kamer.
Dus dat heb ik toen gedaan, en na dat half jaar heb ik een kamer in de buurt gezocht, en dat was dus Rijswijk.
Dat kon ik doen, want ik zat toen nergens aan vast wat betreft werk en studie oid.
Verwijderd
Godver Pip @ ava

Ik vind de term 'zo min mogelijk' gewoon zo vreemd in dezen.
Verwijderd
Citaat:
Ik doe gewoon zo min mogelijk als ik thuis ben, ik ben zo verrekte lui.
Pip
Verwijderd
Citaat:

Ik mis Utrecht zo erg
Yes waar iedereen in skinny jeanss, cardigans en nerdy montuurbrillen op witte Macs lekker bloggen

Citaat:
Is goed, dan doen we een klein kopje koffie en dan kun je er weer helemaal tegenaan Tenzij je te druk bent, dan moet je het zeggen en doen we het een andere keer
Lijkt mij een goed plan, overigens heb ik het altijd snel gezien met leren hoor dus dat moet wel lukken!
Oud 15-10-2010, 00:07
Verwijderd
Citaat:
Ik woonde in een kuthuis, dus ik wilde daar al weggaan. Toen ging de huisgenoot van LL voor een half jaar naar Amerika, en hij zocht iemand voor die kamer.
Dus dat heb ik toen gedaan, en na dat half jaar heb ik een kamer in de buurt gezocht, en dat was dus Rijswijk.
Dat kon ik doen, want ik zat toen nergens aan vast wat betreft werk en studie oid.
Oke!
Oud 15-10-2010, 00:07
Verwijderd
Citaat:
Yes waar iedereen in skinny jeanss, cardigans en nerdy montuurbrillen op witte Macs lekker bloggen

Lijkt mij een goed plan, overigens heb ik het altijd snel gezien met leren hoor dus dat moet wel lukken!
Ja maar je moet morgen wel een dikke 8 halen voor je tentamen! Als dat lukt en je kunt nog fijn een half uurtje met mij roddelen, dan is dat helemaal gaaf.
Oud 15-10-2010, 00:08
Verwijderd
Maar goed, ik moet ook niet doen alsof ik elke week vet ging stappen en daar een hele berg vrienden had hoor, want dat is niet zo. Maar ik vond het gewoon wel leuk om er rond te lopen ook, daar bij de Oudegracht enzo.
Verwijderd
neem jij hem ook dan minke, maar dan op z'n zijkant
Verwijderd
Pip
Oud 15-10-2010, 00:09
Verwijderd
Als iedereen 'm neemt dan neem ik de mash-up weer hoor

*voelt zich anders kinderachtig buitengesloten*
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Doe es nie, met die avatars. *confjoest*
Verwijderd
Citaat:
Maar goed, ik moet ook niet doen alsof ik elke week vet ging stappen en daar een hele berg vrienden had hoor, want dat is niet zo. Maar ik vond het gewoon wel leuk om er rond te lopen ook, daar bij de Oudegracht enzo.
Ik liep vanmiddag van Janskerkhof via de Dom naar 't Wed en toen voelde ik ook echt even intense liefde voor de stad <3.
Oud 15-10-2010, 00:10
Verwijderd
Als iedereen dezelfde avatar heeft, dan merk je eigenlijk pas dat je alleen kijkt naar iemands ava, en niet zozeer naar de nick.
Verwijderd
Citaat:
Ja maar je moet morgen wel een dikke 8 halen voor je tentamen! Als dat lukt en je kunt nog fijn een half uurtje met mij roddelen, dan is dat helemaal gaaf.
Ik ben benieuwd Ik kan inmiddels de samenvatting uit mijn hoofd citeren en eigenlijk maakt me dat meer zenuwachtig. En dat is een emotie die ik pas voor het eerst ervaar, meestal ga ik naar tentamens met een voldoende kennis en een beetje bluf en dat voelt het toch prettiger op één of andere manier Oh en nu ben ik klaar wakker door te veel koffie inname
Verwijderd
Ik heb trouwens echt een gaaf boek gekregen voor m'n verjaardag. "Venus in een minirok" Over seks in de literatuur van 1945 tot nu. Echt fantastisch, fascinerend en hilarisch tegelijk <3.
Oud 15-10-2010, 00:12
Verwijderd
Citaat:
Als iedereen dezelfde avatar heeft, dan merk je eigenlijk pas dat je alleen kijkt naar iemands ava, en niet zozeer naar de nick.
Ja herkenbaar Toen Moz (en nog wat anderen) Rationeels avatar hadden was ik ook helemaal in de war

Citaat:
Ik ben benieuwd Ik kan inmiddels de samenvatting uit mijn hoofd citeren en eigenlijk maakt me dat meer zenuwachtig. En dat is een emotie die ik pas voor het eerst ervaar, meestal ga ik naar tentamens met een voldoende kennis en een beetje bluf en dat voelt het toch prettiger op één of andere manier Oh en nu ben ik klaar wakker door te veel koffie inname
Het is niet echt spannend hoor, verheug je er niet te veel op . En het komt wel goed schatje <3.
Oud 15-10-2010, 00:12
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Succes WT!
Oud 15-10-2010, 00:13
Verwijderd
Citaat:
Ja herkenbaar Toen Moz (en nog wat anderen) Rationeels avatar hadden was ik ook helemaal in de war
Ja, ik had toch eventjes, een paar minuten, de ava van Paranoide genomen, en ik maakte toen zelfs mezelf nog in de war
Verwijderd
Citaat:

Het is niet echt spannend hoor, verheug je er niet te veel op . En het komt wel goed schatje <3.
:roosvicee: <3
Verwijderd
ik wil weer meeten
Verwijderd
Citaat:
ja, ik had toch eventjes, een paar minuten, de ava van paranoide genomen, en ik maakte toen zelfs mezelf nog in de war

Citaat:
:roosvicee: <3
bier zul je bedoelen!
Oud 15-10-2010, 00:14
Verwijderd
Citaat:
ik wil weer meeten
Als je maar een beetje rustig doet!!

Oud 15-10-2010, 00:15
Verwijderd
Citaat:
Als je maar een beetje rustig doet!!

dat is niet grappig dat weet je ook wel
Verwijderd
Citaat:
dat is niet grappig dat weet je ook wel
Sorry!
Verwijderd
Citaat:

bier zul je bedoelen!
yeah
Oud 15-10-2010, 00:16
Verwijderd
Wat voor borsten heb jij eigenlijk, Sann?
Verwijderd
*moet best hard om zichzelf lachen*
Verwijderd
Ik zou bij wijze van experiment best nog eens met een gigantische kater een tentamen willen maken. En dronken lijkt me ook wel wat. Maar ik ben bang dat ik het dan verpest, dus ik ga het niet uitproberen.
Verwijderd
Citaat:
Wat voor borsten heb jij eigenlijk, Sann?
Goeie, natuurlijk
Oud 15-10-2010, 00:17
Verwijderd
Citaat:
Ik heb trouwens echt een gaaf boek gekregen voor m'n verjaardag. "Venus in een minirok" Over seks in de literatuur van 1945 tot nu. Echt fantastisch, fascinerend en hilarisch tegelijk <3.

Ik ga zo lezen in een van mijn lievelingsboeken van vroeger die ik even voor 4 euro op de kop getikt heb
Verwijderd
Citaat:

Ik ga zo lezen in een van mijn lievelingsboeken van vroeger die ik even voor 4 euro op de kop getikt heb
Haha avatar
Verwijderd
Citaat:

Hahhahahahahaha je avatar is echt duisentgaaf. Ik vroeg me al af waar je gebleven was maar je was een avatar aan het fixen

Gaaf, welke?
Oud 15-10-2010, 00:18
Verwijderd
Citaat:
Sorry!
it's okay now
Oud 15-10-2010, 00:19
Verwijderd
ik kan heel goedkoop trippen; driekwart fles cherrycoke opdrinken
fuck yea
Oud 15-10-2010, 00:20
Verwijderd
Citaat:
Hahhahahahahaha je avatar is echt duisentgaaf. Ik vroeg me al af waar je gebleven was maar je was een avatar aan het fixen

Gaaf, welke?
"Portret van Sanne"
Ja, echt!
En van diezelfde schrijfster heb ik ook "Minkes tegenbeeld".
Maar "Iris" is haar mooiste boek.
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
driekwartfles hoestdrank werkt beter.
Of wodka.

Godver, waarom slaap ik nog niet.
Verwijderd
Ik heb nog een beetje wijn, en ik doe er heel lang mee, want daarna is het op. *pathetic*
Verwijderd
Citaat:
"Portret van Sanne"
Ja, echt!
En van diezelfde schrijfster heb ik ook "Minkes tegenbeeld".
Maar "Iris" is haar mooiste boek.
Wat gaaf. Die wil ik ook
Oud 15-10-2010, 00:22
Verwijderd
zo druk worden dat je uiterlijk helemaal rustig bent, en allemaal onlogishe dingen zien praten en bewegen ..
ik houd van mijn adhd
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten