Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Maar het is nog steeds 'bovengemiddeld', hoger dan de Oh Oh Cherso bitch en de aap / Bonnie en ik en hartstikke trots dat ik de rekenvragen minder crap heb gedaan dan welk jaar ook ![]()
||
Citaat:
als je iq daalt ben je dus of dommer geworden, of de rest van nederland slimmer! correct me if i'm wrong.
||
Citaat:
![]() ot edit: Hoofdpijn, buikpijn, algehele malaise, want non-stop gewerkt aan onderzoek van 10 tot 6 (vandaag deadline). Ik merk dan toch wel weer even dat het geen slecht idee is dat ik niet volledig studeer. Godsamme, ik ben gesloopt ![]()
Laatst gewijzigd op 20-01-2011 om 18:30. |
![]() |
||
Citaat:
Dat Horace Cohen uit widm is.
|
Verwijderd
|
ik had vroeger een iq van 111.. maar ik heb dyscalculie, dus dat is niet helemaal eerlijk
![]() mijn beste vriendin heeft een iq van 86 ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Dames van middelbare leeftijd in de sportschool, die vinden dat je te veel spullen op het bankje hebt liggen en zo te veel ruimte inneemt, terwijl dat nu net is wat ze zélf steeds doen. En die trots met een kijk-ik-schaam-me-nergens-voor-blik in een vleeskleurige string door de kleedkamer walsen, om vervolgens na het douchen voor iedereen zichtbaar hun punani te gaan staan afdrogen.
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Dat mijn moeder en stiefmoeder ruzie lijken te hebben, ik hoor mijn moeder huilen beneden. Maar ze ruzieen niet met argumenten, het is gewoon drama en gejank. Dus ik maak me geen zorgen want er zal geen echt probleem zijn.
edit: mijn moeder kwam net boven en ik vroeg wat er was. Er is inderdaad geen probleem. Het ging over de AFWAS. ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Heb afgesproken met vriendin a, die ik al heel lang niet heb gezien. Vriendin b en c kennen a ook goed. Mailt b of we zaterdag niet wat met elkaar (ik, b en c) konden doen. Dus ik mail terug dat ik met vriendin a heb afgesproken. Mailt c terug dat we wel met z'n allen kunnen gaan eten, of ik dat een leuk idee vind? Ik mail terug dat ik a al twee maanden niet heb gezien en graag even goed met haar wil bijkletsen. Kreeg ik net een sms van a dat b en c willen mee-eten zaterdag. Ja zeg
![]() Wat een onbegrijpelijk verhaal ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
I Summon Panopticon! Verwijderd | 46 | 09-10-2018 20:32 | |
De Kantine |
Wat kun je niet waarderen? #Miljard+3 Verwijderd | 500 | 16-12-2011 23:35 | |
Werk, Geld & Recht |
Beurstopic Verwijderd | 118 | 26-03-2010 19:15 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
'De transformatie van de USA naar de USSRA' Love & Peace | 215 | 23-01-2009 13:17 | |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' Promillage | 499 | 12-11-2007 18:22 | |
Moslimziekenhuis WärteR | 501 | 14-10-2006 01:57 |