Advertentie | |
|
![]() |
|
Blauwe spijkerbroek, zwart hemdje met spaghettibandjes, witte longsleeve, roze geruit blousje met korte mouwen, zwarte korte laarsjes
|
M'n nieuwe oudroze shirtje met korte mouwen, grijze longsleeve, donkerblauwe spijkerbroek, zwart hemdje met spaghettibandjes, zwarte korte laarsjes
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Vandaag dit jasje ontvangen dat ik via marktplaats gekocht had.
Paarse fluwelen jasje met dubbele puntmuts en van binnen zwart gevoerd, merk Bora Zwart jurkje met satijnen afwerking, Mexx Rode suede legging, H&M Rood topje onder dat jurkje , H&M Zwarte leren All. Stars, Footlocker Zwarte beenwarmers, C&A Rode Kipling schoudertas, rommelmarkt, opgepimpt met geel Kipling aapje en kleurige koordjes. ![]() Achterkant, mijn haar groeid intussen gestaag door. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ot: zwart gazen rokje, zwarte panty, blauw gerimpeld shirtje met mijn bestuurslogo erop. <3 En zwarte sokken. Straks doe ik nog bestuursoorbellen in, want we heten Feniks en ik heb oorbellen van vlammen. ![]()
|
Ik draag vandaag een spijkerrokje met grijze riem, een zwarte panty en een blauw-wit geruit supergetailleerd bloesje met lange mouwen met een wit hemdje eronder. Iedereen denkt plotseling dat ik lesbisch ben, ik snap dat niet zo goed.
![]()
|
Blauwe spijkerbroek, zwart hemdje met spaghettibandjes, wit/blauw gestreept poloshirtje, donkerblauwe v-halstrui, zwarte hoge veterlaarsjes
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
On topic, vandaag had ik het zelfde aan tijdens de dagelijkse boswandeling als de foto van 26 oktober jl, maar met dit verschil. Zwart jurkje van H&M (dat was eerst een jurkje van Mexx) Toupe kleurge suede legging van H&M, was eerst de rode van de zelfde kwaliteit. Verder had ik dat paarse fluwelen jasje aan en onder dat zwarte jurkje een rood topje Lowa bergschoenen, zwarte beenwarmers Antraciet kleurig sjaaltje en rode grote Kipling rugtas |
![]() |
|
Als er plaatjes bij staan vind ik 't wel leuk (die Eland trui van Chevy bijvoorbeeld), of als iemand iets echt uitgebreid beschrijft. Dan krijg je ook wel een beeld bij een outfit.
Maar alleen 'spijkerbroek, t-shirt, sokken' vind ik ook niet boeiend.
||
Citaat:
OT: Blauwe spijkerbroek, wit hemdje met spaghettibandjes, zwarte longsleeve, zwart/grijs/witte trui met korte mouwen en col, zwarte veterlaarzen
|
Plaatjes zijn wel leuker. Alleen wel een heel stuk meer moeite, al was het maar omdat een foto nemen waarop je hele outfit staat als een beetje een tour is. Of het is heel erg zo'n tutjesfoto van bovenaf met gestrekte arm, of het is iets met timer en dan in zo'n hoek staan (mijn camera kan alleen liggen, dus dan is het beeld breder dan platter) dan je er ook nog redelijk opstaat, of iets met nog vreemdere hoeken en webcam.
![]() OT: zwarte legging, zwarte korte rok, zwart t-shirt met lange mouwen, en daarover heen een oranjebruin (bij gebrek aan het juiste woord voor die kleur) trui met korte mouwen.
|
Kreeg superveel specifieke complimenten, dus toch maar even beschrijven wat ik aanhad!
Hemdje en slipje natuurlijk, daarover: -wijde onderrok (petticoat) tot op de knie, -wit bloesje -wijde rok (zwart met wit borduursel) tot op de knie -zwart korset -zwarte riem met zilveren hartvormige gesp -zwarte ondoorzichtige panty -zwarte enkellaarsjes (van die 'herenschoenen' met hak) -choker |
![]() |
||
Citaat:
TOF!!!!!! ![]() |
![]() |
|
Ben afgelopen weken begonnen met het namaken van dit jurkje, naaiwerk zit nu in de laatste fase en het eindresultaat zal ik komende dagen hier met foto plaatsen waar ik dit jurkje aanheb.
Lees hier het complete verslag met stap voor stap foto's. Naaiproject, jurk met satijn en velours Oorspronkelijk jurkje. ![]() Nagemaakt jurkje, werk verkeerd in de laatste fase. ![]() Momenteel draag ik mijn huiskleren.. Groen tuniekjurkje dat wijd uitloopt met strikkoord. Geel topje onder dat groene jurkje Zwarte wijde tricotbroek Groene gewatteerde Crocs Haar losjes opgestoken, met achter los hangend. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Jonkvrouw, saai mij nu uw hand! #1398 Verwijderd | 500 | 05-06-2011 22:45 | |
Drugs & Alcohol |
IZSADC-topic en nu fatsoenlijk Verwijderd | 500 | 16-01-2006 22:32 | |
Drugs & Alcohol |
Ha! Spammend, groots, nieuw, vers IZSADC-topiq! Verwijderd | 501 | 24-04-2005 15:38 | |
Muziek |
Pats hier met je muziekcollectie telluriet | 216 | 05-09-2004 19:20 | |
Muziek |
lyrics die niet kunnen gewoon.. Rioto | 87 | 01-09-2002 19:58 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De Bijbel is veranderd. Joël | 182 | 13-06-2002 13:02 |