Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Jullie hebben het allemaal mis. Het zijn bierglazen die te smal zijn om je hand in te krijgen. Met een afwasborstel blijven er altijd restjes opgedroogd bier/sap/melk/frisdrank/wijn op de bodem zitten. Omdat die dingen zo smal zijn kan je niet zomaar even met een spons de bodem schoonmaken omdat je fikken er dus niet in passen.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik vind dat gaston ofzo bij jou moet langsgaan om je een afwasmachine te brengen. Jij verdient er echt eentje ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Questor heeft een kleintje,
Dat is heus geen geintje, Dat probeert ie te verbloemen, Door dingetjes bij hun naam te noemen, Zo regelt ie allemaal minderjarige forummeisjes, En beloof hun ware paleisjes, Heeft ie echter zijn kwakje in haar achtergelaten, Gaat ie weer bier drinken met zijn maten, En blijft het meisje huilend en alleen achter. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
eigenlijk is het maar wat vreemd
dat je een gedicht van mij verwacht je hebt niets voor mij gezeemd laat staan überhaupt iets voor mij volbracht toch zal ik met heel mijn hart proberen en natuurlijk ook mijn toetsenbord een glimlach op je snuit te forceren hopelijk vind je het niet te kort sinterklaas is down met questor misschien zorgt het ook voor een sociale kentering want nu is het mooi geweestz0r hier heb je een vervanging voor dat nuffige ding |
![]() |
|
|