Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zometeen wel posten he! Ik heb ook wel ergens een spongebob mocht hij die willen. |
![]() |
||
Citaat:
Ja, ik ga een beetje mijn Spongebob posten. Hij heeft alleen een onderbroek aan ja ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Afscheid genomen van m'n opa. Het schijnt dat het vanmiddag nog wel ok ging met 'm, maar ik was er vrij laat en hij lag te slapen. Toen ik 'm nog even gedag ging zeggen was hij helemaal de weg kwijt, hij kon niet meer praten, en nu ligt hij in het ziekenhuis.
Ik zag hoe hij werd afgevoerd en ben de hele avond bij m'n oma gebleven. Ben net pas thuis, m'n vader is weer terug naar het ziekenhuis. Ze denken dat het vannacht over is. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Sowieso minder om afscheid te gaan nemen. Sterkte ermee. Een dikke knuffel! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Hij had medicijnen gekregen, was ontslagen uit het ziekenhuis en vanmiddag was hij blijkbaar ook nog gewoon helder en aan het praten enzo. Pas toen ik er was ging het fout en kon hij niks meer. M'n ouders zeggen dat hij wrs heeft gewacht tot hij iedereen nog een keer had gezien en toen het vechten heeft opgegeven. Het was zo naar, ik zag tranen in z'n ogen, want hij wou wat zeggen of doen, maar hij kon het niet. Ik heb 'm een zoen gegeven en ben weggelopen, zodat m'n vader erbij kon. Hij heeft toen nog geld uit z'n portemonnee gepakt en aan m'n vader gegeven. Dat was voor mij, hij gaf me altijd zakgeld. Godverdomme, hij heeft altijd alleen maar aan anderen gedacht, zelfs nog op dat moment. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ow voor misverstanden ik doel absoluuut niet op het geld! meer op het aan anderen denken in het laatste moment, dat vind ik zelf prachtig. |
![]() |
|
Ja, het is zeker een hele goede man. Hij was een hele harde werker en alles wat hij had gaf hij weg aan anderen.
Het hele sneue is dat hij vooral altijd alles deed voor mijn oma, maar mijn oma kwam hem geneens opzoeken in het ziekenhuis. Hij gaf zoveel liefde aan haar en kreeg er alleen maar haat voor terug. Hij wil niks liever dan haar nog zien, maar zij wil hem niet opzoeken. Het breekt m'n hart. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Sleur die oma van je erheen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Misschien maakt dat hem juist ook wel heel erg goed. Hm.
|
|