Advertentie | |
|
![]() |
|
Dankje Mr. Mark, ik vond het zelf ook al meevallen, de laatste keer dat ik meedeed lag ik er uit omdat ik dus inactief was, toen heb ik bewust een tijd niet meegedaan omdat ik wist niet veel actiever te kunnen zijn. Nu had ik me dus voorgenomen om wel actief mee te spelen dus vond eigenlijk dat ik aardig goed op weg was!
|
Ik vind het geslijm van Mr Mark en Michelangelo echt een beetje raar. Niet zozeer verdacht, maar ik krijg er wel bultjes van
![]() Ik ben trouwens morgen onverwacht de hele dag weg. Morgenochtend zal ik bekend maken op wie ik ga stemmen. Hoogstwaarschijnlijk ben ik (net?) op tijd voor de uitslag, dus heel misschien kan ik het nog wijzigen, maar voor de zekerheid zal ik morgenochtend vast stemmen. edit: ik vind Mutsieprutsie ook niet zozeer inactief. Thomas spant de kroon, waarom heeft hij nog steeds niks laten horen?!
|
Vandaag geen verhaal door een vermoeiende week! Excuses hiervoor en ik zal proberen zondag een extra spannend/lang verhaal er van te maken
![]() De Wolven hapte mis en hebben hun kameraad niet kunnen wreken! De dorpelingen hebben tot morgen half 9 om deze voorsprong te behouden! Deelnemerslijst: 1. Mr Mark 2. Snoopy 3. Queasy (dorpeling) 4. Schrödinger 5. Andijvie 6. Little Phoebe 7. Neko* (weerwolf) 8. arPos 9. Michelangelo 10. Mutsieprutsie 11. .Sann 12. Furby Feeder (Dorpeling) 13. Röps 14. ~~Fantôme~~ 15. Thomasvan'taug Blauw: Opgehangen Rood: Opgegeten Roze: Gestorven aan liefdesverdriet Groen: Afgeschoten door de Jager
|
Verwijderd
|
Nice
![]() Ik twijfel nog tussen Röps (vanwege stem op Arpos terwijl hij in de eerste ronde Neko stemde en al duidelijk was dat in de tweede ronde veel mensen voor Neko zouden gaan, dat vond ik al vreemd, en toen ging hij toch nog switchen) en Michelangelo (vanwege de opvallende manier van spelen, hoewel ik dat nu wel minder vind dan tijdens de eerste ronde). Hmm, ik vind Röps gedrag vooral vreemd, dat weegt imo zwaarder dan 'opvallende manier van spelen', dus ik stem ook op Röps. |
![]() |
|
Nou mensen! Wat zegt deze uitslag ons? Het lijkt me dat als de wolven een stil iemand hebben proberen op te eten, dat diegene dan bane was. Maar wie zou echt dichtbij hebben gezeten? Het is sowieso niet slim om iemand op te eten die dicht in de buurt van de wolven zit want het is haast traditie dat de posts van de gegetene nog eens flink onder de loep worden genomen.
Aangezien de tovenaar meestal mensen beschermt die hij/zij vertrouwt, eerlijk en een potentieel maal vindt zijn dat meestal mensen met veel theoriën en een grote mond. Of de tovenaar zat er naast en beschermde iemand die geen goede theoriën had.
|
Waarom wordt er dan op mij gestemd? Word ik verdacht van wolf, of van geliefde? Geliefde neem ik aan? Als het koppel gemengd is en nu gaat de andere wolf eruit, dan wint het koppel. Ik ben overigens geen van beide, dus op mij stemmen is volledig veilig
![]() Als ik voor een wolf zou gaan zou ik op sann stemmen denk ik, maar de geliefden moeten er wat mij betreft eerst uit. Daarbij neig ik het meest naar Mark, hij was wel erg in paniek toen Michelangelo die ophanging voorstelde. Of hij veinsde het om te laten zien dat hij en Michelangelo geen geliefden zijn. In beide gevallen kom ik op Mark uit. Als er nog andere theorieën komen verander ik nog wel op tijd als het kan. Ik ben morgen vanaf 15u ofzo weg. |
![]() |
||
Citaat:
Verder vraag ik me af wat jouw echte argumenten nou zijn om mij ervan te verdenken geliefde te zijn, en met wie dan. Alleen omdat ik in paniek raakte. Nou als je had opgelet kwam je er achter dat ik dat vaker heb als ik eruit dreig te gaan. (gezien vorige spellen). Dat heeft niks te maken met geliefde-zijn maar gewoon de wil om verder te spelen en het geloof in eigen onschuld. En als dat je enige argument is, is dat wel erg slecht moet ik zeggen.
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ha, dat is mooi. Of niet, als ze de bane hebben gehapt.
Ik blijf bij Michelangelo. Voor alle redenen die ik eerder aangaf. Ook blijf ik erbij dat Arpos eventueel wolf kan zijn, maar hij is niet zo actief, dus daar is verder weinig over te zeggen. Mr. Mark is bij mij een twijfelgevalletje. Ik weet niet zo goed wat ik moet denken. Rups is niet echt verdacht imo, net als Sann. Snoopy ook niet, zij stond gewoon verkeerd. Omg Andijvie doet ook mee ![]() Schrodinger is me niet opgevallen in de negatieve zin. Andere stille spelers: Ffffuuu. Laat eens wat horen. |
![]() |
|
Tjonge wat een gedoe, heb tot de eetrondeuitslag gelezen maar zeg in ieder geval, dat ik michelangelo ga stemmen, ik denk dat zijn plaats in de rijtjes niet kloppen en ook zijn verhalen niet. maar sann haar spelwijze klopt ook niet.
Röps is wel ok, ondanks zijn aanvallen op mij zou hij niet zo gevaarlijk opvallend spelen als wolf
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Morgen beslis ik wie ik ga stemmen en geef ik mijn theorieen omdat ik na al dit bier er niet in staat toe ben. En jaja ik zal nu minimaal 3 stemmen tegen krijgen, maar ik weet haast zeker wie de 2e wolf is en nummer 3 zal ook niet lang duren zodoende hoop ik dat iedereen gewoon naar alle logische analyses en argumenten kijkt ipv dat gezeik zonder enig argument wat ik nog niet ontkracht heb. Want we moeten opschieten met die 2e wolf omdat we out of dorpelingen raken! (nog maar 3 ..) Morgen geef ik het lange verhaal en mijn theorieen. Laatst gewijzigd op 14-05-2011 om 01:15. |
![]() |
|
Ik ga voor Thomas. Ik ben er niet van overtuigd dat hij slecht is, maar er wijzen genoeg dingen richting hem en als hij niet slecht is missen we ook niets (sterker nog: als hij ziener of tovenaar is zijn we hem beter kwijt dan rijk, hopelijk is de leerling een wat trouwer type).
|
Hm. Toen ik net mijn pm ging sturen heb ik nog even gecheckt of mijn pm van donderdag wel is aangekomen (gestuurd via m'n telefoon, was op een boekpresentatie) en hij staat er niet bij. Het zou kunnen dat pm's die via de telefoon gestuurd zijn niet in verzonden berichten komen te staan, dat weet ik niet. Ik heb een pm ter verificatie gestuurd naar de spelleider, maar er is dus een kans dat mijn stem op Neko* niet is doorgekomen donderdag. Ze is er gelukkig alsnog uitgegaan, maar misschien hebben we iets aan het lijstje nu?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() Ik begrijp niet goed waarom Rups verdachte af is als ik kijk naar de eerste stemronde met de gelijkspel. Ik blijf erbij dat Rups nog wolf zou kunnen zijn en dan Snoopy bijv. verrader. Ik wil geen Snoopy stemmen omdat dan de leerling verrader gaat worden en daar hebben we niks aan. Ik stem Rups vanavond.
||
Citaat:
Zo te zien verdenkt Fantome me dus van wolf zijn. Allemaal prima, maar volgens mij moeten we op zoek naar de geliefden. En verder is het Michelangelo het rijtje waar zeker één of zelfs beide wolven in staan dus waarom er naar het neko-rijtje gekeken wordt snap ik ook niet. (dat switchen verdacht gevonden wordt wel hoor ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Oh sorry voor dubbelpost, was niet de bedoeling - maar ik stem van'taug. |
![]() |
||
Citaat:
Dat we op zoek moeten naar de geliefden is waar. Als er twee wolven uit zijn, dan hoeft er nog maar één en hebben zij gewonnen... Goedgoed, als er duidelijke aanwijzingen zijn over de geliefden, dan switch ik misschien nog. maar je blijft voor mij verdacht als wolf en ik zie geen reden om je nu al uit te sluiten als geliefde...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Het lijkt me niet dat Queasy iemand uit het 'verkeerde rijtje' geliefde zou maken (vandaar dat ik michelangelo dus ook niet verdenk); maar zoals ik al zei, ik ben geen geliefde en geen wolf, dus op mij stemmen is in die zin wel veilig omdat het niet meteen de geliefden laat winnen. Ik vroeg me alleen af wat jullie rationale dan was, omdat jullie het nauwelijks of niet over de geliefden hadden gehad.
Verder kan ik me niet echt verdedigen ook; tja, verkeerde rijtje en mja m'n stem gewisseld en dat bekend gemaakt na de deadline wat natuurlijk erg handig is voor een wolf; uiteindelijk heeft dat wel een dode wolf opgeleverd dus dan was het die move wel waard ![]() |
![]() |
|
Je zei dat je die stem om 20:00 had gewijzigd, waarom had je het toen niet meteen in dit topic vermeld? In plaats van na 20:30? Het enige dat ik kan bedenken is dat je (als wolf) wist wie wat had gestemd, en de positie van medewolven waardoor je dus niet het risico liep dat iemand toch nog ging switchen en je dus in een verkeerd rijtje zou staan.
||
Citaat:
Overigens, als ik het om 20.00u had gemeld was het ook bestempeld als 'late schaapactie' en dan kon het ook geweest zijn omdat Neko toch al de meerderheid van de stemmen had. Maar kijk eens naar de hoeveelheden. Zonder mijn stem (en die is echt), zouden er maar vier namen in het Neko rijtje staan (van'taug had niet gestemd). De kans dat de verrader onder Michelangelo stond en op Neko stemde is ook klein omdat Neko wolf was. Neko ging wél dood. Als mijn stem niet zou tellen zou het bij maximaal vier stemmen blijven en zouden er drie onder michelangelo staan omdat het geen gelijkspel was. Of mis ik nu iets? |
![]() |
||
Citaat:
oke, dat heb ik gedaan. Even naar die rijtjes kijken. Ik zie een aantal opties: 1) er staan inderdaad 2 wolven onder M.A. dat zou jou uitsluiten van Wolf zijn. Lijkt me wel een stomme actie van de wolven eerlijk gezegd. Ook al is Neko* zelf een wolf, lijkt het me juist handiger dat er minimaal één wolf wel op haar 'stemt'. 2) Er staat één wolf onder Michelangelo en ''en onder Neko*. De verrader stond onder Michelangelo maar heeft in plaats daarvan op Neko* gestemd. Vraag blijft dan: Waarom zou een verrader dat doen? Misschien om verwarring te veroorzaken. Echter, als ik verrader was zou ik alleen mijn stem uitbrengen op een andere wolf als Michelangelo zelf ook wolf is óf als Neko tot nu toe als enige juist verdacht werd van wolf zijn en de andere wolven tot nu toe (redelijk) buiten schot blijven. Dan kan je het risico nemen. óf wanneer de verrader tevens geliefde is want dan hoeft hij/zij de wolven natuurlijk niet meer te helpen. Als dit waar is, is Snoopy geen verrader wat ik eigenlijk wel dacht naar aanleiding van het eerste stemlijstje. 3) Beide of één geliefde staat onder Michelangelo maar heeft op Neko* gestemd. Genoeg opties dus waarom je niet verdachte af bent in ieder geval. Ik verdenk je niet direct van geliefde zijn, zoals ik al zei, alleen ik weet niet goed wie wel. en voor mij kun je nog altijd de wolf zijn.
|
Heey Sann. Waarom ben je er van overtuigd dat Michelangelo geliefde is?
Ik zat het topic ook even te screenen en ik denk juist dat Michelangelo, Snoopy en Thomas waarschijnlijk geen geliefde zullen zijn. Quesy mocht de geliefden kiezen. Tegen Thomas maakte ze in het begin de opmerking 'als je maar niet weer zo inactief bent'. Waarschijnljik vindt ze inactieve spelers niet leuk en vindt ze dat Thomas dat wel is. Eerder noemde iemand dat Quesy vast iemand geliefde maakt die ze leuk vindt / die ze mag. Verder heeft Quesy haar eerste random stem op snoopy gedaan. Degene die ze geliefde heeft gemaakt is vast iemand die ze ook in het spel zou willen houden en een leuke rol gunt ofzo. dus snoopy verwacht ik ookn iet als geliefde. Tegen M.A. zat ze ook een aantal keer kritiek te leveren. Maar ik neem aan dat jij de forummers een beetje kent en misschien weet waarom Quesy iemand wel/geen geliefde maakt, dus ben wel benieuwd waarom je dat denkt...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
@ Sann ik sta niet meer bij Snoopy hoor! (weet niet zeker of ik daar heb gestaan?) ik vind haar zeker verdacht, maar eerder als verrader. Denk dat Rups wolf kan zijn. Aan verrader eruit hebben we imo niet zoveel tenzij ze ook geliefde is. dat verwacht ik dan weer niet.
Zijn er mensen (behalve rups) die écht argumenten hebben waarom Rups geen potentiele geliefde zou kunnen zijn en ik hem als wolf beter even kan laten rusten?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb btw mensen ontzettend weinig tijd vandaag misschien straks rond 8 uur nog heel even. En dat geldt ook voor morgen (amsterdam). Ik beslis straks nog wat ik stem misschien dat ik straks een half uurtje vrij kan maken om alles over te lezen. Sorry hiervoor. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het zou me zelfs niks verbazen als Michelangelo bad guy is (evilziener/verrader) en zijn liefje de tovenaar, en hij daarom wist dat Neko* wolf was. En hij dus permanente bescherming van z'n liefje heeft. Nog maar 1 wolf en dan hebben ze gewonnen. En iedereen kan beamen dat ik geen persoonlijke vete uitvecht tegen Michelangelo, want ik wil hem er juist in houden als ik er van overtuigd ben dat ie goed is. Vorig spel heb (of was het het spel ervoor?) ik hem extreem vertrouwd en hebben we zo gewonnen. Maar er klopt gewoon duidelijk iets niet. |
![]() |
||
Citaat:
Je hebt trouwens wel gelijk dat de geliefde er nu uit moeten. Vind het een beetje een lullig einde als we er straks een wolf uitwerken maar de andere wolf geliefde blijkt en ze dus hebben gewonnen. om die reden zat ik ook even het forum te screenen. Vraag: vermoeden jullie dat Q. een man-vrouw geliefde zou maken of juíst niet? Als ik het forum zo screen heb ik 3 mensen waarvan ik verwacht dat ze geen geliefde gemaakt zijn door Q. zie eerdere post. Mijn probleem is alleen dat ik al anderhalf jaar niet op het forum heb gezeten en daarom veel mensen niet zo goed ken. Ik zou iig mensen geliefde maken die kans hebben het spel goed door te komen. Mijn ervaring is wel dat dit vaak wat onopvallende spelers zijn. Ik denk dan nu aan Schrodinger, Andijvie, Little Phoebe en mr. Mark en daarbij iemand die ze aardig vindt (wie vindt ze aardig?). Ik dacht ook nog aan jou Sann. Het zou wel een sterke tactiek zijn om héél erg de nadruk te leggen op 'we moeten de geliefde vinden' en het dan zelf zijn...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ze heeft 3 mensen, zoals ik al eerder aangekaart heb, met wie ze veel 'omgaat' en dat zijn Mr. Mark, Michelangelo en LP. Maar LP en Queasy spreken elkaar de laatste maanden een stuk minder. Met Mr. Mark en Michelangelo zit ze in een onzintopicreeks. En ze draagt Michelangelo op handen (wat betreft weerwolfspelskillz), dus ze heeft waarschijnlijk gedacht dat hij het wel aan zou kunnen. Met Mr. Mark samen misschien, dat sluit ik niet uit, maar daar durf ik m'n geld niet op in te zetten. Wel op Michelangelo. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #85 deel 2 Verwijderd | 500 | 24-05-2011 18:33 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #51 Verwijderd | 500 | 13-09-2008 23:32 |