Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Dat ik een webcam heb. Ingebouwd.
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Of nou ja, dat ik 'm had zag ik vrij snel, maar op een dag nodigde mijn zusje me uit voor een gesprek, en toen bleek dat ik meteen een heel videogesprek kon voeren, en toen zat ik wel even van, wtf ![]() |
![]() |
|
Vandaag kwam ik er achter dat er een heel erg handige Firefoxplugin is, Autopager, die automatisch webpagina's laadt die elkaar opvolgen. Dat is ook heel handig bij het forum, als je doorscrolt bij de 50e post op een pagina, laadt hij automatisch de volgende pagina (of de volgende pagina van het subforum
![]()
|
Nou ja, dat ze die foto maakt is één (ik vind 'm ook nasty, daar niet van, maar goed, je hebt net een kind uit je geperst waar je trots op bent. Ofzo.) maar om 'm vervolgens ook nog op internet te plaatsen...?
![]()
|
Verwijderd
|
Wikipedia over dodenmaskers:
In the seventeenth century in some European countries, it was common for death masks to be used as part of the effigy of the deceased, displayed at state funerals. During the eighteenth and nineteenth centuries they were also used to permanently record the features of unknown corpses for purposes of identification. This function was later replaced by photography. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ot: ik kwam er vandaag achter dat mijn Nederlands lerares ermee stopt en ik morgen al les krijg van een nieuwe leraar. En ik was net aan mijn lerares gewend. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 17:09 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 | |
Muziek |
Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!! OLD DIRTY BASTERD | 24 | 25-07-2002 18:04 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 | |
Verhalen & Gedichten |
QuaTro by Q-Wi-Q Q-Wi-Q | 3 | 06-08-2001 22:44 |