Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-10-2011, 15:41
Diamera
Diamera is offline
Dat ''Bought it on Ebay''....

.... niet het echte liedje is
Advertentie
Oud 17-10-2011, 17:35
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline

Sorry Backstreet Boys, jullie zijn vergeten.
Oud 17-10-2011, 20:08
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Dat je normaliter als normáliter en niet als normalíter
Oud 17-10-2011, 20:27
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Dat je normaliter als normáliter en niet als normalíter
Oh, keek jij ook Radar? Die gast zei het volgens mij verkeerd.
Oud 17-10-2011, 20:50
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Oh, keek jij ook Radar? Die gast zei het volgens mij verkeerd.
Ja mijn moeder dacht ook dat het fout was, maar mijn vader zegt van niet. En nu twijfel ik ook, want dan zeg ik het al heel lang fout.
Oud 17-10-2011, 21:13
Verwijderd
Het is normaliter
Oud 17-10-2011, 22:19
Chick Rock
Chick Rock is offline
Wut, echt?
Oud 17-10-2011, 23:27
Verwijderd
Het heeft niks met liters te maken.
Oud 18-10-2011, 10:31
Carn
Carn is offline
dit:

De meeste roltrappen hebben twee zwarte armleuningen die met de trap mee gaan, de zogeheten leuningbanden. Die leuningbanden lopen bijna altijd net iets sneller dan de trap zelf. Normaal gesproken is dat nul tot twee procent sneller dan de trap, dat is de norm. Soms lopen leuningen gelijk met de trap, maar nooit langzamer. Ze zijn zo ingesteld in verband met de veiligheid: als de leuning sneller loopt, leunen mensen meer naar voren.
Oud 18-10-2011, 10:32
Verwijderd
Citaat:
dit:

De meeste roltrappen hebben twee zwarte armleuningen die met de trap mee gaan, de zogeheten leuningbanden. Die leuningbanden lopen bijna altijd net iets sneller dan de trap zelf. Normaal gesproken is dat nul tot twee procent sneller dan de trap, dat is de norm. Soms lopen leuningen gelijk met de trap, maar nooit langzamer. Ze zijn zo ingesteld in verband met de veiligheid: als de leuning sneller loopt, leunen mensen meer naar voren.

Soms heb je ook dat zo'n leuning even naar voren schiet, dat vond ik als kind altijd heel leuk
Oud 19-10-2011, 09:33
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
dit:

Maar als je naar beneden gaat is dat dan toch juist niet handig? Dan leun je naar voren terwijl je ook naar beneden gaat en is de kans dat je valt toch groter?
Oud 19-10-2011, 09:54
Rationeel
Rationeel is offline
nee, de meeste mensen laten dan gewoon even los, of ze stappen een treetje lager
Oud 19-10-2011, 12:16
Carn
Carn is offline
en het is ook een stuk gevaarlijker als mensen op een omhooggaande roltrap omvallen dan op eentje die omlaag gaat lijkt me ;o
Oud 19-10-2011, 12:21
Martińo
Martińo is offline
Citaat:
en het is ook een stuk gevaarlijker als mensen op een omhooggaande roltrap omvallen dan op eentje die omlaag gaat lijkt me ;o
Ik zou toch niet graag aan het einde van een omlaaggaande roltrap staan terwijl er veertig mensen achter mij omvallen.
Oud 19-10-2011, 12:24
Martińo
Martińo is offline
Oh, ik kwam er gisteren achter dat Zachary Quinto a.k.a Spock homo is.
Oud 19-10-2011, 13:04
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik zou toch niet graag aan het einde van een omlaaggaande roltrap staan terwijl er veertig mensen achter mij omvallen.
hehe, true ;D Maar goed, ik zag ooit een opatje omvallen op een omhooggaande roltrap en die bleef zeg maar 'breakdancen' op dezelfde plek ;o
Oud 19-10-2011, 13:06
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
hehe, true ;D Maar goed, ik zag ooit een opatje omvallen op een omhooggaande roltrap en die bleef zeg maar 'breakdancen' op dezelfde plek ;o
breakdancen
Oud 19-10-2011, 15:29
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Oud 19-10-2011, 21:22
Chick Rock
Chick Rock is offline
Dat ik een webcam heb. Ingebouwd. Waar ik nog niet achter ben is hoe ik 'em precies gebruik (maar dat valt natuurlijk makkelijk genoeg uit te zoeken) en waarvoor ik 'em dan wil gebruiken. Ik msn tenslotte al jaren niet meer. En ik heb ook geen skype ofzo. Dus.
Oud 19-10-2011, 21:24
Verwijderd
Citaat:
Dat ik een webcam heb. Ingebouwd. Waar ik nog niet achter ben is hoe ik 'em precies gebruik (maar dat valt natuurlijk makkelijk genoeg uit te zoeken) en waarvoor ik 'em dan wil gebruiken. Ik msn tenslotte al jaren niet meer. En ik heb ook geen skype ofzo. Dus.
Ik kwam daar ook ineens achter

Of nou ja, dat ik 'm had zag ik vrij snel, maar op een dag nodigde mijn zusje me uit voor een gesprek, en toen bleek dat ik meteen een heel videogesprek kon voeren, en toen zat ik wel even van, wtf
Oud 22-10-2011, 21:46
Martińo
Martińo is offline
Vandaag kwam ik er achter dat er een heel erg handige Firefoxplugin is, Autopager, die automatisch webpagina's laadt die elkaar opvolgen. Dat is ook heel handig bij het forum, als je doorscrolt bij de 50e post op een pagina, laadt hij automatisch de volgende pagina (of de volgende pagina van het subforum ).
Oud 26-10-2011, 20:02
Verwijderd
Dat Kneipp in het logo een hoofd heeft. Waar dat vandaan komt.
Oud 29-10-2011, 07:43
snoopy
snoopy is offline
Dat het logo van de Tour de France bestaat uit een mannetje op een fiets
Oud 29-10-2011, 10:36
Verwijderd
Citaat:
Dat het logo van de Tour de France bestaat uit een mannetje op een fiets
Oh jezus, ik heb het net opgezocht en moest nog flink zoeken ook. Dat wist ik ook niet.

Laatst gewijzigd op 29-10-2011 om 21:51.
Oud 29-10-2011, 10:38
The Larch
The Larch is offline
Is dan de U zijn hoofd of dat stipje?
Oud 29-10-2011, 10:46
Verwijderd
Citaat:
Is dan de U zijn hoofd of dat stipje?
Het stipje.

Als je het andersom ziet lijkt hij wel heel erg voorovergebogen en lijkt dat stipje wel alsof hij aan het poepen is.
Oud 29-10-2011, 20:48
snoopy
snoopy is offline
Oh, ik ben niet de enige dus
Oud 29-10-2011, 22:04
bronze
bronze is offline
dat verstandskiezen niets met verstand te maken heeft maar dat het eigenlijk ver-stand-kies is
Oud 29-10-2011, 22:16
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Maar gek genoeg heten ze wel wisdomteeth
Oud 29-10-2011, 22:17
Macrador
Macrador is offline
Of wijsheidstanden in het Vlaams.
Oud 29-10-2011, 22:22
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb beide uitleggen gehoord. Ik meen me te herinneren dat de tandarts wel zei dat het verstándskiezen zijn.
Oud 30-10-2011, 06:32
Verwijderd
Het zijn inderdaad verstándskiezen. Omdat je ze krijgt als je zo tussen de 18-20 bent. En dat is ook de periode dat je verstandig wordt.
Oud 02-11-2011, 18:46
Martińo
Martińo is offline
Hoe een vrouw en kind er uit zien na de bevalling, maar voordat de navelstreng is doorgeknipt:

Spoiler
Oud 02-11-2011, 18:59
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Wat een nasty shit, waarom maken mensen daar foto's van
Oud 02-11-2011, 19:01
Chick Rock
Chick Rock is offline
Nou ja, dat ze die foto maakt is één (ik vind 'm ook nasty, daar niet van, maar goed, je hebt net een kind uit je geperst waar je trots op bent. Ofzo.) maar om 'm vervolgens ook nog op internet te plaatsen...?
Oud 02-11-2011, 19:46
snoopy
snoopy is offline
De foto is er niet meer Linkje?

Ik zag er trouwens heel normaal uit, je ziet helemaal niks aan me Wat zie je dan op die foto?
Oud 02-11-2011, 19:52
MVP
MVP is offline
Ik kwam er net achter dat ik sproeten heb
Oud 02-11-2011, 20:13
Verwijderd
Dat papegaaien niet intelligenter zijn dan bijv. roofvogels maar dat ze gewoon een grotere bereidheid tot leren van nieuwe dingen hebben. Had daar eigenlijk nooit over nagedacht.
Oud 03-11-2011, 20:00
Verwijderd
Wikipedia over dodenmaskers:

In the seventeenth century in some European countries, it was common for death masks to be used as part of the effigy of the deceased, displayed at state funerals.
During the eighteenth and nineteenth centuries they were also used to permanently record the features of unknown corpses for purposes of identification.
This function was later replaced by photography.
Oud 16-11-2011, 08:12
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Up, omdat ik me zojuist bedacht dat ik nog maar een jaar ofzo weet dat het onroerend goed is, en niet "ontroerend" goed.
Oud 16-11-2011, 10:21
Verwijderd
Mijn stad heeft een IKEA.
Oud 16-11-2011, 15:07
Schrödinger
Schrödinger is offline
De mijne ook!
Oud 16-11-2011, 15:09
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
De mijne ook!
ik heb nog nooit in een stad gewoond zónder Ikea (of wacht: dat is niet waar. In Den Haag zelf is geen Ikea. Alleen woonde ik er wel maar 13 minuten vandaan)
Oud 16-11-2011, 15:18
Em.
Em. is offline
Citaat:
De foto is er niet meer Linkje?

Ik zag er trouwens heel normaal uit, je ziet helemaal niks aan me Wat zie je dan op die foto?
Je ziet een naakte vrouw (staand) met een naakte baby in haar armen en dan loopt er zo'n navelstreng van de baby zo de kut van de vrouw in. Maar ik had iets heel ranzigs verwacht met bloed en opengescheurde toestanden, maar het is gewoon een navelstreng en twee naakte mensen.

Ot: ik kwam er vandaag achter dat mijn Nederlands lerares ermee stopt en ik morgen al les krijg van een nieuwe leraar. En ik was net aan mijn lerares gewend.
Oud 16-11-2011, 15:39
Verwijderd
Citaat:
ik heb nog nooit in een stad gewoond zónder Ikea (of wacht: dat is niet waar. In Den Haag zelf is geen Ikea. Alleen woonde ik er wel maar 13 minuten vandaan)
Maar, maar. Mijn IKEA is oprecht wel grappig. De meeste winkels hier zitten in een soort van flatgebouw met heel veel winkels in een gebouw, als een winkelcentrum, maar dan sovjetstijl. De IKEA ook. Het is een hutje van vijf bij vijf met wat lampen enzo.
Oud 18-11-2011, 10:49
snoopy
snoopy is offline
Dat dertig procent van de mensen in India vegatriër is
Oud 18-11-2011, 14:00
Smackrobiotic
Smackrobiotic is offline
Dat je in Frankrijk je varken niet Napoleon mag noemen
Oud 18-11-2011, 14:04
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Dat je in Frankrijk je varken niet Napoleon mag noemen
Whut?
Oud 18-11-2011, 20:54
SophieBerry
SophieBerry is offline
Citaat:
Dat dertig procent van de mensen in India vegatriër is
Niet meer?!
Oud 18-11-2011, 21:05
Verwijderd
Citaat:
Niet meer?!
De bevolking van India is ongeveer 80% Hindoe, die geen rundvlees eten maar niet per se vegetariër zijn, 13% Moslim, die geen varkensvlees eten maar over het algemeen geen vegetariër zijn, dan nog wat andere religies, en maar 1% Boeddhist, die wel vegetariër zijn en waar jij waarschijnlijk aan zit te denken
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten