Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-05-2011, 01:07
Verwijderd
Citaat:
Ik had Dober op msn, maar omdat ik een dramaqueen ben die altijd boos is, heb ik hem, net als een hoop anderen, alweer verwijderd. :')
Echt? Waar heb ik dat nou weer aan te danken dan
Advertentie
Oud 02-05-2011, 01:08
Verwijderd
Citaat:
Echt? Waar heb ik dat nou weer aan te danken dan
Omdat je een lul bent! een lul!!1111
Oud 02-05-2011, 01:08
Verwijderd
Kak ik ben er uit Shortstacked met hoge blinds push ik all-in met TT, krijg ik een call door KQos en die lul maakt z'n straight door een kutboard
Oud 02-05-2011, 01:09
Verwijderd
Citaat:
Omdat je een lul bent! een lul!!1111
Haha wat een gelul Steef. Ik kan me serieus niet herinneren wat ik verkeerd gezegd of gedaan heb dat een delete gerechtvaardigd is
Oud 02-05-2011, 01:11
Verwijderd
Citaat:
Kak ik ben er uit Shortstacked met hoge blinds push ik all-in met TT, krijg ik een call door KQos en die lul maakt z'n straight door een kutboard
eerst dacht ik even dat dit computernerdtaal was
Oud 02-05-2011, 01:16
Verwijderd
Citaat:
Haha wat een gelul Steef. Ik kan me serieus niet herinneren wat ik verkeerd gezegd of gedaan heb dat een delete gerechtvaardigd is
Nee joh, zit ook maar te overdrijven.

Weet het ook niet meer precies eigenlijk. Zal me wel weer hebben zitten aanstellen.

:')
Oud 02-05-2011, 01:21
Verwijderd
Citaat:
eerst dacht ik even dat dit computernerdtaal was
Pokernerdtaal!
Oud 02-05-2011, 01:26
Verwijderd
Kom op mensen, waar is die party-spirit!!! Handjes in de lucht!!!

Oud 02-05-2011, 01:37
Verwijderd
Citaat:
Kom op mensen, waar is die party-spirit!!! Handjes in de lucht!!!

[filmpje]

Pipje.

Ik heb 'm opstaan.
Oud 02-05-2011, 01:41
Verwijderd
Citaat:

Pipje.

Ik heb 'm opstaan.
echt mijn favo nummertje van de afgelopen weken. Je gaat vanzelf 70's dansjes doen.
Oud 02-05-2011, 02:11
Verwijderd
Ik heb het laat je horen-topic weer eens door zitten lezen. Superjammer dat die linkjes het maar een bepaalde tijd doen, je kan nu niks meer terugluisteren.

Laatst gewijzigd op 02-05-2011 om 02:21.
Oud 02-05-2011, 02:13
Verwijderd
http://vocaroo.com/?media=vxgbOd5D7ZibUpUAc

Ik vond nog een nieuwe opname met een kek achtergrondmuziekje!

Wel kinderlijk stemmetje, maar wat doe je eraan he!
Oud 02-05-2011, 08:09
Rationeel
Rationeel is offline
goeeeeedemorgen lekkertjes!
Oud 02-05-2011, 08:43
Schrödinger
Schrödinger is offline
Goooooooedosama!
Oud 02-05-2011, 08:46
Rationeel
Rationeel is offline
op wie moeten ze nu jagen?
Oud 02-05-2011, 08:47
Rationeel
Rationeel is offline
ow, mladic misschien. hoewel dat wel suf is.
Oud 02-05-2011, 08:49
Sherlock
Sherlock is offline
Waldo
Oud 02-05-2011, 08:51
Rationeel
Rationeel is offline
Oud 02-05-2011, 08:55
Rationeel
Rationeel is offline
ik vermoed dat mijn aandeeltjes vandaag verkocht worden. dan heb ik wel een horloge verdiend
Oud 02-05-2011, 09:02
Rationeel
Rationeel is offline
owja sann, wat is dat nou? heb ik 7 geile mannen voor je in de aanbieding en dan kom je niet!
Oud 02-05-2011, 09:03
Verwijderd
Citaat:
op wie moeten ze nu jagen?
Gewoon op degene die nu de nieuwe 'leider' van Al Quaida is
Oud 02-05-2011, 09:08
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
ik vermoed dat mijn aandeeltjes vandaag verkocht worden. dan heb ik wel een horloge verdiend
Beetje winst op gemaakt?
Oud 02-05-2011, 09:11
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Beetje winst op gemaakt?
17%
Oud 02-05-2011, 09:12
Carn
Carn is offline
wat een feest jongens, een dode Bin Laden. Nu wachten op alle vergeldingsacties.
Oud 02-05-2011, 09:15
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
wat een feest jongens, een dode Bin Laden. Nu wachten op alle vergeldingsacties.
Ze hadden toch al een hele zooi van hun topmannen omgebracht?

Ik betwijfel btw of hij zich echt zo erg heeft verzet dat ze hem direct een headshot moesten geven
Oud 02-05-2011, 09:16
Verwijderd
De Taliban heeft al ontkend dat hij dood is. Volgens mij komen er meer complottheorieën dan vergeldingsacties.
Oud 02-05-2011, 09:21
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ze hadden toch al een hele zooi van hun topmannen omgebracht?

Ik betwijfel btw of hij zich echt zo erg heeft verzet dat ze hem direct een headshot moesten geven
Moh. Volgens mij was het meer een 'dead or alive' actie; dus gewoon wat stoere special forces die dat complex binnendrongen en gewoon zo snel mogelijk door eventuele mensen heen knalden. Zal vast nog wel een spannende verfilming van komen.

Citaat:
De Taliban heeft al ontkend dat hij dood is. Volgens mij komen er meer complottheorieën dan vergeldingsacties.
Ja, het komt politiek gezien natuurlijk weer goed uit voor Obama!
Oud 02-05-2011, 09:22
Verwijderd
Citaat:
Mja, maar dan ga je er vanuit dat iedereen liever zelf kookt. Er zijn dus zat ouders die denken dat uit een potje beter is voor kinderen

Ik dacht vroeger altijd dat eigenlijk iedereen het erover eens was dat zelf koken beter was, maar dat sommige mensen dat teveel werk vonden. Maar olvarit&co hebben blijkbaar zó goed gemarket dat er hele legers ouders zijn die denken dat de kiddo's nog niet mee mogen eten met volwassenen omdat ze daar niet de benodigde vitaminen en mineralen uithalen en blaaaaa.

En dan heb je dus de 'gewone' potjes voor het klootjesvolk (potjes met andijvie, spinazie, kip etc.) en de á la carte potjes voor de zeer bewuste ouders. Hm.
Het ligt natuurlijk wel aan wat je zelf eet! Dat je niet wat van je patat en vlammetjes door de blender gooit en aan je baby voert.
Oud 02-05-2011, 09:23
snoopy
snoopy is offline
Sarah is anders gek op friet! (alleen eten wij dat thuis nooit, arm kind)
Oud 02-05-2011, 09:25
Verwijderd
Maar dan om een frietje in haar knuist te houden en aan te knabbelen, neem ik aan, niet geblenderd en ook niet toen ze 8 maanden was
Oud 02-05-2011, 09:28
snoopy
snoopy is offline
Friet in de blender, hmmm!

Maar dus ook mensen die zelf dan spaghetti eten, of andijviestamppot, of weet ik veel... Die vinden dat dus niet geschikt voor kinderen (ook niet voor kinderen vanaf een jaar), omdat olvarit zegt dat je veeeel beter hun potjes kunt geven.

"Wij van wc-eend adviseren wc-eend"
Oud 02-05-2011, 09:29
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ja, de birthers zullen het wel niet geloven.
Oud 02-05-2011, 09:30
Verwijderd
Mjah. Hoewel je het voor een baby dan dus wel zonder zout moet maken
Oud 02-05-2011, 09:33
snoopy
snoopy is offline
Ja, maar dat vertelt iedereen je ook, dus dat wéten mensen wel. Maar dan nog durven ze het niet ofzo. (wij eten trouwens altijd zonder zout, heel saai )
Oud 02-05-2011, 09:35
snoopy
snoopy is offline
Geef toe, ze weten het goed te brengen: http://www.nutriciakindervoeding.nl/...spx?sc_lang=en
Oud 02-05-2011, 09:36
Verwijderd
Er zijn ook mensen die ervan overtuigd zijn dat flesvoeding veeeel beter is!
Oud 02-05-2011, 09:37
Verwijderd
Toen ik laatst begon over het eerste hapje en dat ik dacht dat ik worteltjes of bloemkool wilde gaan maken, keek mozman me ook aan met zo'n blik van "moet je weer de geitenwollensok uithangen?" en vroeg hij of potjes niet beter waren want daar zaten vast allemaal toegevoegde noodzakelijke voedingsstoffen etc in
Oud 02-05-2011, 09:38
snoopy
snoopy is offline
Nou, dat dus.
Oud 02-05-2011, 09:39
snoopy
snoopy is offline
Ik heb trouwens dit weekend broccoli, wortels, bloemkool en erwten staan maken voor Julia
Oud 02-05-2011, 09:40
Verwijderd
hoe gaat het eten? hihi t lijkt me zo leuk. en alles goed met de junior snoopy's?
Oud 02-05-2011, 09:41
Verwijderd
<style type="text/css">
body { background: url(images/1.png) fixed top no-repeat;}
</style>

volkert naamzoek
Oud 02-05-2011, 09:43
snoopy
snoopy is offline
Fruit vindt ze erg lekker (banaan en peer). De wortels vond ze oké, maar de broccoli vond ze heeeel vies
Bij alles kijkt ze in eerste instantie heel vies (dat hoort natuurlijk, maar het is wel hilarisch) maar de meeste dingen wil ze dan toch meer hapjes van. Bij de broccoli hield ze haar mond echter stijf dicht

Het gaat heel goed hier! Sarah maakt koprollen en kletst met de oren van het hoofd, zo gezellig!
En Julia is heel actief, die rolt al alle kanten op, begint al een beetje te kruipen (!) en pakt haar voetjes vast.

Mozbaby is ook bijna toe aan hapjes toch? Of wacht je er nog even mee?
Oud 02-05-2011, 09:43
Verwijderd
<3
Oud 02-05-2011, 09:44
Schrödinger
Schrödinger is offline
i = 1
while i > 0
fprintf('Hello world! \n');
end

volkert naamzoek
Oud 02-05-2011, 09:45
Carn
Carn is offline
thats quite some heavy duty coding!
Oud 02-05-2011, 09:48
Verwijderd
Citaat:
;
Oud 02-05-2011, 09:48
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Oud 02-05-2011, 09:50
Verwijderd
hoe. nee. hoe. uh. Ik heb een menubalk en die wil ik fixed aan de bovenkant. Dat is oké, dat is gelukt. En hij zit mooi in het midden etc. Maar, hoe krijg ik hem zeg maar OP de afbeeldingen die ik heb? Hij schuift er nu telkens achter! Ik heb background veranderd in foreground maar dat was niet de truc :;d
Oud 02-05-2011, 09:51
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
hoe. nee. hoe. uh. Ik heb een menubalk en die wil ik fixed aan de bovenkant. Dat is oké, dat is gelukt. En hij zit mooi in het midden etc. Maar, hoe krijg ik hem zeg maar OP de afbeeldingen die ik heb? Hij schuift er nu telkens achter! Ik heb background veranderd in foreground maar dat was niet de truc :;d
alt-f4 ;d;d;dD:;dD;D:;d
Oud 02-05-2011, 09:53
Verwijderd
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten