Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
http://vocaroo.com/?media=vxgbOd5D7ZibUpUAc
Ik vond nog een nieuwe opname met een kek achtergrondmuziekje! Wel kinderlijk stemmetje, maar wat doe je eraan he! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Friet in de blender, hmmm!
![]() Maar dus ook mensen die zelf dan spaghetti eten, of andijviestamppot, of weet ik veel... Die vinden dat dus niet geschikt voor kinderen (ook niet voor kinderen vanaf een jaar), omdat olvarit zegt dat je veeeel beter hun potjes kunt geven. "Wij van wc-eend adviseren wc-eend"
|
Geef toe, ze weten het goed te brengen: http://www.nutriciakindervoeding.nl/...spx?sc_lang=en
|
Verwijderd
|
Toen ik laatst begon over het eerste hapje en dat ik dacht dat ik worteltjes of bloemkool wilde gaan maken, keek mozman me ook aan met zo'n blik van "moet je weer de geitenwollensok uithangen?" en vroeg hij of potjes niet beter waren want daar zaten vast allemaal toegevoegde noodzakelijke voedingsstoffen etc in
![]() |
![]() |
|
Fruit vindt ze erg lekker (banaan en peer). De wortels vond ze oké, maar de broccoli vond ze heeeel vies
![]() Bij alles kijkt ze in eerste instantie heel vies (dat hoort natuurlijk, maar het is wel hilarisch) maar de meeste dingen wil ze dan toch meer hapjes van. Bij de broccoli hield ze haar mond echter stijf dicht ![]() Het gaat heel goed hier! Sarah maakt koprollen ![]() En Julia is heel actief, die rolt al alle kanten op, begint al een beetje te kruipen (!) en pakt haar voetjes vast. Mozbaby is ook bijna toe aan hapjes toch? Of wacht je er nog even mee?
|
Verwijderd
|
hoe. nee. hoe. uh. Ik heb een menubalk en die wil ik fixed aan de bovenkant. Dat is oké, dat is gelukt. En hij zit mooi in het midden etc. Maar, hoe krijg ik hem zeg maar OP de afbeeldingen die ik heb? Hij schuift er nu telkens achter! Ik heb background veranderd in foreground maar dat was niet de truc
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
|