Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-05-2011, 00:19
Verwijderd
Ik ga ook een bed induiken. Truste!
Advertentie
Oud 04-05-2011, 00:22
Verwijderd
dingen die vastlopen tijdens het opslaan en dan corrupt raken animatie kwijt.
Oud 04-05-2011, 00:27
Verwijderd
jippie ik heb het kastje morgen ophalen.
Oud 04-05-2011, 00:28
Verwijderd
hopelijk nu wel zonder gedoe pip!
Oud 04-05-2011, 00:29
Verwijderd
Dat gewhine over dat de foto's van Osama te schokkend zijn om vrij te geven. Niet zo zeuren, en laat gewoon zien. De halve wereld heeft ook 1 guy 1 jar gezien.
Oud 04-05-2011, 00:30
Verwijderd
Oh, en, bekritiseerd worden over blowen/drinken door mensen die zelf desperate heel het huis afzoeken voor een sigaret :''')

Oud 04-05-2011, 00:33
Verwijderd
Citaat:
hopelijk nu wel zonder gedoe pip!
het mailtje terug kwam kordaat over!
hij is wel minder mooi dan die eerste, maar ach, deze is denk ik beter geschikt als opknappertje want bij die andere had ik daar ws spijt van gekregen.

Ik weet alleen nog niet of ie roze of groen wordt. Ik denk roze voor extra hoog kitsch gehalte.

hier dit is toch eeeeeeeeenig.

Oud 04-05-2011, 00:34
Verwijderd
en wat een pech heb jij met je computer de laaste dagen!
Verwijderd
ja volgens mij wil het universum niet dat ik afstudeer alle mogelijke dingen gaan mis.
Verwijderd
Citaat:
Oh, en, bekritiseerd worden over blowen/drinken door mensen die zelf desperate heel het huis afzoeken voor een sigaret :''')

[afbeelding]
dat gifje

maar idd, of mensen die zeggen dat ze tegen drugs zijn maar ondertussen wel lekker alcohol drinken.
Oud 04-05-2011, 00:35
Verwijderd
Citaat:
hij is wel minder mooi dan die eerste, maar ach, deze is denk ik beter geschikt als opknappertje want bij die andere had ik daar ws spijt van gekregen.

Ik weet alleen nog niet of ie roze of groen wordt. Ik denk roze voor extra hoog kitsch gehalte.

[afbeelding]

errrrrr
Oud 04-05-2011, 00:36
Verwijderd
Citaat:
errrrrr
he ventje niks errr want die ene leeuwenpootstool van jou zou er prima bij staan
Oud 04-05-2011, 00:36
Verwijderd
Citaat:

[afbeelding]
Echt eeeeenig, meid!

Zou 'm roze doen, maarja, dat zeg ik
Oud 04-05-2011, 00:38
Verwijderd
Citaat:
he ventje niks errr want die ene leeuwenpootstool van jou zou er prima bij staan
skit, je hebt gelijk, het is meer vooral ook de kleur en de pluizige dingen die er aanhangen die mijn mondhoeken een beetje doen wiebelen. De vorm van het ding zelf is awesome. Mooi schuren, mooi hout
Oud 04-05-2011, 00:39
Verwijderd
Geen roze dissen jonge!

Mijn kamer heeft ook veel roze, en het is awesome.

M'n kamer is best klein, en supersimpel, maar toch wil ik soms een foto maken omdat het er zo leuk uitziet.

Ben sowieso erg blij met dit huis. Nooit last van anderen, best wel schoon altijd, toplocatie, ik heb de zon overdag niet op m'n raam, dus altijd lekker koel, behulpzame huisbaas, vaatwasser, alle winkels op loopafstand.

Oud 04-05-2011, 00:46
Elmp
Elmp is offline
yo
Oud 04-05-2011, 00:46
Verwijderd
Waar zijn Pip en Lud nu ineens?
Oud 04-05-2011, 00:48
Verwijderd
Citaat:
Echt eeeeenig, meid!

Zou 'm roze doen, maarja, dat zeg ik
nou ik heb nu een roze slaapkamer, best een donkere kleur en ik vind het zo'n ongezellig hok. Ik wil dus die muren daar knalgroen en dan met roze accessoires. Ik zie het al helemaal voor me.

Citaat:
skit, je hebt gelijk, het is meer vooral ook de kleur en de pluizige dingen die er aanhangen die mijn mondhoeken een beetje doen wiebelen. De vorm van het ding zelf is awesome. Mooi schuren, mooi hout
uhuh dit is barok goes hip, als ik die stoel van jou zie op foto's dan gaan mijn handen altijd jeuken om er een leuk knalstofje op de toen Het is ook vreselijk over de top natuurlijk, zo ben ik qua uiterlijk en gedrag helemaal niet maar in huis hou ik ervan.

Citaat:
Geen roze dissen jonge!

Mijn kamer heeft ook veel roze, en het is awesome.

M'n kamer is best klein, en supersimpel, maar toch wil ik soms een foto maken omdat het er zo leuk uitziet.

Ben sowieso erg blij met dit huis. Nooit last van anderen, best wel schoon altijd, toplocatie, ik heb de zon overdag niet op m'n raam, dus altijd lekker koel, behulpzame huisbaas, vaatwasser, alle winkels op loopafstand.

he ja, ik heb eigenlijk nog nooit een foto van je kamer gezien. Post eens
En je zit wel chill daar ja qua locatie. Best wel dichtbij alles, in de herenstr heb je bijna alle winkels die je nodig hebt (alleen geen hema toch? of was die er nou niet zolang geleden toch bijgekomen?) En natuurlijk om de hoek bij talamini. wat wil je nog meer.
Verwijderd
Citaat:
huiswerk maken!
Verwijderd
Citaat:
reageren op jullie posts!
Oud 04-05-2011, 00:53
Verwijderd
Citaat:
he ja, ik heb eigenlijk nog nooit een foto van je kamer gezien. Post eens
En je zit wel chill daar ja qua locatie. Best wel dichtbij alles, in de herenstr heb je bijna alle winkels die je nodig hebt (alleen geen hema toch? of was die er nou niet zolang geleden toch bijgekomen?) En natuurlijk om de hoek bij talamini. wat wil je nog meer.
Ja, zou wel een foto willen posten, maar heb niks om een foto mee te maken!
Ja, m'n telefoon, maar ben het kabeltje daarvan kwijt, helaas!

Ja, er is ook een Hema! En een Kruidvat, een Blokker, een Albert Heijn, Aldi, postkantoor/Bruna, zelfs een kledingboetiekje wat best wel hoerig is, maar als je goed zoekt ook een aantal leuke (goedkope) dingen heeft.
Oud 04-05-2011, 00:54
Verwijderd
ik heb vroegah op de kerklaan gewerkt dus ik ken het wel een beetje.
bedoel je max 15 ofzo?
Oud 04-05-2011, 00:55
Verwijderd
ik moet nu echt slapen, want ik moet voor mijn doen best vroeg op.
dag kinders.
Oud 04-05-2011, 00:55
Verwijderd
Citaat:
ik heb vroegah op de kerklaan gewerkt dus ik ken het wel een beetje.
bedoel je max 15 ofzo?
Nee Boetiek Nikita heet het geloof ik
Oud 04-05-2011, 00:58
Verwijderd
Citaat:
uhuh dit is barok goes hip, als ik die stoel van jou zie op foto's dan gaan mijn handen altijd jeuken om er een leuk knalstofje op de toen
Haha, ik heb bij al die kastjes die je roze of groen wil maken juist zoiets van 'nohhh schuren en lakken en mooi restaureren tot hun originele klassieke glorie'.
Oud 04-05-2011, 00:59
Verwijderd
De lange witte gordijnen die ik heb maken mijn kamer echt af. Plus de roze rolgordijnen en roze deuren.
Oud 04-05-2011, 01:06
Verwijderd
En ik heb Marilyn en Elvis in het zwart-wit aan de muur hangen, maar dat vindt men, lees; bepaalde mensen, vast weer cliché.
Oud 04-05-2011, 01:10
Verwijderd
volgens mij zijn we allemaal een beetje cliché
Oud 04-05-2011, 01:17
Verwijderd
Heel het leven is één groot cliché!
Oud 04-05-2011, 01:20
Verwijderd
Het is vast een veel te serieus onderwerp op dit topic, op dit uur, maar ik vind het dus vrij raar dat Sietske H. (die van die babymoorden) 12 jaar cel heeft gekregen.

het feit dat je 4 keer zwanger wordt, de zwangerschap verbergt, en vervolgens in het geheim bevalt en de baby's doodt, dat duidt er toch op dat je zwaar gestoord bent?

Ik ga nu even heel hard zijn, maar er is niemand die die baby's gaat missen, die baby's zelf kenden ook geen angst/direct bewustzijn/wil om te leven, dus ik vind in dit geval haar gestoordheid zwaarder wegen dan het feit dat ze haar baby's van het leven beroofd heeft. Zij is diegene die altijd met dit drama moet leven, wat gaat gevangenisstraf daar aan toevoegen? Gevangenisstraf is in mijn ogen voor mensen die tegen de maatschappij beschermd moeten worden, of voor mensen die iets heel vreselijks ergs gedaan hebben, bij hun volle verstand, en waar ze wat jaren in de gevangenis over na mogen denken.

Hoewel ik het uiteraard vreselijk vind wat Sietske H. heeft gedaan, vind ik het in de eerste plaats een daad van een gestoorde, die hulp nodig heeft, begeleiding en toezicht, zodat ze zoiets als dit nooit meer zal doen, in plaats van gevangenisstraf. Ook al staat gevangenisstraf in de wet, bij moord, wie is er bij gebaat?

Amen.
Oud 04-05-2011, 01:25
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Het is vast een veel te serieus onderwerp op dit topic, op dit uur, maar ik vind het dus vrij raar dat Sietske H. (die van die babymoorden) 12 jaar cel heeft gekregen.

het feit dat je 4 keer zwanger wordt, de zwangerschap verbergt, en vervolgens in het geheim bevalt en de baby's doodt, dat duidt er toch op dat je zwaar gestoord bent?

Ik ga nu even heel hard zijn, maar er is niemand die die baby's gaat missen, die baby's zelf kenden ook geen angst/direct bewustzijn/wil om te leven, dus ik vind in dit geval haar gestoordheid zwaarder wegen dan het feit dat ze haar baby's van het leven beroofd heeft. Zij is diegene die altijd met dit drama moet leven, wat gaat gevangenisstraf daar aan toevoegen? Gevangenisstraf is in mijn ogen voor mensen die tegen de maatschappij beschermd moeten worden, of voor mensen die iets heel vreselijks ergs gedaan hebben, bij hun volle verstand, en waar ze wat jaren in de gevangenis over na mogen denken.

Hoewel ik het uiteraard vreselijk vind wat Sietske H. heeft gedaan, vind ik het in de eerste plaats een daad van een gestoorde, die hulp nodig heeft, begeleiding en toezicht, zodat ze zoiets als dit nooit meer zal doen, in plaats van gevangenisstraf. Ook al staat gevangenisstraf in de wet, bij moord, wie is er bij gebaat?

Amen.
De rechtbank had ook idd wel een 'vermoeden' (nouja, ze WISTEN het gewoon, maar dat was de term), maar omdat Sietske niet mee wilde werken aan het psychisch onderzoek vanr het PBC, uit angst voor TBS, konden ze haar dus niet ontoerekeningsvatbaar verklaren. Hence, volle verantwoordelijkheid, dus gevangenisstraf. Het OM had ook graag TBS gezien (en ws. de rechters ook) maar ja, iemand kan zelfs dus bepalen om (al dan niet) mee te werken aan het onderzoek en daarmee TBS ontlopen in ons overcorrecte rechtssysteem
Oud 04-05-2011, 01:31
Verwijderd
Citaat:
De rechtbank had ook idd wel een 'vermoeden' (nouja, ze WISTEN het gewoon, maar dat was de term), maar omdat Sietske niet mee wilde werken aan het psychisch onderzoek vanr het PBC, uit angst voor TBS, konden ze haar dus niet ontoerekeningsvatbaar verklaren. Hence, volle verantwoordelijkheid, dus gevangenisstraf. Het OM had ook graag TBS gezien (en ws. de rechters ook) maar ja, iemand kan zelfs dus bepalen om (al dan niet) mee te werken aan het onderzoek en daarmee TBS ontlopen in ons overcorrecte rechtssysteem
Ja, achterlijk vind ik dat. Zo geef je dus iemand, die dus misschien (want dat moet uit dat onderzoek blijken) gestoord is, de keuze om mee te werken aan een onderzoek.

Wat is dat voor rare softe aanpak? Je hebt 4 van je baby's na de bevalling gedood en verstopt, meewerken zal je, raar wijf! Alsof zo iemand normaal is!

Nu gaat ze 12 jaar naar de gevangenis, wat me verder ook weinig interesseert hoor, voor haar, maar uit juridisch oogpunt vind het dus allemaal maar een rare gang van zaken.
Ze moet gestraft worden omdat ze uit gestoordheid iets heeft gedaan waar ze alleen zichzelf maar mee heeft? (Namelijk, haar baby's, die alleen zij 'gekend' heeft, gelijk na de bevalling gedood)

Ik zeg, opnemen, of zorgen dat ze intensieve hulp krijgt.

Gevangenisstraf voelt in deze gewoon heel raar voor me.
Oud 04-05-2011, 01:37
Verwijderd
blah saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai
Oud 04-05-2011, 01:50
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ja, achterlijk vind ik dat. Zo geef je dus iemand, die dus misschien (want dat moet uit dat onderzoek blijken) gestoord is, de keuze om mee te werken aan een onderzoek.

Wat is dat voor rare softe aanpak? Je hebt 4 van je baby's na de bevalling gedood en verstopt, meewerken zal je, raar wijf! Alsof zo iemand normaal is!

Nu gaat ze 12 jaar naar de gevangenis, wat me verder ook weinig interesseert hoor, voor haar, maar uit juridisch oogpunt vind het dus allemaal maar een rare gang van zaken.
Ze moet gestraft worden omdat ze uit gestoordheid iets heeft gedaan waar ze alleen zichzelf maar mee heeft? (Namelijk, haar baby's, die alleen zij 'gekend' heeft, gelijk na de bevalling gedood)

Ik zeg, opnemen, of zorgen dat ze intensieve hulp krijgt.

Gevangenisstraf voelt in deze gewoon heel raar voor me.
Ja, het is raar dat je geen TBS kunt opleggen zonder psychisch onderzoek, als de omstandigheden erom schreeuwen. Maar het zal wel weer zo zijn redenen hebben.

Het komt bij deze zaak alleen wel een beetje ongelukkig naar voren. Domme muts dat het is. "Ik wilde zo graag de perfecte dochter zijn, mumumumuuu", sterf lekker. Gaat ze nog in hoger beroep ook Hopelijk krijgt ze bovenop die 12 jaar nog een portie billenkoek.
Oud 04-05-2011, 02:44
Verwijderd
mleh
Oud 04-05-2011, 02:54
Verwijderd
Heb je het corrupte bestand nog kunnen redden? Dat schijnt soms te kunnen, al heb ik het zelf nooit geprobeerd.
Oud 04-05-2011, 03:34
Verwijderd
ik ben wakker door mijn enge droom. Ik heb allerlei disney muziek opgezet en nu ben ik niet meer zo bang ik ga maar weer slapen want dat had ik pas 2 uur gedaan.
Oud 04-05-2011, 07:01
Lorelei
Lorelei is offline
Goeiemorgen.
Oud 04-05-2011, 08:03
Rationeel
Rationeel is offline
goeeeeedemorgen!
Oud 04-05-2011, 08:04
Rationeel
Rationeel is offline
als eerste naar bed en als eerste weer op. burgerstel zijn we wel
Oud 04-05-2011, 08:05
Rationeel
Rationeel is offline
en breaking bad is trouwens inderdaad tof, noedel.

nog 2 maanden en seizoen 4 is er
Oud 04-05-2011, 08:19
Verwijderd
Citaat:
als eerste naar bed en als eerste weer op. burgerstel zijn we wel
ik was ook al op, maar nog onder de douche!
Oud 04-05-2011, 08:27
Rationeel
Rationeel is offline
dan mag jij ook meedoen
Oud 04-05-2011, 08:37
Verwijderd
Hier ging de wekker gewoon om 6 uur *gaap*
Oud 04-05-2011, 08:41
Rationeel
Rationeel is offline
wat zitten er toch veel mensen te zeiken over het feit dat osama is doodgeschoten. fuck rechten van de mens
Oud 04-05-2011, 09:00
Carn
Carn is offline
Ja, dat snap ik ook niet echt. Osama & co hielden zich aan geen enkele conventie en waren direct verantwoordelijk voor genoeg doden en ellende. Overigens zal de VS zich hier braaf omheen gaan lullen, want als ze m echt in 1x dood wilde hebben hadden ze wel raketten op dat complex afgeschoten. Dus capture lukte niet snel genoeg, dan maar een kill.

Citaat:
A more thorough explanation of the legal basis was given last year by Harold Hongju Koh, legal adviser at the US state department. He told a meeting of the American Society of International Law: "Some have argued that the use of lethal force against specific individuals fails to provide adequate process and thus constitutes unlawful extrajudicial killing. But a state that is engaged in an armed conflict or in legitimate self-defence is not required to provide targets with legal process before the state may use lethal force.

"The principles of distinction and proportionality that the US applies are …implemented rigorously throughout the planning and execution of lethal operations to ensure that such operations are conducted in accordance with all applicable law."

He added: "Some have argued that our targeting practices violate domestic law, in particular, the longstanding domestic ban on assassinations. But under domestic law, the use of lawful weapons systems - consistent with the applicable laws of war - for precision targeting of specific high-level belligerent leaders when acting in self-defence or during an armed conflict is not unlawful, and hence does not constitute 'assassination'."

John Bellinger III, who served as the state department's senior lawyer during George Bush's second term as president, also insisted the strike was legitimate.

"The killing is not prohibited by the long-standing assassination prohibition in executive order 12333 [signed in 1981] because the action was a military action in the ongoing US armed conflict with al-Qaida and it is not prohibited to kill specific leaders of an opposing force," he wrote.

"The assassination prohibition also does not apply to killings in self-defence. The executive branch will also argue that the action was permissible under international law both as a permissible use of force in the US armed conflict with al-Qaida and as a legitimate action in self-defence, given that Bin Laden was clearly planning additional attacks."
Oud 04-05-2011, 09:23
Verwijderd
Citaat:
en breaking bad is trouwens inderdaad tof, noedel.

nog 2 maanden en seizoen 4 is er
oh ja, dat moet ik nog steeds een downloaden, m'n buren hebben het daar ook steeds over dat ik dat MOET zien.
Oud 04-05-2011, 09:25
Verwijderd
Wij gaan zo naar de dierentuin
Oud 04-05-2011, 09:39
Verwijderd
Citaat:
Wij gaan zo naar de dierentuin
Leuk! Welke?
Oud 04-05-2011, 09:47
Rationeel
Rationeel is offline
apies kijken