Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maar idd, of mensen die zeggen dat ze tegen drugs zijn maar ondertussen wel lekker alcohol drinken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Zou 'm roze doen, maarja, dat zeg ik ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Geen roze dissen jonge!
Mijn kamer heeft ook veel roze, en het is awesome. M'n kamer is best klein, en supersimpel, maar toch wil ik soms een foto maken omdat het er zo leuk uitziet. Ben sowieso erg blij met dit huis. Nooit last van anderen, best wel schoon altijd, toplocatie, ik heb de zon overdag niet op m'n raam, dus altijd lekker koel, behulpzame huisbaas, vaatwasser, alle winkels op loopafstand. ![]() |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() En je zit wel chill daar ja qua locatie. Best wel dichtbij alles, in de herenstr heb je bijna alle winkels die je nodig hebt (alleen geen hema toch? of was die er nou niet zolang geleden toch bijgekomen?) En natuurlijk om de hoek bij talamini. wat wil je nog meer. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ja, m'n telefoon, maar ben het kabeltje daarvan kwijt, helaas! Ja, er is ook een Hema! En een Kruidvat, een Blokker, een Albert Heijn, Aldi, postkantoor/Bruna, zelfs een kledingboetiekje wat best wel hoerig is, maar als je goed zoekt ook een aantal leuke (goedkope) dingen heeft. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Het is vast een veel te serieus onderwerp op dit topic, op dit uur, maar ik vind het dus vrij raar dat Sietske H. (die van die babymoorden) 12 jaar cel heeft gekregen.
het feit dat je 4 keer zwanger wordt, de zwangerschap verbergt, en vervolgens in het geheim bevalt en de baby's doodt, dat duidt er toch op dat je zwaar gestoord bent? Ik ga nu even heel hard zijn, maar er is niemand die die baby's gaat missen, die baby's zelf kenden ook geen angst/direct bewustzijn/wil om te leven, dus ik vind in dit geval haar gestoordheid zwaarder wegen dan het feit dat ze haar baby's van het leven beroofd heeft. Zij is diegene die altijd met dit drama moet leven, wat gaat gevangenisstraf daar aan toevoegen? Gevangenisstraf is in mijn ogen voor mensen die tegen de maatschappij beschermd moeten worden, of voor mensen die iets heel vreselijks ergs gedaan hebben, bij hun volle verstand, en waar ze wat jaren in de gevangenis over na mogen denken. Hoewel ik het uiteraard vreselijk vind wat Sietske H. heeft gedaan, vind ik het in de eerste plaats een daad van een gestoorde, die hulp nodig heeft, begeleiding en toezicht, zodat ze zoiets als dit nooit meer zal doen, in plaats van gevangenisstraf. Ook al staat gevangenisstraf in de wet, bij moord, wie is er bij gebaat? Amen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat is dat voor rare softe aanpak? Je hebt 4 van je baby's na de bevalling gedood en verstopt, meewerken zal je, raar wijf! Alsof zo iemand normaal is! Nu gaat ze 12 jaar naar de gevangenis, wat me verder ook weinig interesseert hoor, voor haar, maar uit juridisch oogpunt vind het dus allemaal maar een rare gang van zaken. Ze moet gestraft worden omdat ze uit gestoordheid iets heeft gedaan waar ze alleen zichzelf maar mee heeft? (Namelijk, haar baby's, die alleen zij 'gekend' heeft, gelijk na de bevalling gedood) Ik zeg, opnemen, of zorgen dat ze intensieve hulp krijgt. Gevangenisstraf voelt in deze gewoon heel raar voor me. |
![]() |
||
Citaat:
Het komt bij deze zaak alleen wel een beetje ongelukkig naar voren. Domme muts dat het is. "Ik wilde zo graag de perfecte dochter zijn, mumumumuuu", sterf lekker. Gaat ze nog in hoger beroep ook ![]() |
![]() |
||
Ja, dat snap ik ook niet echt. Osama & co hielden zich aan geen enkele conventie en waren direct verantwoordelijk voor genoeg doden en ellende. Overigens zal de VS zich hier braaf omheen gaan lullen, want als ze m echt in 1x dood wilde hebben hadden ze wel raketten op dat complex afgeschoten. Dus capture lukte niet snel genoeg, dan maar een kill.
Citaat:
|
|