Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-05-2011, 23:24
Carn
Carn is offline
Bewonderenswaardig.
Oud 25-05-2011, 23:25
Verwijderd
Citaat:
Bewonderenswaardig.
Dacht ik wel.
Oud 25-05-2011, 23:25
Noedelhap
Noedelhap is offline
Is het jaliefgevoel niet gewoon een combinatie van het ontkennen van verlatingsangst en het jezelf wegcijferen ("ik ben blij dat de liefde van mijn leven gelukkig is met een ander, ook al betekent dat dat ik alleen ben...nee hoor, het doet me helemaal niks ik heb mijn trouwe viervoeter nog, meer heb ik niet nodig *forever alone*")?
Oud 25-05-2011, 23:26
Verwijderd
Ik ben jaloers als iemand iets heeft wat ik ook graag wil.

Dus materialistische zaken.... ik ben niet jaloers als iemand een dure smartphone oid heeft, want ik hoef zo'n ding niet.

Maar als iemand een verre reis maakt.. ja, dan ben ik wel jaloers.
Oud 25-05-2011, 23:27
Verwijderd
Citaat:
Is het jaliefgevoel niet gewoon een combinatie van het ontkennen van verlatingsangst en het jezelf wegcijferen ("ik ben blij dat de liefde van mijn leven gelukkig is met een ander, ook al betekent dat dat ik alleen ben...nee hoor, het doet me helemaal niks ik heb mijn trouwe viervoeter nog, meer heb ik niet nodig *forever alone*")?
nee noedelhap, omdat jij dat niet hebt betekent niet dat het instant kut is :"D
Oud 25-05-2011, 23:29
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
nee noedelhap, omdat jij dat niet hebt betekent niet dat het instant kut is :"D
Ik snap niet wat je bedoelt hiermee? Ik zeg nergens dat het kut is namelijk...Ik probeer het me alleen voor te stellen.

Maar ken je dan geen verlatingsangst bijv.? Of niet zozeer angst, maar in milde vorm dan?
Oud 25-05-2011, 23:30
Carn
Carn is offline
Citaat:
Maar als iemand een verre reis maakt.. ja, dan ben ik wel jaloers.
Dan moet je daar iets aan doen hè.
Oud 25-05-2011, 23:32
Verwijderd
Citaat:
Ik ben niet zo goed met klagende en jaloerse mensen
Same. Of nou ja, dat is niet waar. Ik trek het vooral slecht als ik me er zelf niks bij voor kan stellen.

Citaat:
Superkut!!!!

Citaat:
hmm maar jaloezie gaat vaak ook over materialistische zaken.
Dat vind ik minder erg dan mensen die elkaar niet vertrouwen in een relatie en daarom jaloers zijn.

Citaat:
Nee. Ik denk het niet.
Oud 25-05-2011, 23:34
Verwijderd
Citaat:
Ik snap niet wat je bedoelt hiermee? Ik zeg nergens dat het kut is namelijk...Ik probeer het me alleen voor te stellen.

Maar ken je dan geen verlatingsangst bijv.? Of niet zozeer angst, maar in milde vorm dan?
nee ik bedoel zo van, dat je het probeert af te schilderen alsof het iets neps is, snapte! Zo van 'het is niet een echte emotie, het is gewoon het ontkennen van verlatingsangst'. Maar dat is niet zo!
Oud 25-05-2011, 23:35
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik ben niet zo goed met klagende en jaloerse mensen
Ben jij nooit, NOOIT, maar dan ook NOOOOOOIT jaloers op iemand?
Oud 25-05-2011, 23:36
Verwijderd
Tuurlijk niet, dat is voor klagende huilies, as if.
Oud 25-05-2011, 23:37
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
nee ik bedoel zo van, dat je het probeert af te schilderen alsof het iets neps is, snapte! Zo van 'het is niet een echte emotie, het is gewoon het ontkennen van verlatingsangst'. Maar dat is niet zo!
Neenee, ik probeer het niet zo af te schilderen, ik stel het jaliefgevoel slechts ter discussie met een vraag! Mijn omschrijving is wel een beetje grappig bedoeld, maar voel je vrij om jouw omschrijving te geven dan!
Oud 25-05-2011, 23:38
Verwijderd
Citaat:
Neenee, ik probeer het niet zo af te schilderen, ik stel het jaliefgevoel slechts ter discussie met een vraag! Mijn omschrijving is wel een beetje grappig bedoeld, maar voel je vrij om jouw omschrijving te geven dan!
oh excuses excuses! Ik herkende de scherts niet! Ik kan het niet zo goed omschrijven, volgens mij heb je er een flinke verzameling specifieke karaktereigenschappen voor nodig ook.
Oud 25-05-2011, 23:40
Verwijderd
Citaat:
Ben jij nooit, NOOIT, maar dan ook NOOOOOOIT jaloers op iemand?
Ik ben heus wel eens jaloers, maar ik herken het gevoel van jaloerse gevoelens als het vriendje met iemand anders praat absoluut niet. Laat staan dat ik 'm niet alleen op stap zou laten gaan ofzo.
Oud 25-05-2011, 23:43
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik ben heus wel eens jaloers, maar ik herken het gevoel van jaloerse gevoelens als het vriendje met iemand anders praat absoluut niet. Laat staan dat ik 'm niet alleen op stap zou laten gaan ofzo.
Nee, oke. Dat gaat idd meer richting de aanstelleritis.
Oud 25-05-2011, 23:43
Verwijderd
Huhu Andijvie is ook nog niet naar bed
Oud 25-05-2011, 23:44
Verwijderd
Citaat:
Huhu Andijvie is ook nog niet naar bed
Jawel, met mobiel internet
Oud 25-05-2011, 23:44
Verwijderd
Citaat:
Nee, oke. Dat gaat idd meer richting de aanstelleritis.
Ik denk over het algemeen eigenlijk vooral "haha aan het eind van de dag gaat ie met mij mee naar huis"

Ik ben wel iets jaloerser als ik nog niet weet hoe het tussen ons zit trouwens.
Oud 25-05-2011, 23:47
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik denk over het algemeen eigenlijk vooral "haha aan het eind van de dag gaat ie met mij mee naar huis"

Ik ben wel iets jaloerser als ik nog niet weet hoe het tussen ons zit trouwens.
Ja, in dat laatste geval, stel je hebt iemand op het oog, en dan gaat iemand anders met hem/haar flirten, en avances maken, waardoor jij weer minder kans maakt...Het lijkt me dat iedereen dat soort jaloerse/angstige gevoelens (waarbij je onzekere positie dus een grote rol speelt) wel eens heeft, in meer of mindere mate.
Oud 25-05-2011, 23:47
Verwijderd
Hmm, jaloers ben ik niet, geloof ik...
Oud 25-05-2011, 23:49
Verwijderd
Jalief overigens ook niet. Maar ik kan 't wel leuk vinden als hij naar iemand kijkt ofzo.
Oud 25-05-2011, 23:49
Verwijderd
Walgelijk eigenlijk, hoe geestelijk gezond iedereen hier en overal is. Zou bijna gaan denken datik abnormaal ben.
Oud 25-05-2011, 23:50
Verwijderd
Citaat:
Ja, in dat laatste geval, stel je hebt iemand op het oog, en dan gaat iemand anders met hem/haar flirten, en avances maken, waardoor jij weer minder kans maakt...Het lijkt me dat iedereen dat soort jaloerse/angstige gevoelens (waarbij je onzekere positie dus een grote rol speelt) wel eens heeft, in meer of mindere mate.
Ja precies, maar als je dat in je relatie nog hebt ben je vooral heel onzeker volgens mij (Als je het in erge mate hebt iig )
Oud 25-05-2011, 23:50
Verwijderd
Citaat:
Walgelijk eigenlijk, hoe geestelijk gezond iedereen hier en overal is. Zou bijna gaan denken datik abnormaal ben.
ja ik ben echt het toonbeeld van geestelijk gezond ;;:
Oud 25-05-2011, 23:51
Verwijderd
Citaat:
Jawel, met mobiel internet
Oud 25-05-2011, 23:51
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ja precies, maar als je dat in je relatie nog hebt ben je vooral heel onzeker volgens mij (Als je het in erge mate hebt iig )
Ja, idd. Of dan is de relatie weinig stabiel.
Oud 25-05-2011, 23:52
Verwijderd
Oke, en niemand is onzeker?

Dat is een zeldzaamheid ofzo?
Oud 25-05-2011, 23:52
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Waaruit blijkt dan dat we geestelijk gezond zijn eigenlijk? ;o
Oud 25-05-2011, 23:53
Verwijderd
Citaat:
Waaruit blijkt dan dat we geestelijk gezond zijn eigenlijk? ;o
Omdat jullie dingen niet snappen/herkennen waar ik wel allemaal last van heb.
Verwijderd
De ex van mijn man is wel echt vreselijk jaloers. Nu nog steeds. Dat vind ik dan wel weer leuk We zien haar echt maar heel zelden, maar zij begint dan echt meteen met hem te flirten en mij bitcherige blikken te geven
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Hangt ervanaf op welk vlak?
Verwijderd
Citaat:
Moet ik me nou schuldig gaan voelen omdat ik niet jaloers ben?
Verwijderd
Citaat:
Hangt ervanaf op welk vlak?
Elk fakking vlak.
Oud 25-05-2011, 23:54
Verwijderd
Citaat:

Natuurlijk ben ik wel onzeker. Maar niet over m'n relatie. En als ik dat wel ben zit er iets fout
Oud 25-05-2011, 23:54
Verwijderd
Citaat:
Omdat jullie dingen niet snappen/herkennen waar ik wel allemaal last van heb.
ik herken niet vaak dingetjes van je maar dat maakt me niet geestelijk gezonder hoor :"D eerder een uh, ander kleurtje in het spectrum.
Oud 25-05-2011, 23:55
Verwijderd
Ik ben vaak genoeg onzeker - faalangst ftw - maar niet in mijn relatie. Echt nooit, dat vinden veel mensen vaak ook erg naief. Of ja, 10 jaar geleden vooral, nu niet meer zo.
Oud 25-05-2011, 23:56
Verwijderd
Mwaaah dat is ook niet waar trouwens. Ik ben wel eens onzeker over relaties, maar niet in jaloers opzicht.
Oud 25-05-2011, 23:59
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Elk fakking vlak.
Nou, niet onzeker op elk vlak, maar op sommige vlakken wel ja. Maar ook niet dusdanig dat ik helemaal niks durf. Eventuele onzekere gevoelens kan ik best wegrationaliseren, en soms ook gewoon overheen stappen.

Hm, ik ben nogal eens onzeker over het werk dat ik lever, of dat wel goed genoeg is.
Oud 25-05-2011, 23:59
Carn
Carn is offline
Citaat:

10 jaar geleden misschien
Oud 26-05-2011, 00:00
Verwijderd
Oh, maar ik had het over mezelf he.

Het enige waar ik niet onzeker over ben is mijn humor, mijn taalgebruik, en mijn topografische skills.

Voor de rest alles!

*wacht op iemand die bovenstaande dingen alsnog onderuit komt halen*

zie je
Oud 26-05-2011, 00:01
Carn
Carn is offline
Citaat:
Hm, ik ben nogal eens onzeker over het werk dat ik lever, of dat wel goed genoeg is.
Ah, ja, zoiets heb ik ook met muziek maken. Maar niet of het goed genoeg is, want het kan altijd beter Ik ben 'bang' dat als mensen zeggen dat het goed is dat ik dan laks wordt; dus een compliment is dan meer van "oh dankjewel!" en stiekem gewoon denken "die gast weet er gewoon niets van, het was soms gewoon ruk".
Oud 26-05-2011, 00:02
Verwijderd
Mijn bed is wel echt lekker warm <3 Ik begin suf te worden! Misschien haal ik de vier uur slaap nog
Oud 26-05-2011, 00:02
Carn
Carn is offline
Citaat:
Oh, maar ik had het over mezelf he.

Het enige waar ik niet onzeker over ben is mijn humor, mijn taalgebruik, en mijn topografische skills.

Voor de rest alles!

*wacht op iemand die bovenstaande dingen alsnog onderuit komt halen*

zie je
heb je dan niet gewoon een of andere psychologische afwijking?
Oud 26-05-2011, 00:03
Carn
Carn is offline
Citaat:
alhoewel dat natuurlijk ook een kutsmoes kan zijn voor gebrek aan bv ruggegraat
Verwijderd
Citaat:
Dat lijkt me wel ja.
Verwijderd
Citaat:
alhoewel dat natuurlijk ook een kutsmoes kan zijn voor gebrek aan bv ruggegraat
Tuurlijk joh.
Oud 26-05-2011, 00:04
Verwijderd
wat is je zelfdiagnose?
Oud 26-05-2011, 00:06
Verwijderd
Daar doe ik (hier) niet aan, dat vind ik ontzettend aanstellerig en irritant staan, als mensen met potentiele zelfdiagnoses strooien.

''ik heb denk ik borderline, boohoo''
Oud 26-05-2011, 00:07
Verwijderd
maar je hebt wel vermoedens?
Oud 26-05-2011, 00:07
Carn
Carn is offline
Citaat:
maar je hebt wel vermoedens?

Regels voor berichten