Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-05-2011, 15:09
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Damn, diëten is maar saai. Is het echt waar dat je van van die groentes die calorieën kosten, ook afvalt? Want dan ga ik die gewoon onbeperkt vreten en dan zou het met mijn huidige beweegpatroon ook wel goed moeten komen.
Advertentie
Oud 27-05-2011, 15:15
Verwijderd
Citaat:
Damn, diëten is maar saai. Is het echt waar dat je van van die groentes die calorieën kosten, ook afvalt? Want dan ga ik die gewoon onbeperkt vreten en dan zou het met mijn huidige beweegpatroon ook wel goed moeten komen.
Groentes die calorieen kosten?

En fizzle, je bent superdun, ga alsjeblieft niet afvallen zeg
Oud 27-05-2011, 15:16
Rationeel
Rationeel is offline
ze bedoelt de groentes die meer energie vergen om ze te verteren dan dat ze opleveren
Oud 27-05-2011, 15:17
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Nee, lijkt me stug. Waarschijnlijk zal het alsnog een positieve (als in niet negatieve) hoeveelheid calorieën zijn. Als je van iets teveel eet, word je dik, en dat geldt ook voor groenten.

Gewoon meer seksen en lekker gevarieerd blijven eten

Edit: it's a trap! ik bedoel: diëten, fizzle? jij? hoe KOM JE ERBIJ!
Oud 27-05-2011, 15:17
Rationeel
Rationeel is offline
zullen we een dieet dagboek bijhouden hier op het forum? ik ga over twee weken weer écht beginnen met trainen, want dat ik door mijn rug ben gegaan zit me toch niet lekker
Oud 27-05-2011, 15:18
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Nee, lijkt me stug. Waarschijnlijk zal het alsnog een positieve (als in niet negatieve) hoeveelheid calorieën zijn. Als je van iets teveel eet, word je dik, en dat geldt ook voor groenten.

en vooral niet slikken, want dat zijn ook weer een paar calorieën
Oud 27-05-2011, 15:20
Verwijderd
Citaat:
zullen we een dieet dagboek bijhouden hier op het forum? ik ga over twee weken weer écht beginnen met trainen, want dat ik door mijn rug ben gegaan zit me toch niet lekker
Ik ben al 2,1 kilo kwijt
Oud 27-05-2011, 15:21
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat ik ook maar zo'n citroenkuurtje a la WT ga doen. Aandacht, you know.
Oud 27-05-2011, 15:22
Noedelhap
Noedelhap is offline
Trouwens, agenda's zijn overrated, ik heb digitale postit-notes
Oud 27-05-2011, 15:23
Verwijderd
Citaat:
fysieke agenda <333
Nahhh, ze hebben bij de HEMA echt superleuke dit jaar, voor 2011/2012 Ga er allemaal heen!

Maar ik moest er ook nog eentje voor mei t/m juli, dus ik ging bij de Primera kijken of ze nog 2011 agenda's hadden, en ik mocht 'm voor de helft van de prijs
Oud 27-05-2011, 15:24
Verwijderd

Ik heb deze gekocht, leuk he

Voor maar 3.95!
Oud 27-05-2011, 15:25
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik ga zo een zak drop kopen, ik heb snaaihonger.
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
[afbeelding]

Voor maar 3.95!
gay.
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Groentes die calorieen kosten?

En fizzle, je bent superdun, ga alsjeblieft niet afvallen zeg
Ik ben niet superdun hoor! Ik heb een heel mooi dunne taille en prima armpjes, maar mijn benen zijn net zo dik als mijn taille. Maar dan per stuk. En dat vind ik nogal vadsig. Dus nou ben ik aan het hardlopen maar als ik het er net zo hard weer aaneet dan gaat dat niet helpen.
Citaat:
ze bedoelt de groentes die meer energie vergen om ze te verteren dan dat ze opleveren
dit inderdaad.
Citaat:

wat, kun je serieus dik worden van rauwe groentes?
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat ik ook maar zo'n citroenkuurtje a la WT ga doen. Aandacht, you know.
Oud 27-05-2011, 15:26
Verwijderd
Citaat:
gay.
Ik ben een vrouwke, dus ik mag bloemige dingen kopen
Verwijderd
Citaat:
Ik ben niet superdun hoor! Ik heb een heel mooi dunne taille en prima armpjes, maar mijn benen zijn net zo dik als mijn taille. Maar dan per stuk. En dat vind ik nogal vadsig. Dus nou ben ik aan het hardlopen maar als ik het er net zo hard weer aaneet dan gaat dat niet helpen.

dit inderdaad.
Fizzle zullen we samen doen? Ik wil ook een kinderlichaampje.
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik dacht dat ik geld kon besparen met een citroensapkuur maar dat e-colisap of hoe heet het, ahornsiroop, kost per fles net zoveel als twee weken boodschappen.
Oud 27-05-2011, 15:27
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Fizzle zullen we samen doen? Ik wil ook een kinderlichaampje.
jezus wat is dit

Ik ben helemaal niet zo walgelijk dun en dat ga ik ook niet worden als ik 5 kilo afval
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

Voor maar 3.95!
Jaaa, leuk! Ik heb dit jaar ook een HEMA-agenda. Hij is heel roze en bloemig. <3 Ik heb er allemaal plaatjes op geplakt en zo. Ik houd zo van al dat gedoe met agenda's. Ik zal eens zien of ik een foto kan maken, want, liefde.

Citaat:
Nee, want tegen de tijd dat je er zoveel van hebt gegeten dat je dat zou worden ben je doodziek en is alles er al wel weer uit.
Verwijderd
Ik moet ook afvallen, 5 kilo plz.
Verwijderd
Citaat:
Jaaa, leuk! Ik heb dit jaar ook een HEMA-agenda. Hij is heel roze en bloemig. <3 Ik heb er allemaal plaatjes op geplakt en zo. Ik houd zo van al dat gedoe met agenda's. Ik zal eens zien of ik een foto kan maken, want, liefde.
Roze en bloemig! Volgens mij heb je dan die ene gekocht waar ik nog over stond te twijfelen!
want roze <3
Oud 27-05-2011, 15:28
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:

Nee, want tegen de tijd dat je er zoveel van hebt gegeten dat je dat zou worden ben je doodziek en is alles er al wel weer uit.
He bah. Overgeven is zo zonde van het geld!
Citaat:
Ik moet ook afvallen, 5 kilo plz.
precies. Zullen we samen doen?
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:

dit inderdaad.
hardlopen verbrandt geen plaatselijk vet hoor, plaatselijk vet verbranden gaat niet. Je ontwikkelt sterkere beenspieren, maar dan kun je ook been-workouts doen, ipv cardio.

En natuurlijk kun je van eten te dik worden als je er teveel van eet! Moet je er wel veel van eten, maar het kán wel.
Als je alleen maar groenten eet, is de kans groot dat je veel te weinig calorieën per dag binnenkrijgt.
Verwijderd
Citaat:
jezus wat is dit

Ik ben helemaal niet zo walgelijk dun en dat ga ik ook niet worden als ik 5 kilo afval
Als je een paar kilo wil afvallen moet je gewoon iets meer sporten en van alles iets minder eten en eventuele chocola een tijdje laten staan, niet beginnen aan bizarre diëten met enkel groente.
Verwijderd
Citaat:
Roze en bloemig! Volgens mij heb je dan die ene gekocht waar ik nog over stond te twijfelen!
want roze <3
Ja echt hè. <3 Ik houd van roze dingen. Vooral van roze agenda's.

Citaat:
Gratis hoor.
Oud 27-05-2011, 15:29
Verwijderd
Citaat:

dit inderdaad.
Ja je bent supervadsig. Echt ENORM.

Je hebt, als vrouw, gemiddeld 2000 calorien per dag nodig, daarvoor kun je HEEL VEEL eten

http://www.caloriechecker.nl/productchecker/invoer.html hier kun je zien hoeveel waar in zit.

Zorg gewoon dat je dat ongeveer haalt, en er dan veel bij bewegen, dan verbrand je meer dan je binnenkrijgt en komt het heus goed.

Daarbij: je kunt niet op 1 plek afvallen, als je wilt afvallen vanwege je benen gaat dat ook van je buik, taille, armen etc. af. Dat zijn gewoon je verhoudingen, deal with it.
Oud 27-05-2011, 15:29
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Dan eet je je braaksel toch gewoon weer op?
Oud 27-05-2011, 15:30
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
hardlopen verbrandt geen plaatselijk vet hoor, plaatselijk vet verbranden gaat niet. Je ontwikkelt sterkere beenspieren, maar dan kun je ook been-workouts doen, ipv cardio.

En natuurlijk kun je van eten te dik worden als je er teveel van eet! Moet je er wel veel van eten, maar het kán wel.
Als je alleen maar groenten eet, is de kans groot dat je veel te weinig calorieën per dag binnenkrijgt.
Maar ik wil helemaal niet alleen maar groentes eten. Trouwens, volgens het voedingscentrum krijg ik echt altijd te weinig calorieën binnen, tenzij ik de hele dag chips en patat eet.
Citaat:
Als je een paar kilo wil afvallen moet je gewoon iets meer sporten en van alles iets minder eten en eventuele chocola een tijdje laten staan, niet beginnen aan bizarre diëten met enkel groente.
huh!
Oh maar jullie begrijpen me verkeerd!
Ik eet heel normaal, ik heb alleen mijn snacks vervangen door rauwe groentes!
Dat is toch juist goed?
Verwijderd
Citaat:
Maar, en ik ga het even voor Fizzle opnemen, dat zegt ze toch ook helemaal niet?

Ik wil er ook 5 kilo af, maar ik zeg ook niet dat ik vadsig ben.
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ja echt hè. <3 Ik houd van roze dingen. Vooral van roze agenda's.

Gratis hoor.
Dat eten heb ik eerst zelf moeten kopen en bereiden
Verwijderd
Citaat:
Dit ja.
Oud 27-05-2011, 15:31
Verwijderd
Citaat:
Dat eten heb ik eerst zelf moeten kopen en bereiden
Maar dan heb je er wel ongestoord plezier van gehad want het gaat er toch weer uit!
Oud 27-05-2011, 15:31
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:

Je hebt, als vrouw, gemiddeld 2000 calorien per dag nodig, daarvoor kun je HEEL VEEL eten

http://www.caloriechecker.nl/productchecker/invoer.html hier kun je zien hoeveel waar in zit.

Zorg gewoon dat je dat ongeveer haalt, en er dan veel bij bewegen, dan verbrand je meer dan je binnenkrijgt en komt het heus goed.

Daarbij: je kunt niet op 1 plek afvallen, als je wilt afvallen vanwege je benen gaat dat ook van je buik, taille, armen etc. af. Dat zijn gewoon je verhoudingen, deal with it.
weet ik wel maar ik heb in verhouding meer vet op mijn benen dus is daar ook meer te verbranden. En als dit mijn verhoudingen blijven vind ik dat ook niet erg want ik vind dat ik mooie verhoudingen heb

Citaat:
Dan eet je je braaksel toch gewoon weer op?
ew
Citaat:
Maar, en ik ga het even voor Fizzle opnemen, dat zegt ze toch ook helemaal niet?

dankjewel! Precies
Oud 27-05-2011, 15:32
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Maar dan heb je er wel ongestoord plezier van gehad want het gaat er toch weer uit!
Maar dat is echt superslecht
zoiets doet de fizzle niet hoor
Oud 27-05-2011, 15:32
Verwijderd
Citaat:
Maar ik wil helemaal niet alleen maar groentes eten. Trouwens, volgens het voedingscentrum krijg ik echt altijd te weinig calorieën binnen, tenzij ik de hele dag chips en patat eet.

huh!
Oh maar jullie begrijpen me verkeerd!
Ik eet heel normaal, ik heb alleen mijn snacks vervangen door rauwe groentes!
Dat is toch juist goed?
Oh ik dacht dat je alleen nog maar groentes at Als je nog gewoon ontbijt, luncht en avondeet, maar dat vervangt, dan dikke prima
Oud 27-05-2011, 15:33
Verwijderd
Citaat:
Ik dacht dat ik geld kon besparen met een citroensapkuur maar dat e-colisap of hoe heet het, ahornsiroop, kost per fles net zoveel als twee weken boodschappen.
Dat is dan ook totaal niet nodig, die siroop. Het is een totaal willekeurig dieet waardoor je binnen no time tekorten aan allerlei voedingsstoffen opbouwt.

Niet @ fizzle in het speciaal.
Jezus sorry hoor, ik snap ergens wel dat mensen zeuren dat vegetariers niet genoeg eiwitten binnenkrijgen, want voor sommige vegetariers is dat ook zo. Maar dan te bedenken dat heel veel van die zeurende mensen dezelfde mensen zijn die random dieeten volgen die super slecht voor ze zijn, maakt me boos.
Oud 27-05-2011, 15:33
Verwijderd
Citaat:
Als je er twintig kilo per dag van eet zo doen olifanten dat ook!
Maar niet van normale porties en ook niet van dubbele porties.
Oud 27-05-2011, 15:34
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Oh ik dacht dat je alleen nog maar groentes at Als je nog gewoon ontbijt, luncht en avondeet, maar dat vervangt, dan dikke prima
jatoch? ^^
Maar ik dacht dus meer van, als het zo is dat je meer calorieën verbrandt door die groentes te eten, ga ik er meer van eten.
Verwijderd
Citaat:

Ik weet zeker dat fizzle een gezond gewicht heeft, misschien zelfs aan de lichte kant. Als ze er 5 kilo afwil is dat gewoon ongezond. Net als de Quis zou zeggen dat ze er 5 kg af wil.

Over jou kan ik niet oordelen want jou heb ik nog nooit gezien. Maar kom op, met een omtrek van 65 moet je niet willen afvallen. Dan kun je niet eens meer bh's kopen.
Verwijderd
Citaat:
Dit.
Oud 27-05-2011, 15:35
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Dat is dan ook totaal niet nodig, die siroop. Het is een totaal willekeurig dieet waardoor je binnen no time tekorten aan allerlei voedingsstoffen opbouwt.

Niet @ fizzle in het speciaal.
Jezus sorry hoor, ik snap ergens wel dat mensen zeuren dat vegetariers niet genoeg eiwitten binnenkrijgen, want voor sommige vegetariers is dat ook zo. Maar dan te bedenken dat heel veel van die zeurende mensen dezelfde mensen zijn die random dieeten volgen die super slecht voor ze zijn, maakt me boos.
Ze zeggen dat er 'sporen' inzitten waardoor je geen tekorten opbouwt. Mij leek het ook al sterk.
Maar volgensmij zijn het vooral veganisten enzo die vastenkuren doen hoor, om extra tekorten op te doen
Oud 27-05-2011, 15:35
Verwijderd
Ik ha dop de wii fit 3 kilo ingepland om af te vallen. :')
Oud 27-05-2011, 15:36
Verwijderd
Citaat:
jatoch? ^^
Maar ik dacht dus meer van, als het zo is dat je meer calorieën verbrandt door die groentes te eten, ga ik er meer van eten.
Nee, het is relatief. Je verbrandt er misschien meer mee dan 'normaal' maar nooit zoveel dat het het eten voorbij gaat.
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik weet zeker dat fizzle een gezond gewicht heeft, misschien zelfs aan de lichte kant. Als ze er 5 kilo afwil is dat gewoon ongezond. Net als de Quis zou zeggen dat ze er 5 kg af wil.

Over jou kan ik niet oordelen want jou heb ik nog nooit gezien. Maar kom op, met een omtrek van 65 moet je niet willen afvallen. Dan kun je niet eens meer bh's kopen.
Maar de omtrek van mijn bovenbenen per stuk is ook bijna 65.

Anyway, nu weeg ik 60 kilo, en als ik 5 kilo afval dan weeg ik 55 kilo, en dan heb ik een bmi van 19,5. Dat is niet bizar licht dan toch?
Verwijderd
Een oom van mij doet elk jaar een ahornsiroop+citroensap kuur en dan valt hij altijd een paar kilo af, en in de rest van het jaar komt hij dan altijd meer kilo aan, en hij kan steeds minder eten om niet aan te komen.
Verwijderd
Citaat:
Ze zeggen dat er 'sporen' inzitten waardoor je geen tekorten opbouwt. Mij leek het ook al sterk.
Maar volgensmij zijn het vooral veganisten enzo die vastenkuren doen hoor, om extra tekorten op te doen
Ja en mensen die door hun opleiding gehersenspoeld worden en zo.
Oud 27-05-2011, 15:37
Verwijderd
Citaat:
Ik weet zeker dat fizzle een gezond gewicht heeft, misschien zelfs aan de lichte kant.
Ze heeft denk ik een gezond gewicht ja, maar aan de lichte kant weet ik niet. (Niet dat ik je er dik vind uitzien hoor Fizzle, helemaal niet!)

Ze kan dan wel een slanke taille hebben, maar als ze voor de rest (net als ik) wat steverige benen/heupen enzo heeft, snap ik wel dat ze er 5 kg af wil.

edit: oh, ik weet niet meer precies hoe lang ze is, maar 60 kg lijkt me wel dikke (huhu) prima hoor! Ik weeg veel meer
Oud 27-05-2011, 15:37
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik ha dop de wii fit 3 kilo ingepland om af te vallen. :')
WAT

Citaat:
Nee, het is relatief. Je verbrandt er misschien meer mee dan 'normaal' maar nooit zoveel dat het het eten voorbij gaat.
oh, wat gek dat ze het dan negatieve calorieën noemen. Stom.
Oud 27-05-2011, 15:38
Verwijderd
Citaat:
Maar de omtrek van mijn bovenbenen per stuk is ook bijna 65.

Anyway, nu weeg ik 60 kilo, en als ik 5 kilo afval dan weeg ik 55 kilo, en dan heb ik een bmi van 19,5. Dat is niet bizar licht dan toch?
Volgens mij ligt een gezond gewicht bij een BMI tussen de 20 en 25.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten