Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Gewoon meer seksen en lekker gevarieerd blijven eten ![]() Edit: it's a trap! ik bedoel: diëten, fizzle? jij? hoe KOM JE ERBIJ! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar ik moest er ook nog eentje voor mei t/m juli, dus ik ging bij de Primera kijken of ze nog 2011 agenda's hadden, en ik mocht 'm voor de helft van de prijs ![]() |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
want roze <3 |
![]() |
||
Citaat:
En natuurlijk kun je van eten te dik worden als je er teveel van eet! Moet je er wel veel van eten, maar het kán wel. Als je alleen maar groenten eet, is de kans groot dat je veel te weinig calorieën per dag binnenkrijgt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je hebt, als vrouw, gemiddeld 2000 calorien per dag nodig, daarvoor kun je HEEL VEEL eten http://www.caloriechecker.nl/productchecker/invoer.html hier kun je zien hoeveel waar in zit. Zorg gewoon dat je dat ongeveer haalt, en er dan veel bij bewegen, dan verbrand je meer dan je binnenkrijgt en komt het heus goed. Daarbij: je kunt niet op 1 plek afvallen, als je wilt afvallen vanwege je benen gaat dat ook van je buik, taille, armen etc. af. Dat zijn gewoon je verhoudingen, deal with it. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Oh maar jullie begrijpen me verkeerd! Ik eet heel normaal, ik heb alleen mijn snacks vervangen door rauwe groentes! Dat is toch juist goed? |
![]() |
||||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Niet @ fizzle in het speciaal. Jezus sorry hoor, ik snap ergens wel dat mensen zeuren dat vegetariers niet genoeg eiwitten binnenkrijgen, want voor sommige vegetariers is dat ook zo. Maar dan te bedenken dat heel veel van die zeurende mensen dezelfde mensen zijn die random dieeten volgen die super slecht voor ze zijn, maakt me boos. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Over jou kan ik niet oordelen want jou heb ik nog nooit gezien. Maar kom op, met een omtrek van 65 moet je niet willen afvallen. Dan kun je niet eens meer bh's kopen. |
![]() |
||
Citaat:
Maar volgensmij zijn het vooral veganisten enzo die vastenkuren doen hoor, om extra tekorten op te doen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Anyway, nu weeg ik 60 kilo, en als ik 5 kilo afval dan weeg ik 55 kilo, en dan heb ik een bmi van 19,5. Dat is niet bizar licht dan toch? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ze kan dan wel een slanke taille hebben, maar als ze voor de rest (net als ik) wat steverige benen/heupen enzo heeft, snap ik wel dat ze er 5 kg af wil. edit: oh, ik weet niet meer precies hoe lang ze is, maar 60 kg lijkt me wel dikke (huhu) prima hoor! Ik weeg veel meer ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|