Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Graaaark ALLES is hier afgezet. Aan de ene kant ligt de boel twee maanden open ivm iets riolerigs, en aan de andere kant is ook alles afgezet, weet niet wat daar gaande is. Nu is ons huis alleen bereikbaar door een ontzettende zigzagomweg door kaksmalle doolhofstraatjes ;x En onze straat is zelf ook een kaksmal straatje en je moet dus ook telkens als je weg wil rijden eerst keren. Wat alleen kan dmv zesentwintig keer steken en mits er niet teveel auto's geparkeerd staan.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En nee hoor, ik heb nog noooooit zo'n paaltje geramd. Heus. Echt niet ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik snap de laboranten niet. Vaak hebben mensen ontzettend afwijkende labwaardes en dan moet je daar zelf achterkomen (wat je ook doet natuurlijk, je vraagt geen bloedonderzoek aan zonder de uitslag op te zoeken zodra die bekend is). Andere keren bellen ze op van "Pas op, die-en-die-patiënt heeft een Hb van 5,5!" en dan denk ik: ja, maar gisteren was z'n Hb 5.1, dus dat gaat de goede kant op, en dat kan je zelf ook zien door even één kolom naar links te kijken voor je belt
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Vanochtend om 11:40 belde ik de tandarts voor een afspraak, en je hoort te bellen tussen 8:30 en 11:30. Dus ik zei "Hallo, met Sarah, sorry dat ik tien minuten te laat bel, het kwam er niet eerder van. Ik wil graag een afspraak maken, als dat nog kan" en de assistente zei "Nou, het is tien over half twaalf en je hoort eigenlijk... oh ja dat zei je al" ![]() Laatst gewijzigd op 16-09-2011 om 00:05. |
![]() |
|
|