Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-06-2011, 13:22
Heksjuh
Heksjuh is offline
Door de post van Rops heb ik al de posts van LP even nagelezen. Naast wat Rops zegt:

Citaat:
Ik weet niet, ik vind het opvallend dat Snoopy en LP eerst dezelfde aanname maken over de verdeling van functies (...) En vervolgens verdedigt LP Snoopy omdat ze een wolf zou verdedigen die toch al dood zou gaan. Zo duidelijk heeft Snoopy Sabir niet verdedigd imo.
vind ik het ook opvallend dat ze Syori ompraat om Snoopy erin te houden omdat ze mogelijk verrader is. Vegs en Syori hadden daar eerder een discussie over en toen wilde Syori de verrader er wel uit hebben (zo heb ik haar posts in ieder geval opgevat).
Dus het lijkt of LP Snoopy erin wilt houden. Misschien zijn ze beide wolf of geliefdes?
Oud 17-06-2011, 13:29
arPos
arPos is offline
Röps goed opgemerkt dat LP ook er een opmerking over maakt, want ik snap niet waarom een paar mensen hier (ik noem geen namen *kuch*heksjuh michelangelo*kuch*) ontzettend zitten te stoken en de aandacht op enkele mensen proberen te richten, het is gewoon ronde 2 en leuk dat een noobwolf zich verspreekt maar verder heeft m.i. niemand echt rare dingen opgemerkt, tuurlijk kan je aan het tijdstip van verzenden en je eigen functie raden maar serieus in 10 minuten zijn toch überhaupt alle pms wel verstuurd?
Oud 17-06-2011, 13:31
Röps
Röps is offline
Citaat:
Dus je denkt dat ik wél dom genoeg ben om zo openlijk 'mijn' wolf te verdedigen als verrader zijnde?
Kan; en dan nog zou ik het niet per se classificeren als 'dom'. Ik zou anders niet weten waarom je snoopy wél zo openlijk verdedigt (of inderdaad zoals Heksjuh nu zegt: geliefden) op basis van iets wat imo niet zo is.
Oud 17-06-2011, 13:36
arPos
arPos is offline
Citaat:
Dat onderstreepte is niet waar. Althans, ik zie het niet in EoS' stemverklaring:
Je hebt gelijk iemand anders maakte terecht de opmerking dat er te weinig verdeling was.
Oud 17-06-2011, 13:47
Verwijderd
Citaat:
Iets waar we rekening mee moeten houden is dat Sabir misschien wel 2 wolven geliefden heeft gemaakt, zodat ze heel makkelijk kunnen winnen. Niet dat we daar op dit moment veel mee kunnen, maar ik bedacht het ineens. Ik ben altijd bang dat er 2 wolven geliefden zijn, maar die kans is nu wel een stuk groter dan normaal gesproken (omdat Sabir natuurlijk wist wie de wolven zijn).
Ik heb verder geen idee wie wolf zou kunnen zijn, ik denk eigenlijk niet dat Mr Mark wolf is (zoals eerder gezegd). Ik denk dat ik voor BrightBlue ga. Ze kwam met een paar gekke opmerkingen. Niet heel verdacht, maar wel dusdanig dat ik, bij gebrek aan beter, op haar stem.

(nogmaals: als blijkt dat ik ongeveer evenveel stemmen heb als Mr Mark dan wijzig ik natuurlijk mijn stem, dat heeft dan niets met schapen te maken)
Ik vind dit vreemd want jouw stem op Bright Blue heeft helemaal geen nut (tenminste, ik heb niemand anders ook maar horen praten over 'eventueel Bright Blue stemmen' en jij wordt wel heel erg aangevallen. Dan is het toch veel logischer om meteen op Mr.Mark te gaan staan?

Beetje opvallend.
Oud 17-06-2011, 13:52
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Ik vind dit vreemd want jouw stem op Bright Blue heeft helemaal geen nut (tenminste, ik heb niemand anders ook maar horen praten over 'eventueel Bright Blue stemmen' en jij wordt wel heel erg aangevallen. Dan is het toch veel logischer om meteen op Mr.Mark te gaan staan?

Beetje opvallend.
Nou, het leek er vanochtend op alsof er behoorlijk veel mensen op Mr Mark gaan. Maar zoals gezegd: als dat niet zo is dan ga ik natuurlijk op hem stemmen.
Oud 17-06-2011, 13:53
Verwijderd
Citaat:
Röps goed opgemerkt dat LP ook er een opmerking over maakt, want ik snap niet waarom een paar mensen hier (ik noem geen namen *kuch*heksjuh michelangelo*kuch*) ontzettend zitten te stoken en de aandacht op enkele mensen proberen te richten, het is gewoon ronde 2 en leuk dat een noobwolf zich verspreekt maar verder heeft m.i. niemand echt rare dingen opgemerkt, tuurlijk kan je aan het tijdstip van verzenden en je eigen functie raden maar serieus in 10 minuten zijn toch überhaupt alle pms wel verstuurd?
Zit ik te stoken? Ik vind mijzelf juist zelf nog zeer rustig spelen. Ik geef gewoon aan wie opvallen en door deze post en de vorige word jij enkel meer verdachter. Ik richt de aandacht op de mensen die ik verdacht vind en heb zelfs nog enkele opties gegeven aan mensen om daar ook even nara te kijken.

Daarnaast is het enige waar jij mee komt de gewoon logische stem van EoS waar je helemaal los op gaat en maar blijft verklaren dat Snoopy en Mr.Mark absoluut niet verdacht zijn. En nu ga je ineens om je heen slaan richting Heksjuh (die ik vooralsnog oprecht vind spelen) en mij.

Vrij apart en ik hou je in de gaten. Straks zal ik hierop uitgebreider reageren nu eerst even nog arbeiten.

Daarnaast wring jij je in allerlei bochten om maar lekker apart te kunnen staan en als eenstemmer. Dat kan met gemak een wolfstreek zijn zodat er niks uit de stemlijstjes kan worden gehaald.
snoopy
snoopy is offline
Maar als ik op hem meeschaap dan vinden mensen het ook weer verdacht, dus nou ja.

edit: dit was een aanvulling op mijn vorige post, niet een reactie op Michelangelo.
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Nou, het leek er vanochtend op alsof er behoorlijk veel mensen op Mr Mark gaan. Maar zoals gezegd: als dat niet zo is dan ga ik natuurlijk op hem stemmen.
Zodat je je als het misgaat nog even kan indekken?
Oud 17-06-2011, 13:55
Verwijderd
Citaat:
Maar als ik op hem meeschaap dan vinden mensen het ook weer verdacht, dus nou ja.

edit: dit was een aanvulling op mijn vorige post, niet een reactie op Michelangelo.
Ik denk dat als er iemand een reden mag hebben om ''mee te schapen'' jij het mag zijn ivm lijfsbehoud. Zou het ook zeer raar vinden als mensen je daarover aanvallen, dus ik vind dit een aparte post. Het lijkt wel of je maar niet op Mr.Mark wil stemmen.

Komt dat het stemlijstje niet ten goede? Of heb jij meer informatie?
Oud 17-06-2011, 14:00
snoopy
snoopy is offline
AAaaargh, als jullie het allemaal zo nodig willen kan ik best op Mark stemmen hoor. Ik vind hem alleen niet verdacht en ik vind het stom om op iemand te stemmen die je niet verdacht vindt!
Oud 17-06-2011, 14:01
snoopy
snoopy is offline
Jullie doen net of ik iets heel raars doe, maar dat is helemaal niet waar. Er zijn zat mensen die, als blijkt dat ze er bijna uitgaan, nog uit lijfsbehoud stemmen. Dus alleen omdat ik het netjes van tevoren aankondig is het verdacht? Bekijk het maar hoor.
Oud 17-06-2011, 14:03
Verwijderd
Citaat:
Jullie doen net of ik iets heel raars doe, maar dat is helemaal niet waar. Er zijn zat mensen die, als blijkt dat ze er bijna uitgaan, nog uit lijfsbehoud stemmen. Dus alleen omdat ik het netjes van tevoren aankondig is het verdacht? Bekijk het maar hoor.
Nee, zo bedoelde ik het niet. Ik bedoelde dat je zélfs nu al wegens lijfsbehoud moet stemmen, want Mr.Mark heeft maar twee stemmen meer dan jij. En met vier wolven, een verrader, evilziener en twee geliefden is twee stemmen verschil echt niet veilig.

Dat bedoelde ik.
Oud 17-06-2011, 14:03
Verwijderd
Citaat:
Nee, ik vind het juist logisch dat je uit lijfsbehoud stemt en onlogisch al je het niet doet. Dan heb ik het gevoel of je een uitweg zoekt om maar niet onder Mr.Mark te hoeven staan.
Oud 17-06-2011, 14:05
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Nee, zo bedoelde ik het niet. Ik bedoelde dat je zélfs nu al wegens lijfsbehoud moet stemmen, want Mr.Mark heeft maar twee stemmen meer dan jij. En met vier wolven, een verrader, evilziener en twee geliefden is twee stemmen verschil echt niet veilig.

Dat bedoelde ik.
Citaat:
Nee, ik vind het juist logisch dat je uit lijfsbehoud stemt en onlogisch al je het niet doet. Dan heb ik het gevoel of je een uitweg zoekt om maar niet onder Mr.Mark te hoeven staan.
Maar de dag is nog lang niet over. In eerste instantie stem ik op BrightBlue, maar als later vandaag blijkt dat ik er misschien uitga dan switch ik naar Mr Mark. Is dat nou zo heel vreemd?

Ik wil ook best nu op hem stemmen hoor, maar zoals gezegd: ik vind het stom om op iemand te stemmen die je niet verdacht vindt. Aan de andere kant maakt het toch niet veel uit: als er al heel veel mensen onder hem staan gaat hij er sowieso uit en als die er niét staan moet ik op hem stemmen uit lijfsbehoud. Dus wat dat betreft kan ik ook idd net zo goed nu al op hem stemmen.
Oud 17-06-2011, 14:08
Heksjuh
Heksjuh is offline
Citaat:
want ik snap niet waarom een paar mensen hier (ik noem geen namen *kuch*heksjuh michelangelo*kuch*) ontzettend zitten te stoken

Dus omdat het pas ronde 2 is, mag ik geen aandacht richten op de paar mensen die ik verdacht vind, met een onderbouwing? Omdat het pas ronde 2 is, kunnen we beter allemaal met een fultreden op iemand stemmen? Tuurlijk zijn er nog niet echt opvallende dingen en kan je zeker zeggen wie de wolven zijn, want het is pas ronde 2. Maar kom nou, de post waar ik dit uit quote slaat echt nergens op. Kom jij dan maar eens met een onderbouwing waarom Snoopy en Mr. Mark niet verdacht zijn en EoS wel.
Oud 17-06-2011, 14:42
Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Hoi?

Citaat:
Waarvan word ik nou eigenlijk verdacht? Is het alleen om warrige posts? Jemig
Oud 17-06-2011, 14:42
snoopy
snoopy is offline
Ik heb mijn stem op Mr Mark doorgegeven hoor, zag dat het toch sowieso nu al 2-2 staat (toch?) dus wel zo veilig.
Oud 17-06-2011, 14:44
Röps
Röps is offline
Ik ga maar op Snoopy stemmen; ik vind Arpos er ook niet minder verdacht op worden, maar daar lijkt vooralsnog niemand op te stemmen.
Oud 17-06-2011, 15:08
Bright Blue
Bright Blue is offline
Michelangelo valt mij op, omdat hij ongelofelijke theorien verspreid, nu al. Maargoed, ik denk niet dat hij daarom perse slecht is. Ik ga vanavond mee op snoopy.
Oud 17-06-2011, 15:12
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Door de post van Rops heb ik al de posts van LP even nagelezen. Naast wat Rops zegt:

vind ik het ook opvallend dat ze Syori ompraat om Snoopy erin te houden omdat ze mogelijk verrader is. Vegs en Syori hadden daar eerder een discussie over en toen wilde Syori de verrader er wel uit hebben (zo heb ik haar posts in ieder geval opgevat).
Dus het lijkt of LP Snoopy erin wilt houden. Misschien zijn ze beide wolf of geliefdes?
Ik heb Syori niet omgepraat, ik heb gezegd waarom het niet slim is om Snoopy eruit te stemmen, aangezien ik haar verdenk als verrader, en ik ben niet de enige. Stel dat we snoopy hangen en ze is verrader. Dan hebben we een leerling verrader (dus een leerling verpest) en weten we écht niet wie het is. Dáárom wil ik snoopy erin houden, maar dit zei ik eerder ook al.
Overigens zegt Absinthe EXACT hetzelfde als ik (misschien heeft ze over mijn post heengelezen, maar we komen tot dezelfde conclusie), dus dan kun je haar net zo goed verdenken.

Citaat:
Kan; en dan nog zou ik het niet per se classificeren als 'dom'. Ik zou anders niet weten waarom je snoopy wél zo openlijk verdedigt (of inderdaad zoals Heksjuh nu zegt: geliefden) op basis van iets wat imo niet zo is.
Als ik verrader zou zijn en snoopy wolf, of als we geliefden zouden zijn, zou ik het wel als dom classificeren om haar, zoals je zelf zegt, openlijk te verdedigen.
Buiten dat verdedig ik haar niet, ik verdedig de leerling en probeer die aan onze kant te houden.
Oud 17-06-2011, 15:15
Verwijderd
Mocht Snoopy slecht zijn, dan verdenk ik ook LP.

Citaat:
Zit ik te stoken? Ik vind mijzelf juist zelf nog zeer rustig spelen. Ik geef gewoon aan wie opvallen en door deze post en de vorige word jij enkel meer verdachter. Ik richt de aandacht op de mensen die ik verdacht vind en heb zelfs nog enkele opties gegeven aan mensen om daar ook even nara te kijken.

Daarnaast is het enige waar jij mee komt de gewoon logische stem van EoS waar je helemaal los op gaat en maar blijft verklaren dat Snoopy en Mr.Mark absoluut niet verdacht zijn. En nu ga je ineens om je heen slaan richting Heksjuh (die ik vooralsnog oprecht vind spelen) en mij.

Vrij apart en ik hou je in de gaten. Straks zal ik hierop uitgebreider reageren nu eerst even nog arbeiten.

Daarnaast wring jij je in allerlei bochten om maar lekker apart te kunnen staan en als eenstemmer. Dat kan met gemak een wolfstreek zijn zodat er niks uit de stemlijstjes kan worden gehaald.
Eens.

@ Mr Mark, ik ga mijzelf niet herhalen iig, vermoeiend. Dus wmb mag je teruglezen.
Oud 17-06-2011, 15:16
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Mocht Snoopy slecht zijn, dan verdenk ik ook LP.
Ik had niet anders van je verwacht
Oud 17-06-2011, 15:21
Verwijderd
Omdat je weet dat ik jouw slechtheid snel doorzie?
Oud 17-06-2011, 15:22
Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Citaat:
@ Mr Mark, ik ga mijzelf niet herhalen iig, vermoeiend. Dus wmb mag je teruglezen.
Het is niet veel dat je hoeft te zeggen.
De opties zijn: Wolf, Verrader, Evilziener of Geliefde.
Oud 17-06-2011, 15:30
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Omdat je weet dat ik jouw slechtheid snel doorzie?
Omdat ik weet hoe je speelt.
Oud 17-06-2011, 15:36
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Ik heb even Syori's stemlijstje aangepast omdat ik voor mezelf even het overzicht wilde hebben. Volgens mij is het nu 5-5 als ik goed geteld heb. De wolven hebben zich ongetwijfeld verdeeld over beide namen. Ik denk dat Arpos slecht is. Hij kan goed wolf zijn die niet in het verkeerde lijstje wil staan en daarom maar een loze stem uitbrengt. Als hij verrader is echter kan hij iig straks de stemlijstjes gaan lopen fucken. Either way lijkt het me een heel goed idee om Arpos de volgende ronde eruit te knikkeren. Het liefste zou ik nu al op hem stemmen, maar een stem op Arpos is op dit moment vrij zinloos helaas.
Ik ga deze ronde op Mr Mark stemmen, omdat ik die net wat vreemder vind posten dan Snoopy.

Mr. Mark
Michelangelo 1
Onait Sirch 3
Interglot 4
Uice 5
Snoopy 6 (stem veranderd)
Eye of Sauron 12

Snoopy
Schrödinger 2
Furby Feeder 7
Heksjuh 9
Röps 10
Bright Blue 11

Eye of Sauron
Arpos 8
Oud 17-06-2011, 15:37
Verwijderd
Citaat:
Het is niet veel dat je hoeft te zeggen.
De opties zijn: Wolf, Verrader, Evilziener of Geliefde.
Ik heb dat weinige reeds gezegd.

Het is geen verspilde moeite posts m.b.t. jezelf bij te houden.
Oud 17-06-2011, 15:42
Röps
Röps is offline
Citaat:
Als ik verrader zou zijn en snoopy wolf, of als we geliefden zouden zijn, zou ik het wel als dom classificeren om haar, zoals je zelf zegt, openlijk te verdedigen.
Buiten dat verdedig ik haar niet, ik verdedig de leerling en probeer die aan onze kant te houden.
Excuses. Het was me even ontgaan dat je haar nu wel als verrader verdenkt (sterker in ieder geval dan hier dus).
Oud 17-06-2011, 16:04
Rationeel
Rationeel is offline
Lorelei hier: wij stemmen dus defibitief op snoopy (als dat nog niet duidelijk was). Snoopy en mark doen allebei raar, maar mark doet dat wel vaker (ik was er vorig spel van overtuigd dat hij geliefde-wolf wasn eb hij bleek slechts jager). Ik ga vanavond het hele spel op een fatsoenlijke computer doorlezen en hoop dan met nog wat zinnige opmerkingen te kunnen komen.

Oh ik dacht dat hij was ingelogd op furby feeder, maar blijkbaar niet. Deze post komt dus van furby feeder.
Oud 17-06-2011, 16:16
Verwijderd
Even wat dingen die me opvielen:

Citaat:
Hmm . Ik vind het moeilijk om al met theorieën te komen. VeGs verdedigde Mr.Mark eigenlijk in al haar posts, en het eerste wat ik dan denk is dat Mr.Mark dan wat verdachter is . Juist degene opeten die je verdedigde, zodat je kan zeggen dat jij haar juist niet had opgegeten, want ze was je aan het verdedigen ?
Kan. Wat ook gewoon een aannemelijke reden kan zijn: VeGs is een supersterke speler, die hebben de wolven er natuurlijk graag z.s.m. uit. Duidt op ervaren wolven, maar ja, bijna iedereen in het spel is ervaren, dus dat is niet zo gek

Citaat:
Omdat deze posts mij zo bijstonden:
Spoiler

Maar nu ik het terug lees is mijn conclusie een beetje overdreven.

Zelf heb ik het idee dat het opeten van VeGs iets met Mr.Mark te maken heeft. Of hij is wolf en ze proberen nu (via) reverse te bereiken dat we hem niet meer verdacht vinden (want "het zou wel erg stom zijn om degene te eten die mij verdedigt"), of hij is wel onschuldig maar ze willen hem er graag uit.

Of ze willen hierdoor onze aandacht afleiden van snoopy, want nu heeft iedereen het over Mr.Mark.
Eens met deze post.

Citaat:
pff, net uit werk + school en dit topic even snel doorgelezen.
Balen van VeGs
en verder ben ik niet geneigd morgen voor Snoopy te gaan. Ze post wel wat apart, maar dat herinner ik me van haar ook nog wel van het vorige spel. Ik ga me eens verdiepen in het Mr. Mark verhaal I Guess.
Fantome blijft me niet lekker zitten Ze post ook nauwelijks terwijl ze in het vorige spel extreem actief was. Heeft ze wat te verbergen en hangt ze de stille wolf uit? En jaaa, dit is gokken, want we zijn pas in ronde 2, maar toch.

Citaat:
Je hebt gelijk, hij speelt bijzonder irritant. My god.

Citaat:
Dus je denkt dat ik wél dom genoeg ben om zo openlijk 'mijn' wolf te verdedigen als verrader zijnde?
Als verrader zul je toch 'je wolf' moeten verdedigen. Als je dat niet doet ben je helemaal een sukkel als verrader

Citaat:
Wat een gelul, heksjuh en michelangelo hebben goed werk gedaan in de eerste ronde (ik meen tenminste dat heksjuh ook gelijk bovenop Sabir zat, maar in de stemlijst staat ze relatief laat geloof ik). Beter aanvallend spelen dan maar een beetje niksen.

Citaat:

Beetje opvallend.
Meer mensen hebben Bright Blue als verdachte genoemd.

Citaat:

Hm, ik twijfel erg over ArPos, omdat, zoals gezegd, ik 'm altijd een behoorlijk irritante speler vind. Maar je zou gelijk kunnen hebben. Ik ga 'm in de gaten houden.

Citaat:
AAaaargh, als jullie het allemaal zo nodig willen kan ik best op Mark stemmen hoor. Ik vind hem alleen niet verdacht en ik vind het stom om op iemand te stemmen die je niet verdacht vindt!

Citaat:
Maar de dag is nog lang niet over. In eerste instantie stem ik op BrightBlue, maar als later vandaag blijkt dat ik er misschien uitga dan switch ik naar Mr Mark. Is dat nou zo heel vreemd?

Ik wil ook best nu op hem stemmen hoor, maar zoals gezegd: ik vind het stom om op iemand te stemmen die je niet verdacht vindt. Aan de andere kant maakt het toch niet veel uit: als er al heel veel mensen onder hem staan gaat hij er sowieso uit en als die er niét staan moet ik op hem stemmen uit lijfsbehoud. Dus wat dat betreft kan ik ook idd net zo goed nu al op hem stemmen.
Ik vind Snoopy eigenlijk wel oprecht overkomen, in de posts van vandaag. Ik vind het wel van lef getuigen om op haar eigenlijke verdachte te gaan staan en proberen de rest mee te krijgen, ipv te stemmen uit lijfsbehoud. Al twijfel ik er niet aan dat ze uiteindelijk wel gaat switchen, want uiteindelijk wil je natuurlijk in het spel blijven.

Citaat:
Michelangelo valt mij op, omdat hij ongelofelijke theorien verspreid, nu al. Maargoed, ik denk niet dat hij daarom perse slecht is. Ik ga vanavond mee op snoopy.
Eh wat? Ik heb wel vertrouwen in Michelangelo, hij zat gelijk bovenop Sabir, is actief op zoek. Jij noemt dat ongelofelijke theorieën?

Citaat:
Ik heb even Syori's stemlijstje aangepast omdat ik voor mezelf even het overzicht wilde hebben. Volgens mij is het nu 5-5 als ik goed geteld heb. De wolven hebben zich ongetwijfeld verdeeld over beide namen. Ik denk dat Arpos slecht is. Hij kan goed wolf zijn die niet in het verkeerde lijstje wil staan en daarom maar een loze stem uitbrengt. Als hij verrader is echter kan hij iig straks de stemlijstjes gaan lopen fucken. Either way lijkt het me een heel goed idee om Arpos de volgende ronde eruit te knikkeren. Het liefste zou ik nu al op hem stemmen, maar een stem op Arpos is op dit moment vrij zinloos helaas.
Ik ga deze ronde op Mr Mark stemmen, omdat ik die net wat vreemder vind posten dan Snoopy.

Mr. Mark
Michelangelo 1
Onait Sirch 3
Interglot 4
Uice 5
Snoopy 6 (stem veranderd)
Eye of Sauron 12

Snoopy
Schrödinger 2
Furby Feeder 7
Heksjuh 9
Röps 10
Bright Blue 11

Eye of Sauron
Arpos 8
Hm, ik ben geneigd om voor Mr. Mark te gaan, omdat ik, zoals hier boven gezegd, Snoopy eigenlijk best oprecht over vindt komen, en als ze toch niet oprecht is, ze eerder verrader is dan wolf. En de leerling wil ik niet verspillen. Maar dan staat het 7-5 En is er weer iets minder op te maken uit de stemlijsten. Meh.

Mja, nee, Mr. Mark it is. Dan maar 7-5.

Edit: extra reden nog voor Mr. Mark vind ik eigenlijk dat ie juist zo wispelturig is en alleen maar aan z'n eigen belang denkt (zie vorig spel). Aan zo'n speler heb je gewoon niet zoveel.
Oud 17-06-2011, 16:18
Verwijderd
En dit was gelijk m'n laatste post voor vandaag, want ik ben de rest van de avond bezig met andere dingen
Oud 17-06-2011, 16:19
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Excuses. Het was me even ontgaan dat je haar nu wel als verrader verdenkt (sterker in ieder geval dan hier dus).
Wat heeft die post ermee te maken? Dat was nog voor Sabir dood ging, voor de eerste ronde.
En ja, ik verdenk haar deels van verrader zijn. Het andere deel vraagt zich af of ik echt denk dat Snoopy zo obvious zou doen.
Maar ik durf de gok niet te nemen.
Oud 17-06-2011, 16:22
Röps
Röps is offline
Citaat:
Wat heeft die post ermee te maken? Dat was nog voor Sabir dood ging, voor de eerste ronde.
En ja, ik verdenk haar deels van verrader zijn. Het andere deel vraagt zich af of ik echt denk dat Snoopy zo obvious zou doen.
Maar ik durf de gok niet te nemen.
Teveel vensters open denk ik, ik bedoelde dus deze.
Oud 17-06-2011, 16:26
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Teveel vensters open denk ik, ik bedoelde dus deze.
Zo denk ik er nog steeds over. Ze speelt niet zoals ze als wolf speelt, daar twijfel ik maar 1% aan, want je kunt nooit 100% zeker zijn in het wws. Waar ik wel aan twijfel, is haar verraderfunctie. Precies wat ik zeg in die post en precies wat ik net zeg, ik durf de gok niet te wagen en ik durf dus onze leerling niet op het spel te zetten.
Oud 17-06-2011, 16:43
Fantôme
Fantôme is offline
heey Sann. wat zit je nou op mij te vitten de hele tijd?
Als je goed had gelezen had ik gister de hele dag gewerkt en daarna school. ik ben van 7 uur smorgens tot 23 uur savonds niet thuis geweest en daarna heb ik meteen bijgelezen en gepost. vervolgens was ik bekaf van mn lange dag en heb ik vandaag ook gewoon weer gewerkt. Dus. En nu doe ik moeite om al die lange pagina's bij te lezen.
en trouwens, in het vorige spel werd ik pas de laatste rondes actiever
Oud 17-06-2011, 16:47
Fantôme
Fantôme is offline
en ik ga definitief níet voor Snoopy. Geloof er niks van dat zij een slechte functie heeft.
Ik ben niet zo zeker van Mr. Mark, maar wil best op hem stemmen. weet het namelijk verder ook niet op dit moment (of op Sann, omdat ze mij steeds zijdelings noemt maar dat haalt niks uit).
Maargoed, als ik níet voor Snoopy wil gaan, is dan alleen mr. Mark zinnig?
Oud 17-06-2011, 16:54
Verwijderd
Ik vind dat te veel mensen te veel afwachten en alle opties open houden. Bij dezen is iedereen die te veel kontdraait genoteerd op mijn lijst.
Oud 17-06-2011, 17:14
Verwijderd
Citaat:
Ik vind dat te veel mensen te veel afwachten en alle opties open houden. Bij dezen is iedereen die te veel kontdraait genoteerd op mijn lijst.
Helemaal mee eens. En het ''sparen'' van de verrader vind ik ook vrij apart, wie weet is ze wolf en gaan mensen daarin gewoon in mee.

Daarnaast vind ik het een beetje eng dat sann. mij gelijk geeft en het eens met mij is

Even mijn 4 hoofdverdachten vooralsnog op een rijtje: Mr.Mark, Arpos, Bright Blue en Snoopy.
Oud 17-06-2011, 17:14
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Fantome: Ik wil ook niet voor snoopy gaan, maar ik ben ook niet zeker van Mr Mark. Ik zou alleen niet weten op wie ik dan wel moet stemmen.
Oud 17-06-2011, 17:15
Verwijderd
Citaat:
Fantome: Ik wil ook niet voor snoopy gaan, maar ik ben ook niet zeker van Mr Mark. Ik zou alleen niet weten op wie ik dan wel moet stemmen.
Arpos of BB. En waarom niet zeker van Mr.Mark en wel van iemand anders? Vind jij zijn posts dan niet raar en wolf/geliefde-like.
Oud 17-06-2011, 17:17
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Arpos of BB. En waarom niet zeker van Mr.Mark en wel van iemand anders? Vind jij zijn posts dan niet raar en wolf/geliefde-like.
Ik vind Mr Mark zeker raar posten ja. Maar toen hij jager was, deed hij dat ook en daarom ben ik niet zeker.

Aan de andere kant, het zou nog best strategie kunnen zijn, juist omdat we kunnen denken aan het jager verhaal.
Oud 17-06-2011, 17:22
Verwijderd
Citaat:
Ik vind Mr Mark zeker raar posten ja. Maar toen hij jager was, deed hij dat ook en daarom ben ik niet zeker.

Aan de andere kant, het zou nog best strategie kunnen zijn, juist omdat we kunnen denken aan het jager verhaal.
Zo'n goede speler is hij niet. En hij post nu aparter dan toen.
Oud 17-06-2011, 17:47
Furby Feeder
Furby Feeder is offline
Citaat:
en ik ga definitief níet voor Snoopy. Geloof er niks van dat zij een slechte functie heeft.
Ik ben niet zo zeker van Mr. Mark, maar wil best op hem stemmen. weet het namelijk verder ook niet op dit moment (of op Sann, omdat ze mij steeds zijdelings noemt maar dat haalt niks uit).
Maargoed, als ik níet voor Snoopy wil gaan, is dan alleen mr. Mark zinnig?
Snoopy reageerde wel precies zo toen ze de vorige keer wolf was en in het nauw gedreven zat.

Verder ben ik het helemaal met Michelangelo eens wat betreft de verraderkwestie. 'Oh noes, we moeten geen slechterik ophangen want het zou de verrader kúnnen zijn en dat is zonde van de leerling' Wat een bullshit. Het is nog net niet 'laten we de ziener ophangen want dan weten we tenminste zeker dat de leerling aan onze kant staat'..

/Lorelei
Oud 17-06-2011, 17:52
Fantôme
Fantôme is offline
@ Furby Feeder; ik herinner me dat zij het vorige spel (waaraan ik mee deed) ze tot op het laatste moment verdacht was van verrader en eventueel wolf zijn. ze was gewoon dorpeling. ik vind haar nu niet anders doen.

Verder heb ik liever dat de leerling aan onze kant staat en dus gebruikt wordt, mochten de wolven toevallig de tovenaar of ziener happen. Ik vind dus ook dat we vooralsnog de verrader erin mogen houden.
Oud 17-06-2011, 17:59
Furby Feeder
Furby Feeder is offline
Citaat:
@ Furby Feeder; ik herinner me dat zij het vorige spel (waaraan ik mee deed) ze tot op het laatste moment verdacht was van verrader en eventueel wolf zijn. ze was gewoon dorpeling. ik vind haar nu niet anders doen.

Verder heb ik liever dat de leerling aan onze kant staat en dus gebruikt wordt, mochten de wolven toevallig de tovenaar of ziener happen. Ik vind dus ook dat we vooralsnog de verrader erin mogen houden.
Zelfs als je dat als geldig argument ziet, moet je wel HEEL zeker weten dat ze verrader is en niet wolf. En dat kun je niet zeker weten tenzij je zelf wolf bent.
Oud 17-06-2011, 18:04
Fantôme
Fantôme is offline
FF; wat zeg jij nou weer?

ik weet helemaal niet zeker dat ze (geen) verrader of wolf is. ik weet helemaal niks. ik vind haar gewoon niet verdacht.
en mijn argumentatie is omdat ik haar niet opvallend anders vind spelen dan vorig spel waarin ze ook onschuldig was. en dan ga ik dus ook niet op haar stemmen.

Ik vind jouw opmerking naar mij toe wel erg snel geconcludeerd van je. ik was nog even de posts van BB, Arpos en Interglot (ofzo) aan het checken, maar heb nu de neiging gewoon op jou te stemmen.
Oud 17-06-2011, 18:07
Furby Feeder
Furby Feeder is offline
Jij zegt toch dat je liever de verrader er voorlopig in wil houden (ongeacht of dat snoopy is). Ik zeg dat het niet slim is om te riskeren dat degene van wie je verwacht dat het de verrader is, er niet uit te stemmen omdat je niet zeker weet of hij/zij geen wolf is. Ik concludeer nergens dat je wolf bent, ik zeg enkel dat je niet kunt ruiken of iemand verrader is in dit stadium van t spel.
Oud 17-06-2011, 18:09
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Zo'n goede speler is hij niet. En hij post nu aparter dan toen.
Dat klopt.
Citaat:
Jij zegt toch dat je liever de verrader er voorlopig in wil houden (ongeacht of dat snoopy is). Ik zeg dat het niet slim is om te riskeren dat degene van wie je verwacht dat het de verrader is, er niet uit te stemmen omdat je niet zeker weet of hij/zij geen wolf is. Ik concludeer nergens dat je wolf bent, ik zeg enkel dat je niet kunt ruiken of iemand verrader is in dit stadium van t spel.
Dat was ik. Ik zei ook dat ik niet zeker was.
Oud 17-06-2011, 18:13
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
ah oké.

Maar kijk, ik vind dat we niet op verrader jacht hoeven zolang er nog een leerling is, want dan kun je weer vrolijk opnieuw beginnen. heb liever de leerling aan onze kant.
Als het overduidelijk is dat iemand verrader is dan is het later in het spel wel handig om die eruit te stemmen; je krijgt dan meteen duidelijkheid over de stemlijstjes. zo'n verrader kan best wat in de war gooien. Maar van Snoopy denk ik helemaal niks. niet dat ze verrader is en niet dat ze wolf is.

En, ik zat het topic voor de 2e keer helemaal door te lezen.
Stel he. Je bent in een team van 5 wolven. en één wolf is zo dom om meteen te roepen dat hij zijn functie al heeft. Dan ga je als 'team' toch een plan bedenken. Het lijkt me dan best een goed idee dat teminste één of twee andere wolven die wolf die zichzelf verrader heeft, aan gaat vallen. Ik denk dan dat dat niet de eerste is die Sabir aanviel (want het is voor de wolven te hopen dat niemand er een opmerking over maakt) maar wel iemand die er snel in mee gaat. Zoals: Interglot
Ik stem dus op haar, ook al heeft het geen zin wellicht, ik zie niet zoveel, in dit stadium in mr. Mark en dus ook niet in Snoopy wegstemmen (maar dat mocht duidelijk zijn).
Ik ga dus heel wat anders doen.

Laatst gewijzigd op 17-06-2011 om 18:21. Reden: spelfout
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten