Advertentie | |
|
![]() |
|
Röps goed opgemerkt dat LP ook er een opmerking over maakt, want ik snap niet waarom een paar mensen hier (ik noem geen namen *kuch*heksjuh michelangelo*kuch*) ontzettend zitten te stoken en de aandacht op enkele mensen proberen te richten, het is gewoon ronde 2 en leuk dat een noobwolf zich verspreekt maar verder heeft m.i. niemand echt rare dingen opgemerkt, tuurlijk kan je aan het tijdstip van verzenden en je eigen functie raden maar serieus in 10 minuten zijn toch überhaupt alle pms wel verstuurd?
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Beetje opvallend. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Daarnaast is het enige waar jij mee komt de gewoon logische stem van EoS waar je helemaal los op gaat en maar blijft verklaren dat Snoopy en Mr.Mark absoluut niet verdacht zijn. En nu ga je ineens om je heen slaan richting Heksjuh (die ik vooralsnog oprecht vind spelen) en mij. Vrij apart en ik hou je in de gaten. Straks zal ik hierop uitgebreider reageren nu eerst even nog arbeiten. Daarnaast wring jij je in allerlei bochten om maar lekker apart te kunnen staan en als eenstemmer. Dat kan met gemak een wolfstreek zijn zodat er niks uit de stemlijstjes kan worden gehaald. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Komt dat het stemlijstje niet ten goede? Of heb jij meer informatie? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat bedoelde ik. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Ik wil ook best nu op hem stemmen hoor, maar zoals gezegd: ik vind het stom om op iemand te stemmen die je niet verdacht vindt. Aan de andere kant maakt het toch niet veel uit: als er al heel veel mensen onder hem staan gaat hij er sowieso uit en als die er niét staan moet ik op hem stemmen uit lijfsbehoud. Dus wat dat betreft kan ik ook idd net zo goed nu al op hem stemmen.
||
Citaat:
![]() Dus omdat het pas ronde 2 is, mag ik geen aandacht richten op de paar mensen die ik verdacht vind, met een onderbouwing? Omdat het pas ronde 2 is, kunnen we beter allemaal met een fultreden op iemand stemmen? Tuurlijk zijn er nog niet echt opvallende dingen en kan je zeker zeggen wie de wolven zijn, want het is pas ronde 2. Maar kom nou, de post waar ik dit uit quote slaat echt nergens op. Kom jij dan maar eens met een onderbouwing waarom Snoopy en Mr. Mark niet verdacht zijn en EoS wel.
|||
Citaat:
Overigens zegt Absinthe EXACT hetzelfde als ik (misschien heeft ze over mijn post heengelezen, maar we komen tot dezelfde conclusie), dus dan kun je haar net zo goed verdenken. Citaat:
Buiten dat verdedig ik haar niet, ik verdedig de leerling en probeer die aan onze kant te houden.
||
Verwijderd
|
Mocht Snoopy slecht zijn, dan verdenk ik ook LP.
Citaat:
@ Mr Mark, ik ga mijzelf niet herhalen iig, vermoeiend. Dus wmb mag je teruglezen. ![]() |
![]() |
|
Ik heb even Syori's stemlijstje aangepast omdat ik voor mezelf even het overzicht wilde hebben. Volgens mij is het nu 5-5 als ik goed geteld heb. De wolven hebben zich ongetwijfeld verdeeld over beide namen. Ik denk dat Arpos slecht is. Hij kan goed wolf zijn die niet in het verkeerde lijstje wil staan en daarom maar een loze stem uitbrengt. Als hij verrader is echter kan hij iig straks de stemlijstjes gaan lopen fucken. Either way lijkt het me een heel goed idee om Arpos de volgende ronde eruit te knikkeren. Het liefste zou ik nu al op hem stemmen, maar een stem op Arpos is op dit moment vrij zinloos helaas.
Ik ga deze ronde op Mr Mark stemmen, omdat ik die net wat vreemder vind posten dan Snoopy. Mr. Mark Michelangelo 1 Onait Sirch 3 Interglot 4 Uice 5 Snoopy 6 (stem veranderd) Eye of Sauron 12 Snoopy Schrödinger 2 Furby Feeder 7 Heksjuh 9 Röps 10 Bright Blue 11 Eye of Sauron Arpos 8
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Lorelei hier: wij stemmen dus defibitief op snoopy (als dat nog niet duidelijk was). Snoopy en mark doen allebei raar, maar mark doet dat wel vaker (ik was er vorig spel van overtuigd dat hij geliefde-wolf wasn eb hij bleek slechts jager). Ik ga vanavond het hele spel op een fatsoenlijke computer doorlezen en hoop dan met nog wat zinnige opmerkingen te kunnen komen.
Oh ik dacht dat hij was ingelogd op furby feeder, maar blijkbaar niet. Deze post komt dus van furby feeder. |
![]() |
|||||||||||||
Verwijderd
|
Even wat dingen die me opvielen:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Mja, nee, Mr. Mark it is. Dan maar 7-5. Edit: extra reden nog voor Mr. Mark vind ik eigenlijk dat ie juist zo wispelturig is en alleen maar aan z'n eigen belang denkt (zie vorig spel). Aan zo'n speler heb je gewoon niet zoveel. |
![]() |
||
Citaat:
En ja, ik verdenk haar deels van verrader zijn. Het andere deel vraagt zich af of ik echt denk dat Snoopy zo obvious zou doen. Maar ik durf de gok niet te nemen.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
heey Sann. wat zit je nou op mij te vitten de hele tijd?
![]() Als je goed had gelezen had ik gister de hele dag gewerkt en daarna school. ik ben van 7 uur smorgens tot 23 uur savonds niet thuis geweest en daarna heb ik meteen bijgelezen en gepost. vervolgens was ik bekaf van mn lange dag en heb ik vandaag ook gewoon weer gewerkt. Dus. En nu doe ik moeite om al die lange pagina's bij te lezen. en trouwens, in het vorige spel werd ik pas de laatste rondes actiever ![]()
|
en ik ga definitief níet voor Snoopy. Geloof er niks van dat zij een slechte functie heeft.
Ik ben niet zo zeker van Mr. Mark, maar wil best op hem stemmen. weet het namelijk verder ook niet op dit moment (of op Sann, omdat ze mij steeds zijdelings noemt ![]() Maargoed, als ik níet voor Snoopy wil gaan, is dan alleen mr. Mark zinnig?
||
Verwijderd
|
Citaat:
Daarnaast vind ik het een beetje eng dat sann. mij gelijk geeft en het eens met mij is ![]() Even mijn 4 hoofdverdachten vooralsnog op een rijtje: Mr.Mark, Arpos, Bright Blue en Snoopy. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Aan de andere kant, het zou nog best strategie kunnen zijn, juist omdat we kunnen denken aan het jager verhaal.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Verder ben ik het helemaal met Michelangelo eens wat betreft de verraderkwestie. 'Oh noes, we moeten geen slechterik ophangen want het zou de verrader kúnnen zijn en dat is zonde van de leerling' Wat een bullshit. Het is nog net niet 'laten we de ziener ophangen want dan weten we tenminste zeker dat de leerling aan onze kant staat'.. /Lorelei
|
@ Furby Feeder; ik herinner me dat zij het vorige spel (waaraan ik mee deed) ze tot op het laatste moment verdacht was van verrader en eventueel wolf zijn. ze was gewoon dorpeling. ik vind haar nu niet anders doen.
Verder heb ik liever dat de leerling aan onze kant staat en dus gebruikt wordt, mochten de wolven toevallig de tovenaar of ziener happen. Ik vind dus ook dat we vooralsnog de verrader erin mogen houden.
||
Citaat:
|
FF; wat zeg jij nou weer?
![]() ![]() ik weet helemaal niet zeker dat ze (geen) verrader of wolf is. ik weet helemaal niks. ik vind haar gewoon niet verdacht. en mijn argumentatie is omdat ik haar niet opvallend anders vind spelen dan vorig spel waarin ze ook onschuldig was. en dan ga ik dus ook niet op haar stemmen. Ik vind jouw opmerking naar mij toe wel erg snel geconcludeerd van je. ik was nog even de posts van BB, Arpos en Interglot (ofzo) aan het checken, maar heb nu de neiging gewoon op jou te stemmen.
|
Jij zegt toch dat je liever de verrader er voorlopig in wil houden (ongeacht of dat snoopy is). Ik zeg dat het niet slim is om te riskeren dat degene van wie je verwacht dat het de verrader is, er niet uit te stemmen omdat je niet zeker weet of hij/zij geen wolf is. Ik concludeer nergens dat je wolf bent, ik zeg enkel dat je niet kunt ruiken of iemand verrader is in dit stadium van t spel.
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
Maar kijk, ik vind dat we niet op verrader jacht hoeven zolang er nog een leerling is, want dan kun je weer vrolijk opnieuw beginnen. heb liever de leerling aan onze kant. Als het overduidelijk is dat iemand verrader is dan is het later in het spel wel handig om die eruit te stemmen; je krijgt dan meteen duidelijkheid over de stemlijstjes. zo'n verrader kan best wat in de war gooien. Maar van Snoopy denk ik helemaal niks. niet dat ze verrader is en niet dat ze wolf is. En, ik zat het topic voor de 2e keer helemaal door te lezen. Stel he. Je bent in een team van 5 wolven. en één wolf is zo dom om meteen te roepen dat hij zijn functie al heeft. Dan ga je als 'team' toch een plan bedenken. Het lijkt me dan best een goed idee dat teminste één of twee andere wolven die wolf die zichzelf verrader heeft, aan gaat vallen. Ik denk dan dat dat niet de eerste is die Sabir aanviel (want het is voor de wolven te hopen dat niemand er een opmerking over maakt) maar wel iemand die er snel in mee gaat. Zoals: Interglot Ik stem dus op haar, ook al heeft het geen zin wellicht, ik zie niet zoveel, in dit stadium in mr. Mark en dus ook niet in Snoopy wegstemmen (maar dat mocht duidelijk zijn). Ik ga dus heel wat anders doen.
Laatst gewijzigd op 17-06-2011 om 18:21. Reden: spelfout |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #87 Furby Feeder | 500 | 02-08-2011 20:33 | |
De Kantine |