Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-06-2011, 01:02
Verwijderd
Citaat:
Zelfs bij chips hebben sommige vrouwen dus een bepaalde drang naar dominantie
Vreemd genoeg ben ik het wel met Para eens.
Advertentie
Oud 17-06-2011, 01:03
Uice
Uice is offline
Citaat:
Jij voelt je liever ondergeschikt aan je chips?
Oud 17-06-2011, 01:03
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Euroshopperchips vind ik lekkerder dan chips van de A-merken. Omdat ze fragieler zijn.
Maar dan zit je sneller met een zak vol kruimelchips alhoewel je dat bij Lays/Croky ook hebt.
Oud 17-06-2011, 01:04
Verwijderd
Citaat:
Oud 17-06-2011, 01:06
Uice
Uice is offline
Nou ja, Kettle is natuurlijk wel lekkerder. En wat je bij de Natuurwinkel koopt doorgaans ook.
Oud 17-06-2011, 01:07
Verwijderd
Ja, ik moet ook maar eens in bed gaan liggen, een paar hoofdstukjes lezen en daarna gaan slapen, want morgen wordt het een lange dag. En dan moet ik ook die engerds nog meeten!

Slaap lekker!
Oud 17-06-2011, 01:07
Noedelhap
Noedelhap is offline
Oja, Kettle heb ik ook een keer geprobeerd. Wel smakelijker dan andere merken.
Oud 17-06-2011, 01:08
Verwijderd
Citaat:
Nou ja, Kettle is natuurlijk wel lekkerder. En wat je bij de Natuurwinkel koopt doorgaans ook.
Kettle vind ik inderdaad wel een chips apart, maar ik koop het eigenlijk nooit.
Verwijderd
Citaat:
Nerdboks!

Alleen heb ik Diablo 2 nooit gespeeld. M'n broertje overigens wel, met z'n Tal-sets en Diabloruns op nightmare met z'n level 95 of zo
Jajaja dat Ik kwam tot lvl97 geloof ik, maar ik was er niet zo goed in want ik probeerde telkens bepaalde builds te doen, en dat ging heel goed tot ik op lvl70 dacht van 'nooouuuuuu ik wil eigenlijk toch gewoon een puntje HIERIN' en dan kom je rond lvl95 op Nightmare opeens in de problemen.

En ik was ook heel slecht in dingen ruilen tegen winstgevende dingen. En eerst ook in scammers spotten, daar ben ik al mijn eerste high-end spul aan kwijtgeraakt.

Citaat:
Ja, omdat we nergens anders de baas mogen zijn
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik moet ook maar eens in bed gaan liggen, een paar hoofdstukjes lezen en daarna gaan slapen, want morgen wordt het een lange dag. En dan moet ik ook die engerds nog meeten!

Slaap lekker!
Welke engerds?

En slaap lekker.
Oud 17-06-2011, 01:09
Uice
Uice is offline
Ik ga ook maar eens. Welterusten.
Oud 17-06-2011, 01:09
Verwijderd
Citaat:
Maar dan zit je sneller met een zak vol kruimelchips alhoewel je dat bij Lays/Croky ook hebt.
Och, dat is tegen het einde pas. Liever een zak vol lekkere chips en op het einde veel kruimels dan een zak vol hele harde chips en op het einde geen kruimels.
Oud 17-06-2011, 01:10
Verwijderd
Meh ik verveel me. Maar het is nog te vroeg eigenlijk om te gaan slapen. WAT NU!?!
Verwijderd
Hm, ik moest ook maar 'ns gaan slapen. Ik heb nu al zin in de spierpijn die ik morgen ga krijgen
Verwijderd
Ja gothverdomme, iedereen gaat slapen en ik blijf alleen achter, MOEDERZIEL alleen.
Oud 17-06-2011, 01:11
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Meh ik verveel me. Maar het is nog te vroeg eigenlijk om te gaan slapen. WAT NU!?!
Mja idem. Verveel me de pleuris en ik wil mijn nieuwe computer maar het duurt veel te lang dus aaargh. En ik heb honger.
Oud 17-06-2011, 01:12
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Hm, ik moest ook maar 'ns gaan slapen. Ik heb nu al zin in de spierpijn die ik morgen ga krijgen
Hoezo ineens die fanatieke sportactiviteiten?
Verwijderd
Citaat:
Dit gaan spelen! En daarna deel 1, als je dan nog geen slaap hebt.
Verwijderd
Citaat:
Mja idem. Verveel me de pleuris en ik wil mijn nieuwe computer maar het duurt veel te lang dus aaargh. En ik heb honger.
Oh ja, een nieuwe computer. Hmm. Do want. Maar ik heb nu ook geen zin om shit uit te gaan zoeken.
Oud 17-06-2011, 01:13
Verwijderd
Of hiermee gaan klooien, dat is ook mooi en leuk. Vooral Feed the head en Windosill.
Oud 17-06-2011, 01:14
Verwijderd
Ik waardeer je efforts Para en ik heb ze gebookmarkt maar 't gaat 'm niet worden vrees ik, tenminste niet vanavond.
Oud 17-06-2011, 01:18
MiBe
MiBe is offline
Citaat:
Soms wel, een zak Doritos Sweet Chili Pepper heeft me zo in zijn macht.
Oud 17-06-2011, 01:19
Verwijderd
Citaat:
Hoezo ineens die fanatieke sportactiviteiten?
Omdat ik eens in m'n leven wil meemaken hoe het is om sterk, snel en lenig te zijn, en nu was daar wel de gelegenheid voor want ik zit toch een beetje tussen werk en studie in te lamlullen. Al ben ik nu ook wel vrij snel en lenig, maar niet in bijzondere mate, en sterk ben ik helemaal niet. Dus ja
Oud 17-06-2011, 01:20
Verwijderd
Het lijkt me ook heel leuk om door de stad te lopen en te weten dat je bijna overal wel in kan klimmen, als je zou willen.
Verwijderd
Citaat:
Soms wel, een zak Doritos Sweet Chili Pepper heeft me zo in zijn macht.
Da's Doritos GeenStijl, noobstick
Verwijderd
Citaat:
Ik waardeer je efforts Para en ik heb ze gebookmarkt maar 't gaat 'm niet worden vrees ik, tenminste niet vanavond.
Oei! Nou, als je ze later maar gaat spelen, want 't zijn allemaal erg toffe dingen.
Oud 17-06-2011, 01:22
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Omdat ik eens in m'n leven wil meemaken hoe het is om sterk, snel en lenig te zijn, en nu was daar wel de gelegenheid voor want ik zit toch een beetje tussen werk en studie in te lamlullen. Al ben ik nu ook wel vrij snel en lenig, maar niet in bijzondere mate, en sterk ben ik helemaal niet. Dus ja
Props dat je de discipline op weet te brengen!

Offtopic: en omg, zonet heb ik de folder.pdf gezien met mijn illustratie erin van dat bedrijf
Oud 17-06-2011, 01:22
Verwijderd
Mnah ik ga gewoon pokeren. Hoewel ik dat nu, na 3/4e fles wijn, eigenlijk niet meer mag doen van mezelf.
Oud 17-06-2011, 01:26
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Mnah ik ga gewoon pokeren. Hoewel ik dat nu, na 3/4e fles wijn, eigenlijk niet meer mag doen van mezelf.
Waar poker jij nu? Ik probeer nu naarstig een 250% bonus vrij te spelen op een nieuwe site, Winner.com.
Oud 17-06-2011, 01:26
Verwijderd
Citaat:
Waar poker jij nu? Ik probeer nu naarstig een 250% bonus vrij te spelen op een nieuwe site, Winner.com.
Everest, weer 'n SNG'tje van $3
Oud 17-06-2011, 01:29
MiBe
MiBe is offline
Citaat:
Da's Doritos GeenStijl, noobstick
Die ja
Wanneer ik het zo formuleer krijg ik echter meestal verbaasde gezichten.
Oud 17-06-2011, 01:32
Verwijderd
Citaat:
Die ja
Wanneer ik het zo formuleer krijg ik echter meestal verbaasde gezichten.

Je vingers aflikken op 30/60/100% van de zak vind ik altijd zo'n HALLELUJAH-momentje
Oud 17-06-2011, 01:38
MiBe
MiBe is offline
Citaat:
Je vingers aflikken op 30/60/100% van de zak vind ik altijd zo'n HALLELUJAH-momentje
qft
Oud 17-06-2011, 01:39
Verwijderd
Citaat:
Props dat je de discipline op weet te brengen!
Och, ik ben pas anderhalve week bezig, hoor. Het is pas knap als ik over een jaar nog steeds bezig ben.

Citaat:
Offtopic: en omg, zonet heb ik de folder.pdf gezien met mijn illustratie erin van dat bedrijf
Oud 17-06-2011, 01:41
Verwijderd
Wat is het toch irritant om een gutshot straight draw en een runnerrunnerflush te folden voor de flop :x
Oud 17-06-2011, 01:43
Verwijderd
Ik haat spelen op draws maar boredom is getting the best of me :x
Oud 17-06-2011, 01:45
MiBe
MiBe is offline
Toch maar even een pizzabroodje in de oven.
Oud 17-06-2011, 02:00
MiBe
MiBe is offline
Wat is het hier ineens dood dan
Oud 17-06-2011, 02:17
Noedelhap
Noedelhap is offline
Woei, ff 6 potjes multitabling gedaan, 8 euro winst
Oud 17-06-2011, 02:19
MiBe
MiBe is offline
Nou, jij kan wel stoppen met werken
Zit ik 'Nu we er toch zijn op vakantie' te kijken via mijn mediacenter, start dat ding ineens opnieuw op kut Windows update.
Oud 17-06-2011, 02:19
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Och, ik ben pas anderhalve week bezig, hoor. Het is pas knap als ik over een jaar nog steeds bezig ben.

Nouja, jezelf ertoe aanzetten is al heel wat, dat zie ik mezelf niet doen

En jaaa Ik wil m alleen niet linken hier omdat ik bang ben dat opdrachtgevers hier terecht komen
Oud 17-06-2011, 02:20
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik haat spelen op draws maar boredom is getting the best of me :x
Het is wel leuk om de ander daarna te zien flippen
Oud 17-06-2011, 02:39
Noedelhap
Noedelhap is offline
FFuuu, ik wil Sleuth (1972) kijken, dus een rip gedownload, ik denk lekker te kunnen kijken, komen de credits voorbij:

"Michael Caine........Jude Law...."

"Huh, Jude Law, die was toen nog een baby?!"

Ik kijk nog eens goed: "Sleuth[2007]DvDrip"

Oud 17-06-2011, 08:45
Carn
Carn is offline
arg, mn modem thuis is verfucked, wat een ellende. Volgens mij is ie naar de defaultsettings gesprongen, maar geen idee hoe ik er in kom
Oud 17-06-2011, 09:09
Verwijderd
Morning.
Verwijderd
@ prijs/kwaliteit discussie: ik vind het wel grappig dat die kennelijk weer ontstaat uit een discussie over McFlurry's. Er bestaat wel zoiets als kwaliteitsijs, maar dat koop je niet bij de McDonalds
Verwijderd
En goedemorgen!
Oud 17-06-2011, 09:11
Edelweiss
Edelweiss is offline
Nog steeds goeiemorgen . Aangezien school er vandaag alweer opzit .
Oud 17-06-2011, 09:11
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Goeiemorgen!
Oud 17-06-2011, 09:12
Verwijderd
Ah Utrecht centrum zit kennelijk zonder stroom.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten