Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-06-2011, 13:13
Verwijderd
Citaat:

Volgens mij trekken mijn oorbellen vooral de aandacht naar mijn oren.
Mja, mijn oorbellen zijn nogal groot, dus je ziet mijn oren niet (daar hangt haar overheen) en mijn oorbellen wel.

Citaat:
Ik heb m'n oorbellen al jaren niet meer uitgedaan. Zelfs niet als ik slaap.
Wat voor heb je?
Advertentie
Verwijderd
Verwijderd
Citaat:
Ik heb m'n oorbellen al jaren niet meer uitgedaan. Zelfs niet als ik slaap.
zijn ze niet vastgvegroeid

ik ga niet met mn grote ringen slapen, alleen met knopjes douche en slaap ik er wel eens mee.
Oud 19-06-2011, 13:14
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Heb je nu echt een bron nodig voor dat als er glinsterende dingen aan weerszijden van je gezicht hangen, mensen reageren van 'hee twee glinsterende dingen' en daardoor die richting op kijken?
Ik let wel regelmatig op twee dingen, maar dat zijn dan geen oorbellen.
Oud 19-06-2011, 13:15
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
En wat nu als je het zelf mooi vindt? Heeft het dan nog steeds geen nut?

Er zat namelijk verder geen doel achter.
Waarom vind je het zelf mooi dan?
Verwijderd
Citaat:
Oh daar heb ik verder niet op gelet maar dan wel met Amerikaanse stem!
Al-Jazeera Amerika zal het wel zijn, ja. Die zijn ook best wel heel Amerikaans.
Verwijderd
MJa, veel vrouwen denken aantrekkelijker te worden van Uggs. Alle mannen vinden die vrouwen alleen maar lelijk(er).

Mss is dat wel ook zo met oorbellen!
Oud 19-06-2011, 13:16
Edelweiss
Edelweiss is offline
Over het wwspel: Er zijn mensen die iemand 'Soija' noemen, wie bedoelen ze? Soija was toch de eerste die saai opende? Is ze niet al heel 'oud' dan? Of is er iemand met een nieuw account, waarvan het vorige account 'Soija' was?

Oud 19-06-2011, 13:16
Verwijderd
Uggs zijn lelijk.
toch vind ik ringen mooier geen idee waarom.
Oud 19-06-2011, 13:17
Verwijderd
Citaat:
Over het wwspel: Er zijn mensen die iemand 'Soija' noemen, wie bedoelen ze? Soija was toch de eerste die saai opende? Is ze niet al heel 'oud' dan? Of is er iemand met een nieuw account, waarvan het vorige account 'Soija' was?

Onait Sirch is Soija.
Oud 19-06-2011, 13:17
Verwijderd
Hoe spreek je Soija eigenlijk uit? Sojja? Soja? Swazja?
Oud 19-06-2011, 13:18
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
MJa, veel vrouwen denken aantrekkelijker te worden van Uggs. Alle mannen vinden die vrouwen alleen maar lelijk(er).
Uggs zijn sws kots & lelijk. Getver! Blegh, ik kan ze niet aanzien, ze branden nog net niet in m'n ogen.
Martiño
Martiño is offline
Citaat:

Verwijderd
Ik <3 oorbellen!
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
Als; Zoiedgja, denk ik. (en die dg met een soort van dsj klank)
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:

Mss is dat wel ook zo met oorbellen!
Nou nee, uggs zijn afgrijselijk lelijk, oorbellen meestal niet. Ik heb gewoon niks met oorbellen.
Oud 19-06-2011, 13:19
Verwijderd
Ik zeg gewoon altijd ''soja"
Verwijderd
Citaat:
Wat voor heb je?
Uhm, ik heb er 15. 7 in één oor, 8 in het andere oor.

Citaat:
zijn ze niet vastgvegroeid

ik ga niet met mn grote ringen slapen, alleen met knopjes douche en slaap ik er wel eens mee.
Nee, ze groeien niet vast. Ik haal ze er natuurlijk soms uit, maar dan alleen om te reinigen en niet langer dan 5 minuten.

Citaat:
Ik let wel regelmatig op twee dingen, maar dat zijn dan geen oorbellen.

Dat doe je dan heel onopvallend.

Citaat:
Waarom vind je het zelf mooi dan?
Gaan we weer! Ik heb geen idee. Zonder oorbellen zijn oren zo kaal. Maar dat kan natuurlijk ook gewenning zijn want ik heb al jaren geen 'kale' oren meer gehad. En het ligt ook aan de oorbellen, ik heb namelijk een afgrijselijke hekel aan parels en diamanten en van die veel te grote ringen, want dat ziet er zo pauperig uit.
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ik zeg "sòja".
Verwijderd
Citaat:

JIj bent gewoon jong. Ik ben niks niet oud.
En ik ben geen "ze".

Citaat:
Soi-ja
Oud 19-06-2011, 13:21
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
JIj bent gewoon jong. Ik ben niks niet oud.
En ik ben geen "ze".

Soi-ja
O, ik dacht altijd dat dat een 'ze' was .

Ahá, dus zo spreek je dat uit .
Verwijderd
Ik vind mezelf er juist niet uitzien met oorbellen. Dat zal ook wel gewenning zijn, maar ik draag eigenlijk nooit oorbellen, vind het geen gezicht bij mij.
Verwijderd
Ik heb dan nog wel een modevraagstuk, namelijk waarom dikke vrouwen van 20-40 jaar zo vaak een riem om hun heupen dragen over een lang shirt, waarmee ze hun heup-tailleverhouding naar 1:1 brengen, en bovendien die riem vaak een beetje strak doen, waardoor hun onderbuik eroverheen bubbelt. Dat gebeurt namelijk echt HEEL VEEL dus kennelijk heeft iemand tegen die vrouwen gezegd dat dat een goed idee was, maar wie, en met welk doel?
Oud 19-06-2011, 13:22
Verwijderd
Maar ik heb ook geen kettingen/ringen/andere sieraden. Hoef ik allemaal niet.
Verwijderd
Citaat:
Ik vind mezelf er juist niet uitzien met oorbellen. Dat zal ook wel gewenning zijn, maar ik draag eigenlijk nooit oorbellen, vind het geen gezicht bij mij.
Ik mis ze juist echt als ik ze niet in heb!
Verwijderd
Citaat:
Als; Zoiedgja, denk ik. (en die dg met een soort van dsj klank)

Iedereen die niet "Soi-ja" zegt, moet een cursus aap-noot-mies doen.
Verwijderd
Ik voel mezelf over het algemeen meer op mijn gemak met oorbellen in.

Citaat:
Ik heb dan nog wel een modevraagstuk, namelijk waarom dikke vrouwen van 20-40 jaar zo vaak een riem om hun heupen dragen over een lang shirt, waarmee ze hun heup-tailleverhouding naar 1:1 brengen, en bovendien die riem vaak een beetje strak doen, waardoor hun onderbuik eroverheen bubbelt. Dat gebeurt namelijk echt HEEL VEEL dus kennelijk heeft iemand tegen die vrouwen gezegd dat dat een goed idee was, maar wie, en met welk doel?
Dat is echt zo'n GGD-vrouwending.
Verwijderd
Ik heb best wat sieraden opgespaard in de loop der jaren, en het enige wat ik daarvan draag is 1 ketting
Oud 19-06-2011, 13:23
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:

Dat doe je dan heel onopvallend.
Ja, niet veel mensen weten dat ik een voetfetisj heb.
Citaat:
Gaan we weer! Ik heb geen idee. Zonder oorbellen zijn oren zo kaal. Maar dat kan natuurlijk ook gewenning zijn want ik heb al jaren geen 'kale' oren meer gehad. En het ligt ook aan de oorbellen, ik heb namelijk een afgrijselijke hekel aan parels en diamanten en van die veel te grote ringen, want dat ziet er zo pauperig uit.
Ik vind je elleboog ook wel kaal. Misschien moet je er wat metalen dingen inproppen!
Oud 19-06-2011, 13:23
Verwijderd
Citaat:
Ik heb werkelijk geen flauw idee. Zo'n tailleriem brengt sowieso alleen maar de aandacht van anderen naar de plek van je lichaam waar je dat liever niet zou willen (als je dik bent, bedoel ik).
Ik vind ze overigens wel mooi, tailleriemen. Als je een beetje taille hebt, that is.
Oud 19-06-2011, 13:24
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:

Ja sorry . En was het niet maan-roos-vis ??
Verwijderd
Ik heb ook geen gaatjes. De hoofdreden die mijn moeder altijd gaf was: Als God had gewild dat we daar gaatjes hadden, dan hadden ze er gezeten. Zucht. En toen heeft ze op latere leeftijd toch zelf gaatjes genomen (met een reden die ik wel begrijp) ja en toen kon ze het mij niet meer verbieden. En toen had ik er geen zin meer in, liever wou ik een lippiercing, maar daar kon ik al helemaal niet over beginnen .
Verwijderd
Citaat:
Mjah, dat is een beetje hetzelfde als dikke vrouwen die zich zo nodig in een legging proppen, of van die veel te strakke shirtjes dragen (die soms nog omhoog kruipen ook). Die lopen er bij als een rollade.
Verwijderd
Citaat:
Ik heb werkelijk geen flauw idee. Zo'n tailleriem brengt sowieso alleen maar de aandacht van anderen naar de plek van je lichaam waar je dat liever niet zou willen (als je dik bent, bedoel ik).
Ik vind ze overigens wel mooi, tailleriemen. Als je een beetje taille hebt, that is.
Hm ja ik zei heupen maar dat is de normale plek voor een riem, maar ik bedoel ook niet taille. Ze dragen die riem dan nét boven hun broek. En dan een riem met een kromming erin, waardoor hij bij de buik lager zit dan aan de zijkanten (en waardoor je buik dus ronder lijkt).
Oud 19-06-2011, 13:25
Verwijderd
Citaat:

Ik twijfel altijd een beetje tussen Swazjá en Soi-ja.
Verwijderd
Ik moet gewoon m,n ring om mn vinger hebben anders voelt dat zo kaal. Verder af en toe oorbellen als ik eraan denk dat ik ze nog heb. en helaas voor mn moeder te weinig.
Verwijderd
Citaat:
Ja, niet veel mensen weten dat ik een voetfetisj heb.

Citaat:
Ik vind je elleboog ook wel kaal. Misschien moet je er wat metalen dingen inproppen!
Aw.
Oud 19-06-2011, 13:26
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ik heb ook geen gaatjes. De hoofdreden die mijn moeder altijd gaf was: Als God had gewild dat we daar gaatjes hadden, dan hadden ze er gezeten. Zucht. En toen heeft ze op latere leeftijd toch zelf gaatjes genomen (met een reden die ik wel begrijp) ja en toen kon ze het mij niet meer verbieden. En toen had ik er geen zin meer in, liever wou ik een lippiercing, maar daar kon ik al helemaal niet over beginnen .
En je kon daar geen weerlegging van geven? Als mijn moeder met dat soort onzin komt kan ze toch een paar mooie hyperbolen en Kazetvergelijkingen verwachten.
Verwijderd
Ik heb van mijn 6e tot mijn 14e een ring om gehad. Het is nog steeds te zien aan mijn vinger, het bot heeft niet goed in de breedte kunnen groeien waar die ring zat.
Verwijderd
Citaat:
Hm ja ik zei heupen maar dat is de normale plek voor een riem, maar ik bedoel ook niet taille. Ze dragen die riem dan nét boven hun broek. En dan een riem met een kromming erin, waardoor hij bij de buik lager zit dan aan de zijkanten (en waardoor je buik dus ronder lijkt).
Ah, zo ja. Dat is zo mogelijk nog lelijker
Oud 19-06-2011, 13:27
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Mjah, dat is een beetje hetzelfde als dikke vrouwen die zich zo nodig in een legging proppen, of van die veel te strakke shirtjes dragen (die soms nog omhoog kruipen ook). Die lopen er bij als een rollade.
Reeeeeeed mij...
Verwijderd
Misschien is het de schuld van Dyanne Beekman.
Verwijderd
Ik ben blijkbaar een ontzettende zenuwpees, want toen ik nog weleens een ring droeg, of oorbellen, zat ik er aan een stuk door aan te friemelen, af te doen, en weer aan, dat was echt extreem.

Dus ik ben er maar helemaal mee opgehouden, met sieraden.
Oud 19-06-2011, 13:28
Verwijderd
Ik draag altijd deze ring en armband:

Spoiler

Zonder mijn ring voel ik me leeg en zonder mijn iconen voel ik me onbeschermd.
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik heb overigens ook sieraden gedragen (naast een horloge dan). Vroeger had ik zo'n omgekeerd kruis als ketting. Dat was natuurlijk superprovocerend.
Verwijderd
Citaat:
Ik heb van mijn 6e tot mijn 14e een ring om gehad. Het is nog steeds te zien aan mijn vinger, het bot heeft niet goed in de breedte kunnen groeien waar die ring zat.
Dan doe ik hem maar niet elke dag om, maar dat maakt al niet meer uit vergroeide botten bij mij, want door het vingerknakken staat mn linker ringvinger een beetje scheef.
Verwijderd
Citaat:
Het zou me niet verbazen.
Maar dan hadden die vrouwen meer naar Maik de Boer moeten luisteren, want die vindt dat soort riemen wel not done, geloof ik.
Waarom weet ik dat?
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ja, die mag ook gerust een verschrikkelijk pijnlijke dood sterven.
Oud 19-06-2011, 13:29
Verwijderd
Ik denk er alleen soms aan om oorbellen in te doen als ik een dag lenzen indoe terwijl ik daarvoor dagen mijn bril op heb gehad, omdat ik dan mijn gezicht zo bloot vind lijken
Oud 19-06-2011, 13:30
Verwijderd
Citaat:
Ik ben blijkbaar een ontzettende zenuwpees, want toen ik nog weleens een ring droeg, of oorbellen, zat ik er aan een stuk door aan te friemelen, af te doen, en weer aan, dat was echt extreem.

Dus ik ben er maar helemaal mee opgehouden, met sieraden.
armbanden en oorbellen kan ik ooit nooit langer dan een uur om/in houden vindt het niet fijn zitten en friemelen krijg ik ook voor elkaar tot kapot aan toe.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten