Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-07-2011, 21:02
Verwijderd
Citaat:
Iedereen kan wiskunde. Je moet alleen niet verwachten dat je wiskundekennis autogenereert. Het enige wat je kunt doen is er gewoon veel tijd in steken. Zoals met alles eigenlijk.
Ik stak er heel veel tijd in. , maar zelfs mijn leraar en bijlesgast, die overigens zelf op de uni met een studie wiskunde gewoon een 9 stond, zeiden op een gegeven moment dat ik de laatste moeilijke paragrafen moest overslaan, en me gewoon moest concentreren op het makkelijke. Wat dan uiteraard ook niet goed lukte.
Advertentie
Oud 06-07-2011, 21:02
Rationeel
Rationeel is offline
mijn vinger begint weer een beetje lief te doen

Ik ga zometeen lekker naar bed denk ik. Laat de mannen het maar uitzoeken met zn allen.

Erh /Lorelei dus
Oud 06-07-2011, 21:03
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ik stak er heel veel tijd in. , maar zelfs mijn leraar en bijlesgast, die overigens zelf op de uni met een studie wiskunde gewoon een 9 stond, zeiden op een gegeven moment dat ik de laatste moeilijke paragrafen moest overslaan, en me gewoon moest concentreren op het makkelijke. Wat dan uiteraard ook niet goed lukte.
Het probleem, vooral bij vrouwen, is dat ze zichzelf het hoofd in praten dat ze het allemaal toch niet kunnen en nooit zullen snappen. En als dat idee eenmaal in je hoofd zit, is het ook veel moeilijker om kennis op te doen.
Oud 06-07-2011, 21:06
Verwijderd
Citaat:
Iedereen kan wiskunde. Je moet alleen niet verwachten dat je wiskundekennis autogenereert. Het enige wat je kunt doen is er gewoon veel tijd in steken. Zoals met alles eigenlijk.
Klopt, maar er zit wel verschil in hoeveel tijd je erin moet steken om het te begrijpen. Zeg maar, het verschil tussen 'met een beetje opletten in de les haal ik het wel' en 'ik moet elke dag anderhalf uur wiskundehuiswerk maken en een bijlesseminar volgen voor de eindexamens en hopelijk haal ik dan een mager zesje'.
Oud 06-07-2011, 21:07
Verwijderd
Citaat:
Het probleem, vooral bij vrouwen, is dat ze zichzelf het hoofd in praten dat ze het allemaal toch niet kunnen en nooit zullen snappen. En als dat idee eenmaal in je hoofd zit, is het ook veel moeilijker om kennis op te doen.
Nou ja , ik heb mijn examens gehaald, en daar ging het om. Ik vond het zelf verbazingwekkend .
Oud 06-07-2011, 21:11
Verwijderd
Niet dat ik tot die laatste categorie behoor, trouwens, wiskunde ging me best aardig af. Maar niet héél aardig. En ook niet aardig genoeg, vooral omdat ik er toch te weinig moeite voor deed, en toen moest ik wiskunde A gaan doen, wat al helemaal onaardig ging want wiskunde A is vooral knopjessequenties onthouden op de rekenmachine. Als bepaalde dingen anders waren gelopen dan was ik waarschijnlijk wel wiskunde gaan studeren, ondanks dat ik er niet bijzonder goed in ben. Wiskunde <3
Oud 06-07-2011, 21:12
Verwijderd
Citaat:
Dit is zó waar. Ik heb wiskunde A gekozen omdat ik dacht dat ik het toch allemaal niet kan, en nu heb ik het hele jaar niet één opgave gemaakt en ik sta een zeven. Had ik nu maar wiskunde B gekozen! Maar dat zal ik volgend jaar wel weer hebben, min of meer.
Oud 06-07-2011, 21:14
Verwijderd
Ohja, en ook een beetje wiskunde A als daad van rebelsheid tegen een familie die vond dat ik BESLIST ook wiskunde B, natuurkunde, scheikunde, biologie en meer van dat soort respectabele vakken had moeten kiezen in plaats van onzindingen als Kunst.
Oud 06-07-2011, 21:18
Schrödinger
Schrödinger is offline
De Russen weten wiskunde tenminste op waarde te schatten.
Oud 06-07-2011, 21:20
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb wiskunde gewoon laten vallen alles wat op 'kunde' eindigde overigens.
Oud 06-07-2011, 21:21
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ik heb wiskunde gewoon laten vallen alles wat op 'kunde' eindigde overigens.
Behalve onkunde?
Oud 06-07-2011, 21:23
Verwijderd

Oud 06-07-2011, 21:23
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Behalve onkunde?
YOU'RE SO FUNNYYYY! Oooooh!
Oud 06-07-2011, 21:24
Verwijderd
LP! Ik houd van je! En met een beetje geluk heb je morgen post.
Oud 06-07-2011, 21:27
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
YOU'RE SO FUNNYYYY! Oooooh!
Klopt.
Oud 06-07-2011, 21:27
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
LP! Ik houd van je! En met een beetje geluk heb je morgen post.
En ik van jou en je spontane mededeling en je post <3 (en dat je een Phoebe for FB ava gaat maken )
Oud 06-07-2011, 21:28
Verwijderd
Citaat:
En ik van jou en je spontane mededeling en je post <3 (en dat je een Phoebe for FB ava gaat maken )
Dat ga ik niet! Ik houd deze avatar en sig tot ik wegga!
Oud 06-07-2011, 21:29
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ik ken ook wel zo iemand ja. Direct in de stress schieten zodra er een paar getalletjes en een formuletje voorbij komen. Dan lukt het al direct niet meer.
Oud 06-07-2011, 21:30
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Dat ga ik niet! Ik houd deze avatar en sig tot ik wegga!
Maar maar.. Hoer
Oud 06-07-2011, 21:31
Verwijderd
Citaat:
Maar maar.. Hoer
Oud 06-07-2011, 21:32
Verwijderd
Citaat:
Maar maar.. Hoer
Gratis tip van Katarina! Als je iets van mensen wil, moet je ze geen hoer noemen!
Oud 06-07-2011, 21:32
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ja maar 1) ik kan dat en 2) je ging het toch al niet doen
Oud 06-07-2011, 21:33
Verwijderd
Citaat:
Ja maar 1) ik kan dat en 2) je ging het toch al niet doen
Kom op zeg, ik zeg één keer 'nee' en jij denkt gelijk dat ik het niet meer wilde doen als je niet verder vroeg? Dan ken je me toch niet goed genoeg hoor!

Citaat:
Ik vraag me ook serieus af of er vrouwen zijn die blij worden van zulke gladde praatjes. Ik niet in ieder geval.
Volgens mij is dat vooral een cultuurding, dat Nederlandse vrouwen daar niet van houden.
Oud 06-07-2011, 21:37
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
In dat geval: AH TOE KAT! Ah toe, ah toe, ah toe!!!!!
Omdat je zo van me houdt enzo
Oud 06-07-2011, 21:38
Verwijderd
Ik verveel me de pleuris jongens.
Oud 06-07-2011, 21:39
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Maak een mooie ava voor me Sann
Verwijderd
Avond.
Verwijderd
Citaat:
In dat geval: AH TOE KAT! Ah toe, ah toe, ah toe!!!!!
Omdat je zo van me houdt enzo
Okee, okee. Ik ga er al een fabrieken.
Oud 06-07-2011, 21:40
Verwijderd
Citaat:
Maak een mooie ava voor me Sann
Heb ik al gedaan!
Oud 06-07-2011, 21:40
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Okee, okee. Ik ga er al een fabrieken.
Heldin!
Oud 06-07-2011, 21:41
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Heb ik al gedaan!
Ik zei mooie
Oud 06-07-2011, 21:45
Verwijderd
Zo.
Oud 06-07-2011, 21:45
Verwijderd
Citaat:
Iedereen kan wiskunde.
Nee. Sommige mensen hebben totaal geen getallen-inzicht, en dan kan je bijles krijgen tot je een ons weegt, voldoendes zal je zelden halen.
Oud 06-07-2011, 21:46
Verwijderd
Citaat:
Zo.

Ik had er een gemaakt, maar ik stem zeker voor deze
Verwijderd
Azèche

Godver, de lamp in mijn trappenhalletje is kapot, ik zie echt geen steek als ik de deur op slot wil doen en naar boven wil gaan en ik kan echt never nooit bij die lamp
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Zo.
Ik vind je deels geniaal, het andere deel haat je intens
Verwijderd
Citaat:
Zo.
Oud 06-07-2011, 21:47
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:

Ik had er een gemaakt, maar ik stem zeker voor deze
Show me
Oud 06-07-2011, 21:50
Schrödinger
Schrödinger is offline
Briljant, Azèche.
Verwijderd
Hoppa, combi
Verwijderd
LP, wat ben je toch een lekker ding!
Oud 06-07-2011, 21:51
Verwijderd
Citaat:
Azèche

Godver, de lamp in mijn trappenhalletje is kapot, ik zie echt geen steek als ik de deur op slot wil doen en naar boven wil gaan en ik kan echt never nooit bij die lamp
Daar heb je toch een man voor?
Oud 06-07-2011, 21:51
Verwijderd
Citaat:
Show me
Nee, die van Azeche moet duidelijk de campagne avatar worden
Oud 06-07-2011, 21:52
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Volgens mij is dat vooral een cultuurding, dat Nederlandse vrouwen daar niet van houden.
Zou het? Ik kan het me nauwelijks voorstellen
Oud 06-07-2011, 21:52
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Godver <3
Oud 06-07-2011, 21:55
Verwijderd
Ik moest ook best wel om mezelf giechelen.

Citaat:
Hoppa, combi

Citaat:
Zou het? Ik kan het me nauwelijks voorstellen
Nee dat is echt. Althans, dat vind ik altijd het moeilijkste verschil tussen Rusland en Nederland. Ik bedoel, ik kan bést zelf mijn jas uitdoen en zelfs ook nog ophangen, ik hoef echt niet steeds te horen dat ik er práchtig uitzie en dat ik zo'n mooi en helder soort Russisch spreek en ik word ook niet direct onvruchtbaar als ik meer dan een kilo til.
Oud 06-07-2011, 21:57
Verwijderd
Citaat:
Nee dat is echt. Althans, dat vind ik altijd het moeilijkste verschil tussen Rusland en Nederland. Ik bedoel, ik kan bést zelf mijn jas uitdoen en zelfs ook nog ophangen, ik hoef echt niet steeds te horen dat ik er práchtig uitzie en dat ik zo'n mooi en helder soort Russisch spreek en ik word ook niet direct onvruchtbaar als ik meer dan een kilo til.
Wut? Ik vind het juist heerlijk als mannen zo zijn. Maar ja, chivalry is dead.
Oud 06-07-2011, 21:58
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
God, ik zou er helemaal gek van worden als ik zo zou worden betutteld. Oke, natuurlijk vind ik het fijn om soms te horen dat ik er mooi uitzie, en oke, ik vind het best grappig als een jongen een keer de deur voor me openhoudt, maar het moet daar wel echt ophouden.
Oud 06-07-2011, 21:58
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Wut? Ik vind het juist heerlijk als mannen zo zijn. Maar ja, chivalry is dead.
Gelukkig heb je een echte heer uitgezocht.
Oud 06-07-2011, 21:59
Verwijderd
Citaat:
Gelukkig heb je een echte heer uitgezocht.
Pffft.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten