Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-12-2011, 00:27
chazzy
chazzy is offline
Dat mn elleboog pijn doet en steekt omdat ik hem buiten kijn eigen schuld om heb gebroken
Oud 11-12-2011, 07:21
snoopy
snoopy is offline
De afgelopen 3 nachten. *gaapt*
Oud 11-12-2011, 13:23
Verwijderd
Dat, door de veranderingen in de dienstregeling in België, mijn verbinding met Lille er enorm op achteruit is gegaan.

EDIT: in de lijnfolder staat weldegelijk nog een vroegere reismogelijkheid, dus ik houd inmiddels rekening met een fout/onhandigheidje in de reisplanners. Mocht dat zo zijn, dan is het voor mij nog steeds een achteruitgang, maar dan is de schade toch nog enigszins te overzien.

EDIT2: via een andere route kan ik er misschien zelfs nog iets vroeger zijn, ongeveer rond de tijd van mijn oude eerste reismogelijkheid.

Laatst gewijzigd op 11-12-2011 om 15:46.
Oud 11-12-2011, 14:28
Verwijderd
Dat ik niet normaal kan reageren op een leuke uitnodiging. Ik ga er gelijk allemaal doemgedachten bij halen en wil het liefst afzeggen. Maar dat mag ik niet meer doen.
Oud 11-12-2011, 19:48
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Dat ik er net ben achter gekomen dat mijn PWS groepsgenoot een deel letterlijk van internet heeft overgenomen en dat het niet meer te veranderen is omdat het al is ingeleverd.
Ah shit, dat is wel héél vervelend!

Citaat:
Dat ik niet normaal kan reageren op een leuke uitnodiging. Ik ga er gelijk allemaal doemgedachten bij halen en wil het liefst afzeggen. Maar dat mag ik niet meer doen.
Dat vind ik soms wel herkenbaar ja

OT: Ik waardeer het niet dat ik gigantisch moe ben, terwijl ik alleen een dagje naar de sauna ben geweest
Oud 12-12-2011, 15:01
art4live
art4live is offline
Ik kan het niet waarderen dat het zo vroeg donker word grrrr
Oud 12-12-2011, 15:18
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Dat k helemaal geen dag meer voorbij kan laten gaan zonder geld uit te geven. Aan stuff. Kadootjes, make-up, eten, spulletjes, sieraden, kleding, schoenen, bladmuziek... en ik heb het niet eens echt nodig, als ik eerlijk ben.
Oud 12-12-2011, 15:24
Martiño
Martiño is offline
Eten heb je natuurlijk wel nodig. Maar voor de rest: stoppen ermee dan. Alleen maar €5 of €10 aan cash meenemen, pinpas thuislaten.
Oud 12-12-2011, 15:40
Carn
Carn is offline
Citaat:
Eten heb je natuurlijk wel nodig. Maar voor de rest: stoppen ermee dan. Alleen maar €5 of €10 aan cash meenemen, pinpas thuislaten.
Of iig geld wegzetten op bv je spaarrekening, zodat je het niet snel kan pinnen of zomaar ergens aan uitgeven.
Oud 12-12-2011, 15:46
Martiño
Martiño is offline
Dat werkte prima, totdat ABN die handige app uitvond.
Oud 12-12-2011, 16:29
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Dat k helemaal geen dag meer voorbij kan laten gaan zonder geld uit te geven. Aan stuff. Kadootjes, make-up, eten, spulletjes, sieraden, kleding, schoenen, bladmuziek... en ik heb het niet eens echt nodig, als ik eerlijk ben.
www.nibud.nl
Oud 12-12-2011, 17:36
Verwijderd
Citaat:
Ik kan het niet waarderen dat het zo vroeg donker wordt en 's ochtends zo laat licht is. mad:
Oud 12-12-2011, 18:54
Missy
Missy is offline
Ik kan de winter niet zo waarderen. Lente mag snel weer komen.
Oud 12-12-2011, 21:59
Verwijderd
Perfecte bank op Martplaats maar de verkoper reageert niet.
Oud 12-12-2011, 22:09
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Citaat:
Of iig geld wegzetten op bv je spaarrekening, zodat je het niet snel kan pinnen of zomaar ergens aan uitgeven.
Ja het probleem is dat ik het geld makkelijk heb (volgens Nibud hou ik 290 euro per maand over. Waar dan!?) Maar zo'n plan is vast niet gek. Jullie hebben wel gelijk natuurlijk.
Het probleem met geld wegzetten op mijn spaarrekening is bovendien dat mijn huur en collegegeld automatisch wordt afgeschreven op willekeurige momenten, en als het geld er dan niet op staat worden ze boos, dus er moet altijd in elk geval een bedrag voor de huur/het collegegeld op staan. dat zou ik niet uit moeten geven he?

Ontopic: Ik kan niet waarderen dat er niet meer uren in een dag zitten (of in mijn energievoorraad, dat ik even niet hoef te slapen ofzo. Zou handig zijn).

Laatst gewijzigd op 12-12-2011 om 22:21.
Oud 13-12-2011, 08:12
Chick Rock
Chick Rock is offline
Het is donker en semi-vroeg en het is kutweer en ik moet helemaal alleen naar de UB
Oud 13-12-2011, 11:01
Verwijderd
Ik heb gigantische koopdrang Kleren wil ik, en schoenen, en mooie hebbedingetjes en babyspulletjes en boeken. Maar geen geld dus.
Oud 13-12-2011, 11:29
Verwijderd
Mijn koptelefoon heeft de irritanteruisenzoemtoonziekte.
Oud 13-12-2011, 13:20
Martiño
Martiño is offline
Ik heb zin in een gebakken ei. Maar ik heb geen eieren in huis. En ik heb geen zin om naar de supermarkt te gaan.

Citaat:
Ik heb gigantische koopdrang Kleren wil ik, en schoenen, en mooie hebbedingetjes en babyspulletjes en boeken. Maar geen geld dus.
Gebruik gewoon de babyspulletjes van Mozbaby 1.
Oud 13-12-2011, 13:32
Verwijderd
Citaat:
Gebruik gewoon de babyspulletjes van Mozbaby 1.
Doe ik ook hoor maar baby2 mag best een paar meisjeskleertjes enzo (a)
Oud 13-12-2011, 14:01
Martiño
Martiño is offline
Waarom heb je niet uniseks kleertjes gekocht dan? Kind merkt er toch niks van.

En in het begin zie je het verschil toch niet.
Oud 13-12-2011, 14:01
Verwijderd
Ze wist toch niet dat ze nog een Gnorkelientje zou krijgen (zo kort daarna)?
Oud 13-12-2011, 14:05
Verwijderd
Citaat:
Waarom heb je niet uniseks kleertjes gekocht dan? Kind merkt er toch niks van.

En in het begin zie je het verschil toch niet.
Nee, juist omdat je het verschil nog niet ziet is het soms wel leuk om meisjes- of jongenskleertjes te doen Anyway, ik heb wel wat unisekskleertjes nog van grotebaby, en die schuif ik natuurlijk gewoon door. Maar ik wil er dus gewoon een paar jurkjes of dingetjes met een bloempje of een stippeltje bij. En die heb ik nu ook. (ben trouwens pas begonnen met dingetjes kopen toen ik al wel wist dat het een Lientje is. Dus de eerste 20 weken hemmel niks hm!)
Oud 13-12-2011, 14:59
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Dat ik vanochtend uit bed gebeld word om te werken, terwijl het achteraf helemaal niet nodig was, en mensen om 3 uur naar huis gestuurd worden. En ik er specifiek om moet vragen.

Tempo faal.
Oud 13-12-2011, 15:32
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Mijn rijlessen, eerst 30 lessen gehad van een zak die me helemaal niks geleerd heeft, overgestapt van rijschool die het in 30 lessen probeert recht te trekken, maar van die moedeloze gezichten en toon van de leraren en degene die mijn tussentijdse toets afnam wordt ik niet blij.
En mijn commissiegenootjes: al weken geleden is bekend gemaakt dat er vanavond een vergadering met alle commissies is om onze plannen bekend te maken, en van die plannen is nauwelijks nog wat bekend, maar nu kunnen allebei de commissiegenootjes niet en of ik misschien nog wel kan, want het is wel handig als er iemand is! Ja, ik heb ook wel wat beters te doen, stomme kuttoets morgen en weet ik het.
Oud 13-12-2011, 15:56
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Oh en mijn vaste rijleraar is nog niet beter dus donderdag krijg ik wéér een ander, mag ik weer iemand verbazen met mijn belabberde rijvaardigheid.
Oud 13-12-2011, 16:25
Martiño
Martiño is offline
*aai* ik herken het probleem!
Oud 14-12-2011, 10:20
Verwijderd
Ik kan het niet waarderen dat mijn stomme hbo-school geen fatsoenlijke bibliotheek heeft en al helemaal geen fatsoenlijke toegang tot de boeken uit wél fatsoenlijke bibliotheken. Ik wil een UB! Ik wil zoeken in picarta en de boeken die ik vind bestellen en dat ze dan naar mijn school worden gestuurd! Ik wil toegang tot alle interessante artikelen die ik via google scholar kan vinden! Grrrrrrrrrrrrrrrrr. Hoe moet je nou een scriptie schrijven zonder wetenschappelijke literatuur? Hbo's zijn pauperige nep-instellingen, ZO.
Oud 14-12-2011, 11:33
Aybike
Aybike is offline
Bedriegen dat kan ik niet waarderen !
Oud 14-12-2011, 12:35
Yora
Yora is offline
Dat ik net een tekening aan het maken was aan tafel tijdens de les, omdat ik de lesstof al af had en een kerel zei 'we hebben volgens mij ook nog een kleuter in de klas'.

hij moet eens naar zichzelf kijken, hij steekt geen reet uit voor de studie.
en daarnaast, zo slecht is mijn tekening toch niet? het is me hobby Sir (Z.E.U.R)
Oud 14-12-2011, 14:20
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik kan het niet waarderen dat mijn stomme hbo-school geen fatsoenlijke bibliotheek heeft en al helemaal geen fatsoenlijke toegang tot de boeken uit wél fatsoenlijke bibliotheken. Ik wil een UB! Ik wil zoeken in picarta en de boeken die ik vind bestellen en dat ze dan naar mijn school worden gestuurd! Ik wil toegang tot alle interessante artikelen die ik via google scholar kan vinden! Grrrrrrrrrrrrrrrrr. Hoe moet je nou een scriptie schrijven zonder wetenschappelijke literatuur? Hbo's zijn pauperige nep-instellingen, ZO.
+1
Oud 14-12-2011, 15:34
Verwijderd
Citaat:
+1
Haha, waar moet jij over schrijven?

Kom ik bij onze (incompetente) mediatheek, is ie de hele dag dicht vanwege een personeelsvergadering. Pardon?
Oud 14-12-2011, 15:49
Martiño
Martiño is offline
Mijn scriptie natuurlijk. En artikelen vinden is ook een hel voor mij, de subscriptions van Fontys zijn maar heel selectief geldig en werken niet altijd goed.

Overigens is dat ook wel een dikke fail voor het Jeroen Bosch Ziekenhuis, dat is een van de laatste ziekenhuizen in Nederland die geen subscription hebben bij elsevier etc. waardoor je digitaal artikelen kunt lezen. Dus kun je via pubmed alleen maar abstracts bekijken, je kunt het artikel zelf alleen inzien als je een fysiek exemplaar ophaalt bij de bibliotheek (als ze een fysiek exemplaar hebben) of je kunt het bestellen, maar daar kunnen wel 3 dagen overheen gaan. Of de bibliothecaresse geeft je een artikel dat tien jaar oud is als alternatief.
Ik snap echt niet dat een opleidingsziekenhuis die faciliteiten niet heeft, voor mij is het irritant, maar voor co-assistenten en arts-assistenten moet het een hel zijn.
Oud 14-12-2011, 18:08
Verwijderd
Ik vroeg wáár je over moest schrijven, niet wat Hier ook al zo'n gebrek aan internetabonnementen, grr
Oud 14-12-2011, 18:10
Martiño
Martiño is offline
Oh, ehm, dat zet ik liever niet in dit topic ivm googlebaarheid enzo.
Oud 14-12-2011, 22:09
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Enorme discussies over niks. Tja, we kunnen nu eenmaal alleen oefenen als iedereen eigenlijk al in bed wil liggen. Ensembles zijn net huwelijken.
Oud 15-12-2011, 20:13
Missy
Missy is offline
Mensen die niet reageren op mailtjes. Moeilijk hé reageren!11:@!!:#@!
Oud 15-12-2011, 21:24
Verwijderd
Mensen die niet bellen als iets belangrijk is, maar mailtjes sturen en dan agressief worden als je -blijkbaar- verhinderd bent snel genoeg naar hun zin te antwoorden.

En dat ik RSI-achtige pijntjes heb.
Oud 15-12-2011, 21:48
Missy
Missy is offline
Mensen die gelijk conclusies trekken, zonder het fijne er van te weten.

En dat de reparatie duur gaat uitvallen.
Oud 15-12-2011, 21:52
Em.
Em. is offline
Citaat:
Mensen die niet reageren op mailtjes. Moeilijk hé reageren!11:@!!:#@!
Citaat:
Mensen die niet bellen als iets belangrijk is, maar mailtjes sturen en dan agressief worden als je -blijkbaar- verhinderd bent snel genoeg naar hun zin te antwoorden.
Is dit toeval of...?

OT: ik kan niet waarderen dat ik schijnbaar zo snel al een kladversie voor mijn pws af moet hebben. Dinsdag, enzo, en dan kan ik in het weekend niets doen. En allemaal helemaal mijn eigen stomme schuld, want ik had natuurlijk veeeeeel eerder moeten beginnen en dat kutlogboek met "mijn gedachtegang want die is in dit geval heel belangrijk!11!" erin. Yes. Ik ga niet eens meer mijn pws aanpassen, ik moet gewoon nog even een logboek en een creatief denkproces verzinnen. En nu vind ik mezelf STOM. maar die ene keer in groep 7 toen ik een hele spreekbeurt de avond van tevoren ging maken heb ik nog niet geëvenaard.

Oh, en het is voor de 5e keer mislukt om op tijd te gaan slapen.
Oud 15-12-2011, 22:02
Carn
Carn is offline
Citaat:
Urg ja. Of na 10 minuten al er achteraan mailen "EN IS HET AL GEDAAN/WHATEVER?!"

Bel dan, droplul, als het zo'n haast heeft. Ik heb ook een planning
Oud 15-12-2011, 22:04
Verwijderd
Citaat:
Is dit toeval of...?
Nee.
Oud 15-12-2011, 22:06
Carn
Carn is offline
of mensen die een vraag mailen en er zelf niet even bij nadenken wat ik misschien nog meer moet weten om de vraag zo zorgvuldig mogelijk te beantwoorden. En bellen, ho maar. Maar dat doen ze waarschijnlijk niet omdat ze dan opeens wel instantly moeten nadenken over datgene en volgens mij vinden ze dat heel lastig, vervelend, of kunnen ze het gewoon niet zo goed.
Oud 16-12-2011, 10:20
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik kreeg laatst een e-mail van iemand, gewoon een casual email met niets belangrijks erin, en TWEE MINUTEN later een e-mail getiteld "HALLO!?" en met de inhoud: "NOG CONTACT?"
wat ga ik met malloten om zeg
Oud 16-12-2011, 10:24
Verwijderd
Ik kan mijn slaapritme niet waarderen. Ik heb helemaal niet zoveel slaap nodig, dus nu is het een beetje dat ik elke nacht een paar uur slaap, dan wakker word en een paar dagen doorleef tot ik weer slaap nodig heb, en dan slaap ik midden op de dag bij. Omdat het nu eenmaal moet. Maar ik vind slapen echt zo-zo-zo ontzettend stom - ik wil wel slapen, maar vooral overdag en niet langer dan twee uurtjes. Het liefst loop ik de hele nacht een beetje door het huis, of internet, of lees een boek, of drink thee terwijl ik uit het raam kijk, maar al die dingen gaan niet hier.
Oud 16-12-2011, 10:25
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Dat ik de héle tijd wil eten.
Oud 16-12-2011, 13:38
art4live
art4live is offline
Citaat:
Dat ik de héle tijd wil eten.
Dat ik de hele tijd wil eten maar als ik dan iets voor me neus heb misselijk word... zoals nu buhhh
Oud 16-12-2011, 15:40
flupkeflup
flupkeflup is offline
Voordringers.
Oud 16-12-2011, 16:41
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Dat onze celliste, die zich al weken geen moment rust gunt, vandaag eindelijk ziek is geworden en ons concert dus niet doorgaat. Twee keer kut, want arme celliste ziek EN geen concert.
Oud 16-12-2011, 22:44
koekje97
koekje97 is offline
Dat ik !$&*#@@ vandaag wéér 3 stipuren had.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten