Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Het probleem met geld wegzetten op mijn spaarrekening is bovendien dat mijn huur en collegegeld automatisch wordt afgeschreven op willekeurige momenten, en als het geld er dan niet op staat worden ze boos, dus er moet altijd in elk geval een bedrag voor de huur/het collegegeld op staan. ![]() Ontopic: Ik kan niet waarderen dat er niet meer uren in een dag zitten (of in mijn energievoorraad, dat ik even niet hoef te slapen ofzo. Zou handig zijn). Laatst gewijzigd op 12-12-2011 om 22:21. |
![]() |
||
Ik heb zin in een gebakken ei. Maar ik heb geen eieren in huis. En ik heb geen zin om naar de supermarkt te gaan.
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Mijn rijlessen, eerst 30 lessen gehad van een zak die me helemaal niks geleerd heeft, overgestapt van rijschool die het in 30 lessen probeert recht te trekken, maar van die moedeloze gezichten en toon van de leraren en degene die mijn tussentijdse toets afnam wordt ik niet blij.
En mijn commissiegenootjes: al weken geleden is bekend gemaakt dat er vanavond een vergadering met alle commissies is om onze plannen bekend te maken, en van die plannen is nauwelijks nog wat bekend, maar nu kunnen allebei de commissiegenootjes niet en of ik misschien nog wel kan, want het is wel handig als er iemand is! Ja, ik heb ook wel wat beters te doen, stomme kuttoets morgen en weet ik het. ![]()
|
Verwijderd
|
Ik kan het niet waarderen dat mijn stomme hbo-school geen fatsoenlijke bibliotheek heeft en al helemaal geen fatsoenlijke toegang tot de boeken uit wél fatsoenlijke bibliotheken. Ik wil een UB! Ik wil zoeken in picarta en de boeken die ik vind bestellen en dat ze dan naar mijn school worden gestuurd! Ik wil toegang tot alle interessante artikelen die ik via google scholar kan vinden! Grrrrrrrrrrrrrrrrr. Hoe moet je nou een scriptie schrijven zonder wetenschappelijke literatuur? Hbo's zijn pauperige nep-instellingen, ZO.
![]() |
![]() |
|
Dat ik net een tekening aan het maken was aan tafel tijdens de les, omdat ik de lesstof al af had en een kerel zei 'we hebben volgens mij ook nog een kleuter in de klas'.
hij moet eens naar zichzelf kijken, hij steekt geen reet uit voor de studie. en daarnaast, zo slecht is mijn tekening toch niet? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Mijn scriptie natuurlijk. En artikelen vinden is ook een hel voor mij, de subscriptions van Fontys zijn maar heel selectief geldig en werken niet altijd goed.
Overigens is dat ook wel een dikke fail voor het Jeroen Bosch Ziekenhuis, dat is een van de laatste ziekenhuizen in Nederland die geen subscription hebben bij elsevier etc. waardoor je digitaal artikelen kunt lezen. Dus kun je via pubmed alleen maar abstracts bekijken, je kunt het artikel zelf alleen inzien als je een fysiek exemplaar ophaalt bij de bibliotheek (als ze een fysiek exemplaar hebben) of je kunt het bestellen, maar daar kunnen wel 3 dagen overheen gaan. Of de bibliothecaresse geeft je een artikel dat tien jaar oud is als alternatief. Ik snap echt niet dat een opleidingsziekenhuis die faciliteiten niet heeft, voor mij is het irritant, maar voor co-assistenten en arts-assistenten moet het een hel zijn.
|||
Citaat:
Citaat:
![]() OT: ik kan niet waarderen dat ik schijnbaar zo snel al een kladversie voor mijn pws af moet hebben. Dinsdag, enzo, en dan kan ik in het weekend niets doen. En allemaal helemaal mijn eigen stomme schuld, want ik had natuurlijk veeeeeel eerder moeten beginnen en dat kutlogboek met "mijn gedachtegang want die is in dit geval heel belangrijk!11!" erin. Yes. Ik ga niet eens meer mijn pws aanpassen, ik moet gewoon nog even een logboek en een creatief denkproces verzinnen. En nu vind ik mezelf STOM. maar die ene keer in groep 7 toen ik een hele spreekbeurt de avond van tevoren ging maken heb ik nog niet geëvenaard. ![]() Oh, en het is voor de 5e keer mislukt om op tijd te gaan slapen. ![]() ![]()
||
Citaat:
Bel dan, droplul, als het zo'n haast heeft. Ik heb ook een planning ![]()
|
of mensen die een vraag mailen en er zelf niet even bij nadenken wat ik misschien nog meer moet weten om de vraag zo zorgvuldig mogelijk te beantwoorden. En bellen, ho maar. Maar dat doen ze waarschijnlijk niet omdat ze dan opeens wel instantly moeten nadenken over datgene en volgens mij vinden ze dat heel lastig, vervelend, of kunnen ze het gewoon niet zo goed.
|
Verwijderd
|
Ik kan mijn slaapritme niet waarderen.
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
I Summon Panopticon! Verwijderd | 46 | 09-10-2018 20:32 | |
Werk, Geld & Recht |
Beurstopic Verwijderd | 118 | 26-03-2010 19:15 | |
Werk, Geld & Recht |
Leuk onderzoek! Volg je eurobiljetten in hun spoor. Ralf | 6 | 06-07-2004 12:13 |