| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
En ik heb foto's gezien van The Hobbit en Martin Freeman ziet er zoooo cute uit met z'n kapsel en harige voetjes. edit: ![]() Kijk dan! Awwww! *doodknuffelt*
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Mijn andere internetobsessie helpt trouwens ook niet echt mee, want daar word je doodgegooid met zulk soort gifjes:
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
)Zoiets zou ik nooit raar vinden. Mijn TV crushes zijn een stuk lelijker.
Spoiler
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hmm nja ik denk een beetje sloom de laatste tijd. Sann naamzoek wie weet delen we nu een IQ. ![]() En ja, die is wel erg lelijk zeg.
|
|
|
|
|||
|
Citaat:
Ik vind ;t nog steeds insane dat m'n bff m'n stem niet herkende aan de telefoon en dacht dat ik of m'n vader was of een kerel mee naar huis had gesleept. ![]() Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Het ezeltje
Vasalis In de korte, blauwe schemering deed ik een kleine wandeling. De grond was rood, gebarsten-droog. De lucht was dun en vreeslijk hoog, en blauwe distels stijf en grillig ritselden driftig en onwillig. Stil grazend naast een grijze rots zag ik opeens op hooge beenen een jonge ezel; zijn oren schenen doorzichtig,zijn gelaat was trotsch. zijn lange, ambren oogen blonken als water ernstigen bezonken en onpartijdig was zijn blik. En naeen korte felle schrik verstarde ik in verwondering. Of kan het eerbied zijn geweest voor dit schoon, ongeschonden beest, waarmee ik langzaam verder ging? Een pijnlijke herinnering: zoo ben ik vroeger ook geweest Die gaafheid en zachtzinnigheid, onzware ernst en droomrigheid, o kon ik dat nog ns herwinnen kon ik nog ns opnieuw beginnen. nohhh, deze vind ik erg mooi quis, azeche naamzoek |
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
![]() ??Ik kon / wilde het niet meer aankondigen. Vandaar. Ja hoor. Prima. Leuk enzo. Hoe is/was de jouwe? |
|||
|
|
||
|
Citaat:
![]() |
|
|