Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-08-2011, 09:11
Carn
Carn is offline
8:40!

En nee, blijf niet bezig!
Oud 09-08-2011, 09:15
Verwijderd
jkdakjdakdsafkjldaskjdsfkjdsajkldsajkl vertraging. Om 1 uur meer INFORMATIE We kunnen hier vast noooooit meer weg

Ik heb duidelijk te weinig geslapen en nu ben ik chagrijnig We hadden nu moeten opstijgen verdomme
Oud 09-08-2011, 09:33
Rationeel
Rationeel is offline
kusjes voor sann
Oud 09-08-2011, 09:37
Rationeel
Rationeel is offline
djeez, ben ik even blij dat ik net op tijd uit de aandeeltjes ben gestapt
Oud 09-08-2011, 09:45
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
8:40!

En nee, blijf niet bezig!
Ja, pfff. Maar toen was ik al op mijn werk. Uiteindelijk was ik maar 20 minuten te laat.

Citaat:
jkdakjdakdsafkjldaskjdsfkjdsajkldsajkl vertraging. Om 1 uur meer INFORMATIE We kunnen hier vast noooooit meer weg

Ik heb duidelijk te weinig geslapen en nu ben ik chagrijnig We hadden nu moeten opstijgen verdomme
*aai*

kun je niet ergens iets gaan eten of aan een bar gaan hangen? Ik had ooit eens een 14 uur durende overstap in Dubai, toen zijn we uiteindelijk maar in een 'pub' gaan zitten en hebben we twee keer een full english naar binnen gewerkt.
Oud 09-08-2011, 10:12
Noedelhap
Noedelhap is offline
zOMG, ze halen nu de naastgelegen spaceboxen met een enorme kraan weg Hopelijk beschadigen ze mijn box niet. Wat een herrie hiernaast
Oud 09-08-2011, 10:32
Verwijderd
O hey, Noedel! Zeg eens, weet jij of er enige toegevoegde waarde zit in werken met CMYK als je gaat afdrukken in zwart-wit? Binnen Photoshop dus. Want ik heb 'm nu op greyscale gezet, omdat dat like 60mb aan ruimte scheelt, maar ik twijfel een beetje of het écht geen verschil maakt.
Oud 09-08-2011, 10:44
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
O hey, Noedel! Zeg eens, weet jij of er enige toegevoegde waarde zit in werken met CMYK als je gaat afdrukken in zwart-wit? Binnen Photoshop dus. Want ik heb 'm nu op greyscale gezet, omdat dat like 60mb aan ruimte scheelt, maar ik twijfel een beetje of het écht geen verschil maakt.
Ik ben geen expert op afdrukgebied, maar ik denk dat het niet uitmaakt. Maar het hangt er een beetje vanaf wat je printer doet, of die eventueel zelf nog kan converteren en colorproofen indien nodig, of dat ze echt CMYK willen. Een vierkleurenzwart (opgebouwd uit CMYK dus) geeft volgens mij wel een 'richer black'. Ik neem aan dat je hem laat afdrukken door een copyshop oid, dan moet je daar maar even vragen hoe je het het beste kunt aanleveren.
Oud 09-08-2011, 10:56
Verwijderd
Ik ben niet degene die de boel gaat (laten) afdrukken, dus de drukker bellen zit er niet in. Maar goed, ik vraag het wel even na /autist
Oud 09-08-2011, 11:30
Verwijderd
: para:
Oud 09-08-2011, 11:31
Verwijderd
ik ben op pagina zes van de acht
Oud 09-08-2011, 11:32
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik stond vannacht om half 5 nog buiten, met mijn goeie gedrag, omdat de hond zat te vervelen
Oud 09-08-2011, 11:45
Verwijderd
Ik op pagina twee.

Qua uitwerken, dan.
Oud 09-08-2011, 11:56
Verwijderd
Citaat:
Ik op pagina twee. [afbeelding]

Qua uitwerken, dan.
gaat het lukken?
Oud 09-08-2011, 12:07
Verwijderd
Jazeker! Het is eigenlijk allemaal al af, alleen moet het nog uitgewerkt worden. Het leukste en tevens makkelijkste gedeelte Al krijg ik wel een beetje het tekenequivalent van penisnijd als ik jullie werk zo zie.
Oud 09-08-2011, 12:10
Verwijderd
ik sms even mijn redactiepartner over het zwart wit gebeuren huhuh
Oud 09-08-2011, 12:12
Verwijderd
Citaat:
Jazeker! Het is eigenlijk allemaal al af, alleen moet het nog uitgewerkt worden. Het leukste en tevens makkelijkste gedeelte Al krijg ik wel een beetje het tekenequivalent van penisnijd als ik jullie werk zo zie.
ik vind uitwerken nooit echt bijzonder leuk eigenlijk ha schetsen is de bom fase. Tijdens het uitwerken struin ik oneindig veel uitzendinggemist af voor achtergrond ruis. Ik luister nu voor de zesde keer naar een interview :")
Oud 09-08-2011, 12:13
Verwijderd
Ha, goede tekstkaders!
Oud 09-08-2011, 12:15
Verwijderd
ben benieuwd naar de rest van het verhaal!
Oud 09-08-2011, 12:30
Verwijderd
Citaat:
ben benieuwd naar de rest van het verhaal!
Ja, ik ben er behoorlijk mee in m'n nopjes, eigenlijk Hopelijk kan ik 'm eer aandoen.

Citaat:
ik vind uitwerken nooit echt bijzonder leuk eigenlijk ha schetsen is de bom fase. Tijdens het uitwerken struin ik oneindig veel uitzendinggemist af voor achtergrond ruis. Ik luister nu voor de zesde keer naar een interview :")
Haha Ik vind de schetsfase zo onrustig. Je hebt een deadline en je weet nog niet precies wat je gaat doen, want je hebt honderdveertig ideeën en fragmenten maar nog niets compleets. Toen ik eindelijk een passend einde had voor m'n verhaal was ik zo blij dat ik hardop "HAAAAAA! Ohhhh ah ah ah ah. O, jezus." uitriep. In de stampvolle trein.

Als er geen deadline is vind ik schetsen ook minder leuk dan uitwerken trouwens. Ik houd wel van dingen afmaken, geloof ik.
Oud 09-08-2011, 12:38
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
ik vind uitwerken nooit echt bijzonder leuk eigenlijk ha schetsen is de bom fase.
Ja idem, daarna verlies ik al vrij snel interesse in mijn werk Ik moet daar eens wat aan doen!
Oud 09-08-2011, 12:50
Verwijderd
ik teken toch het lekkerste met voetbal international op de achtergrond
Oud 09-08-2011, 12:52
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik heb een nieuw zelfportret, cartoonified Voor op m'n site.

Spoiler
Oud 09-08-2011, 13:03
Verwijderd
je lijkt maar die realistischerererere vond ik ook tof
Oud 09-08-2011, 13:53
Rivka
Rivka is offline
Wtf mijn broertjes en zusje kijken naar Harry Potter 7 part 2, komt mijn ene broertje van 13 zo:

Spoiler
Oud 09-08-2011, 13:55
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Wtf mijn broertjes en zusje kijken naar Harry Potter 7 part 2, komt mijn ene broertje van 13 zo:

Spoiler
Die komt er wel.
Oud 09-08-2011, 14:00
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Die komt er wel.
Mijn mond viel echt open.
Oud 09-08-2011, 14:02
Verwijderd
dat is groep 6 of zo? Is het dan zo vreemd dat je weet wat DNA ongeveer is?
Oud 09-08-2011, 14:03
Rivka
Rivka is offline
Hij gaat naar groep 7 nu, maar ik vind dat nog steeds heel bijzonder. Hij heeft 't vast eens van mijn vader of van mij opgevangen of zo, maar toch. Hij heeft alleen nog maar kleinekindjesbiologie op school.
Oud 09-08-2011, 14:11
Martiño
Martiño is offline
Citaat:

Spoiler
Voor wisseldrank heb je iets nodig van de persoon zelf, zoals haren of huidcellen. En die bevatten DNA.

Dus je broertje mag dan wel weten wat DNA is, hij is niet echt opmerkzaam.
Oud 09-08-2011, 14:40
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Harde knal in huis, te lui om op te staan.
Oud 09-08-2011, 15:04
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Heb je huisgenoten?
Oud 09-08-2011, 15:22
Carn
Carn is offline
"King Abdullah of Jordan (who was once an extra in an episode of Star Trek: Voyager) has given the green light to a $1.5 billion Star Trek theme park that will boldly take Jordan where no Gulf state has gone before. While the theme park will not be powered by dilithium crystals, it will utilize green technology in order to lower its carbon footprint — all of its electricity will be generated by renewable sources."

http://inhabitat.com/jordans-1-5-bil...native-energy/
Oud 09-08-2011, 15:23
Verwijderd
Ik wil heel graag eens naar Jordanië
Oud 09-08-2011, 15:24
Martiño
Martiño is offline
Ik heb geen zin om zo lang te vliegen. Zou er een site-to-site transporternetwerk worden opgezet?
Oud 09-08-2011, 15:33
Verwijderd
Martin, de voorstelling G.R.I.P. begint al om 19.30 uur, kun jij dan? En dan ook daarvoor nog kaartjes halen op het festivalterrein denk ik, want de voorstelling is in de Verkadefabriek.
Oud 09-08-2011, 15:35
Martiño
Martiño is offline
Ik fiets op de terugweg naar huis praktisch langs het festivalterrein, dus dat moet lukken! En 19.30 lukt zeker, ik ben om 17.00 klaar. Wil je nog ergens wat gaan eten daar of heb je al gegeten?
Oud 09-08-2011, 15:41
Verwijderd
oIEOIoIEOiOIOEOOEIoOOEiioIEoOEIi OIEoeI. buikpijn. Het voelt als van die sperziebonen buikpijn, alsof er grote bollen in een te klein omhulsel zitten

Oud 09-08-2011, 15:46
Verwijderd
JasKJLKAgshHJAgs aua auAU auAUaisuoiaus
Oud 09-08-2011, 15:48
Verwijderd
Nou ik ben weer bij mijn ouders. Uiteindelijk viel het mee, anderhalf uur vertraging. Maar meh wat een kutvlucht, turbulentie als een malle en zeer beroerd geland wegens stormachtige wind in Duitsland buuh
Verwijderd
Citaat:
Ik fiets op de terugweg naar huis praktisch langs het festivalterrein, dus dat moet lukken! En 19.30 lukt zeker, ik ben om 17.00 klaar. Wil je nog ergens wat gaan eten daar of heb je al gegeten?
Daar had ik nog niet zo over nagedacht, maar dat kunnen we opzich best doen! Heb jij een idee?
Martiño
Martiño is offline
*paracetamol aan ludwig voert*
Oud 09-08-2011, 15:49
Verwijderd
Citaat:
Nou ik ben weer bij mijn ouders. Uiteindelijk viel het mee, anderhalf uur vertraging. Maar meh wat een kutvlucht, turbulentie als een malle en zeer beroerd geland wegens stormachtige wind in Duitsland buuh
Oh bah
Maar goed dat je er weer bent In het zonnige Nederland
Oud 09-08-2011, 15:49
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Daar had ik nog niet zo over nagedacht, maar dat kunnen we opzich best doen! Heb jij een idee?
Volgensmij is er op het festivalterrein vanalles te eten, o.a. iets dinnerexperience-achtigs, als je dat leuk vindt maar ik weet niet of dat duur is en hoe laat.
Oud 09-08-2011, 15:51
Verwijderd
Citaat:
Oh bah
Maar goed dat je er weer bent In het zonnige Nederland
Het is hier droog. Nou ja het mag nog een week regenen maar daarna wil ik 5 dagen alleen maar zon en mooi weer <3

En mja, dat was stom, maar ik heb het weer overleefd! (AL dacht ik een x of 20 van niet )
Oud 09-08-2011, 15:57
Verwijderd
Ik was op mijn verjaardag op de Boulevard en volgens mij kon je er prima iets eten, ongeveer net zoveel eetdingen gezien als theater
Oud 09-08-2011, 16:00
Verwijderd
Op het festivalterrein hebben ze sowieso briljante tosti's
Oud 09-08-2011, 16:00
Verwijderd
... en verder vast ook nog wel genoeg opties
Oud 09-08-2011, 16:02
Verwijderd
Maar wat is handig Martin, hoe laat spreken we waar af?
Ik heb geen fiets.
Oud 09-08-2011, 16:12
Verwijderd
Sann:
http://www.weeronline.nl/Europa/Nede...huizen/4058941

mwah, te overzien, als het echt zo wordt. jammer van de donderdag en vrijdag.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten