Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
En wat ik altijd raar vind, mbt het amandelenverhaal. Theodoor heeft chronisch last van een gevoel alsof z'n neus verstopt is, terwijl er niet te veel snot zit en zijn neusslijmvlies niet is opgezet. Daarmee is hij bij 2 verschillende KNO-artsen geweest en hij heeft ook een kleine neusoperatie gehad die niet hielp. En elke keer kijkt de KNO-arts ook in zijn keel en zegt 'goh wat een enorme amandelen, maar ze zijn niet ontstoken, heb je daar geen last van?' en dan zegt Theodoor maar 'nee' want ze doen geen pijn ofzo en wat voor last zou je anders van je keelamandelen moeten hebben? Maar ik heb toch altijd het idee dat die keelamandelen wel eens iets met zijn neusklachten te maken zouden kunnen hebben, maar ik ben geen KNO-arts natuurlijk
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Hm, ik ben over twee dagen jarig, maar ik voel me totaal niet zo! Vroeger was je weken lang nerveus en opgewonden want je kreeg cadeautjes en iedereen kwam op je feestje, nu heb ik dat eigenlijk helemaal niet meer. Ik had gisteren mijn nichtje aan de telefoon, die is twee dagen ouder en vandaag dus jarig, en die had precies hetzelfde.
|
|