Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-09-2011, 13:31
Verwijderd
http://tweakers.net/pricewatch/22225...-pro-600w.html Deze ga ik dadelijk maar bestellen denk ik tenzij hier iemand met clue is die me precies kan vertellen waarom niet en betere alternatieven aanbiedt. Mijn eisen zijn: stil, modulair, 80+ certificering
Advertentie
Oud 19-09-2011, 13:31
Verwijderd
Citaat:
[filmpje]

Oeh, die wil ik. Ghibli <3
Oud 19-09-2011, 13:32
Chick Rock
Chick Rock is offline
Overigens ben ik de eerste 5 jaar gewoon in de voorjaarsvakantie met m'n ouders meegeweest naar Denemarken. Alleen afgelopen voorjaar had ik het daar echt echt geen tijd voor.
Verwijderd
Okee, ik ga weer, want dit heeft ook allemaal geen zin. Kusjes.
Miekje*
Miekje* is offline
Op het MBO heb je wel herfstvakantie en voorjaarsvakantie .
Oud 19-09-2011, 13:34
Verwijderd
Citaat:
Echt ? Ik dacht dat het zeg maar wel bekend was enzo dat je niet echt écht vakanties enzo hebt. Maar ach. Het stomme is dat ze er waarschijnlijk nog rekening mee gaan houden . We hebben dan als het goed is voornamelijk werkgroepen en die zijn verplicht. En dan mogen ze dat kennelijk missen omdat ze hun vakantie al geboekt hadden voor onze studie begon

Ik wou heel erg dat ik een vakantie had geboekt omdat ik ook mutsig bezig was en niet wist dat er geen herfstvakantie/voorjaarsvakantie bestaat.
Wát. Mogen ze extra werkgroepen missen? Het leek mij iets dat inderdaad algemeen bekend was. Je gaat toch geen vakantie boeken zonder uit te zoeken hoe dat zit op je studie
Oud 19-09-2011, 13:38
Verwijderd
Daarom vind ik het ook zo stom! Ik wil verdorie ook wel een week weg, maar IK weet dan weer toevallig dat je niet "zo maar" een week kan missen.

Ik wil ook een weekje vrij
Oud 19-09-2011, 13:39
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik wil ook een weekje vrij
Och, stel je niet zo aan, zolang je nog op school zit heb je in verhouding verdomd veel vakantie / vrije tijd.
Verwijderd
Citaat:
Och, stel je niet zo aan, zolang je nog op school zit heb je in verhouding verdomd veel vakantie / vrije tijd.
Verwijderd

mijters zijn iets fascinerends
Oud 19-09-2011, 13:40
Verwijderd
Moet jij niet werken of zo :roloog:
Oud 19-09-2011, 13:41
Carn
Carn is offline
Citaat:
Moet jij niet werken of zo :roloog:
Ik heb een baan waarbij ik nogal vaak moet wachten
Verwijderd
beetje continu zitten forumen onder werktijd en dat gaan klagen over ons luie studenten!
Carn
Carn is offline
Citaat:
[afbeelding]

mijters zijn iets fascinerends
Mieterse Mijters
Verwijderd
Citaat:
beetje continu zitten forumen onder werktijd en dat gaan klagen over ons luie studenten!
Oud 19-09-2011, 13:42
Verwijderd
Citaat:
Mieterse Mijters
suske en wiske titel
Oud 19-09-2011, 13:43
Verwijderd
Overigens word ik wel geacht 40 uur per week te besteden aan mijn studie

Onze studiecoördinator of wie dan ook vroeg nog heel hoopvol wie er vorige 40 uur aan de studie had besteed
Oud 19-09-2011, 13:45
Verwijderd
Citaat:
Dat is zo heerlijk typisch aan oude mensen . Al is het voor hen natuurlijk wel vervelend.
Ja, dat kunnen ze ook niet helpen, want ouderen voelen het niet altijd goed als ze dorst hebben, en juist als ze ziek zijn merken ze het nog minder.
Oud 19-09-2011, 13:45
Verwijderd
Citaat:
Overigens word ik wel geacht 40 uur per week te besteden aan mijn studie

Onze studiecoördinator of wie dan ook vroeg nog heel hoopvol wie er vorige 40 uur aan de studie had besteed
Ik ook maar er zijn weinig weken geweest waarin ik dat wel heb gehaald.
Oud 19-09-2011, 13:47
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik studeer niet volledig (30 ects per jaar) en ik studeer wel zo'n 30 uur per week huhu
Verwijderd
Doe je netjes.
Verwijderd
oei. Ik wil niet eens nadenken over de uren die ik in mijn studie heb gestopt. Dat zijn er echt ziekelijk ziekelijk veel
Oud 19-09-2011, 13:48
Verwijderd
Ik hield het bij, want dat vond ik motiverend, en in het 3e jaar heb ik gemiddeld 42 uur per week besteed aan m'n studie wel 72 ECTS gehaald.

En laat ik de coschappen dan nog maar niet meetellen
Oud 19-09-2011, 13:48
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik hield het bij, want dat vond ik motiverend, en in het 3e jaar heb ik gemiddeld 42 uur per week besteed aan m'n studie wel 72 ECTS gehaald.

En laat ik de coschappen dan nog maar niet meetellen
Wow
Oud 19-09-2011, 13:49
Verwijderd
ik heb drie van de twee marlies dekkers elementen weten te behalen. In oosterhout geboren zijn, cum laude op dezelfde academie. Jammer dat ik de derde mis, het zakelijke instinct ;d;;:;D
Verwijderd
Citaat:
Wow
Ja, ik moest een blok van het 2e jaar overdoen, en dat mocht tegelijk met het blok dat gewoon bij het 3e jaar hoorde, dus er moest wat extra tijd in Maar de andere jaren was ik ook gewoon braaf 36 uur/week bezig. Ik ben niet zo snel. Dat wil zeggen, ik lees wel snel, maar ik stamp niet zo snel. En geneeskunde is de eerste drie jaar vooral veel stampen.
Verwijderd
en ik ben geen rotmens, dat ook
Oud 19-09-2011, 13:50
Verwijderd
Oh. Misschien moet ik het ook bij gaan houden, misschien dat het helpt

Maar voor nu ben ik al begonnen met het opruimen van mijn kamer!
Oud 19-09-2011, 13:51
Verwijderd
Citaat:
en je mist het vermogen om 1 x 1 idee te hebben en dan de rest van je carrière alleen maar variaties op dat ene idee te maken
Oud 19-09-2011, 13:52
Verwijderd
Citaat:
en je mist het vermogen om 1 x 1 idee te hebben en dan de rest van je carrière alleen maar variaties op dat ene idee te maken
ik teken eigenlijk al stiekem 12 keer hetzelfde stripverhaal!
Verwijderd
Ik stel het studeren nog even uit en ga de stad in om sokken en overhemden te scoren bij de we.
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik vind haar ook echt zó eng
Oud 19-09-2011, 13:53
Verwijderd
Citaat:
Oh. Misschien moet ik het ook bij gaan houden, misschien dat het helpt

Maar voor nu ben ik al begonnen met het opruimen van mijn kamer!
Ik had een heel systeem ik heb overal systeempjes voor. Maargoed, per week maakte ik een blokje van 4x9 cm met 36 vakjes, en dan mocht ik voor elk uur college of werkgroep een vakje blauw kleuren en voor elk uur zelfstudie een vakje rood
Oud 19-09-2011, 13:54
Verwijderd
Als je googelt op 'Marlies Dekkers' is de eerste zin ook 'Marlies Dekkers is een Nederlandse mode lingerie ontwerpster'.

Mode lingerie ontwerpster. Jaja.
Oud 19-09-2011, 13:54
Verwijderd
Citaat:
Ik had een heel systeem ik heb overal systeempjes voor. Maargoed, per week maakte ik een blokje van 4x9 cm met 36 vakjes, en dan mocht ik voor elk uur college of werkgroep een vakje blauw kleuren en voor elk uur zelfstudie een vakje rood
Oh! Dan ga ik dat vandaag doen een systeem bedenken dat is namelijk handig
Oud 19-09-2011, 13:55
Verwijderd
Citaat:
Wauw.
Oud 19-09-2011, 13:56
Verwijderd
http://en.wikipedia.org/wiki/Planet_Fitness

(Het is een Amerikaanse sportschoolketen met 400 vestigingen.)

Citaat:
Planet Fitness has a device called the "Lunk Alarm" at all of its facilities. The Lunk Alarm is sounded as a judgement call when patrons "grunt, drop their weights, or judge." The lunk alarm is also sounded when someone does an unapproved lift, such as deadlifting or olympic lifting, or over exerts themselves. The "Lunk Alarm" sign has a spinning light, and sounds like a tornado siren. The sign also defines a "Lunk", and it reads as this: "Lunk , n, [slang], One who Grunts, Drops Weights, or JUDGES".[7] Some of the Lunk Alarms also have an inscription below the definition of a lunk. It reads "[Ricky is slamming his weights, wearing a body building tank top, and drinking out of a gallon water jug... what a lunk!]" [8]
Wtfff Ik lees nu ook allemaal verhalen van mensen die eruit zijn geschopt omdat ze te hard renden (op de loopband dus he) of hun mouwen opgestroopt hadden. Ze delen daar ook gratis snoep en pizza uit. Die hele organisatie is zo overduidelijk gericht op mensen dik en lui houden maar ze tegelijkertijd een goed gevoel bezorgen over zichzelf zodat ze hun abonnement niet opzeggen, het is bijna absurd. Dat dit zich een sportschool mag noemen Vooral dat alarm, wtf.
Chick Rock
Chick Rock is offline
Maar waarom 4x9 (behalve dat dat 36 is)? Waarom niet 7x6 bijvoorbeeld? Dan kan je per dag zien hoeveel je hebt gestudeerd.
Verwijderd
Citaat:
Als je googelt op 'Marlies Dekkers' is de eerste zin ook 'Marlies Dekkers is een Nederlandse mode lingerie ontwerpster'.

Mode lingerie ontwerpster. Jaja.
ze is wel een succesvol baasje maar ze heeft iets vreemds over haar heen hangen, in die mediapersoonlijkheid althans.
Spoiler
Oud 19-09-2011, 13:57
Verwijderd
Citaat:

Wtfff Ik lees nu ook allemaal verhalen van mensen die eruit zijn geschopt omdat ze te hard renden (op de loopband dus he) of hun mouwen opgestroopt hadden. Ze delen daar ook gratis snoep en pizza uit. Die hele organisatie is zo overduidelijk gericht op mensen dik en lui houden maar ze tegelijkertijd een goed gevoel bezorgen over zichzelf zodat ze hun abonnement niet opzeggen, het is bijna absurd. Dat dit zich een sportschool mag noemen Vooral dat alarm, wtf.
Mijn Engels is op het moment echt HEEL erg slecht. Het is een soort alarm dat afgaat als je te hard sport, lees ik dat goed?
Oud 19-09-2011, 13:57
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:

Oud 19-09-2011, 13:58
Verwijderd
Citaat:
Maar waarom 4x9 (behalve dat dat 36 is)? Waarom niet 7x6 bijvoorbeeld? Dan kan je per dag zien hoeveel je hebt gestudeerd.
Niet als je niet precies 6 uur per dag iets doet. En met 4x9 passen er meer roosters op een blaadje!
Maar misschien heeft Sarah er wel een heel andere reden voor, dat weet ik niet.

Citaat:
ze is wel een succesvol baasje maar ze heeft iets vreemds over haar heen hangen, in die mediapersoonlijkheid althans.
Spoiler
Oud 19-09-2011, 13:59
Verwijderd
Citaat:
Spoiler
Zo'n soort wijf lijkt het me wel, ja.
Oud 19-09-2011, 13:59
Verwijderd
Citaat:
Nouja, omdat dat 36 is. En omdat ik het niet per dag hoefde te zien, maar juist per week ik ga bv. niet 7 dagen per week, 6 uur per dag studeren, dan heb je geen dag vrij. Ook niet 7 dagen per week 5 uur per dag. Dan heb je het gevoel dat je elke dag de hele dag aan het leren bent.

En de bedoeling was dus dat ik álle vakjes van die week inkleurde, en wat ik niet inkleurde de week erop inhaalde, niet dat ik zomaar wat vakjes inkleurde en als het leeg bleef was het ook goed ik deed het niet om te registreren hoeveel ik studeerde, maar om mezelf te stimuleren de 36 uur te halen.
Oud 19-09-2011, 14:01
Verwijderd
Ik overweeg nu eigenlijk om Engels weg te halen bij mijn talen bij facebook. Ik had als maatstaf genomen voor talen die ik daarbij zette 'talen waarin ik uit mijn hoofd het woord voor 'klokkenspel' weet'. Eigenlijk weet ik dat in het Engels niet, maar ik heb het er toch bijgezet omdat ik er wel communicatief in ben met iedereen voor wie Engels niet de geboortetaal is. Maar nu ben ik dat nauwelijks meer. Dilemma-dilemma.

Maar het is sowieso niet helemaal kloppend, want Bosch staat er ook niet bij terwijl ik dat heel prima kan.
Oud 19-09-2011, 14:02
Verwijderd
Citaat:
Mijn Engels is op het moment echt HEEL erg slecht. Het is een soort alarm dat afgaat als je te hard sport, lees ik dat goed?
Zoiets, ja. En je mag (ironisch genoeg) ook niet oordelen over anderen. Of grote hoeveelheden water drinken. Dat laatste zal wel te maken hebben met hydratatie, als je niet zo hard sport dan hoef je ook niet veel water te drinken natuurlijk.
Oud 19-09-2011, 14:03
Verwijderd
Citaat:
Zoiets, ja. En je mag (ironisch genoeg) ook niet oordelen over anderen. Of grote hoeveelheden water drinken. Dat laatste zal wel te maken hebben met hydratatie, als je niet zo hard sport dan hoef je ook niet veel water te drinken natuurlijk.
Maar als je veel pizza's eet wel, zeker kantenklare pizza's, want die zijn nogal zout.
Oud 19-09-2011, 14:05
Verwijderd
moeder: je bent grijs aan het worden! Nu weet ik zeker dat je mijn kind bent!
ik: uhm. Dat is toch meestal met moeders, dat die het wel zeker weten?
moeder: oh ja.
Oud 19-09-2011, 14:06
Verwijderd
Citaat:
Ik overweeg nu eigenlijk om Engels weg te halen bij mijn talen bij facebook. Ik had als maatstaf genomen voor talen die ik daarbij zette 'talen waarin ik uit mijn hoofd het woord voor 'klokkenspel' weet'. Eigenlijk weet ik dat in het Engels niet, maar ik heb het er toch bijgezet omdat ik er wel communicatief in ben met iedereen voor wie Engels niet de geboortetaal is. Maar nu ben ik dat nauwelijks meer. Dilemma-dilemma.

Maar het is sowieso niet helemaal kloppend, want Bosch staat er ook niet bij terwijl ik dat heel prima kan.
Ik weet niet wat je bedoelt met 'er communicatief in zijn met iedereen voor wie Engels niet de geboortetaal is' maar als je geen Engelstalige Wikipedia kunt lezen dan kun je geen Engels.

En Bosch is natuurlijk geen taal.

/pet peeve
Oud 19-09-2011, 14:06
Rationeel
Rationeel is offline
choo choo
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten