|
|
|
Verwijderd
|
http://tweakers.net/pricewatch/22225...-pro-600w.html Deze ga ik dadelijk maar bestellen denk ik tenzij hier iemand met clue is die me precies kan vertellen waarom niet en betere alternatieven aanbiedt. Mijn eisen zijn: stil, modulair, 80+ certificering
|
| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar de andere jaren was ik ook gewoon braaf 36 uur/week bezig. Ik ben niet zo snel. Dat wil zeggen, ik lees wel snel, maar ik stamp niet zo snel. En geneeskunde is de eerste drie jaar vooral veel stampen.
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik heb overal systeempjes voor. Maargoed, per week maakte ik een blokje van 4x9 cm met 36 vakjes, en dan mocht ik voor elk uur college of werkgroep een vakje blauw kleuren en voor elk uur zelfstudie een vakje rood |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
een systeem bedenken dat is namelijk handig
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
http://en.wikipedia.org/wiki/Planet_Fitness
(Het is een Amerikaanse sportschoolketen met 400 vestigingen.) Citaat:
Ik lees nu ook allemaal verhalen van mensen die eruit zijn geschopt omdat ze te hard renden (op de loopband dus he) of hun mouwen opgestroopt hadden. Ze delen daar ook gratis snoep en pizza uit. Die hele organisatie is zo overduidelijk gericht op mensen dik en lui houden maar ze tegelijkertijd een goed gevoel bezorgen over zichzelf zodat ze hun abonnement niet opzeggen, het is bijna absurd. Dat dit zich een sportschool mag noemen Vooral dat alarm, wtf.
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Spoiler
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is een soort alarm dat afgaat als je te hard sport, lees ik dat goed?
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]()
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar misschien heeft Sarah er wel een heel andere reden voor, dat weet ik niet. Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik ga bv. niet 7 dagen per week, 6 uur per dag studeren, dan heb je geen dag vrij. Ook niet 7 dagen per week 5 uur per dag. Dan heb je het gevoel dat je elke dag de hele dag aan het leren bent.En de bedoeling was dus dat ik álle vakjes van die week inkleurde, en wat ik niet inkleurde de week erop inhaalde, niet dat ik zomaar wat vakjes inkleurde en als het leeg bleef was het ook goed ik deed het niet om te registreren hoeveel ik studeerde, maar om mezelf te stimuleren de 36 uur te halen.
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Ik overweeg nu eigenlijk om Engels weg te halen bij mijn talen bij facebook. Ik had als maatstaf genomen voor talen die ik daarbij zette 'talen waarin ik uit mijn hoofd het woord voor 'klokkenspel' weet'. Eigenlijk weet ik dat in het Engels niet, maar ik heb het er toch bijgezet omdat ik er wel communicatief in ben met iedereen voor wie Engels niet de geboortetaal is. Maar nu ben ik dat nauwelijks meer.
Dilemma-dilemma. Maar het is sowieso niet helemaal kloppend, want Bosch staat er ook niet bij terwijl ik dat heel prima kan. |
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd