Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-09-2011, 17:08
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ja Maar als ik straks m'n eten op heb dan moet ik heel de avond nog door.
Maar als je nu chips gaat halen, ga je die nu opeten. Dus ga na het eten dan naar de ah.
Oud 26-09-2011, 17:09
Verwijderd
Citaat:
Maar als je nu chips gaat halen, ga je die nu opeten. Dus ga na het eten dan naar de ah.
Oke
Carn
Carn is offline
Citaat:
Michelle Pfeiffer

Ja, ehh, je denkt toch niet dat Nolan haar inhuurt om op sneakers rond te rennen? Of wandelschoenen/klossen?
dat was echt superslecht in die laatste Transformers; die griet had in het laatste stuk per shot andere schoenen aan; binnen 10 minuten wisselt ze iets van 5 keer van ballerina's naar iets met hakken. Ik vraag me af waarom men daar nooit zo over nadenkt. Nou ja, dat zal men vast wel gedaan hebben, maar goed ;P
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik was verdorie bloedserieus.

En is dat zo ja? We houden toch allebei van Disney?
Ja, maar de manier waarop het overkwam bij mij

Nou, goh, toch wel 1 punt waar we het over eens zijn en dan nog niet helemaal, want ik kijk ze allemaal in het Nederlands!
Verwijderd
Citaat:
Huhu, ik zag laatst een reclame voor één of andere musical en toen zat zo'n BN'er-mokkel heel geforceerd in de camera te glimlachen en vol overdreven overtuiging dingen te zeggen als 'Ja, [naam musical].. Die ráákt je!'. Toen dacht ik 'oeioei, laat het Minke niet horen'. Ik vind (goede) musicals erg leuk maar dit was erg, erg vies.
Oh, deze zag ik even over het hoofd
Al gehoord ja Om te huilen, werkelijk. Maar niets nieuws onder de zon hoor, zo praten de meeste musicalmensen. Zij vinden ook dat je moet 'voelen' op het toneel, om het publiek iets te kunnen laten voelen. Amateurs.
Oud 26-09-2011, 17:10
Verwijderd
Citaat:
Ja, maar de manier waarop het overkwam bij mij

Nou, goh, toch wel 1 punt waar we het over eens zijn en dan nog niet helemaal, want ik kijk ze allemaal in het Nederlands!
Ik ook de meeste
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Oke
Wat ken ik je toch goed en wat lijk je op mij als ik gelijk heb wat betreft de chips
Verwijderd

Enfin dan maar naar le supermarkt, derp.
Oud 26-09-2011, 17:11
Verwijderd
Citaat:
dat was echt superslecht in die laatste Transformers; die griet had in het laatste stuk per shot andere schoenen aan; binnen 10 minuten wisselt ze iets van 5 keer van ballerina's naar iets met hakken. Ik vraag me af waarom men daar nooit zo over nadenkt. Nou ja, dat zal men vast wel gedaan hebben, maar goed ;P
Daar zit vast een bemoeizuchtige stylist achter, die niet zo van praktisch (en inhoudelijk) houdt, maar enkel van esthetiek
Verwijderd
Citaat:
Wat ken ik je toch goed en wat lijk je op mij als ik gelijk heb wat betreft de chips
Ja!

Soms heb ik erge honger, en dan ben ik te lui om te gaan koken. En dan 'neem ik alvast een paar chipjes uit de zak voor vanavond', maar dat blijft dan niet bij een paar chipjes.
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik ook de meeste
Oooooooooooh. Nou, kijk eens aan hebben we toch weer wat gemeen.

Tot een van ons over Pocahontas begint en dat weer leidt tot Pia Douwes..
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Chantal Janzen over Wicked? Dat is de enige musicalreclame die nu op tv is.
Dat was 'm
Oud 26-09-2011, 17:12
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
[filmpje]

Enfin dan maar naar le supermarkt, derp.
Omg, ik heb die met Michelle ook gezien maar ik vond haar niet zo goed.
Citaat:
Ja!

Soms heb ik erge honger, en dan ben ik te lui om te gaan koken. En dan 'neem ik alvast een paar chipjes uit de zak voor vanavond', maar dat blijft dan niet bij een paar chipjes.
ja, precies en nu heb je nog een doel
Verwijderd
Citaat:
dat was echt superslecht in die laatste Transformers; die griet had in het laatste stuk per shot andere schoenen aan; binnen 10 minuten wisselt ze iets van 5keer van ballerina's naar iets met hakken. Ik vraag me af waarom men daar nooit zo over nadenkt. Nou ja, dat zal men vast wel gedaan hebben, maar goed ;P
Men denkt erover na, maar op dezelfde manier als er nagedacht wordt over armour voor vrouwelijke personages in verreweg de meeste fantasygames (en films, en series).

Vitale organen? /care. BESCHERM DE SCHOUDERS!
Verwijderd
Citaat:
Oooooooooooh. Nou, kijk eens aan hebben we toch weer wat gemeen.

Tot een van ons over Pocahontas begint en dat weer leidt tot Pia Douwes..
Ja, walgelijk. Dat is er inderdaad één die ik in het Engels kijk
Maar heel veel die ik van vroeger ken niet, en Robin Hood ook niet (Jules Croiset en Paul Haenen zijn zo hilarisch in die <3 ) maar Disney's die ik nu voor het eerst kijk wel allemaal in het Engels.
Oud 26-09-2011, 17:14
Carn
Carn is offline
Citaat:
Daar zit vast een bemoeizuchtige stylist achter, die niet zo van praktisch (en inhoudelijk) houdt, maar enkel van esthetiek
ja, Michael Bay (de regisseur) heeft ook ergens in een interview gezegd dat de vrouwen in zijn Transformer-films "alleen maar mooi hoeven te zijn" oid Walgelijk slecht geacteerd ook, die laatste. Niet dat Megan Fox nou oscar-bait is maar dat scharminkel uit deeltje 3 was om te huilen.

Maar dan nog, dan heb je een film waarvan pak m beet 100 miljoen dollar opgaat aan de special effects, en dan verneuk je het door van dit soort debiele continuiteit-dingen.
Oud 26-09-2011, 17:14
Verwijderd
Ik was pasgeleden aanbeland bij The Hunchback of the Notre Dame, (nooit eerder gezien) maar nondeju, dat is best een goede film!

wat vinden jullie daarvan?
Oud 26-09-2011, 17:15
Verwijderd
Citaat:
Amateurs.

Wat vind je dan eigenlijk van dingen als Singin' in the Rain, of Rocky Horror Picture Show? Volgens mij heb ik dat al een keer gevraagd maar ik ben vergeten wat het antwoord was.

Ik heb het dan over de filmversie, niet de theaterversie.
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Oja, dat begrijp ik helemaal. Ik heb vroeger ook heel veel last gehad van heimwee. Nu overigens af en toe nog steeds, vooral als ik heel erg moe ben en me niet goed voel. Maar het ergste is wel overgegaan. Bij mij was het bij het weggaan vaak heel erg, maar daarna viel het allemaal wel mee

Hoe lang ga je daarheen?
5 weken achterelkaar meuh .
Verwijderd
Oeioeioei waarom is het verschil tussen ''m'n vriendin'' en '''n vriendin'' zo klein dat je het verstaat.
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Maar heel veel die ik van vroeger ken niet, en Robin Hood ook niet (Jules Croiset en Paul Haenen zijn zo hilarisch in die <3 ) maar Disney's die ik nu voor het eerst kijk wel allemaal in het Engels.
Paul Haenen in Robin Hood?
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
zie je.
Robin Hood is leuk al heb ik geen idee wie die mensen zijn die jij opnoemt. De stemmen van Robin en whatshisname de beer. Ik vond juffrouw Tok cool

Ja, de pixardingen kijk ik wel in het Engels. Alleen Toy story dan weer niet (alleen de laatste, omdat we hem zo 'gekocht' hadden), want de eerste kwam uit op video toen ik nog klein was.
Oud 26-09-2011, 17:16
Verwijderd
Citaat:
Ik was pasgeleden aanbeland bij The Hunchback of te Notre Dame, (nooit eerder gezien) maar nondeju, dat is best een goede film!

wat jullie?
Die staat hoog op mijn lijstje inderdaad Was het helemaal eens met je review op F, TV & R; een relatief serieuze en zware Disney-film met niet heel veel humoristische personages, en omg, de soundtrack vind ik echt mooi <3 En Esmeralda is veruit het mooiste Disneymeisje ooit.
Verwijderd
Oh en goedenavond!
Carn
Carn is offline
Citaat:
Men denkt erover na, maar op dezelfde manier als er nagedacht wordt over armour voor vrouwelijke personages in verreweg de meeste fantasygames (en films, en series).

[afbeelding]

Vitale organen? /care. BESCHERM DE SCHOUDERS!
Mjah, dat snap ik nog wel, geen probleem mee. Voor mijn part liep ze dwars door de warzone heen met alleen een grappig hoedje op; het is gewoon zonde dat men bakken met geld uittrekt om iets goed te doen (in dit geval de special effects) en dat je "illusion of belief" naar de knoppen gaat omdat waarschijnlijk mevrouw toch niet echt goed kon rennen op hoge hakken, en de rest van de scenes al geschoten was dus "dan maar zo".
Verwijderd
Citaat:
zie je.
Robin Hood is leuk al heb ik geen idee wie die mensen zijn die jij opnoemt. De stemmen van Robin en whatshisname de beer. Ik vond juffrouw Tok cool

Ja, de pixardingen kijk ik wel in het Engels. Alleen Toy story dan weer niet (alleen de laatste, omdat we hem zo 'gekocht' hadden), want de eerste kwam uit op video toen ik nog klein was.
Ik bedoelde de slang (Paul Haenen) en de koning (hoe heet ie ook weer? de slechterik in elk geval).
Oud 26-09-2011, 17:17
Verwijderd
Nu is Hercules aan de beurt. Ook nooit gezien.
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik was pasgeleden aanbeland bij The Hunchback of the Notre Dame, (nooit eerder gezien) maar nondeju, dat is best een goede film!

wat vinden jullie daarvan?
Awesome film, een van de betere Disneys maar ik ken hem wel in het Nederlands. Ik gebruik er nu nog steeds een zinnetje van ('Het spijt me.' "Het spijt je helemaal niet.")
Verwijderd
Citaat:
Paul Haenen in Robin Hood?
Ook in Sneeuwwitje natuurlijk. Daarin is ie ook heel tof. Maar in Robin Hood is zijn rol echt heerlijk <3
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:

Wat vind je dan eigenlijk van dingen als Singin' in the Rain, of Rocky Horror Picture Show? Volgens mij heb ik dat al een keer gevraagd maar ik ben vergeten wat het antwoord was.

Rocky Horror heeft wel enorm gave muziek, maar uiteindelijk vond ik het wel een heel vage film.

Citaat:
5 weken achterelkaar meuh .
Oef, dat is wel eventjes. Vervelend dat je er zo tegenop ziet! Want uiteindelijk wordt het vast heel leuk en leerzaam en gezellig (dat zeg ik althans in dat soort situaties tegen mezelf ). Maar komt vast wel goed!
Oud 26-09-2011, 17:18
Verwijderd
Citaat:
ja, Michael Bay (de regisseur) heeft ook ergens in een interview gezegd dat de vrouwen in zijn Transformer-films "alleen maar mooi hoeven te zijn" oid Walgelijk slecht geacteerd ook, die laatste. Niet dat Megan Fox nou oscar-bait is maar dat scharminkel uit deeltje 3 was om te huilen.

Maar dan nog, dan heb je een film waarvan pak m beet 100 miljoen dollar opgaat aan de special effects, en dan verneuk je het door van dit soort debiele continuiteit-dingen.
Precies. Daar kan ik natuurlijk vrij slecht tegen Maar goed, hij is er in elk geval eerlijk over, zeker weten dat héél veel andere regisseurs, ook van zogenaamd kwalitatieve films hetzelfde vinden, maar dat nooit eerlijk zullen zeggen
Oud 26-09-2011, 17:19
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Die staat hoog op mijn lijstje inderdaad Was het helemaal eens met je review op F, TV & R; een relatief serieuze en zware Disney-film met niet heel veel humoristische personages, en omg, de soundtrack vind ik echt mooi <3 En Esmeralda is veruit het mooiste Disneymeisje ooit.
Kijk ons het eens zijn.
Citaat:
Ik bedoelde de slang (Paul Haenen) en de koning (hoe heet ie ook weer? de slechterik in elk geval).
Prins/Koning Jan

Citaat:
Nu is Hercules aan de beurt. Ook nooit gezien.
Duuuuuuuuuuuuuuuuuude Hercules is zo tof.
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Martinnetje wij hebben nog kleren van elkaar
Haha, dit las ik pas nadat ik die pm had gestuurd
Verwijderd
Citaat:

Ik vind heel veel filmmusicals heel goed te pruimen hoor
Die twee ken ik eerlijk gezegd niet, maar het zou me niet verbazen als ik die heel prima kan zien! En West Side Story vind ik ook echt wel goed, bijvoorbeeld. Al speelt jeugdsentiment ook wel een grote rol daarin.
Oud 26-09-2011, 17:20
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ook in Sneeuwwitje natuurlijk. Daarin is ie ook heel tof. Maar in Robin Hood is zijn rol echt heerlijk <3
Nu je het zegt herken ik zijn stem ook wel maar Sneeuwwitje heb ik volgens mij nooit helemaal gezien, dus daar zou ik hem niet in herkennen.
Carn
Carn is offline
ZOMBINLADEN: THE AXIS OF EVIL DEAD

Jammer dat het alleen een trailer is in het kader van een of andere trailer-contest
Verwijderd
Ben ik het gelijk ergens weer niet met je over eens LP, ik vind Hercules maar matig.
Verwijderd
Citaat:
Duuuuuuuuuuuuuuuuuude Hercules is zo tof.
Ik zat al te wachten op een reactie van jou

maar ik ga hem wel in het Engels kijken hoor! Ik heb ze tot nu toe allemaal in het Engels gekeken, behalve De Leeuwenkoning.
Verwijderd
Citaat:
Nu je het zegt herken ik zijn stem ook wel maar Sneeuwwitje heb ik volgens mij nooit helemaal gezien, dus daar zou ik hem niet in herkennen.
Bloosje/Blush. En Wim T. Schippers is Giechel/Happy.
Oud 26-09-2011, 17:21
Verwijderd
Citaat:

maar ik ga hem wel in het Engels kijken hoor! Ik heb ze tot nu toe allemaal in het Engels gekeken, behalve De Leeuwenkoning.
De Leeuwenkoning is er dan net weer één die ik altijd in het Nederlands gezien heb, maar nu voortaan in het Engels wil, want Rowan Atkinson en Jeremy Irons <3
Oud 26-09-2011, 17:21
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oh, Absinthe, de slang van Robin hood, dat is toch bert..?
Oud 26-09-2011, 17:22
Verwijderd
Citaat:
De Leeuwenkoning is er dan net weer één die ik altijd in het Nederlands gezien heb, maar nu voortaan in het Engels wil, want Rowan Atkinson en Jeremy Irons <3
Hm, ik vind de Nederlandse Zazoo leuker, en Scar in het Nederlands vind ik ook dikke prima.
En ik hoorde laatst de Engelse Mufasa, en toen moest ik wel even proesten. Wat een over de top stem.

Oh, en Timon en Pumba in het Vlaams! Jonge!

Nee, genoeg redenen
Oud 26-09-2011, 17:23
Verwijderd
Para, wat zijn naast Deus Ex en Portal 2 nog meer games die de moeite waard zijn? Preferably RPG of iets origineels
Oud 26-09-2011, 17:23
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ben ik het gelijk ergens weer niet met je over eens LP, ik vind Hercules maar matig.
mijn zus en ik hebben een Hercules periode (en dan voornamelijk een liedje)

Over DLK ben ik het met je eens, sinds ik die in het Engels heb gezien, vind ik de nederlandse veel veel minder.
Citaat:

Dude ik weet niet hoe die in het engels is. Maar de negerinnen worden wel ingezongen door negerinnen.
Oud 26-09-2011, 17:24
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Bloosje/Blush. En Wim T. Schippers is Giechel/Happy.
WAT ook nog Wim T. Schippers?? Moet ik die toch maar eens gaan kijken

Citaat:
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Hm, ik vind de Nederlandse Zazoo leuker, en Scar in het Nederlands vind ik ook dikke prima.
En ik hoorde laatste de Engelse Mufasa, en toen moest ik wel even proesten. Wat een over de top stem.

Oh, en Timon en Pumba in het Vlaams! Jonge!

Nee, genoeg redenen
james Earl Jones als ik hem zie (hij was ook eens in Will&Grace), toen herkende ik hem ook puur aan zijn stem

Mja, Timon en Pumbaa zijn wel heel tof in het Vlaams ja, dat vind ik ook
Carn
Carn is offline
Citaat:
ZOMBINLADEN: THE AXIS OF EVIL DEAD

[filmpje]

Jammer dat het alleen een trailer is in het kader van een of andere trailer-contest
lol @ laatste shot
Martiño
Martiño is offline
Hercules is matig inderdaad. Ook duidelijk een periode van Disneyfilms met matige kwaliteit.
Martiño
Martiño is offline
Oh, ik ben al bijna spuit elf.
Verwijderd
Citaat:
Paul Haenen ja
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten