Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-10-2011, 12:15
Verwijderd
Her Ghost In The Fog! Wiee tell the tale like it is, Dani!
Advertentie
Oud 08-10-2011, 12:30
Verwijderd
Ik hou zo van oude pm's teruglezen <3
Oud 08-10-2011, 12:30
Verwijderd
En over 10,5 uur ben ik afgerond 30
Oud 08-10-2011, 12:34
Verwijderd
Citaat:
Guttegut. Ruilen?
Oud 08-10-2011, 12:34
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Mwah, ik overdreef ook, eah. Kan er ook niet veel aan doen dat ik een Oude Zeur ben
Dat je dat toegeeft geeft je wel credits hoor!
Oud 08-10-2011, 12:35
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mijn computer wil niet meer opstarten
Oud 08-10-2011, 12:35
Verwijderd
Citaat:
Guttegut. Ruilen?
Oud 08-10-2011, 12:36
Verwijderd
Citaat:
Dat je dat toegeeft geeft je wel credits hoor!
Overdrijven is ook een vak he
Oud 08-10-2011, 12:38
Verwijderd
Maar Q, je bent toch zo oud als je je voelt!!11!1
Oud 08-10-2011, 12:39
Verwijderd
Citaat:
Mijn computer wil niet meer opstarten
Godsamme wat zijn leken toch altijd dramatisch met probleemomschrijving

Krijg je geen beeld en piept-ie in soort van Morse-code? Krijg je geen beeld en gebeurt er helemaal niets, hoor je dus ook geen fans aanslaan? Bevriest Windows tijdens het opstarten? Krijg je een blauw scherm en herstart de machine zich automatisch, hoewel dat herstarten optioneel is?
Oud 08-10-2011, 12:42
Verwijderd
Citaat:
Verwijderd
@ dobermann en lentekriebel: sulfiet geeft hoofdpijn, met dronkenschap of slaperigheid hebben ze niets te maken. En in goede rode wijn zit geen sulfiet, maar ik weet niet wat daarvoor clasificeert als 'goed'. het heeft iets te maken met hoe het gistproces gestopt wordt.
Verwijderd
Citaat:
Maar Q, je bent toch zo oud als je je voelt!!11!1
Alleen rimpelsauriërs bezigen dat vermaledijde credo
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oh hij doet het weer even een back up maken

Hij ging aan, geluid ging aan, maar verder niks. Er gingen geen lampjes branden, het scherm ging niet aan, niks, noppes. Nu heb ik de stroom eruit getrokken en doet ie het weer
Oud 08-10-2011, 12:43
Verwijderd
Over een kwartiertje gaat een hulpverlener mij bellen of het wel goed gaat. Het gaat goed en daarom heb ik helemaal geen zin in gezeur. Nu twijfel ik of ik gewoon niet ga opnemen... Ik houd ook helemaal niet van bellen. Maar ik denk dat ik dan helemaal de poppen aan het dansen heb. Dusss
Oud 08-10-2011, 12:44
Verwijderd
Citaat:
@ dobermann en lentekriebel: sulfiet geeft hoofdpijn, met dronkenschap of slaperigheid hebben ze niets te maken. En in goede rode wijn zit geen sulfiet, maar ik weet niet wat daarvoor clasificeert als 'goed'. het heeft iets te maken met hoe het gistproces gestopt wordt.
Ah, right. Nou ja, de chick die het me vertelde claimde er ook slaperig van te worden, zal het haar doorgeven
Oud 08-10-2011, 12:45
Verwijderd
Het gaat goed ktnxbye
Oud 08-10-2011, 12:46
Verwijderd
Citaat:
Ah, right. Nou ja, de chick die het me vertelde claimde er ook slaperig van te worden, zal het haar doorgeven
Ik denk dat dat dan toch meer aan de alcohol ligt
Oud 08-10-2011, 12:48
Verwijderd
Ja niet opnemen is ook gewoon lullig tegenover de hulpverlener, die doet ook maar gewoon zn werk je kunt ook gewoon opnemrn en dan zeggen dat je geen zin in een lang gesptek hebt.
Oud 08-10-2011, 12:49
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Overdrijven is ook een vak he
Ik bedoel maar!
Oud 08-10-2011, 12:51
Verwijderd
Citaat:
Je verhaal klopt niet! In alle wijn zit sulfiet, dit komt vrij bij de gisting.

http://www.ombrerosseblog.com/2009/0...t-in-wijn.html
Oud 08-10-2011, 12:54
Verwijderd
Citaat:
Ja niet opnemen is ook gewoon lullig tegenover de hulpverlener, die doet ook maar gewoon zn werk je kunt ook gewoon opnemrn en dan zeggen dat je geen zin in een lang gesptek hebt.
Ik had niet moeten zeggen dat het ok was dat ze me zouden bellen dit weekend... Het is zo lastig omdat dat dan ook meteen zou worden geïnterpreteerd als dat het niet goed gaat en dat ik de hulpverlening daarom ontwijk, maar ik houd gewoon niet van bellen en ik ben dat bezorgde gedoe gewoon een beetje zat. Maar ik heb gisteren ja gezegd om van het gezeur af te zijn, maar dan zit ik dus nu opnieuw met het gezeur! Maar ik ga in ieder geval proberen om de belafspraak van morgen af te zeggen, dan zit ik me morgen niet weer zenuwachtig te maken.
Oud 08-10-2011, 12:56
Verwijderd
Citaat:
Je verhaal klopt niet! In alle wijn zit sulfiet, dit komt vrij bij de gisting.

http://www.ombrerosseblog.com/2009/0...t-in-wijn.html
Er staat ook in jouw link dat het alleen de natuurlijke sulfiet kan zijn of ook toegevoegde!
Oud 08-10-2011, 12:57
Verwijderd
En ik weet niet wie er dienst heeft... Argh.. Goed, ik laat degene aan de andere kant van de lijn het gesprek leiden. Ik geef antwoord op de vragen, zeg dat het goed gaat, zeg dat ik morgen geen gesprek nodig heb en als het te lang duurt zeg ik dat ik weg moet. Dankje voor het bellen, tot later, doei!
Oud 08-10-2011, 13:00
Verwijderd
Worktaim, wederom. Kusjes!
Oud 08-10-2011, 13:01
Verwijderd
Citaat:
Er staat ook in jouw link dat het alleen de natuurlijke sulfiet kan zijn of ook toegevoegde!
Sulfiet is sulfiet toch? En ergens las ik zojuist dat de effecten van sulfiet maar moeilijk te bepalen zijn. Maar goed, jij bent de s.com dok, ik repsect jouw authoriteh
Oud 08-10-2011, 13:02
Schrödinger
Schrödinger is offline
Bert Jansch is overleden, noes!
Oud 08-10-2011, 13:03
Verwijderd
Citaat:
http://www.gezondheid.be/index.cfm?f...rt&art_id=4984

punt blijft dat het niet de sulfiet is
Oud 08-10-2011, 13:04
Verwijderd
Citaat:
Werk-ze en tot vanavond!
Oud 08-10-2011, 13:06
Verwijderd
Citaat:
Sulfiet is sulfiet toch? En ergens las ik zojuist dat de effecten van sulfiet maar moeilijk te bepalen zijn. Maar goed, jij bent de s.com dok, ik repsect jouw authoriteh
Nee maar de hoeveelheid dan maar ik heb mijn info ook maar gewoon van een vriend die zich wijnkenner noemt, niets dokkigs aan!
Punt blijft dat de slaperigheid er los van staat
Oud 08-10-2011, 13:06
Verwijderd
Iemand in de overigens volle trein zit Full Metal Jacket te kijken
Oud 08-10-2011, 13:08
Verwijderd
Citaat:
En ik weet niet wie er dienst heeft... Argh.. Goed, ik laat degene aan de andere kant van de lijn het gesprek leiden. Ik geef antwoord op de vragen, zeg dat het goed gaat, zeg dat ik morgen geen gesprek nodig heb en als het te lang duurt zeg ik dat ik weg moet. Dankje voor het bellen, tot later, doei!
Gewoon benoemen dat je niet van bellen houdt, dan weten ze ook dat het niet aan Jou of aan hen ligt maar aan de telefoon!
Oud 08-10-2011, 13:09
Verwijderd
Ik bleef nog 'even liggen' toen om half elf de wekker ging. En schrok wakker om half twee. Nu moet ik me alsnog haasten!

Absinthe: hoe makkelijk is het een OV-fiets te huren voor meer dan 24 uur?

Citaat:
Hun taal staat niet eens bij het lijstje talen waarin de wiki over Toeva bestaat. Ahw. Dit is de zieligste tot nu toe.

Centraal-Afrikaanse Republiek, Dagestan, Zuid-Ossetie (die hebben een onafhankelijkheidsdag terwijl ze helemaal niet onafhankelijk zijn, dat vond ik echt een heel droevig gegeven. ), Tsjetsjenie (al is dat een twijfelgeval), Micronesie en Panama.
Panama is niet zo zielig want Janosch schreef er een boek over, dat maakt veel goed.

Citaat:
Jep, gewoon over je heen laten komen en het niet van te voren al tot een nog groter ding te maken dan het is.

Citaat:
Succes! Hoe laat ben je nou trouwens precies terug?
Oud 08-10-2011, 13:10
Verwijderd
Citaat:
Nee maar de hoeveelheid dan maar ik heb mijn info ook maar gewoon van een vriend die zich wijnkenner noemt, niets dokkigs aan!
Punt blijft dat de slaperigheid er los van staat
Nou ja, ik kan niet zo makkelijk koppiepeesten maar 't schijnt echt dat er maar weinig bekend is over de algemene bijwerkingen van sulfiet, misschien pakt het bij haar wel zo uit maar is het geen vuistregel? Ze is al wat ouder en heeft een bourgeoisieleven achter de rug in la France. Dus dat geeft haar wel meer credits in uh, beoordelingsvermogen althans, in mijn ogen
Oud 08-10-2011, 13:14
Verwijderd
Citaat:
Gewoon benoemen dat je niet van bellen houdt, dan weten ze ook dat het niet aan Jou of aan hen ligt maar aan de telefoon!
Ja, als het goed is weten ze dat ook wel. Maar misschien zijn ze het een beetje vergeten, of hebben ze niet door dat ik het wel erg lastig vind, of weten ze niet dat ik dat ook heb als ik met hen bel.. I don't know. Ik vind het potverdorie trouwens wel vervelend dat ik nog steeds niet gebeld ben. 2 uur is 2 uur en ik zit me al een uur op te vreten voor dat gesprek. Wat natuurlijk nergens op slaat. Ik hoop maar dat het niet een van de stagaires is, want die ken ik eigenlijk amper. Sorry, ik ben nu echt een zeikwijf...
Oud 08-10-2011, 13:16
Verwijderd
Citaat:

Jep, gewoon over je heen laten komen en het niet van te voren al tot een nog groter ding te maken dan het is.
Daar ben ik niet zo goed in.
Oud 08-10-2011, 13:16
Verwijderd
Citaat:
Absinthe: hoe makkelijk is het een OV-fiets te huren voor meer dan 24 uur?
Net zo makkelijk als voor minder dan 24 uur, alleen betaal je dan iets meer Heb je een ov-chipkaart en heb je daarop een ov-fietsabonnement aangevraagd? Ik haal sowieso een ov-fiets, dus als het je niet lukt, kun je ook nog bij mij achterop!
Oud 08-10-2011, 13:18
Verwijderd
Oh nu is het 20 minuten later. Dan mag ik toch wel legitiem de telefoon niet meer opnemen?
Oud 08-10-2011, 13:22
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Backup is bezig, ik ga maar even GA kijken ondertussen kusje
Oud 08-10-2011, 13:22
Verwijderd
@dobermann: prima, maar dan kan ze zeggen: ik word slaperig als ik rode wijn drink en ik denk dat dat door de sulfiet komt. Niet: vrouwen worden slaperig van rode wijn door de sulfiet dat is dan niet alleen een aanname maar ook een generalisatie.
Oud 08-10-2011, 13:23
Verwijderd
Hm, zo maar eens naar Starbucks. Hoor je dat, schoonzusjeeee?
Oud 08-10-2011, 13:24
Verwijderd
Hahahahahaha wat
Verwijderd
Citaat:
@dobermann: prima, maar dan kan ze zeggen: ik word slaperig als ik rode wijn drink en ik denk dat dat door de sulfiet komt. Niet: vrouwen worden slaperig van rode wijn door de sulfiet dat is dan niet alleen een aanname maar ook een generalisatie.
Oh nou ik zal haar de volgende keer verrassen met een memorecorder
Verwijderd
Citaat:
Net zo makkelijk als voor minder dan 24 uur, alleen betaal je dan iets meer Heb je een ov-chipkaart en heb je daarop een ov-fietsabonnement aangevraagd? Ik haal sowieso een ov-fiets, dus als het je niet lukt, kun je ook nog bij mij achterop!
Ik heb het inmiddels een beetje uitgezocht ja, maar ik heb geen tijd meer zo'n abo aan te vragen dus het wordt 'm nu niet. Dus dan wordt het lopen + bus en/of achterop. Tot straks!
Oud 08-10-2011, 13:27
Verwijderd
Komt goed! Tot straks!
Oud 08-10-2011, 13:31
Verwijderd
Nu, ik ga mijn fiets ophalen bij de fietsenmaken (en heul veul betalen want er moest ook een nieuwe buitenband op ) en dan ga ik boodschapjes doen! Tabee!
Oud 08-10-2011, 13:34
Verwijderd
Demigod van Behemoth is ook een puike plaat
Oud 08-10-2011, 13:36
Verwijderd
Citaat:
Demigod van Behemoth is ook een puike plaat
Jazeker En live zijn ze echt heel erg gaaf.
Oud 08-10-2011, 13:40
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Hm, zo maar eens naar Starbucks. Hoor je dat, schoonzusjeeee?
Fu
Oud 08-10-2011, 13:40
Verwijderd
Voorspelbaar
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten