Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-10-2011, 10:36
Verwijderd
Weer 8/10 van mijn mc toetsje ik was hem bijna vergeten
Advertentie
Oud 10-10-2011, 10:42
Verwijderd
Eerst mijn kamer maar eens opruimen
Oud 10-10-2011, 10:48
Verwijderd

Oud 10-10-2011, 10:48
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Juist dank je!
Oud 10-10-2011, 11:02
Verwijderd
Hmm, zal ik zo naar de Hema lopen, ja of te nee. Het is 20 minuten en nu wel droog, MAAR JA. Straks regent het op de terugweg en moet ik 20 min met een brullie in de kinderwagen door stortregen ;x Of auto. !.
Oud 10-10-2011, 11:31
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ja daar snap ik dus geen hol van
Oud 10-10-2011, 11:31
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Hmm, zal ik zo naar de Hema lopen, ja of te nee. Het is 20 minuten en nu wel droog, MAAR JA. Straks regent het op de terugweg en moet ik 20 min met een brullie in de kinderwagen door stortregen ;x Of auto. !.
Wat heb je nodig?
Oud 10-10-2011, 11:33
Verwijderd
Holy shit We hadden bij de huisvergadering afgesproken om wat aan de bierkratten te doen die op ons balkon staan en toen was het plan om ze door de Albert Heijn op te laten halen. Nu hebben ze dat kennelijk geregeld, maar dat doen ze alleen maar als er ook dingen besteld worden. Nu hebben we voor meer dan 200 euro dingen besteld

Ik ben wel benieuwd hoe we moeten gaan betalen, want we hadden ook uitgerekend dat alle kratten die we hebben staan ongeveer 205 euro aan statiegeld opleveren
Oud 10-10-2011, 11:35
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Tering wat een berg kratten
Oud 10-10-2011, 11:39
Verwijderd
Oud 10-10-2011, 11:39
Verwijderd
Ja we kunnen bijna niet meer zitten op ons balkon
Oud 10-10-2011, 11:42
Verwijderd
dat zijn meer dan 50 kratten?
Oud 10-10-2011, 11:43
Verwijderd
Mwah, ja sowieso.

Er stonden een tijdlang ook nog kratten in de keuken, dat was al helemaal irritant.
Oud 10-10-2011, 11:45
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
damn
Oud 10-10-2011, 11:48
Verwijderd
Ja Inderdaad. Maar vanavond gaat het eindelijk weg

Het was eerst nog erger, toen stonden ze deels op het balkon en deels in de gang. Maar toen kwam de SLS samen met de brandweer langs dus toen moesten de gangen en de kasten ontruimd, want er mag niets instaan enzo en vanaf toen stond het allemaal op het balkon.
Oud 10-10-2011, 11:48
Verwijderd
Oud 10-10-2011, 11:50
Verwijderd
Goed. Ik ga me maar eens naar college begeven
Oud 10-10-2011, 11:59
Rationeel
Rationeel is offline
carn naamzoek.

wel leuk dat runkeeper, maar wtf heb je aan die snelheidsbalkjes zonder waardes? ik wil max. snelheid, min. snelheid, gem. snelheid per interval etc. etc, maar dat zit er zeker niet in?
Oud 10-10-2011, 11:59
Verwijderd
Citaat:
Ja Inderdaad. Maar vanavond gaat het eindelijk weg

Het was eerst nog erger, toen stonden ze deels op het balkon en deels in de gang. Maar toen kwam de SLS samen met de brandweer langs dus toen moesten de gangen en de kasten ontruimd, want er mag niets instaan enzo en vanaf toen stond het allemaal op het balkon.
Regel invoeren dat degene die de kratten wegbrengt het statiegeld mag houden Blijft het altijd netjes.
Oud 10-10-2011, 12:00
Verwijderd
Oeps ik heb een beeeeetje langer geslapen dan ik van plan was
Oud 10-10-2011, 12:01
Rationeel
Rationeel is offline
wij hadden op een gegeven moment een trap van kratten van het balkon beneden naar het balkon boven, wel handig
Oud 10-10-2011, 12:02
Verwijderd
Citaat:
Het is wel duidelijk dat Sanne en ik bij de volgende test even 150+ gaan aftikken eh
Citaat:
Samen?
Oud 10-10-2011, 12:03
The Larch
The Larch is offline
Wanneer is die IQ-test eigenlijk weer? Als ik tijd heb, ga ik oefenen, want er valt wel een en ander recht te zetten. >:-(
Oud 10-10-2011, 12:07
Carn
Carn is offline
Citaat:
carn naamzoek.

wel leuk dat runkeeper, maar wtf heb je aan die snelheidsbalkjes zonder waardes? ik wil max. snelheid, min. snelheid, gem. snelheid per interval etc. etc, maar dat zit er zeker niet in?
Heb nog nooit met interval lopen klooien dus dat weet ik niet. Maar wat bedoel je precies? Wat je in de app ziet of uiteindelijk op de site? Op de site zie je per wel wat je pace, elevation & snelheid was per meetpunt via een mouseover.
Oud 10-10-2011, 12:08
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Bah, ik ben best nerveus voor mijn sollicitatie. Ik ben altijd bang dat ze vragen "waar zie jij jezelf over 5 jaar" enzo. Daar denk ik helemaal niet over na
Oud 10-10-2011, 12:10
The Larch
The Larch is offline
Citaat:
Bah, ik ben best nerveus voor mijn sollicitatie. Ik ben altijd bang dat ze vragen "waar zie jij jezelf over 5 jaar" enzo. Daar denk ik helemaal niet over na
En dat is dan geen aanleiding om erover na te gaan denken? Ik bedoel, als je weet dat ze het vragen. Dan kan je in elk geval iets zeggen.
Oud 10-10-2011, 12:11
Verwijderd
Ach ja, ik kreeg ook van die moeilijke vragen vorige week. Dingen waar ik echt niet een antwoord op paraat heb, maar dat mag je best laten merken. Neem gewoon de tijd om het antwoord te formuleren, maar geef uiteindelijk wel antwoord op de vraag,
Oud 10-10-2011, 12:11
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
En dat is dan geen aanleiding om erover na te gaan denken? Ik bedoel, als je weet dat ze het vragen. Dan kan je in elk geval iets zeggen.
Ze vragen het niet altijd maar ik vind dat echt een enorme kutvraag.
Oud 10-10-2011, 12:12
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Heb nog nooit met interval lopen klooien dus dat weet ik niet. Maar wat bedoel je precies? Wat je in de app ziet of uiteindelijk op de site? Op de site zie je per wel wat je pace, elevation & snelheid was per meetpunt via een mouseover.
ow lol, de website. nieuw voor mij

jammer dat dat allemaal niet in de app zichtbaar is trouwens.
Oud 10-10-2011, 12:12
Rationeel
Rationeel is offline
wtf is trouwens het verschil tussen speed en pace?
Oud 10-10-2011, 12:13
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ach ja, ik kreeg ook van die moeilijke vragen vorige week. Dingen waar ik echt niet een antwoord op paraat heb, maar dat mag je best laten merken. Neem gewoon de tijd om het antwoord te formuleren, maar geef uiteindelijk wel antwoord op de vraag,
Hm ja ik vind dat heel moeilijk want ik word daar heel zenuwachtig van.
Oud 10-10-2011, 12:15
Carn
Carn is offline
Citaat:
wtf is trouwens het verschil tussen speed en pace?
pace is de tijd die je doet over een bepaalde afstand, dus bv 5,5 minuut per kilometer; speed is gewoon je snelheid op een gegeven moment. Volgens mij.
Oud 10-10-2011, 12:15
CuwleMandarijn
CuwleMandarijn is offline
kheb net een budd van me gedist, (deed een beetje popiejopie met z'n nieuwe geluidsinstallatie) ik zeg zo tegen hem: ik respecteer je recht om een eikel te zijn maar niet in mijn buurt!
Oud 10-10-2011, 12:16
Carn
Carn is offline
Citaat:
kwestie van eens over nadenken dan lijkt me. Je mag best zeggen dat je geen concrete plannen hebt, maar een verhaal wat aansluit bij wat een opdrachtgever verwacht kan nooit kwaad.
Oud 10-10-2011, 12:16
Carn
Carn is offline
Citaat:
ow lol, de website. nieuw voor mij

jammer dat dat allemaal niet in de app zichtbaar is trouwens.

De app is echt alleen een meet-tool, dus vrij beperkt. Maar ja, het is idd "de bedoeling" dat je alles bekijkt/bijhoudt via de website
Oud 10-10-2011, 12:17
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Zo, het is weer Arbeitzeit!
Oud 10-10-2011, 12:18
Verwijderd
Citaat:
Ja, snap ik hoor, ik ook wel. Maar dat moet je vooral een beetje verbloemen en 'eerlijk' reageren. Ik vind dat je best mag zeggen dat je nog niet precies kan zeggen hoe je jezelf ziet, maar dat je hoopt dat je *insert een paar dromen*, ofzo. Ik wist vorige week ook echt niet zomaar wat voor mij de kern van theater was. Ik ben gewoon gaan praten en kwam uiteindelijk wel ergens uit, maar ik zei er ook wel gewoon bij dat er voor mij geen 'kern' van theater is, omdat ik meerdere facetten leuk/mooi vind.
Rationeel
Rationeel is offline
hmm de site, of de site in combinatie met ie9 is fucked up, mouse-over doet het maar half en dan krijg ik alle informatie door elkaar, waardoor het niet meer leesbaar is

ik ga weer trainen voor 10 mijl in 1:20 u
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
kwestie van eens over nadenken dan lijkt me. Je mag best zeggen dat je geen concrete plannen hebt, maar een verhaal wat aansluit bij wat een opdrachtgever verwacht kan nooit kwaad.
Ok dat kan ik wel doen ja
Verwijderd
Citaat:
Dat sowieso, maar je moet vooral ook geen hapklaar antwoord geven dat ze graag willen horen.
Oud 10-10-2011, 12:20
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ja, snap ik hoor, ik ook wel. Maar dat moet je vooral een beetje verbloemen en 'eerlijk' reageren. Ik vind dat je best mag zeggen dat je nog niet precies kan zeggen hoe je jezelf ziet, maar dat je hoopt dat je *insert een paar dromen*, ofzo. Ik wist vorige week ook echt niet zomaar wat voor mij de kern van theater was. Ik ben gewoon gaan praten en kwam uiteindelijk wel ergens uit, maar ik zei er ook wel gewoon bij dat er voor mij geen 'kern' van theater is, omdat ik meerdere facetten leuk/mooi vind.
Ik kan dat wel doen, maar mijn dromen hebben weinig te maken met de klantenservice van een drukkerij maar ik verzin wel iets moois over mensen helpen ofzo.
Oud 10-10-2011, 12:21
Carn
Carn is offline
Citaat:
hmm de site, of de site in combinatie met ie9 is fucked up, mouse-over doet het maar half en dan krijg ik alle informatie door elkaar, waardoor het niet meer leesbaar is

ik ga weer trainen voor 10 mijl in 1:20 u
haha ie9 ;D

Je kan ook shizzle uitzetten geloof ik dat je niet alles ziet door in de legenda er op te klikken.

En cool . Ik denk dat ik dat ik dat op een goeie dag misschien wel net haal; maar de laatste tijd weer wat last van mn knie gehad dus ik ga denk ik vanavond gewoon een kilometer of 5 niet al te snel lopen.
Oud 10-10-2011, 12:23
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
haha ie9 ;D

Je kan ook shizzle uitzetten geloof ik dat je niet alles ziet door in de legenda er op te klikken.

En cool . Ik denk dat ik dat ik dat op een goeie dag misschien wel net haal; maar de laatste tijd weer wat last van mn knie gehad dus ik ga denk ik vanavond gewoon een kilometer of 5 niet al te snel lopen.
mja ik dacht dat jij een 10+ km-bikkel was, maar ik zag op je stats dat het de laatste tijd veelal 5 km is. maar je hebt dus een blessure

ie9
Oud 10-10-2011, 12:24
Carn
Carn is offline
ja ligt er een beetje aan ik heb een rondje van 10km als ik er zin in heb / fatsoenlijk heb geslapen etc, een rondje van 5 als ik wat minder zin heb of snel thuis wil zijn. En zo nu en dan doe ik een langer stuk maar dat is compleet willekeurig.
Oud 10-10-2011, 12:25
Rationeel
Rationeel is offline
doel 1: een uur aan één stuk lopen
doel 2: 10 km in een uur lopen
doel 3: anderhalf uur aan één stuk lopen
doel 4: 16 km in anderhalf uur lopen
doel 5: 16 km in 80 minuten lopen

Oud 10-10-2011, 12:27
Carn
Carn is offline
klinkt goed!

Ik denk denk trouwens dat ik momenteel 16km in 90 minuten met moeite haal, na wat herberekeningen
Oud 10-10-2011, 12:30
Rationeel
Rationeel is offline
vorig jaar gingen doel 1 en 2 vrij snel eigenlijk. ik had conditie nul en mijn tong hing na 50 m al uit mijn mond, maar binnen een maand kon ik een half uur lopen en binnen twee maanden dik een uur.

ik heb trouwens een soort omslagpunt na ongeveer 45 minuten rennen, waarna ik opeens diep kan ademhalen en opeens kan versnellen
Oud 10-10-2011, 12:32
Rationeel
Rationeel is offline
wel echt kut, dat je vanaf ons huis niet echt de stad kunt ontvluchten. als ik uiteindelijk 16 km aankan, kan ik wel richting maarssen ofzo, maar dan loop je nog steeds de helft van de tijd in die vieze smoglucht.

de beste optie is om cartesiusweg te pakken, niet echt gezellig, maar wel vrijwel autovrij 's avonds
Oud 10-10-2011, 12:34
Verwijderd
Hihi ons huis
Oud 10-10-2011, 12:35
Carn
Carn is offline
Citaat:
wel echt kut, dat je vanaf ons huis niet echt de stad kunt ontvluchten. als ik uiteindelijk 16 km aankan, kan ik wel richting maarssen ofzo, maar dan loop je nog steeds de helft van de tijd in die vieze smoglucht.

de beste optie is om cartesiusweg te pakken, niet echt gezellig, maar wel vrijwel autovrij 's avonds
Mjah ik woon iets noordelijker..kan je niet langs de Vecht omhooglopen? Dat doe ik ook. Moet je wel even n paar kilometer door de stad, maar goed.

Citaat:
ik heb trouwens een soort omslagpunt na ongeveer 45 minuten rennen, waarna ik opeens diep kan ademhalen en opeens kan versnellen
Ja, herkenbaar, zo rond n kilometer of 6 a 7 heb ik dat ook; dan lijkt het net of je lichaam er wel 'vrede' mee heeft en even de knop omschakelt.

Regels voor berichten