Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-02-2012, 19:14
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Progressieve Rock en Metal, en 70's, en van alles .

wie zou jij wel een appel in de kont willen stoppen?
Oud 07-02-2012, 21:32
kaketoe
kaketoe is offline
Uh uh, nee dankje..
Wat is het domste wat je ooit hebt gedaan?
Oud 07-02-2012, 21:44
Noedelhap
Noedelhap is offline
Naar huis fietsen middenin een paddotrip, naar mijn ouders die van niets wisten.

Wat is het slimste dat je ooit hebt gedaan?
Oud 08-02-2012, 00:12
Verwijderd
Voor mezelf kiezen!

Welke soundtrack is jouw lievelings van allemaal?
Oud 08-02-2012, 00:16
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Die van Nothing Hill.

Wanneer heb jij je voor 't laatst voor schut gezet, en waarmee?
Oud 08-02-2012, 08:08
Verwijderd
Definieer jezelf voor schut zetten. In mijn ogen zet je jezelf ps voor schut als je het werkelijk vervelend vindt wat er gebeurt en meestal kan ik wel om mezelf lachen. Ik denk dat de laatste keer dat ik het zelf niet grappig vond, was toen ik op de training een handstand probeerde te maken tegen de muur, maar niet de kracht in mijn armen had om te blijven staan, dus toen viel ik heel erg hard op mijn hoofd. En de trainer lachte me uit. Ik heb een week last gehad van mijn nek

Welk instrument zou je nog wel eens willen bespelen?
Oud 08-02-2012, 08:33
Miekje*
Miekje* is offline
Viool, of altsax .

Leuke vraag, dus: welk instrument zou jij nog wel eens willen bespelen?
Oud 08-02-2012, 08:40
Verwijderd
IK wil heel veel nog kunnen! Mijn vriendje speelt schuiftrombone en dat vind ik erg gaaf, maar saxofoon (wel een hele lage maar ik weet nooit welke dat zijn ), contrabas, (bas)gitaar, doedelzak, birembau (Ik weet niet hoe je het schrijft!), piano en hoorn vind ik ook errug gaaf. Helaasch heb ik niet de discipline om thuis te oefenen, dat bleek wel tijdens mijn pogingen om trombone én snaredrum onder de knie te krijgen. Beiden geen succes.

Wat is je lievelingskledingstuk?
Oud 08-02-2012, 11:41
art4live
art4live is offline
Een heel leuk alternatief zwart jasje dat voor netjes door kan gaan of feestjes met een dress code maar meestal gewoon om alledaags te dragen.

Wie zou jij een keer willen ontmoeten en er een erg goed gesprek mee hebben?
Oud 08-02-2012, 11:52
Verwijderd
Vowel

Uit wat voor milieu kom jij?
Oud 08-02-2012, 11:57
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Uit een uitstekend milieu! Ik ben zelfs opgegroeid bij Greenpeace, dat is een hele milieuorganisatie!
Nee maar ik ben van huis uit een behoorlijke hippie. Ik heb op 1 jaar van mijn leven na altijd in woongroepen en woongemeenschappen gewoond, op de vrije school gezeten, biologisch en bewust gegeten en geleefd, veel aan muziek en aan de natuur gedaan en weinig waarde gehecht aan dingen als geld en snelle auto's.
Leuke vraag!

Waar voel jij het als je verdrietig bent? Fysiek bedoel ik.
Oud 08-02-2012, 12:57
Duckdonkey
Duckdonkey is offline
in mijn benen en schouders, die spieren gaan dan gespannen staan en dat kan ik dan meestal niet stoppen.

Wat voor huisdier zou je nemen als alles mocht en kon?
Oud 08-02-2012, 14:23
Verwijderd
Een kat.

Ga je liever een stuk fietsen of een eind lopen?
Oud 08-02-2012, 16:50
Verwijderd
Stuk fietsen

ben je wel eens depressief geweest?
Oud 08-02-2012, 19:22
Verwijderd
wat noem je depressief, ik vind dat depressief te snel zo word genoemd,, egt depressief nee.. wel flink in de put gezeten

ben jij ook soon 11stedentochtgek als groot deel vd rest van ons land??
Oud 08-02-2012, 19:23
Verwijderd
Nee, het interesseert me weinig. En de Elfstedentocht zelf vind ik niet zo erg, dat zou nog best leuk zijn, maar al die overdreven aandacht ervoor, daar word ik gek van.

Kan jij slapen met geluid/tv aan?
Oud 08-02-2012, 19:24
Verwijderd
Nee, tenzij ik echt heel, heel moe ben.

Wat zou je op dit moment graag tegen je ouders willen zeggen?
Oud 08-02-2012, 19:25
Verwijderd
ja, ik val daar graag mee in slaap.

edit : tegen mij ouders heb ik helemaal niks meer te zeggen. En dat zegt ook veel.

Heb jij een knuffel in je bed? en zo ja wat is de naam van het ding? Post er aub een foto van!
Oud 08-02-2012, 19:45
Missy
Missy is offline
Ik heb helaas geen knuffel in mijn bed, Pip!

Wat zou je op dit moment graag willen doen?
Oud 08-02-2012, 19:52
Verwijderd
Mijn vriendin die ik niet vaak zie opzoeken.

Welke blunder zul je nooit meer vergeten?
Oud 09-02-2012, 16:28
Verwijderd
Om deze topic weer nieuw leven in te blazen
Ik heb eigenlijk nog nooit een erge blunder gehad :/

Tv kijken of naar buiten gaan?
Oud 09-02-2012, 17:44
TheMisteryGuest
TheMisteryGuest is offline
Naar buiten!!!

Hoeveel weeg je
Oud 09-02-2012, 17:59
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Ik weeg 66 kilogram, bij 1,89m. Moet weer naar de diëtiste.

Heb je haren op je tenen?
Oud 09-02-2012, 18:00
Verwijderd
Ja, maar heeft niet iedereen dat?

Welk schoolvak moet afgeschaft worden en waarom?
Oud 09-02-2012, 18:01
Martiño
Martiño is offline
Algemene Natuurwetenschappen. Gewoon Biologie, Natuurkunde en Scheikunde geven, dan leren die kinders ook nog eens wat!

Wat ga je vanavond doen?
Oud 09-02-2012, 18:02
Verwijderd
Huiswerk maken en WIDM kijken.

Zou je je kinderen hetzelfde opvoeden als je ouders met jou hebben gedaan? Wat zou je anders doen en waarom?
Oud 09-02-2012, 18:03
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Weet niet of iedereen dat heeft hoor, was dat ook een vraag?

Gym. Volstrekt nutteloos, bewegen doe je gewoon lekker buiten school.

Edit: Ik zou ze heel anders opvoeden. Ik zou bijvoorbeeld nadenken over hoe ik ze opvoed, dat maakt vast al een boel uit . Ik zou ze meer vrijheid geven, en respect voor ouders niet afdwingen, dat werkt averechts.

Doe je mee aan volksgektes, zoals alle commotie rond een eventuele Elfstedentocht of een WK Voetbal?
Oud 09-02-2012, 19:07
AzN
AzN is offline
...of Carnaval . Nee, totaal geen interesse in dat soort geintjes.

Waar ga je 't liefst heen voor 'n dagje uit?
Oud 09-02-2012, 19:31
Chick Rock
Chick Rock is offline
Naar een andere stad. Beetje ronddolen, museum bezoeken en winkelen.

Ga je graag naar musea? Zo ja, welke musea vond jij echt de moeite waard?
Oud 09-02-2012, 20:06
Verwijderd
Ik ga eerlijk gezegd helemaal niet naar musea, al zou ik het wel heel graag willen. Vond ik wel gaaf aan de middelbare school, gedwongen museumbezoek . Maar de ene keer dat ik iets zonder dwang heb bezocht, was het het Muhka (http://www.muhka.be/). En ik wou het bezoeken omdat de jongen waar ik op verliefd was, met school in Antwerpen was en het Muhka zou bezoeken. Op dat moment was er een hokje met krijtboodschappen van iedereen, als kunstwerk, dus ik mijn liefdesboodschap neergekalkt. Vertelt hij de dag erop (want natuurlijk waren ze de dag erop daar en niet de dag dat ik daar was) dat ze dat hokje geskipt hebben, omdat zijn vriend het flauwekul vond. *huil*

In navolging van mijn trieste verhaal, wat is jouw meest fantasierijke/volle liefdesboodschap geweest?
Oud 10-02-2012, 09:28
Verwijderd
Een gedicht
Spoiler

Ben je tevreden met je leven?
Oud 10-02-2012, 09:37
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Nee.

Wanneer heb je voor het laatst pijnboompitten gegeten?
Oud 10-02-2012, 09:39
Verwijderd
Ergens in het jaar 2011 ^^

Wat zou je veranderen aan je leven als je dat nu kon?
Oud 10-02-2012, 10:12
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Mijn vriend dichterbij hebben, maar dat we wel allebei onze studie kunnen volgen. En mijn moeder weer in Nederland.

Wat is het georganiseerdste dat je vandaag hebt gedaan?
Oud 10-02-2012, 10:13
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
De wekker gezet

jij?
Oud 10-02-2012, 10:25
Duckdonkey
Duckdonkey is offline
opgeruimd

Wat wil jij veranderen aan de inrichting van je huis/kamer?
Oud 10-02-2012, 10:25
Verwijderd
Ik heb om halfnegen 's ochtends een paar wasmachinebezorgers binnengelaten, ze koffie aangeboden en toegekeken terwijl ze vliegensvlug m'n wasmachine aansloten en aanzetten voor een eerste spoelrondje. (Voor de trouwe lezers van mijn avonturen: ik had een aansluitinkje over het hoofd gezien want die zat half verscholen achter de wasbak en leek me bovendien te smal om bij een wasmachine te horen, dus dit kon allemaal gewoon makkelijk gefixt en de vorige bewoonster treft geen blaam.)

Toen, een kwartier later, deed de betreffende machine 'O HAI STORING #03, KUSJESSSSS' dus toen heb ik uitgezocht wat het betekent (verstopte afvoerleiding) en in een vlaag van huisnijverheid de zwanenhals waar 'ie op aangesloten zat uit elkaar gehaald en schoongemaakt. Dat haalde niks uit want hij was gewoon a-okay in orde en helemaal niet verstopt. Toen dacht ik 'HO WACHT EENS' en 'waarom liep het water niet uit die afsplitsing toen er nog niks aan vast zat' en 'DAAR IS VAST EEN TRUUKJE VOOR' dus toen heb ik die aansluiting ook uit elkaar gehaald en een plastic dingske gevonden dat al het water tegenhield. Vervolgens heb ik alles weer in elkaar gezet en nu werkt alles als een klerenwassende tierelier.

Nu ga ik slapen.

[edit] Ik wil een bed. Dat zou niet misstaan in m'n slaapkamer. [/edit]

Welke voorwerpen wil je al heel lang weggooien, omdat je ze eigenlijk niet gebruikt en ze alleen maar plaats innemen, maar kun je na er even mee bij een vuilniszak gestaan te hebben toch telkens niet wegdoen?
Oud 10-02-2012, 10:27
Chick Rock
Chick Rock is offline
Een lijstje gemaakt van alle dingen die ik vandaag moet doen, zoals de paper van een vriendin nakijken (check), een stageplan schrijven, stagecontract laten tekenen bij het stagebureau (wat al niet meer kan, aangezien dat stomme ding op vrijdag ineens andere openingstijden blijkt te hebben en nu dus alweer gesloten is, zucht), naat een tweedehandswinkel voor lampen of stoelen, een kookplaat bestellen, ijzertabletten bestellen en ophalen en boodschappen doen voor het weekend (rekening houdend met alle mogelijke schilderhulpjes).

edit: Boeken. Ik heb nogal wat architectuurboeken die ik nooit gebruik, stomme leesboeken die tegenvielen, slechte in-een-opwelling-gekochte kunstboekjes, maar boeken gooi je niet weg! Oh en Allerhandes. Want misschien wil ik er ooit iets uit koken!!1!

Waar heb je mee ontbeten en waar ontbijt je het liefste mee?
Oud 10-02-2012, 10:30
Verwijderd
Paranoide: Een paar kleren die ik praktisch nooit draag. Verder heb ik te weinig spullen om ze weg te willen gooien.
Chick Rock: Met koekjes, dat is mijn standaardontbijt. Ik leef vooral op koekjes tegenwoordig. Mja. En mijn lievelingsontbijt is pap.

Hoeveel knuffels van tekenfilmfiguren heb jij in je leven gehad? (alsin pluche dingen, dus)
Oud 10-02-2012, 10:31
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
twee, allebei van Garfield.

Wat is je lievelingsboek?
Oud 10-02-2012, 10:43
Verwijderd
De bijbel

Wat staat er in je laatste pm?
Oud 10-02-2012, 10:46
Verwijderd
De bijbel

Van wie was je laatste PM?
Oud 10-02-2012, 10:47
Verwijderd
God

Waar kijk jij heel erg naar uit?
Oud 10-02-2012, 10:49
Verwijderd
De komst van de Messias

Waar was je voor het laatst heel blij om?
Oud 10-02-2012, 11:42
Verwijderd
Dat ik klaar was met mijn vak Israel en het gezeik over de bijbel En dat is serieus waar

Heb jij je haar wel eens in een compleet andere kleur geverfd?
Oud 10-02-2012, 11:50
Chick Rock
Chick Rock is offline
Rood en donkerpaars. Toen had ik heel kort haar. En nu blond, maar dat is niet zo héél anders.

Hoe kleedde jij je al tiener/puber? Is dat significant anders dan hoe je je nu kleedt?
Oud 10-02-2012, 11:57
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Ik droeg afdankertjes en te grote wijde shirts en broeken op hoog water, tot mijn 15e, toen kreeg ik een baantje en kon ik m'n eigen kleren kopen .

Wat studeer je Apate?

Wat ga je doen vandaag?
Oud 10-02-2012, 12:17
Verwijderd
Ik ga zo een patient bellen en daarna ga ik op een afdeling naar een patient samen met de sociaal psychiatrisch verpleegkundige, daarna ga ik kijken of er nog consulten zijn en als ik met alle contacten klaar ben ga ik intakebrieven schrijven. Dan fiets ik naar huis en eet ik avondeten. Voor vanavond heb ik nog geen plannen, waarschijnlijk wat gezelligs met m'n vriend samen en ik hoop mijn biebboek uit te lezen zodat ik 'm morgen kan inleveren.

Voel je je vaak somber of verdrietig?
Oud 10-02-2012, 12:19
Verwijderd
Normaal gesproken niet, ik ben van mezelf best een vrolijk meisje. Alleen nu door alle ellende wel. Maar dat komt weer goed.

Wat staat er op de laatste foto die je gemaakt hebt? Post hem eens?
Oud 10-02-2012, 12:20
Verwijderd

Wat vind jij het meest afschuwelijke kledingstuk ooit?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten