Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-01-2012, 14:56
Verwijderd
Oh, Sarah! Het interview waar je het in deze post over hebt, waar heb je die gezien?
Advertentie
Oud 18-01-2012, 14:57
Verwijderd
Citaat:
Oh, Sarah! Het interview waar je het in deze post over hebt, waar heb je die gezien?
Dat zat in PowNews!
Oud 18-01-2012, 15:11
Verwijderd
Nou het is gelukt en hij is niet aangereden of ontvoerd onderweg!
Oud 18-01-2012, 15:12
Martiño
Martiño is offline

Als ik mijn boek niet zou mogen inleveren zonder pasje had ik ook gewoon mijn schouders opgehaald en het boek lekker mee naar huis genomen. Kom nou zeg. Ben blij dat ik het terugbreng
Oud 18-01-2012, 15:13
Verwijderd
De bibliotheek heeft me 'n poosje terug geroyeerd als lid
Oud 18-01-2012, 15:14
Martiño
Martiño is offline
Waarom? Jij lijkt me nu niet het type om niet je boeken niet keurig op tijd terug te brengen (loodrecht gepositioneerd aan de rand van de balie )
Oud 18-01-2012, 15:14
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Goed, ik heb mijn broek een beetje weten uit te zitten, ik ga douchen enzo.

Houdoe!
Oud 18-01-2012, 15:16
Verwijderd
Citaat:
Waarom? Jij lijkt me nu niet het type om niet je boeken niet keurig op tijd terug te brengen (loodrecht gepositioneerd aan de rand van de balie )
Dat laatste beken ik; ik leverde altijd een esthetisch zeer bevredigend stapeltje af. Maar volgens mij heb ik contributies gemist en niet zozeer een halve boekenkast hier nog liggen
Oud 18-01-2012, 15:16
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
De bibliotheek heeft me 'n poosje terug geroyeerd als lid
Citaat:
Waarom? Jij lijkt me nu niet het type om niet je boeken niet keurig op tijd terug te brengen
Mss bracht 'ie de 'romantische' verhalenbundels steeds niet in originele staat terug.
Oud 18-01-2012, 15:17
Verwijderd
Citaat:
Mss bracht 'ie de 'romantische' verhalenbundels steeds niet in originele staat terug.
Mijn hemel, ik vertoef al sinds m'n 8e of zo op intarwebs
Oud 18-01-2012, 15:21
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
spermagrapjes <3

Wat is het toch met twintigers en sperma? De afgelopen maand maakt iedereen maar grapjes over wit spul en vlekken en huidreacties en oogontstekingen.
Oud 18-01-2012, 15:22
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Januari is sperma-awareness maand, wist je dat niet?
Oud 18-01-2012, 15:24
Verwijderd
Ik ben helemaal geen twintiger meer
Oud 18-01-2012, 15:25
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Januari is sperma-awareness maand, wist je dat niet?
ohja, duh

Citaat:
Waar je mee omgaat wordt je bevrucht!
Oud 18-01-2012, 15:28
Verwijderd
Citaat:
Waar je mee omgaat wordt je bevrucht!
Ehrm..
Oud 18-01-2012, 15:29
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
CR, als je niet zo ver weg woonde zou ik je spontaan komen helpen met je huis als je moet verhuizen . Ik kan schilderen als een malle.
Ja, lekker makkelijk dit

Maar ik waardeer de gedachte hoor
Oud 18-01-2012, 15:31
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik zou ook best willen helpen, maar dat heb ik 1 keer eerder gedaan en ik krijg nu jaren later nog steeds te horen dat 'die lichte plekken op de muur' mijn schuld zijn, dus ik denk dat ik dat maar niet moet doen.
Oud 18-01-2012, 15:32
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oud 18-01-2012, 15:33
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ehrm..
ja dt-fout, sorry :/

Ik ga vanavond bij vrienden schilderen! Ook al hebben ze bijna alles al gedaan, ik heb het beloofd dus ik moet en zal schilderen
Oud 18-01-2012, 15:34
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik zou ook best willen helpen, maar dat heb ik 1 keer eerder gedaan en ik krijg nu jaren later nog steeds te horen dat 'die lichte plekken op de muur' mijn schuld zijn, dus ik denk dat ik dat maar niet moet doen.
huhuhu, ja Trimm, zie je het nog steeds? *nudge nudge*
Oud 18-01-2012, 15:35
Verwijderd
Ik verleng mijn boeken altijd een paar dagen te laat maar dat is alleen maar mooi voor de bieb, ze verdienen goed aan mijn boetes.
Oud 18-01-2012, 15:35
Verwijderd
Citaat:
Dat wist ik helemaal niet! *wijs*
Oud 18-01-2012, 15:36
Verwijderd
Ik kreeg een keer bericht dat ik een boek al 37 weken te laat had ingeleverd en toen ging ik aan de balie huilen dat ik het ruim op tijd had ingeleverd en toen kwam ik het boek jaren later tegen thuis.;x
Oud 18-01-2012, 15:37
Verwijderd
Citaat:
ja dt-fout, sorry :/

Ik ga vanavond bij vrienden schilderen! Ook al hebben ze bijna alles al gedaan, ik heb het beloofd dus ik moet en zal schilderen
Nou, los van die DT-foudt, eigenlijk..

Citaat:
Dat wist ik helemaal niet! *wijs*
.. Kut.

Note to self: leeftijdsgerelateerde posts MIJDEN.
Oud 18-01-2012, 15:42
Chick Rock
Chick Rock is offline
Meh, uit m'n bloedonderzoek is weer niks interessanters gekomen dan iets te laag Hb. *zucht*
Oud 18-01-2012, 15:45
Verwijderd
Citaat:

.. Kut.

Note to self: leeftijdsgerelateerde posts MIJDEN.
Ahw *aai over bol*
Oud 18-01-2012, 15:45
Verwijderd
Citaat:
Meh, uit m'n bloedonderzoek is weer niks interessanters gekomen dan iets te laag Hb. *zucht*
In het kader van de toffe bloedafwijkingen: vroeger heb ik -naar verluidt- ITP gehad en was arme Q bijna d00d geweest. Als ik was gevallen, that is.
Oud 18-01-2012, 15:46
Verwijderd
Citaat:
Is alleen maar goed Relax.
Oud 18-01-2012, 15:47
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ssst, dat was het grapje!

Citaat:
In het kader van de toffe bloedafwijkingen: vroeger heb ik -naar verluidt- ITP gehad en was arme Q bijna d00d geweest. Als ik was gevallen, that is.
Wat is ITP ook alweer?
Oud 18-01-2012, 15:54
Verwijderd
Citaat:
Ssst, dat was het grapje!
Oh halp, ik snap 'm niet

Citaat:
Wat is ITP ook alweer?
Vet cool!

Maar 't scheen redelijk penibel te zijn in mijn geval.
Oud 18-01-2012, 16:01
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Oh halp, ik snap 'm niet
Het grapje was dat jij natuurlijk bevrucht bedoelde, maar ik deed alsof ik het niet snapte en naar de spelfout verwees.

Citaat:
Vet cool!

Maar 't scheen redelijk penibel te zijn in mijn geval.
Ohja, dat.
Oud 18-01-2012, 16:02
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Is alleen maar goed Relax.
Hm nou ja. Als er nou gewoon iets goed behandelbaars uit was gekomen waardoor ik me binnen afzienbare tijd weer goed zou gaan voelen had ik dat toch wel prettig gevonden Nu ga ik zeggen dat ik een verwijzing wil naar een internist.
Oud 18-01-2012, 16:04
Verwijderd
Gezond zijn is overschat.
Oud 18-01-2012, 16:05
Martiño
Martiño is offline
Ohja, wat studeerde jij alweer?
Oud 18-01-2012, 16:05
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Gezond zijn is overschat.

Nee.
Oud 18-01-2012, 16:17
Verwijderd
Citaat:

Nee.

Ja.
Oud 18-01-2012, 16:18
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:

Ja.
Oud 18-01-2012, 16:18
Verwijderd
Ach, over 50 jaar hebben we allemaal toffe plasticen of gekweekte enhancements waardoor lichamelijk verval zeer te overzien is
Oud 18-01-2012, 16:19
Verwijderd
Wat maakt jou zo uniek dat je denkt me te moeten verbeteren

Ieder zijn mening! Ik wens je alle gezondheid en geluk hoor, lieve M.
Oud 18-01-2012, 16:19
Verwijderd
Citaat:
Ach, over 50 jaar hebben we allemaal toffe plasticen of gekweekte enhancements waardoor lichamelijk verval zeer te overzien is
Maar dan ben jij 80+?

Oud 18-01-2012, 16:21
Verwijderd
Citaat:
Maar dan ben jij 80+?

Oud 18-01-2012, 16:22
Verwijderd
Man wat ben ik weer vriendelijk hier.

Wat zijn de avondplannen?
Oud 18-01-2012, 16:23
Verwijderd
Oh, ik ben grappen en grollen betreffende mijn antiekheid wel gewend hoor, ik ben niet boos, chagrijnig of gekrenkt. Daar is wel wat meer effort voor nodig

Mijn plannen zijn eten, beetje gamen nog, 't journaaltje meepakken en vroeg naar bed.
Oud 18-01-2012, 16:24
Verwijderd
Proficiat LP!
Oud 18-01-2012, 16:27
Verwijderd
Citaat:
Oh, ik ben grappen en grollen betreffende mijn antiekheid wel gewend hoor, ik ben niet boos, chagrijnig of gekrenkt. Daar is wel wat meer effort voor nodig

Mijn plannen zijn eten, beetje gamen nog, 't journaaltje meepakken en vroeg naar bed.
Geen idee hoe antiek je dan bent en als je erom moest huilen dan was ik waarschijnlijk angstvallig uit je buurt gebleven voortaan

Half negen naar bed?
Oud 18-01-2012, 16:27
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Wat maakt jou zo uniek dat je denkt me te moeten verbeteren

Ieder zijn mening! Ik wens je alle gezondheid en geluk hoor, lieve M.
Nou nou nou. Ik dacht dat we hier niet echt serieus over aan het praten waren.

Nee, ik ben niet bepaald "uniek" in het feit dat ik als niet-gezonde heel graag gezond zou willen zijn en daar ook veel voor zou doen en laten. Maar het lijkt me toch dat ik daar iets over mag zeggen als jij erover begint. Jij gaat tenslotte toch ook tegen mij in?
Oud 18-01-2012, 16:29
Verwijderd
Citaat:
Nou nou nou. Ik dacht dat we hier niet echt serieus over aan het praten waren.

Nee, ik ben niet bepaald "uniek" in het feit dat ik als niet-gezonde heel graag gezond zou willen zijn en daar ook veel voor zou doen en laten. Maar het lijkt me toch dat ik daar iets over mag zeggen als jij erover begint. Jij gaat tenslotte toch ook tegen mij in?
Oud 18-01-2012, 16:32
Verwijderd
Citaat:
Geen idee hoe antiek je dan bent en als je erom moest huilen dan was ik waarschijnlijk angstvallig uit je buurt gebleven voortaan

Half negen naar bed?
En terecht, ik wilde dat er zelf eigenlijk nog wel aan toevoegen maar ach, steeds the obvious staten is ook zo vermoeiend

Neh, niet half negen. Wel zo rond de klok van 9. Misschien half 10, als ik eens lekker uit de band wil springen als de echte rebel die ik ben
Oud 18-01-2012, 16:33
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik snapte gewoon even niet waarom je zo fel reageerde? Die post van mij (met die smileys) was een grapje, maar misschien kwam dat niet zo over.
Oud 18-01-2012, 16:34
Verwijderd
Het was niet fel. Ik had gewoon een mening en die wilde je overrulen omdat je er vanuit gaat dat jij het kunt weten en de rest van de wereld niet Maar het was niet fel

Gompie.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten