Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-01-2012, 14:40
Verwijderd
Als een echte jarenzestighuisvrouw heb ik een slokje geproefd van de kooksherry. Het smaakte vies, maar niet zuur ofzo.
Advertentie
Oud 21-01-2012, 14:48
Verwijderd
Je kunt lullen wat je wilt, maar Dimmu Borgir's cover van Twisted Sister's Burn In Hell is moddervet
Oud 21-01-2012, 14:51
Verwijderd
Nu ga ik ha ha ha havermoutcookies bakken. Ik kan er niets aan doen, zo heet het recept.
Oud 21-01-2012, 14:53
Verwijderd
Mijn zus heeft een cake gemaakt met een volledige glazuurlaag eromheen en marsepeinen sterren. De glazuurlaag is zwart. Mijn moeder blijft maar ernaar kijken alsof het een hoopje poep is.
Oud 21-01-2012, 14:59
Verwijderd
Oh damn. Wat moet ik vanavond nou weer gaan eten.
Oud 21-01-2012, 15:02
Verwijderd
Citaat:
Nu ga ik ha ha ha havermoutcookies bakken. Ik kan er niets aan doen, zo heet het recept.
Oud 21-01-2012, 15:45
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Kan sherry eigenlijk bederven? Wat ik nog heb ruikt gewoon zoet en naar alcohol.
suiker en alcohol samen lijkt me een prima conserveringsmiddel! In het ergste geval gaat het wat meer gisten, maar dan zijn je gasten ook sneller tevreden
Oud 21-01-2012, 15:46
Verwijderd
Wie komt er een biertje drinken bij mij
Oud 21-01-2012, 15:46
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Mijn zus heeft een cake gemaakt met een volledige glazuurlaag eromheen en marsepeinen sterren. De glazuurlaag is zwart. Mijn moeder blijft maar ernaar kijken alsof het een hoopje poep is.
Daar is een heel leuk Jan Jans en de Kinderen stripje over, maar helaas kan ik hem niet vinden op internet
Oud 21-01-2012, 15:51
Verwijderd
Citaat:
Daar is een heel leuk Jan Jans en de Kinderen stripje over, maar helaas kan ik hem niet vinden op internet
Bedoel je die met de groene macaroni en de mislukte chocoladepuddinkjes?
Oud 21-01-2012, 15:52
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Bedoel je die met de groene macaroni en de mislukte chocoladepuddinkjes?
Inderdaad! Snotjes en de grote hond van Jaap en Vera

Laatst gewijzigd op 21-01-2012 om 15:56. Reden: Vera, niet Carla
Oud 21-01-2012, 15:53
Verwijderd
Was ik gister, en altijd eigenlijk, nog vol lof over mijn huisBaas, vandaag heeft hij weer een aanval van smetvrees.
Dan mailt hij weer dat hij 'geschrokken' is (dude :')) van de badkamer, en de haren in het putje (terwijl het bij ons thuis echt best heel netjes is).
"Zoals Rob Geus zou zeggen, daar word ik niet vrolijk van'', mailde hij. Whehe.

Maarja, anyway, hij gaat nu de douche opnieuw kitten, en heeft de deur geblokkeerd dat we er niet inkunnen, 24 uur niet!
En ik moest vanaag eigenlijk al m'n haar wassen, laat staan hoe het morgen zit! Lekker dan!

Maar goed. Het kan erger met huisbazen. Hij heeft wel de bel gemaakt.

/huishoudelijk verhaal
Oud 21-01-2012, 15:57
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
fuuuu
Oud 21-01-2012, 16:14
Verwijderd
Citaat:
Wie komt er een biertje drinken bij mij
Je woont toch in Zwolle? Daar kom ik nét vandaan met de trein, ben nu alweer bijna bij Arnhem. Jamm0r ouwe, had wel een pitstop willen maken.
Oud 21-01-2012, 16:26
Verwijderd
Hoi, ik volg sinds kort Modern Family en dat is best leuk Vooral de families van Jay en Mitchell <3
En nu ben ik selluf koe lo yuk aan het maken
Oud 21-01-2012, 16:28
Verwijderd
Citaat:
Hoi, ik volg sinds kort Modern Family en dat is best leuk Vooral de families van Jay en Mitchell <3
En nu ben ik selluf koe lo yuk aan het maken
Modern Family is superleuk ja!

Ik heb maar een seizoen gezien, zou de rest ook nog moeten kijken, maar aaargh, komen jullie ook niet toe aan alle series/films/programma's die gekeken moeten worden?
Oud 21-01-2012, 16:30
Verwijderd
Modern Family is toch met Al Bundy en een homostel? If so, dan vind ik het ook wel een aardige comedyserie.

En ja, herkenbaar. Ik moet nog zoveel kijken, luisteren en lezen dat mijn to-do list een beetje demotiverend aan het worden is qua grootte. En dan heb ik het nog niet eensch over keuzes maken c.q. prioriteiten stellen

Laatst gewijzigd op 21-01-2012 om 16:41.
Oud 21-01-2012, 16:30
Verwijderd
En ik las gisteren in de Quest over SimCity (nooit gedaan ) en nu heb ik daar óók nog eens zin in. Er zitten gewoon te weinig uren in een dag (en ik hoef deze week nog niet eens te werken :'))
Oud 21-01-2012, 16:31
Schrödinger
Schrödinger is offline
Nog nooit Sim City gespeeld? Je hebt wat gemist in je leven!
Oud 21-01-2012, 16:33
Verwijderd
Ja ik weet het, maar ik speelde eigenlijk altijd gewoon The Sims. Een stad bouwen leek me dan minder leuk.
Maar nu wil ik het weleens proberen.
Oud 21-01-2012, 16:35
Verwijderd
Citaat:
Modern Family is superleuk ja!

Ik heb maar een seizoen gezien, zou de rest ook nog moeten kijken, maar aaargh, komen jullie ook niet toe aan alle series/films/programma's die gekeken moeten worden?
Bij films heb ik vaak de neiging om het voor me uit te schuiven. Films wil ik wel gezien hebben, maar ik heb nooit zin ze te kijken
Citaat:
Modern Family is toch met Al Bundy en een homostel? If so, dan vind ik het ook wel een aardige comedyserie.

En ja, herkenbaar. Ik moet nog zoveel kijken, luisteren en lezen dat mij to-do list een beetje demotiverend aan het worden is qua grootte. En dan heb ik het nog niet eensch over keuzes maken c.q. prioriteiten stellen
ja die
Oud 21-01-2012, 16:35
Verwijderd
Sim City is awesome.
Oud 21-01-2012, 16:36
Verwijderd
Citaat:
Bij films heb ik vaak de neiging om het voor me uit te schuiven. Films wil ik wel gezien hebben, maar ik heb nooit zin ze te kijken
Ja, ik zit altijd enthousiast allemaal films binnen te halen, Brein niet-naamzoek, maar ik kijk ze dan vervolgens niet, of pas maanden later.
Een film binnenhalen vind ik eigenlijk al leuk genoeg. :')
Oud 21-01-2012, 16:36
Verwijderd
Is hier iemand bekend met Titan Quest? Daar is nu een nieuwe (?) uitvoering van. Of hoe zeg je dat. Het heet iets met Lilith. Is erg leuk.
Oud 21-01-2012, 16:40
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
Was ik gister, en altijd eigenlijk, nog vol lof over mijn huisBaas, vandaag heeft hij weer een aanval van smetvrees.
Dan mailt hij weer dat hij 'geschrokken' is (dude :')) van de badkamer, en de haren in het putje (terwijl het bij ons thuis echt best heel netjes is).

Maarja, anyway, hij gaat nu de douche opnieuw kitten, en heeft de deur geblokkeerd dat we er niet inkunnen, 24 uur niet!
En ik moest vanaag eigenlijk al m'n haar wassen, laat staan hoe het morgen zit! Lekker dan!

Maar goed. Het kan erger met huisbazen. Hij heeft wel de bel gemaakt.

/huishoudelijk verhaal
Onze huisbaas wil al twee weken de cv ketel niet laten maken of vervangen, de temperatuur is hier iets van -30 en koud water is ook niet tof. Die van jou doet tenminste wat .

Ik ga geen huur dokken .
Oud 21-01-2012, 16:40
Verwijderd
Maar, is SimCity moeilijk om te spelen? Gaat het snel helemaal mis als je wat dingen verkeerd doet?
Of is het zoals Rollercoaster, dat je lekker de boel wel z'n gang kan laten gaan?
Oud 21-01-2012, 16:42
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Is hier iemand bekend met Titan Quest? Daar is nu een nieuwe (?) uitvoering van. Of hoe zeg je dat. Het heet iets met Lilith. Is erg leuk.
Is dat niet die Diablo-kloon? Misschien eens proberen.
Oud 21-01-2012, 16:43
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Maar, is SimCity moeilijk om te spelen? Gaat het snel helemaal mis als je wat dingen verkeerd doet?
Of is het zoals Rollercoaster, dat je lekker de boel wel z'n gang kan laten gaan?
Sim City 4 is het lastigst. Het is op zich niet heel moeilijk, maar je moet in het begin opletten dat je niet te veel uitgeeft aan onderwijs en gezondheidszorg enzo.
Oud 21-01-2012, 16:44
Verwijderd
Ik heb nu Sim City 3000 gedl'd. (Een iso, en zelf gemount en alles, kijk me bezig dan )
Oud 21-01-2012, 16:45
Verwijderd
Citaat:
Ik heb nu Sim City 3000 gedl'd. (Een iso, en zelf gemount en alles, kijk me bezig dan )
Oud 21-01-2012, 16:48
Verwijderd
Hm hij is van 1999, ziet er denk ik wel brak uit allemaal.
Maarja, het is al de op een na nieuwste versie.
Oud 21-01-2012, 16:49
Verwijderd
Of moet ik met gewoon SimCity beginnen omdat ik er anders geen hol van snap?
Oud 21-01-2012, 16:50
Schrödinger
Schrödinger is offline
Haha. Ik denk dat je de originele Sim City lastig aan het draaien krijgt.
Oud 21-01-2012, 16:51
Verwijderd
Oh grapje, de eerdere versies zijn echt HEUL oud.
Oud 21-01-2012, 16:52
Verwijderd
'Het in 1993 uitgebrachte SimCity 2000'

:')
Oud 21-01-2012, 16:54
Schrödinger
Schrödinger is offline
3000 Is prima. Sim City 4 is iets uitgebreider. Societies moet je vermijden.
Oud 21-01-2012, 17:00
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Ga anders met z'n allen ook even age of empires II downloaden. Net zo oud, nog goed online speelbaar, kan je battle of the saaisters houden (:.
Oud 21-01-2012, 17:01
Verwijderd
Citaat:
Ga anders met z'n allen ook even age of empires II downloaden. Net zo oud, nog goed online speelbaar, kan je battle of the saaisters houden (:.
Phoebe naamzoek
Oud 21-01-2012, 17:03
Verwijderd
Citaat:
3000 Is prima. Sim City 4 is iets uitgebreider. Societies moet je vermijden.
Nou, ik zal wel een mongooltje zijn, maar ik vind het nogal moeilijk. Weet ik veel waar ik moet beginnen, als ik het nog nooit gespeeld heb.
Oud 21-01-2012, 17:04
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Nou, ik zal wel een mongooltje zijn, maar ik vind het nogal moeilijk. Weet ik veel waar ik moet beginnen, als ik het nog nooit gespeeld heb.
Is er geen tutorial bij 3000? In 4 sowieso, maar het is een tijdje geleden dat ik 3000 heb gespeeld.

Maar je moet in het begin dus residential en industrial zones maken, ze verbinden met een weg en ze stroom geven. Dan komen er huizen en shit.
Oud 21-01-2012, 17:05
Verwijderd
Citaat:
Is er geen tutorial bij 3000? In 4 sowieso, maar het is een tijdje geleden dat ik 3000 heb gespeeld.
Volgens mij niet echt. Maar mischien heb ik met m'n neus gekeken.
Oud 21-01-2012, 17:05
Verwijderd
Citaat:
Maar je moet in het begin dus residential en industrial zones maken, ze verbinden met een weg en ze stroom geven. Dan komen er huizen en shit.
:') Volgens mij is dit spel niks voor mij.
Oud 21-01-2012, 17:06
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
http://www.the-spoiler.com/STRATEGY/...ity3000.2.html

Walkthrough .
Oud 21-01-2012, 17:06
Schrödinger
Schrödinger is offline
Het is wel leuk hoor. En ik speelde 2000 toen ik 8 was, dan zou jij het ook moeten kunnen snappen!
Oud 21-01-2012, 17:08
Verwijderd
Ik vind het ook kut spelen omdat het geen randscrollen heeft. Je moet telkens inzoomen en met de pijltjestoetsen naar links en rechts, en dat vind ik bloedirritant met spellen.

Maarja, ik zal het vanavond nog wel even wat uitgebereider bekijken.
Verwijderd
dank!
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Ach, het is echt zo'n spel van de oude stempel, dat moet je weer even doorkrijgen. Lijkt ingewikkeld misschien, maar even een uurtje mee stoeien en het gaat wel weer goed .
Oud 21-01-2012, 17:19
Verwijderd
Citaat:
Je woont toch in Zwolle? Daar kom ik nét vandaan met de trein, ben nu alweer bijna bij Arnhem. Jamm0r ouwe, had wel een pitstop willen maken.
Ah jammer, dat had ik wel gaaf gevonden
Oud 21-01-2012, 17:29
Verwijderd
Citaat:
Ah jammer, dat had ik wel gaaf gevonden
Likewise!
Oud 21-01-2012, 17:45
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Nee, Sim City vereist wel iets meer aandacht, zeker als je blanco begint kan het wel lastig zijn om het qua geld rond te krijgen.

Regels voor berichten