Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Was ik gister, en altijd eigenlijk, nog vol lof over mijn huisBaas, vandaag heeft hij weer een aanval van smetvrees.
Dan mailt hij weer dat hij 'geschrokken' is (dude :')) van de badkamer, en de haren in het putje (terwijl het bij ons thuis echt best heel netjes is). "Zoals Rob Geus zou zeggen, daar word ik niet vrolijk van'', mailde hij. Whehe. Maarja, anyway, hij gaat nu de douche opnieuw kitten, en heeft de deur geblokkeerd dat we er niet inkunnen, 24 uur niet! En ik moest vanaag eigenlijk al m'n haar wassen, laat staan hoe het morgen zit! Lekker dan! Maar goed. Het kan erger met huisbazen. Hij heeft wel de bel gemaakt. /huishoudelijk verhaal |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb maar een seizoen gezien, zou de rest ook nog moeten kijken, maar aaargh, komen jullie ook niet toe aan alle series/films/programma's die gekeken moeten worden? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Modern Family is toch met Al Bundy en een homostel? If so, dan vind ik het ook wel een aardige comedyserie.
En ja, herkenbaar. Ik moet nog zoveel kijken, luisteren en lezen dat mijn to-do list een beetje demotiverend aan het worden is qua grootte. En dan heb ik het nog niet eensch over keuzes maken c.q. prioriteiten stellen ![]() Laatst gewijzigd op 21-01-2012 om 16:41. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Een film binnenhalen vind ik eigenlijk al leuk genoeg. :') |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik ga geen huur dokken ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar je moet in het begin dus residential en industrial zones maken, ze verbinden met een weg en ze stroom geven. Dan komen er huizen en shit. |
![]() |
||
Citaat:
Walkthrough ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
|